Andy 06.07.2017 21:56
Hejsa KL'ere <3Som nævnt på Facebook, så er det noget tid siden at KL's C&C (D&D) kampagnie startede hvori jeg er den ene af de to GM'er. Dog nu tænkte jeg, en person med alt for meget tid at spilde og en kæmpe kærlighed for PnP, at det måtte være på tide at starte noget mere op så flere folk kunne blive enden introduceret til PnP rollespils formatten eller bare til Godbound.
Men da Godbound ikke er lige så kendt som andre rollespil som D&D og Warhammer så vil det nok være bedst med en forklaring til både nye og gamle veteraner af PnP at give en forklaring.
~
Godbound er et spil hvori at verden er splittet, hærget af monster og gud er intet sted at blive set... Indtil nu. Spillerne (Jer) er udvalgte af Verdens Ord og er nu forvandlet til hvad bedst kan beskrives som Guder som har magt over Elementerne, Tanker, Tiden og verden der omringer dem selv.
Med den enorme magt der nu er givet til disse karaktere kan de rejse verden rundt eller gennem verden, skabe kongeriger og skære sig selv en del af paradiset, bygge kulte eller blot udføre dine mirakler på jorden. Hvad end man ønsker kan næsten gøres. Det er blot op til spilleren selv at tage initiativet.
Spillet har ikke meget system der ikke er evner, og alt det der er, er enden meget simpelt eller kun GM relevant. Bøger skal ikke købes da de vil blive givet af undertegnet. Noget læsning vil dog være påkrævet af tilmelde folk. Men det er ikke meget, men engelsk. Dog lad dig ikke være skræmt væk hvis du ikke lige er den bedste til læsning eller engelsk. Jeg står til rådighed for at hjælpe med alt det.
(Yderligere forklaring omkring lore og så videre vil blive givet til de tilmelde)
~
Det var lidt om hvad Godbound er. Men nu til det vigtige. Hvordan man tilmelder sig. For at tilmelde sig til dette spil skal man blot skrive man gerne vil være med herunder. Men kun 4-6 folk vil kunne være med ad gangen. Så kun hvis mange flere (8-12) folk vil det så bliver en gruppe mere nok oprettet. Men ellers vil der være en vente liste herinde som man kan bede om at blive sat på. Så i tilfælde af at nogen falder fra så kan jeg hive fat og spørge om ens interesse stadig ligger til at man vil spille med.
Det skal siges at selve spillet vil være over Skype eller Discord, an på hvad jeg magter. Og at et opkald hvor alle de tilmelde der er med i selve spiller gruppen skal være klar til at kunne tale omkring ting som spilgange, lore, karakter skabelse og så videre på datoen 09-07-2017, hvis en gruppe er blevet lavet der.
Har man nogle spørgsmål man kunne tænke sig at stille mig før man tilmelder sig så kan man tilføje mig på skype (morsdreng100) og spørge der. Stil helst ikke spørgsmålene herinde, og tilmeld jer ikke over privat besked.
En FAQ af spørgsmål vil blive sat herind senere.
Spiller Gruppen:
- Soulzero
- Cam
- Nomaakz
- Lorgath
- Ray
- Karn
Venteliste:
- Rolf
~ Andy <3

~ Jordy ~