Started from the bottom now we somehow managed to sink even lower

Tevin

Tevin

I preen for Satan

19
karakterer

Tevin 18.06.2017 21:36
Jeg er ny og stadig ikke helt inde i, hvordan det hele fungerer. I må lige bære over med mig og mit latterligt simple layout, fordi jeg egentlig bare gerne vil i gang.

Lige pt. har jeg kun en enkelt karakter at byde på, men viser det sig, at jeg har lyst til at blive hængende, skal der utvivlsomt nok komme flere på listen. Indtil da må I stille jer til tåls med Algar. Jeg er frisk på alt, hverken sart anlagt eller bange for at være en røv led puppetmaster. Han må gerne blive kastet rundt med, hvis I kan bruge ham som bold. Som udgangspunkt er det dog min erfaring, at fiskene ikke bider på krogen, hvis ikke man udstyrer den med en smule lokkemad, så jeg smider lige en håndfuld løse idéer på bordet nedenfor, som vi evt. kunne tage udgangspunkt i.

• Naive individer, han kan udnytte

• Individer han kan genere

• Kvinder han kan lægge an på

• Horer han kan gå i seng med

• Generelt individer, der synes han er klam og træls (sagt på godt jysk)

• Individer, der husker ham fra tidligere tid og evt. er pissesure over, han tog røven på dem

• En eller anden, som griber ham i at sove i sin stald

• Gæstfri individer, han kan bestjæle

Skriv til mig, for pokker!
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 18.06.2017 21:44
Smider gerne nogle af mine ind i en tråd med ham :)

-Jeg har nu nok nogle han kan ligge an på, men om det ville være sundt for ham.. Næppe xD

-Har en enkelt skøge, Aviaia

Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 18.06.2017 21:52
jeg har en der kan være en han ligger an på og går i seng med. hun er ikke horer men hun elsker mænd. Astra hedder hun :) 
Tevin

Tevin

I preen for Satan

19
karakterer

Tevin 18.06.2017 21:55
Aviaia har fanget min interesse, no doubt, men jeg kan læse mig frem til, hun holder til i piratbyen. Nu har jeg ikke en skid styr på Krystallandets geografi endnu, så jeg ved ikke, hvor langt væk, den er, men Algar har sådan cirka aldrig været udenfor Hovedstaden, så umiddelbart ville deres veje nok ikke krydses foreløbig.

Vi ved jo allesammen, at det usunde er bedst, så har du en kvinde eller to, der opholder sig i Hovedstaden, er jeg herre meget på.

Htqz

1844
karakterer

Htqz 18.06.2017 21:58
ok vi tager den fra toppen.

Mit mest naive individ er nok Prisma, en meget ung dæmon der hidtil har levet en meget beskyttet tilværelse 
individer han kan genere. har en dæmonvogter ved navn silke, ragna en engel der stortset lige er blevet genoplivet. hun holder mest til i Isari templet mens hun er godt knotten på sin egentlige gud hun tilbeder; kile. iog frosøger at finde ud aaf hvd hendes formål med at være blevet bragt tilbage til livet er.

kvinde han kan lægge an på/ hore: har en hore der arbejder på bordellet. Ganske ny i erhvervet godt nok, Hendes navn er Charlene, kaldet Char. 

gribe i at sove i stalden; haren staldknægt der arbjder i staldene på paladst ( Askild ) og ellers en adelsdame/lysets ridder Dionsia som nok ville rejse et øjenbryn eller to af ham

velkommen til
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 18.06.2017 22:01
Avi har det med at sejle med pirater eller blot rejsende ud til andre dele af Krystallandet så hun kunne sikkert også ende i hovedstaden :p
Tevin

Tevin

I preen for Satan

19
karakterer

Tevin 18.06.2017 22:13
Damn en velkomst. Jeg læser lige jeres kære små igennem.

Nyxx: Ville hun i så fald søge til Bordelhuset? For hvis ikke må vi have udtænkt et eller andet smart - Algar er ganske vist seksuelt lysten, men han kan alligevel ikke prale af at have en indre hore-radar, lol.

Tea: Siden Charlene er ny i erhvervet, kunne Algar måske gå hen og være heldig ved at hun ikke er så dyr? Han har ikke så let til penge af åbenlyse grunde. Ellers tror jeg, det kunne være underholdende at smide ham sammen med Askild i stald-settingen.
Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 18.06.2017 22:17
Jeg er også interesseret! Har ikke lige læst op på din karakter, men jeg kommer tilbage med nogle forslag snarest muligt! Indtil da har jeg en hel bunke af karakterer, som muligvis kunne være af interesse for dig :)

Htqz

1844
karakterer

Htqz 18.06.2017 23:22
Ja, Charlene er nok billigere end dem der har været der i længere tid, mener at hun kun har været 'rigtigt' i erhvervet 3 måneder, efter et par måneder under træning hos en af de mere erfare kvinder. Og da hun nok ikke ligefrem er jomfru længere så man ikke akn tage overpris for at 'prikke hul i det stramme hul', er prisen nok gået ned og blevet til en af de billigere indtil hun har fået arbejdet sig op både kundemæssigt, men også erfaringsmæssigt. 

Staldscenariet med Askild er jeg også frisk på.. Især når man tænker på de stalde han arbejder i nok sædvanligt har en form for vagt så Askild vil været lidt " hvem er du og hvad laver du i hestenes hø?" agtig xD
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 19.06.2017 00:32
TRÅDE!? JEG ER PÅ!
Jeg vil dog gerne lige tage noget tid til at skrive en fin forklaring af mine ideer her i morgen. Men ville gøre dig opmærksom på at jeg ville gøre det.
 - Andy <3

~ Jordy ~
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 19.06.2017 20:27
Kunne hun nok :) Hun kunne måske være "gæste stjerne" xD

TheEvilQueen

863
karakterer

Er ikke helt sikker på, hvordan vi skal kunne få noget op at køre, men jeg har forhåbentlig snart to godkendte karakterer at spille med. Noget elf gone vampire (nu godkendt) og en kentaur. Kan det bruges til noget? :)

EDIT: Jeg kom til at tænke på... jeg tænker at min Vampyrelver har noget Gos (kæmpehus med noget stald), så "En eller anden, som griber ham i at sove i sin stald" ville måske være nærliggende at få gang i? Eller hvad tænker du?
Tevin

Tevin

I preen for Satan

19
karakterer

Tevin 19.06.2017 22:20
Staldscenariet har jeg muligvis allerede fået hevet hjem med Tea, men ellers har jeg også en hel bunke karakterer i værks, så jeg er sikker på, at vi om ikke andet med tiden sagtens kan finde et fedt match.

TheEvilQueen

863
karakterer

Staldscenariet har jeg muligvis allerede fået hevet hjem med Tea, men ellers har jeg også en hel bunke karakterer i værks, så jeg er sikker på, at vi om ikke andet med tiden sagtens kan finde et fedt match.

Fair nok. Du kan evt. sende mig en PB, og så kan vi finde ud af noget? :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8