Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 22:03
Han fnyser, da han kommer ud igen med en blændende hvid skjorte over skuldrerne.
"Og jeg skulle ikke blive virkelig sur på dig så? Men fint. Maki, jeg kan se på dig, der er noget galt. Du fortryder i nat, gør du ikke?" Han føler sig så ussel og lav og står med dukket nakke og betragter hende alvorligt og bekymret. HVis hun dog bare ville slynge puder i hovedet på ham og råbe og skrige i stedet for det her, tænker han frustreret.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 22:50
''Der er ikke noget galt!!!!'' Råber hun nærmest efter ham.. ''Og nej!!!! Jeg har IKKE fortrudt noget som helst! INTET!'' siger hun højt og bestemt!

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 22:53
"Jamen hvis det ikke er det, hvad fanden er det så, kvinde?" nærmest råber han tilbage.
"Du er tilbageholdende, stille, ser ikke på mig, taler som om du ikke ved hvem, jeg er. OG lad nu være med at sige, der ikke er noget galt, når det nu er så tydeligt. Fint, du vil ikke sige det, det er fint, men du kan fa.... ved guderne ikke forvente, jeg skal tage det roligt efter så fantastisk en aften som den, vi delte sammen!" Han knapper arrigt skjorten og går hen efter sin vest, mens han mumler for sig selv.
"Det er hvad man får ud af at fortælle en pige, man er forelsket igen..."

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 23:06
Hun bliver så overrasket af Levons reaktion at hun tager et skridt tilbage.. Hun kigger ned i jorden og vil ikke møde hans blik, af frygt for at bryde sammn foran ham.. igen.. ''Jeg kan ikke..'' Hvisker hun og tager fat i sin hale og knuger den ind til hendes bryst.. ''Ved ikke hvordan.. '' Hendes ben forsvinder under hende og hun sætter sig på det halv kolde gulv, stadig med halen i hænderne.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 23:09
Han samler sin vest op og trækker den over hovedet, før han vender sg rundt, hvor han finder hende siddende på gulvet. Hans blik mildnes en smule, og han knæler ned ved siden af hende.
"Det ved du ikke, hvis du ikke prøver," siger han fast. "JEg er lige her og jeg griner ikke ad dig og synes ikke du er tåbelig, hvad end det så er," siger han så blidt, som hans nuværende humør kan tillade det. Han får endda et beroligende smil frem.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 23:12
Hun kigger fortsat ned i gulvet.. ''Vi snakkede om det igår..'' siger hun stille og bider sig selv hårdt i læben.. ''Der er intet at gøre! det er ligemeget alt sammen!'' siger hun vredt men samtidig trist.. Hun tager en dyb indånding igen, og puster ud i små stød.. Hun trækker benene op til brystet og ligger hovedet på hendes ene knæ

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 23:14
Han sukker tungt og sætter sig så ved siden af hende.
"Herreste gud, Maki, ikke andet? Du gjorde mig ekstremt nervøs der. Fint, så du er ikke mere afklaret om det i dag, men det bliver du. Jeg er her for dig og vil gøre alt for dig i mellemtiden, er der andet, du kunne ønske dig?" hans stiller hende det sidste spørgsmål ganske alvorligt ment og forventer et ærligt svar. Hvis der er noget, han kan gøre for at lette hendes smerter over ham, er han klar som en mis.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 23:18
''Ikke andet!?'' siger hun vredt og kigger på ham.. ''IKKE ANDET!!??'' hun rejser sig op og går over mod døren... F**K hvor jeg hader dig lige nu! Føler mig så udnyttet.. Så... Beskidt? tænker hun... Hun lader igen igen igen tårene få frit løb ned over hendes ansigt.. Hun klemmer sin hale hårdt for ikke at komme til at råbe og skrige af Levon.. For inderst inde.. Så er hun jo helt væk i ham?

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 23:22
Han rejser sig lidt klodset og går hen og trækker hende ind i sine arme.
"Hør nu, Maki, det jeg mente var, jeg havde forestillet mig alle mulige sindssyge ting, og så er det bare det her. Ikke som i at dt ikke betyder noget, men som i at det var det mildeste, jeg havde forventet. JEg havde frygtet, du følte det, som om jeg havde voldtaget dig eller det der er værre." Han stryger hende over kinden.
"Jeg ved godt, det er en hel del og fylder meget for dig, men giv det lidt tid; du har ikke andet end lig emødt mig, min smukke. JEg bliver tit smidt op på en pidestal den første tid, men du vil snart finde flere af mine fejl og begynde at irriteres over mig. Det ændrer ikke noget på, jeg havde en fantastisk aften og nat med en kvinde, jeg er dybt forelsket i." Hans stemme er blid og tålmodig, som var hun et lille barn, og han holder hende forsigtigt ind til sig og trykker et lille kys mod hendes tinding.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 23:30
Hun putter sig lidt ind til ham.. og hulker stille mens tårene strømmer ud af hendes øjne og ned over både hendes ansigt og Levons skulder.. ''Det sagde du også igår.. '' hvisker hun.. hun løfter hovedet og kigger op på ham med røde øjne.. ''Levon, jeg har virkelig aldrig følt sådan her.. Har forsøgt at være kold og neutral... Men det kan jeg ikke! Jeg elsker dig! '' De sidste tre ord siger hun højere end resten.. Så er det sagt! hun ånder lettet ud, og lukker øjnene og ligger igen hovedet på Levons skulder.. Hun mærker hvordan hele hendes krop igen bliver varm af kærlighed til ham, sommerfuglene i maven er begyndt at komme tilbage..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 23:33
Han stryger hende kærligt over ryggen og reagerer ikke overrasket eller lignende, da huns iger, hun elsker ham. Det er ikke første gang, han har hørt de tord, men desværre er alle de andre endt med at hade ham bittert.
"Åh min smukke Maki," mumler han en smule trist og holder hende tæt. "jeg ved, du måske har svært ved at tro det her, men jeg elsker også dig. Mine forelskelser er bare ikke kendt foor at vare så længe, og det håber jeg heller ikke din vil være," siger han blidt og kysser hende på hårdet. Han havde set det komme så småt under samtalen aftenen forinden, og det overrasket ham ikke at unge Maki og hendes modtagelige sind føler sådan for ham nu.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 23:40
Hun tørre tårene væk fra hendes varme våde ansigt.. ''Jeg ved ikke hvad jeg skal sige..'' hvisker hun.. Hun rykker sig lidt væk fra Levon og kigger på ham.. ''Undskyld.. Jeg burde ikke være gået med dig hjem'' siger hun trist og kigger derefter ned i gulvet..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 23:43
"Du undskylder? Kæreste det burde være mig, der undskylder for at have forført dig! Men uanset hvad, Maki, så havde vi en fantastisk nat sammen. Jeg vil gerne være sammen med dig, du må ikke tro andet, jeg kan bare ikke love dig hvor længe, der vil gå før jeg falder for en anden. Ikke nær så voldsomt sikkert, men jeg ved, det vil ske igen på et tidspunkt." Han stryger hende over kinden. "Det er mig, der er skurken her, og du skal ikke undskylde for dine følelser, min kære."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 23:57
''Jeg gik friviligt med dig hjem...'' siger hun og kigger op på ham.. ''Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..'' Hun ligger begge hænderne på hendes mave og lukker øjnene..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 23:58
"HVad føler du, du har lyst til at gøre?" spørger han blidt Han ved snart ikke hvad, han ønsker hun skal sige, men han er nødt til at vide det. "HVad ønsker du at gøre?" Han stryger hende blidt over håret og lader hende ellers stå med hænderne på maven.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 17.11.2011 00:03
''Hvad jeg føler jeg har lyst til ???'' Hun kigger op på ham.. ''Blive sammen med dig resten af livet..'' mumler hun stille og kigger ned i gulvet og mærker varmen stige op i hendes kinder.. ''Hvad hvis...'' resten af ordene forsvinder og hun kigger bare ned på sin mave.. :i og håber han forstår hende..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 17.11.2011 00:05
Han ser på hendes mave og smiler stille.
"Så vil jeg tage mig af dig og barent, min kære, det skal du slet ikke tænke på. Jeg ville gerne, jeg kunne love dig eveigt troskab, Maki, men jeg er bange for, jeg ikke ville kunne holde det. Du er velkommen til at bo her og være sammen med mig hver dag og jeg vil elske dig og være her for dig men jeg kan ikke love dig, jeg vil forblive dig tro. JEg beklager virkelig..." Han rækker en hånd op og lægger mod hendes kind, som han blidt kærtegner med tomlen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 17.11.2011 00:09
Hun mærker glæden fylde hendes triste krop, i et kort sekund, før sorgen fylder hende igen.. ''Jeg ved virkelig ikke..'' Siger hun og kigger på ham.. Hans finger mod hendes kind får hende til at ønske han var hendes. :i Og at de kunne tilbringe resten af deres liv sammen.. ''Jeg tror..'' resten falder ud i utydelig mumlen..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 17.11.2011 00:11
"Du tror?" spørger han og står helt hen til hende, hvor han blidt løfter hendes ansigt op mod sit og kysser hende.
"HVad end du vælger Maki, så er jeg her for dig. Du vil altid have min kærlighed, jeg kan bare ikke love, du ikke skal dele den." Han stryger hende over kinden igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 17.11.2011 00:15
Hun kigger op på ham.. ''Jeg vil ikke dele dig.. Vil have dig for mig selv.. '' Hvisker hun og kigger kærligt og samtidig trist på ham.. ''Det vil ødelægge mig at skulle dele dig med andre.'' Siger hun lidt højere og sukker dybt.. ''Jeg tror jeg har fundet min eneste ene'' hvisker hun meget lavt..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 12