Mellem de tykke træer.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 21:17
((du kommer bare ))

da han kysser ham på munden trækker han sig tilbage "hva har du gang i
jeg er ond imod dig den ene dag og den anden dag kysser du mig og..."
han kigger sig lidt omkring han har fået færden af en anden person men
han kan ikke mærke personen så meget endnu

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 21:21
>Tak<<

Morgana trækker sig hurtig om bag en træstamme da den ene hæver stemmen. Måske var det virkeligt bedst at forsvinde hurtigst muligt?
Men samtidigt var hun nysgerrig, for det var flere uger siden, hun havde snakket med et menneske...
Med bankende hjerte kigger hun forbi stammen, hen på de to personer, hun antager er bekendte. Skulle hun introducere sig?

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.12.2008 21:24
Han smiler skævt.
"Du gav mig selv lov.. Så det var du sådan set selv ude om," siger han bare.
Han vender kort efter blikket mod Morgana, men kan dog ikke se hende. Han fornemmede dog stadig der var nogle.
Han ryster så kort på hovedet og ser mod Kravenoh igen.
"Men .. Jeg kan da også give dig et andet slags kys ..," siger han kort, før han hurtigt lægger en hånd i nakken på ham og bider sig fast i hans hals (?).

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 21:29
da han bider ham rejser han sig op og fjerner hans hovde væk
fra hans hals nu løber der blod ned af hans tøj
han tager sig kort til halsen "hva satan du er den første der har fået mig
til at bløde" han ser kort over imod den anden person der ikke er dukket frem han skal bare lige finde ud af hvor persone lige præcis er

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 21:32
Morgana gisper, da "den anden" fører sin mund ned til den førstes hals. Hun er rædselsslagen af to grunde.
For det første frygter hun, at det er elskende, og hun ønsker ikke at bryde ind og forstyrre dem...
Men det kunne tilgengæld også være en vampyr?
Pjat, siger hun til sig selv. Det er bare ammestuehistorier, der er skabt for at skræmme de små børn i seng...
Hun sætter sig med ryggen mod stammen og overvejer sine muligheder...

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.12.2008 21:36
Han slipper hurtigt bidet, og følger ham med blikket. Han rejser sig kort efter op.
"Hvor er jeg stolt. Efter alt hvad du har gjort mod mig, er det ikke engang nok til at betale tilbage," siger han kort og lægger armene over kors.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 21:38
Morgana hørte hvislen af tøj. Nu var det ved at være kritisk. Enten flygtede hun, eller også stod hun frem... eller blev fundet.

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 21:38
han smiler lidt da han nu ved hvor personen er og i et trækker han
en kniv og kaster den imod morgana og hvis den rammer bliver hun ramt
i skulderen. han tager en anden kniv frem og kaster den efter skulderen på murizz(?) han ser kort om nogle af knivene rammer
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.12.2008 21:44
Han ser kort efter kniven, han kastede efter Morgana.
Han får hurtigt øje på den kniv der er på vej mod ham, og han 'springer' hurtigt et stykke til siden. Han ser lettere irriteret på Kravenoh.
"Hey! Hvad skulle det til for?! Jeg har kun givet dig hvad du har fortjent!" siger han kort.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 21:45
Hun rejser sig hurtigt, fører hånden ned til sit lår, hvor hendes lille kniv sidder, og rækker den anden hånd frem for sig.
"Undskyld mi... -ayh!" Hun trækker hunrtigt venstre hånd, den ramte, til sig og trækker den lille kniv.
Pokkers! Forkert beslutning! Hurtigt skimmer hun området for de to personer, på vagt for eventuelle små bevægelser, der kunne indikere endnu et angreb.
Dette var et kritisk tidspunkt at komme i kamp på. Hun var spinkel, hendes færdigheder var rustne og modstanderne lignede mænd.
Pokkers!

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 21:50
"hmm hun kom ikke frem så må jeg jo få hende frem " siger han
lavt til sig selv han smiler til murizz "tja du fik mig til at bløde "
han kigger over imod morgana og det buske og stamme hun står bag
forbrænder og af ild så om få sek kan han se hende
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.12.2008 21:53
Han smiler skævt.
"Ja. Men det havde du fortjent. Jeg havde ikke gjort dig noget, og alligevel begyndte du at torturere mig," siger han bare.
Han vender kort efter ryggen til ham, og løber derfra.

//Out.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 21:57
"Dascht!" En populær ed fra hendes barndom undslipper hende og hun springer til side, da krattet og træet flammer op.
Ok, hun var oppe med en meget seriøst modstander, som hun højst sandsynligt ville tabe til.
Hun beholder kniven i hånden, da hun midlertidigt er blændet af ilden. hun springer op på en sten, der rager en smule op ad græsset, skygger for øjnene og skærper af angst sit syn.
To mænd, den ene med en snigmorderstatur. Blod på halsen af denne. Den anden spinklere af bygning, men højst sandsynligt også farlig.
Hun havde, som hun så det, to muligheder. Flugt, hvilket kunne ende i en katastrofe pga. snigmorderens kompetencer, eller overgivelse.
Stenen var perfekt at sætte af på, men samtidig også et perfekt sted til at overgive sig.
Hun lod kniven falde på granitten, så klangen af stål kunne høres.
"Jeg er ubevæbnet!"

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 22:02
(((kommer om 20 min hvis du kan vente ))

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 22:03
>>Aftale<<

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 22:45
nu kan han bedre se hende et smil kommer frem på hans læber
hun virker ikke til at være en svær modstander det er lige før han
bare skal lade hende komme til ham han smiler lidt han fjerner ilden med hans hånd sådan der ikke er brænd mere han står bare stille og
kigger på hende med et smil på læben

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 22:50
Da ilden forsvinder, venter hun med tilbageholdt åndedræt på et angreb. Modstanderen ved, at hun er blændet, ubevæbnet og ...-kvinde. Hun havde sit køn mod sig. Hvad skal hun gøre? Hun er rædselsslagen. Det her er den virkelighed, hun var beskyttet mod derhjemme.
"Har jeg noget at frygte fra dig?", spørger hun med bævende stemme. Hun tør ikke hæve den, fordi hun ved, hvor skræmt hun da vil lyde.
Langsomt lader hun tasken glide ned af skulderen, ned over hånden, der drypper af blod og lukker øjnene kort for smerten.

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 22:58
han smiler lidt til hende " hmm tja kommer and på så meget hvis du var mørkets lord så skal du ikke være bange. så det betyder ja.
tro mig jeg er ikke en der findes mange af i verden "
han smiler til hende hun ser svag ud hun bløder men det gør han self også
selv han tager sig kort til halsen han trækker hans frakke af sådan man kan se hans leder rusting han har på til kamp han sætter sig ned på knæ og snitter i hans frakke han tager det stykker og skære det i en stremmel
og binder det rundt om halsen på ham. han ser over på hende igen

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 23:06
Morgana er tæt på at le af det komiske i sin situation. Snigmorderen, nu var hun sikker på det, da hun så rustningen, havde set, hvad hun var. En sølle lille pige uden mod og evnerne til at forsvare sig selv. Hun kunne på ingen måde sammenlignes med mørkets lord.
Jeg har altså noget at frygte fra ham. Spørgsmålet er hvad? Hun havde ikke mange penge med; dem kunne hun undvære, hvis han havde vist sig at være en simpel tyv.
"Jeg har ikke gjort dig noget. Jeg har ikke gjort den anden noget. Du angreb mig... -hvorfor?" Hendes øjne var spæret op i rædsel.
Hun førte sin højre hånd ind over den anden og følte på såret. En fin, ren flænge gik fra hendes lillefinder, ned langs håndryggern og endte på håndrodsknoglen. Hun havde været heldig. Havde hun drejet hånden, havde det været kritisk... ikke at hendes situation ikke var det alligevel!

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 23:10
han smiler til hende han begynder at gå stille hen imod hende
"uheldigvis for dig så er jeg den person der vil skide på grunde jeg gør
lige hva der passer mig og jeg gør det uden at tøve "men du kan fortælle mig en ting hvad er dit navn " han smiler lidt til hende han stopper op da han står 2 meter fra hende " kan du lide dit sår "
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Helli Moderator
Lige nu: 3 | I dag: 8