Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:15
Han vågner, da hun igen putter sig ind til ham, og han mumler søvnigt hendes navn og gaber. Stadigt halvt i søvne kan han mærke på hendes pels, hun er kølig, og han ved pludselig, det ikke var en drøm, hvor hun forsvandt fra hans favn. "Maki?" gentager han spørgende.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:18
Hun ligger så på ryggen og kigger op i loftet.. og beundre det store rum præcis som igår aftes/nat ''Ja?'' siger hun lavt og spørgende.. Hun rykker lidt på sig så hun ligger på siden og kigger på Levon.. ''Hvad er der?''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:20
Han betragter hende stadig svnig og med et lidt fraværende udtryk i øjnene, hans hår et vildt filter af gyldne lokker der vælter ned om hans øjne.
"Hvor var du?" spørger han og gaber så halvt, men tager sig i det før han rigtigt får åbnet munden.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:23
Hun ligger og stirre op i loftet.. ''var bare på toilettet'' siger hun stille og sætter sig op og gaber.. Hun ryster blidt på hovedet, og kører fingrene forsigtigt igennem håret..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:24
Han lægger sig om på ryggen og betragter hende bagfra med en let rynke mellem brynene.
"Har du sovet godt?" Det var egentligt ikke det, han ville spørge hende om, men det var alt, der kom over hans læber

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:26
Hun tager en dyb indånding.. ''Jeg har sovet fint nok.. Hvad med dig?'' Siger hun følelseskold og uden at vende hovedet mod ham.. Undskyld! Jeg vil virkelig ikke gøre det her ved dig, for jeg tror jeg elsker dig! Men det er det bedste! for mig ihvertfald.. Tror jeg.. ! Tænker hun og sukker..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:28
Han sætter sig op og trækker en hånd gennem håret or at få det væk fra ansigtet.
"Er der noget galt?" spørger han direkte og rører forsigtigt hendes skulder. Han er pludselig syg af bekymring over, hun skulle have fortrudt aftenen før og var vred på ham.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:31
Hun skal lige til at snakke løs om hvor meget hun elsker ham, men tager sig selv i det.. ''Nej der er intet.. Hvorfor skulle der dog være det??'' siger hun og bider sig blidt i læben, stadig uden at kigge på ham...
Ja! Der er noget galt! Jeg er totalt væk i dig, du siger du forstår det? Men jeg tror ikke på dig! ARGH! Hvorfor? Hvorfor? HVORFOR??? Kan jeg ikke bare sige det til ham? Fordi manden intet har for mig.. INTET! AAAARGH!!! Tænker hun og har mest af alt lyst til at råbe og skrige om hvor højt hun enlig allerede elsker ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:34
"Fordi du ikke ser på mig og bare sidder der ..." siger han og rykker sig hen, hvor han blidt masserer hendes skuldrer. Hans hænder er øvede og det skulle gerne få hende tl at slappe lidt af - håber han, men han ved aldrig med hans lille maki.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:36
''Jeg er bare træt'' siger hun stille.. Hans berøring for hende til at slappe lidt af, men giver hende samtidig endnu mere lyst til at skrige.. Hun tager 4-5 dybe indåndinger og lukker øjnene udelukkende for at lade vær' med at skrige..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:38
Han bemærker de dybe vejrtrækninger og hæver forundret det ene øjenbryn. HVad er der med hende, tænker han frustreret.
"Så læg dig ned igen her i mine arme," siger han indbydende og gør klar til at lægge sig med hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:41
Hun puster ud, og følger stille efter Levon.. UNDSKYLD!! råber hun til sig selv i hendes tanker! Jeg hader mig selv! Undskyld Levon! Undskyld jeg er sådan en kælling! Jeg er teenager.. Og er faldet for dig? Undskyld! Men jeg må altså tænke på mig selv! Tænker hun og smiler falsk til ham. ''Der er ikke noget'' lyver hun

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:50
Maki er ikke synderligt god til at lyve, og da hun ligger i hans arme, kysser han hende blidt på panden.
"Det er op til dig selv om du vil fortælle mig det, min smukke," siger han stille, stadig meget bekymret, og han ser meget alvorlig ud, mens han forsigtigt stryger hende over kinden.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:52
Hun stirre tomt op i loftet.. ''Der er ikke noget!'' siger hun bestemt men fjerner ikke blikket fra den plet hun er fundet i loftet.. Hun tager fat i sin hale først med venstre hånd og derefter højre.. Hun ligger og piller lidt i pelsen på hendes buskede hale.. og virker meget fjern

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:56
"Bevares," mumler han og lægger en hånd på hendes mave, som han blidt kærtegner, mens han betragter hendes profil uden at sige mere. Han ved der er noget galt; han kan mærke det, og han frygter mere end nogensinde, hun har fortrudt. Med et tungt suk rejser han sig go går hen hvor hans tøj ligger spredt og samler det op.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 00:00
Hun spænder lidt op i kroppen da han rør' hendes mave, men hun slapper hurtigt af igen.. Hun følger ham forsigtigt med øjnene da han bevæger sig ud af sengen.. Hun kan fornemme at han kan mærke der er noget galt.. ''Der er ikke noget galt! '' siger hun bestemt og sætter sig op i den store seng.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 00:03
"Så siger vi det, min smukke," siger han i en let tone, der ikke er uden kant. Han mærkede hvordan hun spændte op, da han rørte hende, og han er nu overbevist om, hun har fortrudt deres elskov natten forinden. Han mumler bandende for sig selv i et toneleje, der kun burde blive en uforståelig mumlen for hende, mens han kravler i underbukser og bukser og samler skjorten op. Han undgår brødbetynget at se på hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 00:05
Hun undre sig lidt over hans mumlen.. ''Hvad er der?'' siger hun, og er halvt på vej ud af sengen.. Selvom hun opføre sig koldt overfor ham, holder hun jo stadig ubeskriveligt af ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.11.2011 00:07
"Det er ikke noget," svarer han med et tungt suk og tvinger et smil frem med større overbevisning end hun havde mønstret, mens han begynder at knappe sin skjorte, hvad han ender med at få gjort skævt, så han må starte forfra igen. Irriteret nærmest flår han knapperne op, og en enkelt springer af, hvorefter han bander mumlende igen, tager den af og kyler den i ilden, før han går ind i et lille tilstødende værelse, hvor han har sit tøj, for at hente en ny.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.11.2011 00:12
Maki kigger forvirret på ham.. Hun hopper hurtigt ud af sengen og trækker sin nu tørre kjole over hovedet.. UNDSKYLD! igen... tænker hun Hun mærker igen tårene presse sig på.. Jeg er så ubeskrivelig ked af det Levon!! Det er det eneste der løber gennem hendes tanker.. ''Hvad er der galt!'' Råber hun efter ham.. ''Og hvis du siger ikke noget bliver jeg virkelig sur!'' siger hun bestemt

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 12