Hvor skoven næsten er helt sort

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 19:28
han smiler lidt han ved ikke rigtig hva han skal sige til murizz
han sætter sig på hug og ser på ham "hvis jeg mangler noget så kommer
jeg til dig " han tager fat i hans håndled og brænder et K i ham(?)
" så vil du aldrig glemme mig"
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 19:33
Han ser skræmt på Kravenoh. Han piver kort, da han tager fat om hans håndled, og det piv bliver til et lavt skrig, da han brænder et K i ham. Han hiver kort sin hånd til sig, for at få Kravenoh til at slippe.
"Jeg vil ellers rigtig gerne glemme dig," siger han kort. Kort efter stikker han ham en lussing, med den frie hånd, direkte på hans kind(?)

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 19:35
da han slår ham smiler han bare " men mon ikke det mærke for dig til
at huske mig være gang du ser på det " han ser på ham
kort "hva vil du gøre ved mig hvis du havde chancen"
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 19:39
Han hiver hurtigt sin hånd helt ind til sig, og ser lidt på brændemærket i hans håndled. Han sukker lavt, før han skæver til sin arm, hvor et andet brændemærke formet som et S, sidder. Så ser han på Kravenoh igen.
"Jeg ville ikke gøre noget ved dig," siger han kort.
"Jeg ville sende min mand efter dig," mumler han kort efter, før han vender blikket mod jorden.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 19:43
han ser på murizz og griner " haha og det tror du selv på " han
ser på ham " og hvem er din mand ¨så" siger han grine
han har aldrig moret sig så meget før som han har med murizz
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 19:45
Han smiler svagt.
"Ja, det tror jeg på," siger han bare. Han nikker let. Hans smil forsvinder hurtigt.
"Hvorfor skulle jeg fortælle dig det? Så ville du jo bare prøve at dræbe ham også," siger han kort. Han rækker kort tunge af ham.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 19:46
han trækker en kinv frem lige foran hans mund
"vage din tunge eller mist den" han ser på murizz "du
hat vist ikke rigtig lært noget af vores
møde har du vel"
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 19:49
Han trækker hovedet lidt tilbage, så han rammer træet med baghovedet, mens han ser skræmt på kniven og derefter Kravenoh.
"Jeg lærer aldrig noget, af nogen møder med sådan nogle som dig," siger han kort. Han smiler svagt.
"Vil du ikke holde den der lidt væk fra mig? Den skræmmer mig," siger han lavt.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 19:57
han ser på murizz "nej men du burde lærer noget ved et møde
med mig du burde tag med lærer. jeg tager kniven væk hvis du kan
lærer at lade være med at være fræk og i stedet for være lidt en mand"
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 20:01
Han gør ikke rigtigt noget. Han hører bare efter hvad han siger.
"Jeg kan godt tage ved lærer," siger han lavt. Han tager forsigtigt fat om hans håndled, og prøver at rykke hans hånd, for at få rykket kniven.
"Men jeg har sgu da ikke lyst til at være en mand!" siger han kort og bestemt.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.09.2008 20:05
"hmm okay " han fjerner kniven han smiler kort
"det var dejligt at møde dig murizz og husk jeg skal nok
finde dig " han går sin vej ind i den mørke skov

//out
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.09.2008 20:09
Han sukker lettet, da han tager kniven væk.
"Ja, uheldigvis," mumler han kort. Han rejser sig langsomt op, og hans ben, hænder og arm, er begyndt at blive 'normal' igen.
Han går så langsomt derfra.

//Out.

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 14.03.2009 21:02
Rick kommer roligt gående. Hun har fået den ikke-så-meget-dækkende rustning på, og hendes sværd har hun i hånden. Det eneste hun ikke har medbragt, er skjoldet. Men hun regner ikke med at møde nogen i den mørke del af skoven, så hun er helt rolig. Hun har blikket vendt mod jorden, mens hun langsomt går frem ad, med de høj hælede støvler. Og hun har for en gang skyld, taget nogle små shorts på ind under det slør hun har om livet.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
It makes people wonder what you're up to.."

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 14.03.2009 21:12
Alzeid sad fortvivlet inde mellem skovens tykke søjler. Hans korte stok med jerngrebet havde han stående op af den sten han sad på. Stokken gik han ikke rundt med fordi han havde brug for den, men egentligt mest for di det bare var noget man gjorde. ”Alle de fine folk gør det” havde hans mor sagt til ham, da han var blevet lukket ud af krypten for første gang i sidste uge. Officielt i hvert fald; de kendte jo ikke til hans natlige udflugter.
Hans albuer hvilede på hans knæ, og han havde ansigtet begravet i begge sine handskeklædte hænder. Hans ryg var krum.

Egentligt så han meget deprimeret ud, og et stille suk undslap hans tynde læber. Jeg duer heller ikke til noget. Tænkte han på en sådan måde at han bare fik det endnu værre. Vinden blæste forsigtigt et enkelt blad eller to forbi hans skikkelse, og et kort øjeblik lød det som om hans suk gav genlyd i skoven. Et fjernt ekko, der var vendt tilbage fra den anden side af ukendelighed bare for at hælde salt i hans blødende sår. Det var selvfølgelig bare vinden, men for ham var det ligegodt det samme. Nu havde det gjort sin virkning.

When we look into the night sky, we see light engulfed in devouring darkness.
A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
However, whether you rest your gaze in the nightly void is your choice.
If you close your eyes you see no darkness, you see no light,
if you close your heart you feel no warm, and you feel no cold

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 14.03.2009 21:21
Rick lægger ikke mærke til noget, da hun går lidt i sine egne tanker. Først da hun hører en tanke, der kommer lidt fra hende, løfter hun hovedet, og ser direkte mod Alzeid, med et helt roligt blik. Hun betragter ham lidt, før et svagt smil kommer frem på hendes læber. Så ser hun væk igen og stiller sig lænet op af et træ med ryggen. Hun lægger armene over kors, og hviler sin vægt i det ene ben.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 14.03.2009 21:28
Alzeid hører en bevægelse et sted i nærheden, og stivner i kroppen. Han havde ikke brug for selskab, bestemt ikke af et arrogant menneske, hvilket det nok var. Det var alligevel de eneste han stødte ind i, mennesker. Hans venstre øre spjættede let, mens han forsøgte at opfange hvor lyden kom fra. Efter en tid uden lyd lod hans sig synke ned i mere deprimerede tanker. Egentligt tænkte han ret meget. Nogen ville måske sige at han tænkte mere end godt var. De samme mennesker ville selvfølgelig tage ordene i sig igen hurtigere end man kunne træde på en snegl, der sad fast på undersiden af skoen. Ingen kendte ham ordentligt og ingen ville komme til det. The curse of the heretic. Tænkte han tvivlsomt mens han kiggede op i skyerne. Hans forældre havde lært ham mange sprog, men siden han alligevel aldrig mødte nogen at snakke med var det også lige meget. En erfaren tankelæser ville naturligvis havde opfanget hele den proces og alle hans handlinger i tankeform, da han som sagt tænkte meget.

A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 14.03.2009 21:36
Rick har fulgt med i alle hans tanker og efter noget tid begynder hun langsomt at gå over mod ham. Hun stopper op ca. en meter fra ham og betragter ham lidt, med hovedet lagt let på skrå. Hun siger intet, men ser bare på ham, mens hun bider sig i underlæben, med den ene spidse hjørnetand.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 14.03.2009 21:46
Han bliver klar over hendes langsomme bevægelse mod ham, men gider stadig ikke kigge op. Egentligt kunne han ikke se nogen videre grund til at gøre det, for hun ville sikkert bare stikke ham i hjertet eller vifte arrigt med et kors, ligesom alle de andre. Ingen undtagelser.
Han synker længere end i sine egne tanker, da han bliver klar over at han ikke længere kan høre lyden af hendes bevægelser. Ikke nok med det, han kunne faktisk ikke høre noget; heller ikke lyden af hendes hjerte, der banker. Hans ene øre drejede sig umærkeligt i hendes retning, lidt på samme måde som en kats ville. Kunne det være han bare ikke havde lyttet grundigt nok?

Naturligvis ville hun igen kunne have hørt alle hans tanker, hans spekulationer og overvejelser. Nu var han blevet nysgerrig, og hævede så forsigtigt sin stemme.
”Hvad vil du?” Alzeid havde ikke overskud til at være høflig, eller på nogen måde overhovedet at prøve. Og han var ligeglad. Var hun kommet for at dræbe ham var hun også ligeglad, og var hun ikke kunne det være lige meget.

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 14.03.2009 21:53
Rick lægger kun hovedet en anelse mere på skrå, før hun let hæver det ene øjenbryn.
Hun svarer ham ikke lige med det samme, men da hun endelig gør, retter hun hovedet op igen:
"Hvem siger jeg vil dig noget?" spørger hun roligt, med et lettere træk på skuldrene.
".. Jeg hørte bare dine tanker, såh jeg ville lige se nærmere på dig," kommer det fra hende, kort efter. Hun smiler svagt.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 14.03.2009 22:03
Han kiggede stadig ikke op, men lyttede bare utålmodigt til hvad hun havde at sige. Blev lettere irriteret over det faktum at hun var en tankelæser, da han havde svært ved ikke at tænke ubevidst. Da hans ører registrerede hendes ord og sendte den til hans hjerne, reagerede hjernen lettere eksplosivt: Argh, shit! Lad være med at tænke, lad være med at tænke, lad være med at tænke… Gad vide hvor længe hun har lyttet? Nej, stop! Ingen tanker! Hans tanker var som måleren på en jordskælvsmåler under et jordskælv. En gang imellem var den stille, men ellers svingede den lystigt ud til begge sider, hvor ingen af dem nødvendigvis gav mening i længden. Ideologien med at han skulle lade være med at tænke, fik ham til at tænke på endnu mere personlige ting end han ellers ville havde gjort, hvilket var forfærdeligt irriterende.

Hendes stemme bekræftede hans teori om at det var en kvinde. Han havde lyttet til mange mennesker, eller menneskelige skikkelser i hvert fald, og kunne skille to individer ud fra lugt eller lyd. Hun havde sandsynligvis også rustning på, men ikke nok til at delene skramlede mod hinanden.
I stedet for at fortsætte med at snakke om hun ville ham noget eller ej, spurgte han tøvende. ”Hvor længe… har du lyttet?”

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12