Hærværk på biblioteket

Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 03.12.2022 20:05
At sove i en rigtig seng havde gjort underværker for kvinden med det blonde hår. Man skulle tro, at alle problemerne pludselig var borte. Alt fra hendes ømme fødder til dårlige ryg som hun havde fået tilegnet sig efter mange natte på den hårde jordbund. Lilac var godt og grundigt frisk nu til trods for, at hun blot lige var stået op. Heldigvis var Faust også hurtig til st få gennemført sin morgenrutine, og da han spurgte om hun var klar til at gå ned nikkede hun begejstret. Derefter fulgtes de to rejsekammerater ned til krostuen.

Faust fik brød med pålæg og kaffe til. Selv var Lilac ikke en stor fan af kaffe, som hun ville beskrive som en voksendrik. Ganske vist var hun 18 år og myndig, men helt voksen i hjertet var hun endnu ikke. Faust var dog over 200 år, så gad vide hvor meget barn der stadig lå inde i ham? Som altid var de stille mens de spise deres måltid. Selvom Lilac ikke havde bestilt kaffe, så fik hun te til brødet, hvilket hun nød til det fuldeste. Ingen havde tænkt på at pakke det til rejsen, så det var evigheder siden, at hun sidst havde fået en kop.

Efter maden ryddede de af bordet, og satte sig tilbage til bordet, hvor de nød det sidste af deres kaffe og te. Lilac kiggede op fra sin varme drik og så på Faust. “Hvornår er det du tager videre på rejsen?” Spurgte hun, da hun endnu ikke vidste, hvor længe han ville blive. Da hun spurgte sidst sagde han, at han relativt hurtigt ville tage benene på nakken. Om det betød han forlod hende denne morgen eller aften vidste hun dog ikke.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 04.12.2022 16:16
Han smiler rolig til hende da nikke til at hun var klar til det kun gå ned under og få noget morgenmad, han lås dør op og åbne den og holdt den for hende, inden han selv gik ud af den og lås efter sig, hvor de gik ned under til kro stue, hvor de fik bestil hver deres, hun skulle dog ikke havde kaffe som ham men te, det var heller ikke altid han havde lyst til kaffe, men lige i dag havde han ellers plejer han at drikke vand eller mælk til sin morgenmad, de spist i stillehed som de plejer af gør og fik derefter rydde op efter dem selv, hvor da sat sig tilbage til bordet for at nyder det sidste kaffe og te, han vendt sin opmærksomhed på hende da hun snakke til hende.

"Det ved jeg ikke helt i nu, jeg skal lige havde mit tøj som jeg fik dem til af vaske for mig, så når jeg få det og faet fat i lidt mad til min rejse videre" sagde han og kiggede på hende, så ja det var svært for ham af sige hvornår det var, han havde så set heller ikke travl, med at skulle når noget, "hvad der da noget de skal bruge min hjælp med" spurgte han efter lidt tid og kiggede på hende, hvad det hele lige skulle være vidste han så ikke men det kun jo være, han tog en tår af sin kaffe og fik ved den tår drukket det sidste han havde, kaffe skulle nu også drikke mens det var varm, ellers skulle de blandes med noget før men fik det ned.

Han rejse sig op og tog sit krus, hvor han havde haft kaffe i og gik op til bar, hvor han aflever det og snakke lidt med kro fatte, hvorefter han kom ned til bordet og sat sig ned overfor hende, så havde han også fået bestil noget mad til hans rejse videre, han behøver ikke lige så meget, når det kun var til ham selv og han kun også nemmer jage når han var alene, han havde også haft mulighed mens hun var med, man så kun han ikke beskytte hende, hvis der sket noget mens han var ud og jage.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.12.2022 23:10
Lilac nikkede til, hvad Faust havde at sige. Det lød rart at få sit tøj vasket, så det skulle hun også selv få ordnet, sådan hun ikke skulle gå rundt i sit halvsnavsede tøj. De havde jo været på farten i flere uger nu, så det var uundgåeligt ikke at have den samme kjole på flere dage i træk. Normalt bruge hun en kjole en gang før hun satte den til vask, så dette var totalt ukendt territorium. Dog var alt dette helt ukendt. Ja selv byen og den kro de sad i lige nu. Gad vide hvad hendes forældre ville sige, når hun vente snuden hjemad.

“Det lyder fornuftigt. Jeg burde nok også have nogle fornuftige prioriteter i dag, også selvom, at jeg helst bare gerne vil ligge mig ned i sengen igen. Årh det var rart at få en god nats søvn,” sagde Lilac muntert og rystede derefter på hovedet af det efterfølgende spørgsmål. “Nej jeg var bare nysgerrig over, hvor længe jeg stadig var i dit selvskab,” svarede hun ærligt. De havde trods alt været sammen i mange uger nu. Utroligt de ikke var havnet i totterne af hinanden. Heldigvis var Faust en ret rolig person at være sammen med. Tit gik de, hvor de bare nød omgivelserne og lod være med at tale.

Faust fik drukket færdig og gik fra bordet, hvor han gik hen og snakkede med kroejeren. Om hvad vidste hun ikke, så da han kom tilbage spurgte hun: “hvad handlede det om?” Og nikkede til krofatter. Måske burde det have været åbenlyst, men ikke for Lilac. Selv havde hun nydt sin te, men var selv kommet i bund.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 06.12.2022 19:50
Han lo kort af det hun sagde at hun mest af alt havde mere lidt til at lige sig ned og sove videre, selv efter hun havde sovet igennem også i en seng, "det vil nok være en god ide at få fat i selvom de regne med at finde flere vogne som køre mod Dianthos, og det var godt at de synes om en god nat søvn i en seng" sagde han og smiler rolig til hende, jo han havde da også selv synes om at sove i en seng men også bare at få sovet rigtig frem for at hvile som han havde gjorte på hele rejse, så han bedre kun beskytte hende om natten.

Han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, "det er også helt iorden men jeg ved det ikke helt" sagde han og kiggede på hende, han kiggede kort rundt, der var nogle få andre i kro som også var i gang eller færdig med at spise morgenmad som dem selv, efter han havde være oppe og snakket med krofatter, kun han godt ser hvordan hun kiggede på ham, hvor på hun også kom med et spørgsmål, "fik hørt til mit tøj som første er færdig tildelig i aften og så fik jeg også bestil noget mad, jeg kan tager med på min rejse videre" sagde han og kiggede på hende.

"Hvad med dem selv, tager de videre i dag eller bliver de nogen dage her i byen" spurgte han og kiggede på hende, så hvis hun skulle bruge ham til noget så havde hun resten af dage, selvom de havde fået snakke om lidt af hver på de her 8 dage som rejse havde tager, men der kun være noget hun vil høre om eller vil have ham til at viser hende, nu hvor de var  i en by og de begge havde fået sovet igennem.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 09.12.2022 21:20
God ide. Lilac havde bestemt ikke at tænkt sig at gå alene hjem til Dianthos, så hun måtte lige få talt med nogen, hvornår der gik nogle vogne herfra til hovedstaden. Det satte hun i sin mentale tjekbog, sådan hun ikke ville glemme det lige foreløbigt. Lilac havde jo en tendens med at udskyde tingene indtil det var for sent. Hun vidste jo ikke, hvor ofte disse hestevogne overhovedet tog afsted. “Yep, jeg får lige snakket med nogen om hvornår disse vogne kører. Jeg regner med at blive i byen i et par dage, også selv når de er taget afsted igen. Hvis jeg ikke oplever og ser det hele her, kunne jeg vel lige så godt blive hjemme,” lo hun med et lille smil og kiggede igen rundt i lokalet. Kroen var en smule mindre end den i Dianthos og layoutet var totalt anderledes.

“Jamen skal vi ikke spille noget kort mens vi venter så. Jeg er trods alt verdensmester i det.” Altså, hvis man spurgte hende selv, men hun var måske ikke den bedste kilde. I en hurtig bevægelse rejste Lilac sig fra sin stol og gik mod ejeren af kroen. Her fik hun uden bøvl udleveret nogle kort. Ja Faust nåede ikke engang at svare på om han ville spille med hende. Det hele var ret påtvunget fra hendes side, men som altid klagede den meget ældre mand ikke.

Lilac delte kortene ud. “Okay, vi spiller 500!” Sagde hun begejstret, hvorefter hun tog sine kort op. Hm, man skulle næsten tro, at hun havde snydt i den runde, for hun lukkede ret hurtigt. Hvis Faust var mistænksom var han dygtig til at gemme det. Dog vandt han også den anden runde, hvor det gik meget på skift. Tiden gik, og de kom tættere og tættere på den 500. Nu lå de næsten side om side. Lilac havde 430 mens Faust havde 450 point.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.12.2022 11:18
Han nikke kort til det hun sagde, omkring at hun vil ser byen nu hvor hun er her og at hun vil finde nogen vogne som gik til Dianthos, "det lyder som en god ide at bliver her nogen dage og få set by når de nu er her og ja de kun lige så godt været blevet der hjem hvis de ikke skulle ser byen" sagde han og smiler rolig til hende, han skulle lige til af svar på hendes spørgsmål da hun rejse sig og gik op og henter et kort spil, han havde ikke noget valgt kun han ser, han havde enlig ikke rigtig lyst til at spiller kort men det blevet det til 

Han nikke kort til hvad de spiller og men skulle næste tror at hun snyde, så hurtigt hun lukke første runde, hvis hun fortsætte på den måde vil han sige at hun gør det men han vandt anden runde, vil han ikke sige at hun snyder, tid gik og de begge var tættere på at vinde, da krofatter sagde at hans tøj var klar, Faust lad korte fra sig og rejse sig rolig op, "jeg takke for spillet og for en hyggelig rejse men jeg vil takke af" sagde han og gik op på værelse 

Han fik pakke sine ting og tog sit udstyr på og oppakningen på, inden han kom ned i kro stue, hvor han afleverede sin nøgle til værelse og betale for sit, hvor han fået sit tøj og noget mad til rejse, hvorefter han gik ned til hende og vil giv hende et kram, hvis hun lod han gør det, "pas på dem selv og vi ses nok en anden gang, de har værelse i nu og jeg har betale for idag og for igår" sagde han og smiler rolig, inden han gik over til dør, hvor han åbne den og gik ud og lukke den bag sig, hvor hans rejse gik videre.

Faust Thunder Mountain har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 6