Ulvens unge

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 04.10.2020 19:48
Pax lod Juno komme tættere på, ligeså vel som han hjalp den anden med tæppet. Det var dog ikke den grad af nærhed, Pax ønskede, hvormed han guidede Juno ind mellem begge af hans ben, så hans vægt var alt, Pax rigtig registrerede for et langt øjeblik.

De arrede hænder tvang tæppet længere op i den blonde nakke, hvorefter de fandt vej tilbage til Junos pande og tinding. Som Juno lå, kunne Pax ikke massere andet end den ene side af hans hoved, men hans tanker var for fokuserede til, at det kunne bekymre ham. Hans tommelfinger gled henover den blege pande i lange strøg, der førte den hen over tindingen og til sidst langs den spændte kæbe; så snart den var nået i mål, førte Pax den tilbage til udgangspunktet.

Sådan sad Pax i et langt øjeblik, fordybet i Junos duft og den hengivne kærtegn; en kærtegn der ikke forblev den samme, men som også, igennem massagen af Junos ene øjenbryn og øre, til sidst gav den anden røde kinder af varme – en kendsgerning der fik Pax til at smile sagtne.
Du bliver aldrig til et monster”, lovede Pax i en hvisken. ”Jeg vil ikke bede dig om noget, du ikke vil, medmindre det handler om liv eller død. Dit liv eller din død. Når det omhandler dig… din overlevelse… så bliver jeg til et monster… så bliver verden pludselig sort og hvid, uden nuancer… der er kun dig og det, der står i vejen…” Pax sank en klump og tav brat, hvorefter han omsider fjernede sin hånd og i stedet lagde begge sine arme om Junos skikkelse.

Kan du sove sådan her eller skal jeg forvandle mig? Hvad er – bedst?
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.10.2020 20:02
Et smil spredte sig på Junos læber, da han kom ind at sidde imellem Pax's ben. Nu følte han sig virkelig som et lille barn igen, men han elskede det stadig. Det bedste ved ikke være i Dianthos endnu var, at han kunne sidde sådan her. Juno var på ingen måde sikker på at det ville blive tolereret, når de ikke længere var alene midt ude i vildmarken. 
Hans smil forblev på hans læber, da Pax begyndte sit eget kærtegn af ham, og da hans smil forsvandt, var det kun fordi hans krop begyndte at slappe så meget af, at han ikke længere orkede at smile, selvom han følte glæden.

"Det ved du ikke," svarede han i en lavmælt mumlen. Pax's kærtegn, de lange strøg, fra hans pande og nedad, havde tvunget hans øjenlåg til at bevæge sig i samme retning, og han åbnede ikke sine øjne, ikke engang da han talte til Pax. "Når det handler om dig... Så kan jeg også blive et monster." Juno sukkede og trak tæppet tættere om sig, og rynkede på panden, da Pax's kærtegn ophørte. 

"Nej, jeg - jeg vil have dig sådan her," mumlede han og rykkede på sig, så han kunne lægge begge sine arme om Pax også. "Du kan bare sparke til mig, hvis jeg begynder at tude." Der var altid en risiko, når Juno kunne føle en anden i sengen med sig, men det var en risiko han var villig til at tage, når det handlede om at sove med Pax, også selvom risikoen indebar gråd, spark, råben og sved.
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 04.10.2020 20:52
Så må jeg jo hellere opføre mig ordentligt”, svarede Pax lavmælt, hans tone næsten spøgefuld. End ikke øjeblikket efter måtte han dog fnyse og ryste instinktiv på hovedet. ”Jeg sparker kun til dig, når du er irriterende. Ikke når du tuder. Jeg er ikke hjerteløs, din spade.” Til trods for ordene, hvis karakter ellers kunne indbyde til andet, smilede Pax, et hemmeligt et af slagsen og et, der afslørede, i hvor høj grad en nød at have den blonde mand tæt på sig igen.

Bare sov. Altid ordner sig. Det har ikke andet valg”, brummede han, hvorefter han stak begge af sine arme ud over tæppet, så han ikke ubevidst kom til at røre Junos hud. Dernæst forholdt han sig tavst og sad, som var han forstenet, afventende på hvad Juno ville gøre og hvor længe, at han ville sove.
Selv døsede han ind og ud af bevidstheden, men faldt aldrig i søvn. Klippevæggen ville ganske enkelt ikke tillade ham det.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.10.2020 21:45
"Jeg kan sagtens være irriterende, når jeg tuder," svarede Juno med et dovent grin, for at undgå at indrømme, at han satte pris på, hvor sød Pax konstant var. Hans grin blev efterfulgt af et langt gab, inden han møvede sit ansigt helt tæt ind mod Pax's krop, nu hvor han alligevel ikke blev kærtegnet dér. 

"Det ordner sig," gentog han, hans stemme fuld af søvn allerede. "Du er jo her med mig." Sekunder efter faldt Juno i søvn. En urolig søvn; han møvede sig ind til Pax og sov med hovedet mod hans skulder; vendte sig rundt og sov med hovedet mod den anden skulder; trak sine knæ op til sig, for senere at strække dem ud igen, og gled ned ad Pax's krop, indtil hans hoved lå mod den anden fyrs lår, og Juno endte med at trække hele sin krop og ben op mod ham, så de stadig rørte hinanden så meget som muligt. 
Han vågnede ind imellem, men faldt altid hurtigt i søvn igen, med Pax's duft til at få ham til at føle sig tryg. 

Da han efter fem timers afbrudt søvn vågnede helt, lå hans krop spredt ud over Pax's, hans ansigt hvilende imod hans hofte, som Juno som det første gnubbede sit ansigt op imod, inden han strakte samtlige lemmer i sin krop, kun for at trække dem sammen om Pax igen.
"Er du vågen?" mumlede han og begyndte at kravle opad, for at sætte sig helt op imod Pax's krop igen. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 04.10.2020 22:00
For hver gang det lykkes Pax at snuse fristende til søvnen, gjorde Juno noget, der skræmte den langt, åh så langt væk igen; der var ingen rytme i den andens ubevidste bevægelser og de kom tilsyneladende med lige dele jævne og ujævne mellemrum, og involverede samtlige lemmer Juno besad af. Når Pax ikke undveg et knæ til skridtet eller en albue i øjet, sad han og stirrede frem foran sig, håbende på blot nogle minutters stilstand, der aldrig kom, alt imens ilden knitrede lystigt.

Udenfor var dagen blev aften. Natten var sort, uforstyrret af flakkende stearinlys i alskens vinduer, men Pax’s sanser lod ham vide, at de var alene – i hvert fald så alene man kunne være i en skov fyldt med så meget andet end menneskeliv.

Pax kom til at le i det, at Juno spurgte, om han var vågen. ”Det må jeg svare ja til”, brummede han søvndrukkent men stadig grinende, for hele affæren forekom ham faktisk… morsom. ”Men seriøst, sådan som du har forsøgt at brække min pik, så – du er hundrede procent kun til piger!” Pax strøg Juno henover håret, hvorefter han smilede bredt ned til ham. ”Og du snorker – jeg har ikke hørt noget lignende. Du minder om en fucking bjørn!”   
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.10.2020 23:45
"Jeg er til piger," medgav Juno med et afslappet, søvnigt smil. "Jeg ville også være til dig, med eller uden brækket pik," tilføjede han med et grin. Det slog ham, at det også var et perfekt tidspunkt at afsløre for Pax, at han havde lært hvordan han brugte sin evne til at gå så langt som til at skifte køn, men der var stadig noget der afholdt ham. En frygt for, at Pax ville foretrække en version af ham, der ikke rigtigt var ham. At han brugte sin evne til at farve sit hår lidt lysere, det betød ikke noget, men hvis han brugte sin evne til at ændre køn og Pax bedst kunne lide ham som pige... Det ville ødelægge Juno. Han havde slet ikke lyst til at risikere det.

"Men jeg ville savne den, hvis den ikke var der." Juno strøg en hånd ned over Pax's lår og op igen. Der var en høflig afstand til dét han snakkede om, men der var ingen tvivl om hvad han mente. 

"Ulv og Bjørn lyder da som et godt par?!" svarede Juno med et grin, da Pax drillede ham med hans snorken. "Men hvis du gerne vil sove lidt, så kan jeg godt holde vagt imens. Jeg kan ikke sove mere." 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 05.10.2020 00:36
Pax havde aldrig skænket seksualitet en tanke før, at Juno var endt i hans seng knap to år forinden. Dengang havde han bestemt, at han øjensynligt var til mænd, ganske enkelt fordi Juno var en, men da Evlyn blev til mere og andet end hans blotte konkurrent, var den tanke blevet elimineret af handling og konklusionen var blevet, at han måtte foretrække begge køn.

Det var ikke just en problematik, han gik rundt og sloges med, men da Juno svarede ham, indfandt tanken sig stadig. Pax havde aldrig før - end ikke med Evlyn - diskuteret, hvad der tiltrak ham, for det havde virket som en luksus, de ikke havde haft råd til at købe. Og der havde trods alt heller aldrig været tid...

"Jeg tror faktisk ikke, at det er det, der er mellem benene, der afgør det for mig", svarede han, hans tone lettere fraværende men hans svagt oplyste ansigt forlegent. De tofarvede øjne lå fæstnet på Junos ansigt mens en ensom finger kærtegnede den bløde hårgrænse. "Det er ligesom mere... du ved. Selve... mennesket. Hele... historien og sådan det generelle forhold. Giver det - altså giver det mening?" Pax sendte et forsigtigt smil i Junos generelle retning før, at han brød ud i en lavmælt latter.

"Det lyder som et konge par. Uden tvivl. Men - du minder mere... om en ræv, tror jeg. Noget mere... snu end en bjørn." Pax's blik ændrede sig og blev mere spøgefuldt i det, at han tilføjede: "ej. Fuck ræv. En mår. Det er det, du minder mig om. Det er de der kæmpe fortænder, du ved -" Pax blinkede drillesygt hvorefter han lo højt - og som altid sprang smilehullet frem og satte sig fast på hans ene kind.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.10.2020 22:50
Juno vidste allerede godt, at det ikke kunne være dét, der var mellem benene på folk, der fik Pax op at køre. Han elskede tydeligvis Evlyn, ligesom han også elskede ham. Havde Juno haft intet imellem benene, var han sikker på at Pax også stadig ville have elsket ham, og stadig ville have kærtegnet hans ansigt med et forlegent blik.

"Det giver fin mening," svarede han lavmælt, og Pax's latter og kærtegn, fik Junos krop til at varme op, indtil han med et suk lod sit blik falde til fyrens læber. Han var på nippet til at kysse ham, selv da Pax kaldte ham en ræv. Først, da han blev sammenlignet med en mår og dens fortænder, mødte Juno måbende Pax's blik, overrasket over at Pax på den måde kunne få sig selv til at drille ham. 

"Hvor vover du!" Udbrød han grinende og lagde begge hænder mod Pax's kinder for at holde ham hvor han var. "Jeg er så pisse farlig og jeg æder dig, hvis du påstår andet." Juno lænede sig frem og slikkede Pax over hans smilehul, og hele vejen op til hans øre, hvor han bed et grin bed ham i øreflippen. "Overgiv dig!" Beordrede han med et grin og fortsatte med små bid hele vejen op ad Pax's kæbe.  
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 05.10.2020 23:18
Pax lo, hæst og lavmælt, som Juno greb om hans kinder og spøgefuldt truede ham. Latteren var hjertelig og uden forbehold; den slags grin man gjorde sig i, når man følte morskaben helt ind i sin inderste kerne og den frihed, der unægtelig fulgte med den.
Grinet blev til et bredt smil i det, at Juno dernæst lænede sig frem og slikkede hans kind. I sin karakter var det lige dele sagligt og drillesygt, for handlingen havde, om Juno vidste det eller ej, vækket Ulvens instinkt, som havde den blonde mand i virkeligheden talt mere til dyret end til manden. Det var heller ikke langt fra sandheden; ikke længere kvalt i tanker om, at skulle søge skjul for den anden, kunne Pax give slip på det, han ellers holdte så krampagtigt fast om i sig selv.

Pax efterlignede Junos hænder, så også hans lå om kinder. Dernæst kastede han sig selv frem, så Juno ikke havde andet valg end at ryge om på ryggen, begge deres ben nu viklet ind i de varme tæpper.
Nu liggende over Juno, satte Pax legesygt og ivrigt tænderne i hans hals, hårdt men ikke med intention om, at det skulle være andet end i leg. Han holdte kæberne om alt det bløde væv for blot et øjeblik, præcis som de voksne ulve ville tæmme udfordrere eller unger. ”Fucking aldrig”, knurrede han, stadig smilende, hvorefter Pax trak sig tilstrækkelig tilbage, således at han kunne se ned på Juno med et gnistrende, tændt blik. Pax havde ikke bidt mærke i, at hans åndedrag var blevet overfladisk, for alt han kunne se, var Juno, der på en og samme tid var en udfordrere og en mage.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 06.10.2020 23:41
Juno gispede efter vejret, da han tumlede ned at ligge på ryggen, hans ben viklet ind i både Pax's og ind i tæpperne, og endnu et gisp forlod ham, da Pax's tænder satte sig fast om hans hals. Det gav ham simultant en følelse af frygt og tryghed, og Junos hjerte galoperede afsted i brystkassen på ham, da Pax trak sig væk igen.

Den knurren, den ældre fyr også svarede ham med, gik direkte i mellemgulvet på Juno, som en varm bølge der overvældede hele hans krop og fik ham til at se måbende op på Pax, der, indtil nu, aldrig havde været andet end sød. 
"Aldrig?" spurgte Juno med et skævt smil og trak sit knæ op, indtil det lå helt tæt op imellem Pax's ben og pressede mod ham, hvor han vidste at det ville blive bedst bemærket, selvom der ingen styrke eller trussel var i bevægelsen, men kun et pres og en påmindelse om, hvor han var og hvad han ville have. 
"Er der ikke noget du hellere vil end at slås nu? Noget der kunne få dig til at overgive dig?" spurgte Juno og kunne ikke helt lægge skjul på, at han allerede troede han havde Pax i sin hule hånd igen. Han havde næsten haft ham der, da de var blevet afbrudt af de dufte han havde opfanget i den tidligere grotte, og Juno hev og trak nu så meget i Pax som han kunne, for at få ham tilbage til på samme spor. 

Juno løftede sig også en smule op med mavemusklerne, for at kunne sukke længselsfuldt mod Pax's læber, uden at fjerne sine hænder fra Pax's nakke og skuldre. Det betød ikke engang noget for ham, om Pax overgav sig eller ej, så længe han ikke reagerede negativt på Junos udfordring. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.10.2020 12:44
Pax smilede fortsat, ivrig efter at få Junos respons. I det at benet gled op og ind imellem hans egne, så Pax langsomt ned derpå og før, han nåede at stoppe sig selv, pressede han, i en glidende bevægelse, sit underliv mod det skarpe skinneben. Dernæst kom han til at le lavmælt, lystfuldt og moret.

Prøver du at distrahere mig med sex?”, spurgte han men hverken vantro eller forundret. Langt snarere var hans ord konstaterende og afslørede det begær, han følte. ”Det vil ikke virke. Ikke når du udfordrer mig så direkte”, lød det dernæst –

Det var bare ikke sandfærdigt. Det voksende lem modsagde ham og Pax var ganske bevidst om det faktum. Hans stolthed, der måske var ligeså meget alfaulvens instinkt, tillod ham dog ikke at bukke for det, Juno hentydede til. Og det var uanset hvor fristende det så end var.
Et sted bagerst i Pax’s bevidsthed skreg en stemme også af ham, at løftet til Evlyn stadig måtte betyde noget – at det skulle betyde noget! At selvom Pax havde brudt det, at han så ikke kunne fortsætte med at destruere det. Stemmen var dog lavmælt, selvom den råbte og Pax lagde grådigt sine læber mod Junos, drevet af sit begær efter at forsone sig med ham på ny.

Vi kan lave et væddemål –”, tilbød Pax imellem kys, hans læber stadig adskilt i et smil til trods. ”Et der afgør, hvem der er farligst.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.10.2020 21:33
"Ja," svarede Juno, helt uden skam, da han blev spurgt om han brugte sex til at distrahere med. "Alt er tilladt i krig og kærlighed, ikk?" spurgte han med et kækt smil, men hans ord var åndeløse, og han gjorde ikke noget for at lægge skjul på, at han også selv følte en voksende lyst. 

Han troede ikke et øjeblik på, at det ikke ville virke. Han havde jo næsten haft ham i sin hule hånd, for ikke så længe siden. Han skulle bare minde ham om, hvordan det føltes, når de var helt tæt på hinanden, opslugt af hinanden; hvordan det føltes som om, det man hele tiden gik og manglede, pludselig blev en del af en igen - at de begge kun kunne være fuldendte, når deres kroppe var forenede. 

Juno slap også straks et længselsfuldt suk, idet at Pax's læber endelig lagde sig mod hans, og Juno løftede sin overkrop op, så meget han kunne, for at få sin krop så tæt som muligt på Pax's, imens hans arm lagde sig over hans skulder og ned mod hans ryg, så han kunne lægge et pres på for at trække ham ned til sig også.
"Pas på, Ulv" svarede Juno med et fnys. "Du kommer ikke til at kunne vinde, ligegyldigt hvad du kommer på."
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.10.2020 21:45
Pax kom til at le af lige dele mild vantro og overraskelse. ”Er vi i krig?”, spøgte han, hvorefter han lagde vægten på sin ene arm, således at han med den modsattes hånd kunne dirigere Junos ben væk fra sig. Det tillod ham at synke helt ned over den blonde mand, der ulig ham selv havde fået blot en smule søvn. At sove var dog så langt fra Pax’s prioritering, at han end ikke registrerede udmattelsen. Instinktivt vidste han nemlig, at et sådant øjeblik som det, han fik nu, ikke ville komme til ham igen i lange tider.

Man måtte jo ligge i sengen, man selv havde redt… ikke ulv?

Blikket og smilet blev derefter til Ulvens. ”Det mener du ikke?”, udfordrede han, næsten kælent, og i det at han trykkede sine læber mod Junos igen. Denne gang måtte det var ham, der satte dagsorden for deres intimitet og dernæst også afgjorde, at han var – Pax vidste ikke hvad, for det var dyret i ham, der ikke kunne bakke væk fra udfordringen.

Pax pressede sit underliv mod Junos i en glidende, vant bevægelse, hvorefter han lo lavmælt, hans læber tæt mod den andens. ”Men jeg gror tænder. Jeg kunne æde dig, hvis jeg ville.” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.10.2020 21:59
"Vi er i begge dele," svarede Juno med et langsomt, afslappet blink. Det var muligt, at Pax ikke opfattede det på samme måde, men for Juno var de både forelskede og rivaler, selv nu, hvor Rottebanden ikke var andet end et levn. 

Juno lod kun ufrivilligt sit ben synke ned - det havde været hans måde at være så tæt på Pax som muligt, og han var utilfreds helt indtil Pax sank ned over ham og kun kom tættere på end han havde været før. Da den anden fyr pressede deres underliv mod hinanden, gispede Juno mod Pax's læber og kunne mærke følelsen strømme igennem hele hans krop, der blev ekstremt opmærksom på hver eneste af Pax's bevægelser og hver eneste sted deres kroppe rørte hinanden. 

"Så æd mig," udfordrede Juno ham åndeløst. Hans bukser strammede i skridtet og han var frygtløs. "Jeg kunne æde dig, hvis du gav mig lov," påstod han mod Pax's læber. "Jeg har drømt om det. Fantaseret om at slippe dig i sidste øjeblik, så du er tvunget til at se det smurt ud i mit ansigt." Juno kunne ikke stoppe sig selv fra at smile imod Pax's læber - han var så overbevist om, at han ikke var den eneste, der blev hård ved dén tanke. Men det var ikke nok i sig selv, og lige så meget fordi han havde brug for friktionen, som for at få Pax med op på sit niveau, vred han sig under ham.
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.10.2020 22:13
Pax smilede fortsat i det, at et nydelsesfuldt suk forlod hans adskilte læber. ”Det er godt at vide”, brummede han, hvorefter de brede øjenbryn for blot et øjeblik gled længere op i panden. Dog ikke i hverken forundring eller overraskelse. Langt snarere var det begæret, og Junos vrid under ham, som blev Pax perpleks over den fornemmelse, dét efterlod ham med.

Junos næstfølgende ord sendte en forventningsfuld bølge af rus igennem hans krop og Pax kunne ikke længere – ville ikke længere – aflægge afstand mellem dem. Der var allerede en plads til ham i Zaladins helvedesgård, for var listen af utilgivelige handlinger ikke snart så lang, at man hverken kunne skue ende eller start på den?
Selvom lettelsen havde haft dage til at finde vej tilbage på plads i hans indre, havde den endnu ikke lagt sig. Ville han nogensinde blive i stand til at fortælle med ord, hvordan det føltes at miste en til døden, for at opdage, hvad der føltes som en livstid senere, at det ikke var sket? For Pax var svaret nej. Kunne han nogensinde beskrive den komplekse kærlighed, han følte for den blonde mand? Heller ikke. Hvordan kunne ord nogensinde indfange den følelse, adskille den fra øvrige kærligheder, der var ligeså vild og voldsom men som ikke var ens?

Pax gned sig op af Juno, ligeglad med alt andet end fornemmelsen, deres kropsmøde gav ham. Der var ikke længere nogle tanker, hverken om løfter, om tilgivelse, om synd eller blufærdighed, i han i en hæs hvisken bad: ”Så æd mig.” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.10.2020 22:32
Juno havde ikke løjet - han havde virkelig fantaseret om at tage Pax i munden, men han havde aldrig regnet med at han ville få lov - ikke sådan som Pax havde reageret, da han selv haft Juno i munden. Dengang havde Pax påstået, at det skulle være sådan, fordi han havde ønsket at udligne deres forhold, så det ikke kun var ham der fik og Juno, der gav, men han havde ikke taget højde for at Juno havde mindst lige så meget lyst til at give som til at tage, i alle henseender. 

Så det var med store øjne, at Juno så på Pax, da han fik lov til at føre sin fantasi ud i livet. Et langt øjeblik så han åndeløst op på ham, inden Pax's vægt over ham pressede imod ham, og et ufrivilligt støn undslip ham ved følelsen. Pludseligt hastede det at få ham i munden: "En lille smule samarbejde, Ulv," gryntede han og skubbede til Pax skulder, så de kunne bytte plads og Juno kunne komme øverst. Han blev der dog ikke længe, men møvede sig straks ned imellem Pax's ben, hvor han trods alt stoppede op og med røde kinder og uglet hår så han ned på Pax.
"Du kan stoppe mig når som helst. Det er cool. Er du - jeg mener - må jeg?" På trods af det alvorlige spørgsmål endte han det med at stikke sin tunge halvvejs ud af munden og bide sammen om den, hans tanker allerede om Pax's pik og hans mund næsten komisk våd. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 08.10.2020 17:45
Pax grinede lavmælt, i det at Juno fik travlt. Villigt rullede han dog om på ryggen, hvormed den blonde mand kunne komme til, men da Juno satte sig til rette mellem hans ben, støttede Pax på begge af sine underarme. Det tillod ham nemlig at betragte den anden, hans ansigt efterlignende Junos lige dele kåde og alvorlige udtryk.

Han nikkede, en tavs accept til det, Juno ønskede at gøre. Det var dog ikke vist for Pax, hvordan han ville reagere. Evlyn havde en gang før kælet for hans lem med sin mund og dengang havde det ikke bragt minderne frem, men - Evlyn var en kvinde. Pax kunne endnu ikke vide sig sikker på, at hans bevidsthed ville genkende Juno som ham selv eller blot definere ham som en fremmed mand.

"Jeg kan godt - nu. Tror jeg", brummede Pax, overbevist om, det var bedst at give en eller anden grad af advarsel. Ikke, at han havde lyst til at nævne de gange, han var forsvundet ind i Evlyns favn. Han var trods alt heller ikke interesseret i at høre om Junos egne eskapader eller for den sags skyld at mærke den andens vrede. Øjeblikket var stadig for helligt for ham.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 08.10.2020 23:01
"Fedt," svarede Juno med et grin og lagde straks en hånd over bulen i Pax's bukser. Der skulle ikke meget mere til at overbevise ham - Pax var en voksen mand, der kunne sige nej. I det mindste frøs han ikke, som Juno gjorde, når der var noget han ikke kunne lide. 

Det var helt naturligt for Juno at gnubbe sin hånd op og ned af bulen, indtil omtegningen af den blev helt tydeligt imod stoffet, og Juno smilede afslappet ned til Pax imens. "Hvis du kommer til at hade det, får du lov til at kneppe mig i stedet, så du vinder ligegyldigt hvad," lovede han med et grin og smilede en sidste gang til Pax, inden han lænede sig ned over ham og pressede sin våde tunge imod bulen, imens hans fingre fik åbnet Pax's bukser og kun langsomt hevet dem af ham. Imens han hev bukserne ned, trak han sin tunge opad, indtil bulen, han havde sin tunge mod, ikke længere var dækket af stof. 

Juno udåndede, tungt og varmt, mod tippen, og tog den i munden, imens han trak bukserne længere ned om Pax's hofter, indtil hans pik var helt fri af dem. Juno suttede kun lige om tippen, inden han slap den og skævede op til Pax med røde kinder. "Du må gøre hvad end du vil imens, du må bare ikke tage tøjet af mig," fortalte han med et smil, inden han slog blikket ned mod det, han var i gang med og tog Pax i munden igen, denne gang dybere og hans tunge fluks op mod hans lem. Han bevægede langsomt, men støt, sit hoved op og ned over ham, men skiftede også til at slikke hele vejen op af ham, og ned til hans kugler, inden han tog ham i munden igen og denne gang slugte ham lidt dybere. Det var tydeligt at mærke på hans teknik, at det på ingen måde hastede for ham at få Pax til at komme - han ville bare gerne have, at han havde det godt, også selvom han selv sad med en voksende bule imellem sine egne ben, der lejlighedsvis fik ham til at stønne om Pax.

Han havde under alle omstændigheder ikke tænkt sig at slippe ham, før han fik besked på det, eller før han kunne mærke, at den anden fyr var ved at komme. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 08.10.2020 23:24
Pax fnøs moret, eftersom det var den eneste måde, hvorpå han var i stand til at svare. Hånden over hans lem var sønderrivende i sin pirrelighed og den sensation, der skød op fra under hans navle var lige dele lammende og oplivende –

Og dernæst fandt Junos våde mund vej omkring ham. Dén fornemmelse ville han aldrig være i stand til at beskrive og de tofarvede øjne gled tungt i, knebet sammen af den følelse, der udsprang. Munden, tungen og læberne var så ulig en kærtegn til håndens og for blot et øjeblik overvejede Pax, om han overhovedet var i stand til at fortsætte; om det var for meget, om begæret og nydelsen grænsede til smerte, om det var uudholdeligt…

Pax gled ned at ligge igen, underlaget skarpt og hård af klippen. Ikke, at det nogensinde nåede hans bevidsthed – ikke som andet end en ubevidst følelse af taknemmelighed, eftersom det fortalte Pax, at han stadig befandt sig i de levendes verden; at han ikke var ved at bukke under eller at forsvinde.

Fuck…”, hviskede han hæst, hans vejrtrækning overfladisk og hele tiden afbrudt af dybe støn. Hans krop spændtes med jævne mellemrum, så de stærke muskler bulede og uden selv at bide mærke i det, greb begge hans hænder om det askegrå hår. Nok havde Juno sagt, han måtte gøre alt – alt andet end at tage tøjet af ham – men Pax vidste, at det, der fik minderne tilbage, ikke altid var kendt på forhånd og selv i lystens krampagtige tag, vovede han ikke at gøre noget andet, end at ligge stille med øjnene lukket.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 08.10.2020 23:45
Juno skævede fra tid til anden op på Pax's ansigt, med slørede øjne, men da Pax først lagde sig helt ned, holdt Juno sig til at fokusere på duften og smagen af ham. Pax duftede af sig selv hvor som helst, og Junos mund løb i vand, når som helst han duftede ham, så hans savl løb snart efter ned ad Pax's lem, og den varme ånde fra hans støn, fik også gjort Junos ansigt varmt. 

Indtil da havde Juno holdt en støttende hånd om roden af Pax's pik, men som han tog ham dybere, var det ikke længere nødvendigt, og han havde andet, han hellere ville bruge sine hænder til; han fik åbnet sine egne bukser og med et suk lagt en hånd om sig selv, som han distræt lod glide op og ned, i takt med sin mund om Pax. Den anden hånd kom tilbage til sin plads om Pax, så han bedre kunne kontrollere, hvor han var henne. 

Først da Pax kom i hans mund, trak Juno sig væk, og han gjorde det med et kækt smil og lukkede øjne, velvidende at beviset ville ende i hans ansigt, som Pax eller netop så kærligt havde vasket rent. En varm latter forlod Juno, da han åbnede øjnene igen og den cremede, hvide substans havde sat sig helt op i hans lyse øjenvipper, hvorfra det dryppede ned på hans kind.

Med et dovent slik om sine læber, fik han fat på det værste og slugte desuden også det, der i forvejen var i hans mund. Den hånd, han ikke havde om sig selv, lod han glide op og ned om Pax, for at tømme ham, fuldstændig kold overfor det griseri han skabte imellem dem og op ad Pax's mave. 

"Elsker du mig stadig?" Spurgte Juno med et grin, og idet han forsøgte at tørre noget væk fra sit ansigt, fik han kun tværet det mere ud. Han var stadig selv hård i sin hånd, men han var fortsat for optaget af Pax til at gide gøre noget ved sig selv. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 1