Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 07.05.2020 19:20
Hun gnavede sig selv hårdt i kinden med tænderne, mens hun betragtede hvordan at Kai forvandlede sig fra en glædestrålende mand; der altid havde et smil på læben. Blev til en druknet hundehvalp, der ganske trist kiggede på hende, som kunne han ikke forstå hvilke ord der kom ud af hendes mund.
Hun skulle være lavet af sten, hvis det blik ikke gjordet nummer på hendes hjerte. Der nærmest skreg af smerte, som hun kiggede ind i hans øjne.
Blikket blev hurtigt fjerne fra hans skikkelse, for hun kunne ikke holde det ud, at blive ved med at kigge på ham. Den friske luft omkring dem, blev draget igennem hendes næsebor. Som en desperat handling på at få kontrol over sig selv, men det var umådeligt svært. Især som hans ord ramte hendes øregang. 
Jo jeg må gerne blive” mumlede hun hurtigt tilbage, for hun var jo glad for den gæstfrihed som der var blevet hende givet. 
Var hun virkelig nød til at fortælle ham direkte hvorfor? Var det virkelig nødvendigt, at ødelægge deres venskab, for at hun med nogen lunde klart sind kunne forlade templet og drage videre. 
Fordi.. jeg... bliver nød til det.. Kai.. jeg skal videre, jeg kan.. ikke blive” hun havde ikke været stærk nok til faktisk at fortælle sandheden. Ikke endnu, måske hvis han pressede hårdt nok - hvis han blev ved med at spørge hende hvorfor hun skulle tage afsted - så kunne det jo være. Men ikke endnu, hun kunne jo vel forhåbentlig stadig komme tilbage.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 07.05.2020 19:30
Kai forstod det ikke. Ikke et eneste ord som kom ud af Chilams mund gav mening i hans lille hoved. Ikke at han nogensinde havde haft mange brikker at rykke rundt med, men det var nok ikke underligt at han ikke forstod, hvorfor hun ikke kunne sætte ord for sit behov. Måske hun gemte noget, men mest af alt var han bare trist og frustreret over at hun ikke kunne give ham en god grund.
”Hvorfor? Jeg forstår det ikke Chilam. Har du det ikke godt her? Er der nogen der er... onde ved dig? Hvorfor?” spurgte han, desperationen var ved at tage til i hans stemme.

Han knyttede næverne lidt, han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv. Han var ikke tilbøjelig til vrede, men heller ikke så mange andre voldsomme og negative følelser. Hvilket også betød at han ikke helt vidste hvordan han skulle få det ud af hans krop, hvordan han skulle bearbejde den trykkende følelse i sit bryst.
Derfor kigegde han bare forvirret og trist på hende, i håb om at hun kunne gøre noget for at få følelsen til at gå væk. En forklaring, eller blot at hun ville blive her. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 07.05.2020 19:44
Kai” prøvede hun med en smertefuld stemme, en næsten lidende grimasse gled hen over hendes blik som hun betragtede ham. Hvordan han blev ved med at stille det samme spørgsmål igen og igen, hvorfor. hvorfor.
Fordi hun havde brug for at komme lidt væk! Hun var så umådelig bange for at hvis hun knyttede sig for meget, så ville det hele smuldre væk fra hene. Og selvom at hun havde set det som en gave hendes forældre havde forladt hende - at det havde været okay, fordi de havde ikke haft mere kærlighed at give hende. Og hun havde jo fundet en ny der havde taget hende ind, så det hele havde jo i sidste ende udviklet sig til et bedre. Men også han var blevet taget fra hende, og hun var blevet efterladt igen og denne gang uden nogen hjælp at hente. Alene, vandrende og udsultet. 
Og selvom hun ikke lige nu, kunne se at det var hende selv der ødelagde det denne gang. Kunne hun ikke blive, for det gjorde alt for ondt. 
Fordi, jeg har fået følelser for dig!” udbrud hun endelig opgivende, som hun slog armen ned langs siden. “Og jeg.. kan ikke miste igen, så nu bliver jeg nød til at tage afsted, for at finde den del af mig selv, som jeg drog ud i verden for at finde.” hendes blik blev slået ned imod hendes fødder, da hun ikke ønskede at se hans udtryk.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 07.05.2020 21:46
Den selvdestruktive tendens var ikke en Kai ikke kendte til, men han forstod den ikke. Han havde aldrig forstået når han blev skubbet væk. Uanset hvor meget sympati han måtte have, så var empati noget han til dels manglede. Især hvis det ikke var en situation han havde været i.
En anden ting der var svær for Kai, var romantik. Han havde aldrig forstået det. Han havde aldrig forstået der var en forskel på følelser, og desværre havde han aldrig nogensinde forstået en antydning.
”Jeg har også følelser for dig,” sagde han forvirret tilbage. ”Hvorfor tror du at du vil miste noget af at blive her?” Og hvad var det for en mærkelig ting at hun ville finde en del af sig selv. Bortset fra en arm, så var hun jo hel og her. Hvorfor skulle hun dog forlade ham? Hvorfor havde folk så travlt med at komme ud i verdenen, når alt hvad man behøvede var her!
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 07.05.2020 22:23
Fordi; du ikke forstår det. 
Det havde tændt et håb, lige præcis der hvor han havde sagt ordene, han havde også følelser for hende. Men hun måtte minde sig selv om, det ikke var det han havde ment. Det var hun i hvert fald ganske overbevist om. 
Men dine følelser... de er for mig, som en god ven.. ikke?” mumlede hun, og trådte et skridt bag ud, og kunne mærke hvordan hjertet det hamrede vildt og voldsomt i hendes brystkasse. For selvom hun prøvede at fortælle sig selv; det var ikke sådan han havde ment det. Igen og igen, fortalte hun sig selv den sætning. Men som hun allerede havde forudset, kunne hun ikke tæmme håbet der lige så stille blomstrede i hendes indre. For hvis det virkelig var sådan, som hun mente sine følelser for ham. Så, kunne hun vel nok blive - eller ville det være værre? 
Men lige nu, afventede hun bare hans svar på hendes spørgsmål. For ud fra hans svar, ville hun kunne finde en måde at svare ham bedre på, hvorfor hun var nød til at forlade templet. I hvert fald blot for en tid.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 08.05.2020 15:39
Kai lod ordene hænge i luften lidt, som han vendte og drejede hvad hun spurgte om. Han forstod godt hvad hun spurgte om, men det føltes som om at der var en dybere mening med det, og han prøvede at komme frem til hvad det var. Men uanset hvor meget han vendte og drejede det, kunne han ikke komme med en løsning på det.
”Er det et problem?” spurgte han endelig, med en rynken i panden, mens han kiggede små forvirret på hende. ”Er det et problem vi er gode venner?” Ligeså stille begyndte han også at overveje om Chilam måske slet ikke kunne lide ham. Var det derfor hun ikke ville være gode venner. Dog fik han hurtigt børstet det væk. Hvis det var tilfældet, så ville hun ikke se så trist ud, ville hun? Så ville hun være vred på ham, og måske det også havde været nemmere at håndtere end det her.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 08.05.2020 15:50
Hun knyttede sin næve sammen, og prøvede at tage en dyb vejrtrækning for at få nerverne på plads. Det lykkedes bare ikke så godt som hun nok havde ønsket. For selvom hun havde vidst det, havde håbet stadig blevet tændt. 
Chilam kunne mærke hvordan at halsen snørede sig sammen, mens hun prøvede at finde ord at sige til ham. 
Men der kom ikke noget ud da hun åbnede munden. Øjnene begyndte at svig. Det her var også helt uvante følelser for hende selv. Blikket blev rettet imod månen som skinnede flot ned på de to ensomme skikkelser det ganske tydeligt talte forbi hinanden. Endnu en dyb indånding. 

Jeg kan lide.... lide dig” fremmanede hun endelig og lod fingrene glide ud af den knyttet næve. “Du ved... ikke kun som ven” en lidende grimasse faldt hen over hendes blege ansigt, mens hun trådte et skridt længere væk. Hun kunne ikke hold ud og stå så tæt på; især når afvisningen endeligt ville komme om ikke mange minutter.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 09.05.2020 14:23
Kai så stadig forvirret ud, som om at hans hjerne ikke ville forstå hvad det var hun sagde, men som hun blev ved med at insistere og dreje vendingerne, så kunne man godt se hvordan han ligeså langsomt begyndte at spore sig ind på noget. I hvert fald noget som ikke kun var et spørgsmål om at hun havde venskabelige følelser for ham.
”Oh...” kom det lidt stille fra ham. Næsten en smule skuffet, som han rynkede brynene. Hvorfor var det nødvendigt? Var hvad de havde ikke fint? Hvorfor kompliceret det så unødvendigt?

Han vidste ikke hvordan han skulle forme ordene, og han åbnede munden og lukkede den igen. Han ville ikke såre Chilam, som han uden tvivl havde gjort mange gange i løbet af denne her korte samtale. ”Så du tager væk... pga. mig?” var hans endelig ord. Var det så slemt at være i nærheden af ham? Var han så skrækkelig, fordi han ikke kunne gengælde de følelser. Han havde ikke engang overvejet at det var en mulighed før hun havde pointerede det. Var det fordi han var defekt? Havde Dairinn i alt hendes drilleri haft ret?
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 10.05.2020 22:44
Hun lukkede øjnene, som hun hørte hans reaktion.
Forventet. Men det sved stadig i hendes hjerte, især fordi hun hørte hans skuffelse. Hun havde ødelagt det, hun kunne mærke det. Hun snøftede lidt, som hun hurtigt tørrede tårerne væk der pressede på. Det var det sidste hun havde brug for, men hun havde desværre ikke den samme mængde kontrol over hende selv, som hun plejede. Måske også af den grund, havde hun behov for noget perspektiv og komme væk fra det hele.
Nej.. og jo” fik hun endelig sagt, som hun prøvede at holde fast i den sidste kontrol, hun havde over de følelser der stormede rundt i hendes indre. Hun tog en dyb indånding og bed sig i underlæben, hvordan forklarede hun det bedst?
Jeg bliver nød til at tage lidt væk, få noget perspektiv.. da.. jeg ved jeg ødelægger vores forhold.. ved at have følelser for dig, som du ikke har for mig. Det er min skyld..” mumlede hun, og begyndte en smule åndsfraværende at pille ved den dårlig flettede fletning.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 11.05.2020 12:08
Kai var ikke sikker på hvad han skulle gøre med alt den pludselig energi. Frustrationen, nervøsiteten, sorgen. Den lå og summede i ham, og han havde lyst til både at skrige og krølle sig sammen til en lille bold til alting gik væk. Det kunne godt være at Chilam var blevet afvist, men Kai følte det ligeså meget. Han følte han mistede en ven over noget han ingen kontrol havde over.

Han kørte en rystende hånd gennem sit hår. Kai var ikke en person der rystede nogensinde. Han var stille som en sten, men Chilam havde åbenbart virkelig fået oprørt hans indre. ”Ødelægger vores forhold? Der var intet galt med det! Det var kun fordi.... fordi..” Hvad var grunden. Alting havde været perfekt indtil nu. Indtil de dumme følelser, og Chilam behov for at distancere sig selv. ”Det ville gå over med tiden. Det gør det altid. Du kan stadig godt blive her. Jeg kan tage væk! Det er alligvel tid til at jeg burde komme ud og se verdenen. Du kan blive.” Han vrøvlede i desperation, og blev ved med at blinke, som tårerne var begyndt at danne sig i hans øjne.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 11.05.2020 12:18
Der var intet galt med det. Nej ikke før at hun fik følelser for ham. Igen, hendes skyld.
Hendes øjne flakkede uroligt rundt, som hun prøvede at få styr på hendes vejrtrækning der nu kom overfladisk. Det gjorde ondt, det gjorde så forbandet ondt i hendes brystkasse! Hvorfor gjorde det så ondt!? Tåre sprang frem i hendes øjne, som hun lod hendes hånd gnide hen over brystbenet, som hæv efter vejret. Var det et panisk anfald? Hun havde hørt om det før, men aldrig oplevet det før. 

Han kunne gå? Hvorfor skulle han gå? Hun forstod ingen ting, af hvad der foregik! Hvordan kunne den logik hjælpe på situationen. 
hvorfor skulle du tage væk!” fik hun endelig frem, som hun kiggede såret på ham. Underlæben skælvede, som hun prøvede at få kontrol over hendes følelser. 
Og måske går det væk.. men jeg .. Stop! Bare stop! Jeg må tage afsted, og .. dit hjem er her..” svarede hun endelig, og overvejede kort bare at vende ryggen til og gå tilbage til hendes rum hun delte med nogle af de andre kvinder i templet. Men hun kunne ikke flytte sig, det var som om hendes fødder havde sat rødder i stengulvet hun stod på.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 11.05.2020 12:37
Kai vidste ikke hvorfor han skulle tage væk. Bare at så kunne Chilam blive. Så behøvede hun ikke at finde et nyt hjem, og hvis han rejste rundt, så skulle de ikke se hinanden og hun kunne komme sig over det. Det løste dog ikke problemet at en af dem ville i sidste ende forlade templet, og Kai var langt mere knyttet til stedet.
”Fordi du ikke bare kan gå,” udbrød han, frustreret, og han kunne mærke hvordan hans fingre havde filtret sig ind i håret, og hev måske lidt voldsommere i det end hvad godt var. Han var dog ikke fokuseret på hvordan hårene også ligeså stille løsnede sig fra hans hovedbund. Årevis at koncentration  og fred i sindet, havde gemt nogle af de værste træk væk i ham.

”Du fortjene et sted. Jeg skal ikke stoppe dig. Du er glad her. Det siger du jo selv.” sagde han, og hev endelig sin hånd væk fra hovedet, ville inkluderede en god mængde sorte hårstrå. Ikke noget han lagde mærke til i nuet.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 11.05.2020 20:40
Det gjorde utrolig ondt i hendes hjerte, da hun så hvad der udfoldede sig foran hende. 
Hvordan han begyndte at rive sig selv i hårene, over ren frustration over hvad der blev sagt imellem dem. Hun trådte hurtigt frem, men nåede ikke at stoppe ham - før at han hev sin hånd ud og kunne se mængden af sorte hår han havde taget med ud fra hovedbunden.
Hendes fingre lagde sig nænsomt omkring hans håndled.

Stop” næsten tiggede hun, som hun prøvede at fange hans øjne. “Og du fortjener ikke at jeg smider dig ud af dit hjem, bare fordi jeg har følelser for dig.. jeg lover.. jeg kommer igen. Men jeg fortjener også at komme ud i verden.. og finde en.” mumlede hun sagte, for hun ønskede det. Hun ønskede at finde en der elskede hende, en hun kunne få en familie med. Og nok var templet som en familie nu, men hun mærkede hvordan det rumsterede i hendes indre, for at finde det gode liv. Det som man kunne læse om i historie bøgerne. Hun ønskede det, og han kunne jo ikke give hende det - hun kunne ikke tvinge ham til det. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 11.05.2020 20:52
Kai havde lyst til at blive ved med at rive. Rive og rive og rive, indtil følelserne gik væk. Det føltes som om at det var den eneste måde at bearbejde følelserne på, men selvom han havde revet nogle hår ud, så varr det stadig ikke nok.
Heldigvis stoppede Chilam den af hans hænder som havde været i gang med at rive i håret, så den ikke kunne komme op igen. Han rystede stadig, og var ude af stand til at kigge hende ind i øjnene, da hans øjne flakkede over det hele.

”Men hvorfor har du et behov for det? Hvorfor er vi ikke nok? Hvorfor har man behov for noget så dumt. Dumt. Dumt. Dumt.” Han gik lidt i selsving, som hans hjerne begyndte at have lidt svært ved at forbinde en ting til en anden. Han var bare så overvældet. Normalvis virkede det til at han vidste hvad han skulle, og hvem han var. Han havde været så sikker og bekymret da Chilam først var kommet til templet, men lige nu mindede Kai mere om en lille dreng end noget andet. ”Hvorfor er venskaber aldrig nok,” hviskede han til sidst, som han faldt ned og sad på hug, og gemte sit hoved i sine knæ.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 11.05.2020 21:09
Dumt?
Tårerne sprang frem i hendes øjne. 
Siger.. min kærlighed er dum, siger du... at mine drømme er dumme?” det greb i hendes krop, gysninger greb omkring flere steder på kroppen, før at hun mærkede varmen og sveden der tvang sig frem flere steder. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre lige nu, hun var så såret over det han sagde til hende. Selvom hun ganske tydeligt foran hendes øjne, kunne se han faldt fra hinanden. Og det var hendes skyld, hun havde været skyld i dette. Og hun kunne ikke fikse det. 
Det kunne godt være han ikke havde ment ordene sådan. Eller måske havde han, men hun var ikke klar nok i hoved itl at bedømme hvilke en af mulighederne det var.
Så hun gjorde det eneste hun kunne magte, det eneste hun kendte til.
Undskyld” hviskede hun hæst, som hun så han sank i knæ. “Det var ikke... min.. undskyld” også stak hun af. Som hun havde lært det allerbedst når en problem stilling blev placeret foran hende - hun ikke kunne håndterer.
Men som hendes fødder gav genlyd hen over de kolde fliser, skiftede hun dog retning. Og håbede hun kunne nå Darinns rum i tide, hun måtte kunne hjælpe ham. Så havde hun i det mindste sikret sig, han ikke fik det endnu værre.. måske.
Og mens han fik hjælp, kunne hun forsvinde igen. Som havde hun aldrig ankommet til templet. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 11.05.2020 21:25
Ordene gik slet ikke ind. Kai sad lidt og vuggede frem og tilbage på sine fødder, som han holdt om sig selv, men nu hvor intet holdt ham tilbage, så var han også begyndt at hive i håret igen. Det var en kortvarig forløsning på følelserne i ham, som boblede og åd, og gjorde at aldrig føltes forfærdeligt. Han havde aldrig oplevet noget lignende, eller han huskede det i hvert fald ikke, da det havde været så mange år siden. Tabet af en ven på baggrund af noget han ikke forstod var åbenbart mere end han kunne klare.

Heldigvis for både Kai og Chilam, lå Dairinn og sov på værelset. En let snorken kunne høres fra hende, men som mange af de andre munke, så var hun ganske god til at komme op, når hun først var blevet vækket.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 11.05.2020 21:37
Da hun endelig nåede værelset, som hun vidste Dairinn lå i. Åbnede hun langsomt døren, for ikke at vække nogen af de andre; “Dairinn” hviskede hun hæst, som hun gik hen imod den sovende krop, hendes hånd fandt langsomt vej hen for at ruske lidt i hendes fod. Hun var bange for at hvis hun kom for tæt på, så ville der blive svunget en næve imod hende; hvis hun nu var nem at forskrække når man vækkede hende.
Og hvis der var noget, som Chilam var helt sikker på, så var det - at Dairinn var stærk nok til at slå hende omkuld - og det var ikke tidspunktet til det lige nu. 

Ganske stille og med en overfladisk vejrtrækning fik hun forklaret, at Kai havde brug for hjælp. At hun ikke vidste hvordan hun skulle få ham til at falde ned igen. Og hun havde brug for hendes hjælp; hun løb i forvejen for at vise vej til hvor hun havde efterladt ham. Men i det øjeblik at de faktisk nåede hen til skikkelsen, måtte hun blive tilbage. For hun kunne ikke holde det ud, hun kunne ikke holde ud hvad hun havde gjort imod ham. Hvad hun havde været skyld i.
Tårerne strømmede ned af Chilams kinder som hun betragtede Kai sidde og hive hår ud af hans hoved. Her blev hun bekræftet; dette var grunden til ingen kunne elske hende. For det var sådan hun fik folk til at føle. Sikkert også hvorfor hendes forældre havde efterladt hende; så mange år hvor hun havde prøvet at overbevise hende selv om, at det var okay; de havde givet hende nok kærlighed og ikke kunne give hende mere. Måske var hun bare uelskelig, fordi hun fik folk hun elskede til at føle sådan. Hun lagde armen omkring sig selv, som hun bare blev stående. Betragtede rædselsslagen situationen foran sig, uden at vide hvad hun skulle gøre. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 11.05.2020 21:55
Dairinn hørte ikke noget til at starte med, men hendes øjne åbnede sig langsomt, som hun blev rusket i. ”Hva-.... Chilam?” kom det lidt døsigt fra hende, som hun prøvede at blinke søvnen ud af øjnene, men fik forsigtigt rejst sig op fra sin seng.
Hun virkede også til at vågne mere og mere, som hun hørte Chilam snakke om Kai, og begyndte at hive tøj på i en hast, mens Chilam stadig var i gang med forklaringen.

De to af dem løb mod stedet hvor Kai blev efterladt. Dairinn ville løbe stærkere, men kunne ikke ligefrem selv vise vej, men endelig fik hun øje på den rokkende dreng. Mere hår var endt på stenenen omkring ham, men Dairinn havde kun øje for sin 'lillebror'.
Ligeså snart hun havde set ham, så havde hun med nemhed efterladt Chilam i støvet, og kastede sig ned på fliserne for at hive fat i Kai, og stoppe ham.

Hendes store krop gjorde det umuligt for Chilam at se præcist hvad der skete med de to, men Dairinn virkede til at få viklet Kai ud af sig selv, og fange hans hænder i en kram, så hans hoved var gemt i hende skulder. De to af dem sad ellers på fliserne, selvom Dairinn en enkelt gang kiggede over mod Chilam. Det svage lys og distancen kunne dog gøre det svært at se præcist hvilket blik Dairinn havde i øjnene. Hvis man var tættere på, så kunne man se at det var undrende, mest over at Chilam ikke kom tættere på.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 12.05.2020 15:17
Hendes fødder prøvede at bevæge sig hen imod dem. Men hver gang hun prøvede, så virkede de ikke som hun ønskede. Hun var som limet fast på stenene under de bare fødder.
Hendes blik slog ned, og tænderne greb omkring hendes læber, som hun mærkede de våde kinder, og hvordan at der gled flere tåre ned af dem. Hun kunne ikke stoppe sig selv, dette var gået meget værre end hun havde troet. Ikke i hendes vildeste fantasi havde hun troet, at hun havde pålagt nogen så stor en smerte som hun havde henlagt Kai.
Lige så stille gik hun hen til dem, og betragtede hvordan at Dairinn holde omkring Kai.
jeg pakker mine ting, og jeg er væk i aften.. Jeg beklager – jeg ikke var stærk nok.” fik hun fremmanet, og kiggede på den store kvinde med hævede og røde øjne. “Undskyld..” derefter vente hun rundt igen, og begav sig imod hendes rum – hvis hun ikke forlod stedet nu, ville hun ikke være stærk nok når morgen kom.
Det var måske en kujons vej hun gik lige nu. Men hun vidste ikke andet, og hun var god til dette. Flygte. Så det var hvad hun faldt tilbage på. Velvidende, hun måske aldrig ville være velkommen i templet mere.

Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 12.05.2020 15:32
Som Chilam kom tættere på, kunne der høres hvordan Dairinn sad og sagde ”sshhh... rolig nu,” mens hun bare strøg ham over ryggen.
Hendes øjne blev kortvarigt vendt mod Chilam som hun begyndte at sige noget. ”Jeg.. jeg forstår ikke,” kom det forvirret fra Dairinn, som stadig ikke havde fået et ord ud af Kai, andet end det enkelte 'dum', som vidst var begyndt at være rettet mod ham selv.
”Chilam,” prøvede hun at kalde forvirret efter hende, men natten opslugte hurtigt Chilam, og som et højt lydt snøft gik igennem Kais krop, måtte hun vende opmærksomheden mod ham igen. Hans arme var allerede ved at forsøge at komme fri for at forsætte sin plagen.

Det tog godt og vel en time, før Dairinn kunne få løftet Kai op og bragt ham ind til en seng, og det var først da han endelig var faldet af søvn af udmattelse af at hun kunne ånde lettet op.
Den næste morgen var han dog oppe som normalt, før solen rigtig kom op, og man kunne næsten tro at intet var hændt, hvis det ikke var fordi hans hår virkede mere plettet, og han de efterfølgende dage næppe fik lov til at være alene af de ældre.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0