Nu havde han da i hvert fald fået muligheden, for at få ordentligt afløb for de følelser, der ellers blev gemt godt væk. Han følte det stadig noget så pinligt, men satte pris på, at Daphnie ikke havde kommenteret på det. Det ville kun gøre det værre.
Han svarede ikke på hvorfor, for han ville hellere sikre sig, at hun var okay. At hun ikke var den mindste smule bange for ham, efter sådan en nyhed. Han fandt stadig sine tårer noget så pinlige, men lod alligevel Daphnie løfte hans hoved, så hun kunne se ham i øjnene. Han så forfærdelig trist ud og selvom han godt vidste, at Daphnie havde fældet et par tårer selv, blev det ikke bedre, da han nu også kunne se det. Det beroligede ham alligevel lidt, at han til gengæld intet frygt kunne se hos hende. Ikke det mindste.
Hendes svar fik overraskende nok et lille smil frem på hans læber og så nikkede han svagt. Han fik endelig løsnet sit greb om Daphnie, men han slap hende ikke helt. I stedet stak han hænderne ind under blusen, så han kunne lade fingrene stryge hen over hendes ryg. Det kunne vel næppe komme bag på hende, at han fandt den tætte kontakt til hendes hud beroligende.
"Det var ikke min mening, at gøre dig ked også," sagde han, som han betragtede hendes let røde kinder. Daphnie havde det vist svært nok i forvejen, med alt det hun selv var blevet udsat for, og så kom Jaris lige og gjorde det hele meget værre.
"Fortæl mig, hvad jeg kan gøre, for at gøre dig glad igen," bad han og formåede faktisk at få et lidt muntert blik i de orange øjne. Han kunne da godt lige presse et par dårlige vittigheder ud, for Daphnies skyld. Specielt nu, hvor hun havde været så tålmodig og ladet ham være så ynkelig.
~ The story of my life, I give her hope - I spend her love until she's broke inside ~