Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 17.05.2018 13:44
Alicia rejste sig med det samme, da Jack blev kastet mod væggen og bevægede sig over til ham. "Er du okay?" spurgte hun bekymret, og hun knælede ved siden af ham for at se til hans skader. Hun var stadig ikke healer, men det forhindrede hende ikke i at være bekymret. "Du burde slet ikke træne med den skulderskade, før den er helet. Du burde virkelig få den tilset af en healer" sagde hun stadig bekymret. Hun vidste ikke, hvor meget Jack kunne holde til, men såret havde været temmelig dybt, og han kunne risikere at få varige men af det.
Ved hans spørgsmål nikkede hun og sendte ham et smil. "Det kan vi for min skyld sagtens. Jeg har aldeles intet imod din søster" svarede hun varmt og ærligt.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.05.2018 16:27
jack kysset hinden på kinden og kikket på sin arm " tja det burde jeg nok skal vi gå af sted " svaret han stille og rolige mens han holdte rolige om hinde med et varmt smil men også med en smerte i stemme han ville slappe lidt af i vandet det ville gøre godt men ikke ude sin søster og alicia  de kunne hygge sig ved bade rummet hvor der igen der forstydert dem det var han og hans søsters hemmelige rum stille kikket han rundt og mod Alicia hun var en kærlige og venlige sjæl som ville det bedste for andre lidt det samme som ham selv efter han hadet gået et stykke kom en healer og fik sadt skulderen på plads bed han sig i læben hårdt men mere var der ikke i det.jack hadet synet for Alicia helle tiden hun skulle ikke føle sig uden for jack smilte rolige  mens han kikket efter en vagt som kunne sige at han ville se sin søster i det hemlige rum men der var ikke nolge dog
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 17.05.2018 22:25
Alicia nikkede og fulgte roligt med. Som de gik, slog en tanke dog ned i hende. "Jack, ved du hvor længe, vi har, inden jeg skal ind til din mor?" spurgte hun nysgerrigt. Ikke at hun på nogen måde lagde noget i det, men hun ville gerne vide det, så hun ikke kom for sent. "Bliver der sendt bud efter mig?" Hun havde absolut ikke forstand på, hvordan sådan noget foregik, så det var lidt derfor, hun spurgte ind til det.
Alicia var glad for, at Jack blev tilset af en healer, men hun brød sig ikke ligefrem om synet, da han skulle have sat skulderen på plads, så hun kiggede væk. Lyden forblev dog, og det fik hende til at skære en grimasse. Hun var bestemt ikke fan af den del.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.05.2018 19:39
jack kikket lidt efter en vagt og han fadt det også efter nogle minutter " hey du...find min søster og sig jeg ville se hinde i vores hemlige rum hun ved vad det er " svaret han med et smil og blikket mod Alicia dog kikket jack lidt med et varmt blik på Alicia han gik rolige hen mod hinde og tog blidt om hindens hånd hun var smuk og sød næsten kongelige i hans øjne men jack vidste godt hun var en kriger og han Glædet sig til at se hvad hun kunne

at hun så Spurte om hvornår hans mor ville sende bud efter hinde vidste han ikke helt han holdte hånden op for hagen og sagde med en tanteagtigt udtryk i ansigtet " hmme tja det lidt svært hun elskede at sætte dem på en toldmodig fær når det gælder det med prøven men det skulle nok ikke var meget længer nu men der er nok nogle timer "

svaret han stille og rolige mens han kikket rundt han skulle vakse sig og i bad det eneste sted han kunne gøre det i fred med Alicia og hans søster var i det hjemlige bade rum han savnet sin søster men det hadet været svært det seneste stykke tid mens på grund af hun var blive mere kvinde ind nogle sinde før jack vidste det var forkert at tænke sådan men han kunne ikke hjælpe det jack smilte dog  af det og fandt det hemlige rum han kikket sig til sideren for at være sikker på at ingen var her for at se hvor han gik ind " oki det her er mig og min søsters sted det her er vi tager hen når vi bare skal være os selv selv min bror kender ikke det her sted " svaret han med et blik i øjet han åbnet døren og så åbnet sig en lem inden i kunne man høre rende vand og et smuk sny kom frem der stod et folt vidt træ inde i og i den var der en kilde som man kunne bade i vandet var virkelige rent

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 18.05.2018 21:21
Alicia lyttede blot nysgerrigt til Jacks ordre til vagten, og hun undrede sig kort over, hvad det hemmelige rum mon var, men hun spurgte ikke. Hun var ganske overbevist om, at hun nok ville finde ud af det. Hun sendte dog vagten et smil. Hun lod Jack tage hendes hånd, og hun fulgte roligt med ham videre.
Hun nikkede til hans ord. Hun kunne sagtens være tålmodig. "Det var også mere for at vide det. Jeg ville nødig komme for sent" svarede hun med et undskyldende smil. Det var nok også lige så meget for at vide, hvor lang tid hun kunne bruge med Jack.
Alicia havde nær væltet bagover af overraskelse, da hun så oasen (hun vidste ikke, hvad hun ellers skulle kalde det). Hun havde ligefrem ikke forventet, at 'det hemmelige rum' ville se sådan ud. Lettere åndsfraværende slap hun Jacks hånd for at gå hen og tage træet i nærmere øjesyn. Efter at have betragtet det et godt stykke tid, vendte hun sig mod Jack med et strålende smil. "Her er virkelig flot."

Aslige havde det meste af dagen været på sit værelse. Det var dog indtil nogen bankede på. Hun åbnede og blev mødt af en vagt, der sagde, at Jack havde bedt hende om at mødes med ham i det hemmelige rum. Med et smil var hun nærmest løbet derhen med kjolen flagrende om benene. Hun havde dog lige taget en pause for ikke at være mega forpustet, inden hun trådte ind i rummet. Hun fik store øjne, da hun så Alicia. Hun havde ikke ligefrem regnet med at se hende her, men det gjorde hende som sådan ikke noget. Hun sendte dog et smil til Jack. "Hej. Du ville se mig, sagde vagten?" Hun lagde hovedet lidt på skrå i en nysgerrig mine.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.05.2018 09:23
jack gav et smil fra sig da han så hun hadet en fin kjole på han kikket over på Alicia og så på sin søster igen " det oki søs hun ville ikke sige noget eller fortælle nogle noget om det her sted hun bliver her nok heller ikke ret meget hun skal jo stadige op til mor " jack kikket op og ned af hinde og rejste sig så stille for at smide tøjet  han hoppet så ned  i den lille sø og lage ørne tilbage mens han kikket op på de to piger " ville i med i og slappe af ?" sagde han dog stille mens han lage hovedet helt tilbage det var godt mod huden  jack kunne ikke lade vær med at se hen mod sin søster men blikket faldt også hen mod Alicia dog hadet han vendte sig så meget til at se hind nøgen at han stille kikket han  ned mod vandet det lyste helt op " træet er det enste jeg noget af rede fra ulykken den dag jeg fortalte dig om  det er noget helt særlige " han kunne ikke dy sig han  nærmest sprang i  vand på de to og grinet lidt af det mest for at gøre dem våde vad skulle han ellers stille op  lige nu han ville bare have det  sjovt og hygge sig med de to piger han holdte mest af jacks hår var blevet helt vådt dog vidste  jack ikke hvor meget tid han h adet sammen med alicia det var også der for han valgte at bruge så meget tid sammen med hinde som mulige. jack og Aslige hadet badet mange år men han vidste i dag var noget særliget at der ville ske noget som han ikke hadet forudset men jack kunne dog ikke sige fremtiden  men han ville beskytte de to
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 21.05.2018 17:33
Alicia nikkede bekræftende til Jacks ord. Hun havde på ingen måde tænkt sig at sige noget om dette sted. Hun kunne godt forstå, at Jack ville holde det hemmeligt. Alicia betragtede Jack, som han smed tøjet og i stedet for at svare på hans spørgsmål, valgte hun bare langsomt at tage tøjet af. Hun var ikke ligefrem blufærdig lige nu. Jack havde aldeles set hende nøgen før, og hun havde nok ikke noget, Aslige ikke havde set før. Roligt gik hun hen til kanten af vandet, mens hun lyttede til Jacks næste ord, hvortil hun nikkede. "Det kan jeg sagtens forstå, det er" svarede hun med et smil. Hun fortrak ikke en mine over, at Jack sprøjtede vand på dem, men i stedet hoppede hun bare i med et smil.

Aslige nikkede til Jack. "Det var heller ikke sådan ment. Jeg havde bare ikke ligefrem forventet at se hende her" svarede hun med et uskyldigt smil. Hun fulgte Alicias eksempel og smed kjolen. Hun lod sig dog ikke sprøjte til, inden hun bare hoppede i. Ved Jacks ord om træet, nikkede hun bekræftende. "Jack er god til at passe på de vigtige ting" sagde hun, mens hendes smil voksede en smule.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.05.2018 17:45
jack kunne ikke lade vær med at grine men han så lidt flovt ned da han så sin søsters nøgne krop han rystede på hovedet af det og kikket hen mod Alicia med et varmt smil på læben jack dykket og svømmet rundt om sin søster. og løfte hinden hurtigt op og faldt bag over med hinde dog da jack så hinde i øjne kikket han hurtit væk igen og hen mod alicia igen. jack vidste ikke om hun kunne lide vand men han svømmet rolige hen til hinden og gav hinden et kys på kinden " du skal nok klare den til mors prøve...men hun må nu snart godt se at få sendt en besked af sted " svaret jack og loveret med halen lidt mens blikket kikket hen mod sin søster Aslinge  hun hadet lidt af sins mors krop noget jack godt kunne lide vis det ikke var fordi Alicia var der så hadet han prøvet at gøre hinde til sin mage men det skulle også være hinden der ville det.jack tænke sig lidt om " tja den sidste gik der flere timer før hun sendte ham ind....men han var en af dem som ikke overlevet prøven jeg syntes det Slemt nok at de skal i Gemmen det " svaret jack og rystede lidt nedtryk på hovdet jack vidste ikke hvad efter det her ville han nok slappe lidt af og bare være sig selv få sig nolge par unger måske men de måtte se hvor lang tid der ville gå jack sendte sin søster et varmt smil et smil han også sendte alicia nogle gang
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 22.05.2018 19:57
Aslige hvinede, da Jack løftede hende op og væltede bagover. Da hun fik hovedet over overfladen, grinede hun dog og plaskede med den ene hånd for at sprøjte vand efter Jack. "Det er ikke fair. Jeg var ikke klar!" sagde hun med påtaget fornærmelse, men det var tydeligt på hendes ansigtsudtryk, at hun bare lavede sjov. Hun selv havde dog ikke noget problem med at være nøgen overfor Jack, men det var nok mest fordi, hun ikke tænkte i samme baner som ham.

Alicia nikkede til Jacks ord. Hun var ikke ligefrem nervøs for prøven, men en tanke slog ned i hende. "Jack... hvis ingen kender til dette rum, hvordan skal jeg så få besked om, at hun vil se mig?" spurgte hun undrende. Hun havde egentlig ikke tænkt over det før nu, men nu hvor hun tænkte nærmere efter, kunne det godt udgøre et problem jo. Hun vidste dog ikke, om de havde en måde at kommunikere på, der kunne nå alle uanset, hvor man var henne. Alicia sendte Jack et smil. "Bare rolig. Jeg er ikke så nem at dræbe" svarede hun. Hun var rimelig standhaftig, og det havde hun vist også vist Jacks far.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.05.2018 20:12
jack udsendet et grin men stoppet dog da Alicia hadet fadt i noget han svømmet over Til kanten og kikket mod døren " tja du har enlige fadt i noget der hvordan skulle de kunne finde dig her " jack så dog lidt navøst ud  jack ville nu ikke af  med Alicia lige nu og her men på den anden side så kunne han være sammen med sin søster lidt jack sukket og tænke " tja kunn være du skulle gå tilbage til dit rum du kan altid mødes mig mig og Aslige  sener  eller efter vi har spist " svaret jack stille og kikket dog med en lidt trist mine men jack vidste godt  hvad hun tænke Alicia skulle måske gå lidt tilbage for at være sikker på hun kunne få den besked jack slog hinden dog lidt på røven med et smil på læben for at munder hinde op " bare rolige vi løber ikke nogle venge lige pt
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 23.05.2018 16:41
Alicia nikkede til Jack og kravlede op af vandet. Hun gjorde sig omhyggelig med at tørre den nøgne krop med et håndklæde, men det var mest for at drille Jack, da hun vidste, at hun nok ikke kom tilbage foreløbig. "Jeg ved, hvor jeg kan finde dig, hvis det er" svarede hun med et smil, mens hun var ved at tage sit tøj på igen. Hun skyndte sig på ingen måde stadig for at drille ham. Hun var ikke tændt eller noget, men hun fandt det stadig sjovt at pirre ham lidt. Det ville måske give ham lyst til noget senere.
Inden hun gik mod udgangen, vendte hun sig mod Jack og Aslige. "Vi ses senere" sagde hun, inden hun gik ud.

Aslige vinkede til Alicia, inden hun rettede blikket mod Jack med et smil. "Hun skal nok klare sig. Du skulle have set hende, da hun var inde ved far. Hun var ret sej" sagde hun opmuntrende og sendte Jack et smil, inden hun gav sig til at svømme lidt rundt.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.05.2018 17:17
jack kikket rolige mod Aslige med et varmt smil han tog sin pote om hindens kind hun dufte godt de var enlige samnmen jack lage rolige en arm om hindens hofte og lage panden mod hindens med et varmt smil hans hjerte dunket lidt det var første gang de hadet været sammen på denne måde i langtid ørne lage sig ned og han rødmet over kenderen vis man ville kunne se det " du har udviklet dig til en smuk vinde søs " Visket han blidt og presset hinden rolige ind til sig og udsende en duft mod  hinden for at gøre hinden lidt varm jack vidste det var forkert men han kunne ikke holde det tilbage mere  han sukket rolige og så ind i hindens øjne mest for at se om hun hadet det på samme måde som ham alicia var gået og de hadet tiden for sig selv " Aslige hvad siger du til det .... skal vi more os lidt " visket han blidt og frækt til hinden
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 23.05.2018 17:55
Aslige så på Jack og lod ham lige nu gøre, hvad han ville. Det var ikke unormalt, at de var tæt på hinanden, så lige nu tog hun sig ikke så meget af det. "Tak" svarede hun med et grin. Hun havde egentlig mest opfattet det som joke, men da hun bemærkede hans duft, rødmede hun let. "Jack... hvad laver du?" spurgte hun lettere flovt, selvom hun egentlig godt kendte svaret. Hun havde på ingen måde forventet, at han havde tænkt sig at være intim over for hende, og hans spørgsmål kom ligeså meget bag på hende. Hun rødmede endnu mere. "Men... Jack vi er søskende. Er det ikke forkert? Og har du ikke Alicia?" spurgte hun. Hun var på ingen måde vant til, at Jack opførte sig sådan, så hun vidste ikke helt, hvor hun skulle gøre af sig selv, men hun trak sig ikke. Hun vidste ikke helt hvorfor, men hun var nærmest frosset fast til stedet.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.05.2018 18:13
jack nikket lidt og kikket ned mod jorden " jo det er det men tanken var rag " svarte han dog stille og rolige og svømmet hen mod hinden mens han lage hånden mod hindens kind med et varmt smil på læben " jeg ville ikke sige noget vis du ikke gør " svaret han stille og rolige og kikket ned af hindens krop jack udsendte rolige en duft mere mest for at gøre hinden lidt varmer og blød jack vidste ikke helt men om det var vandet der fik ham til at sige det sådan noget vidste han heller ikke jack lukket øjne rolige i og vente på at hans søster ville slå ham eller et eller andet men af en grund flytte hun sig ikke var det teng på hun ville ha ham også blikket kikket ned og vidste ikke helt hvad han skulle sige men han lod halen glide om hindens hale og vente et teng på et eller andet ville komme jack vidste ikke helt hvad han skulle sige til det  i nu meget af det var nyt og skrammde for ham
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 26.05.2018 15:31
Aslige bed sig lettere nervøst i underlæben. Hun vidste stadig ikke helt, hvad hun skulle gøre. "Jack... jeg har aldrig været sammen med nogen på den måde før" svarede hun. Det var ganske tydeligt, at hun var helt ved siden af sig selv. Der var ikke skyggen af det nysgerrige eller drillende ansigtsudtryk. I stedet rødmede hun nu værre end nogensinde før. "Men hvad hvis Alicia kommer tilbage og opdager os?" spurgte hun, og det var ganske tydeligt, at hun tænkte, det kunne være en realitet. Hun vidste stadig ikke helt, hvad Jacks og Alicias forhold var, men hun ville samtidig ikke være skyld i utroskab, hvis det kunne kaldes det. Var de overhovedet sammen? Årh det var virkelig forvirrende.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.05.2018 16:57
jack vidste ikke helt hvad han skulle svare Alivia hadet selv sagt  der ikke var det hele store i mellem  dem i nu jack trak på skulderen og svømmet hen mod sin søster og stod tæt op af hinde igen men for at drille hinde hun rømdet og jack kunne se hun også ville have ham men han svømmet lidt tilbage " der er ikke noget i mig og Alicia som sådan i nu vi har kun kendt hinanden i to dage " svaret han med et stille smil og strøg stille fingeren ned af ryggen mod hinden jack grinte også lidt " husk nu på det tag flere timer med den prøve som Alicia skal i gemmen " svaret han rolige stille hev jack sin søster med hen til kanten og sagde rolige " det ville ikke ænder noget ved os søs du ville altid være min søster og vis vi gør det ville det bare gøre os mere tætte " visket han tændt i hindens øre jacks leme var blive lidt stiv og han føre den rolige hen over hindens lår med et frækt smil på læben det var forkert det vidste jack men det føltes så godt jack valgte at give sin søster et kys og holdte det nu hadet han taget skridte nu måtte hun gøre rejsten jack vidste at Alicia ikke ville kunne finde tilbage eller jo men hun kunne nok ikke huske hvordan man kom ind i rummet for det hadet han ikke vist hinde helt jack trykket sin søster ind til sig og lage øren ned 
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 17.08.2018 18:02
//Lukket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 6