Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 22:07
Han holder hende tæt ind til sig og lægger kinden mod hendes hår.
"Jeg ved,d et kan være forvirrende, min smukke," siger han blidt, "Og jeg beklager virkelig, jeg ikke kan tilbyde dig mere end jeg kan ... Virkelig!" Han stryger hende over håret ganske forsigtigt.
"Tænk højt lidt, så jeg kan følge dig," beder han så blidt, "LAd mig se hvor de går hen ad, de følelser af dine."

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 22:13
Hun lader tårene få frit løb og de løber langsomt ned over hendes ansigt. ''du skal ikke beklage'' siger hun stille med gråd i stemmen.. ''Du kan ikke følge med i mine tanker.. Frygter bare mine følelser udvikler sig til mere for dig end de allerede har gjort..'' hvisker hun og tårene strømmer nu ned af kinderne på hende..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 22:15
"Men kæreste Maki dog," mumler han en smule urolig for hende, mens tårerne triller ned over hans bryst. "Hvad er det, du gerne vil have af mig, som du mener, jeg ikke kan give dig, bare fordi vi ikke er i et fast forhold?" han vedbliver at stryge hende blidt over håret.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 22:17
''Jeg ved det ikke..'' mumler hun stille og tørre forsigtigt tårene væk.. ''Men... '' Hun løfter hovedet og kigger på ham.. ''Mine følelser er meget mere end bare det her.. '' Hun tager en dyb indånding.. ''Har aldrig følt sådan her før'' hvisker hun og kigger ham i øjnene.. ''undskyld''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 22:20
"Kæreste, du skal ikke undskylde, det er reele tanker du gør dig, og de skal snakkes åbent om." Han kysser hende blidt. "Du vil komme til at føle sådan mange gange endnu, det er jeg sikker på, og jeg er blot beæret over at være den første, du har forelsket dig i. Fortæl mig hvorfor du synes det er så slemt, min smukke." Han smiler svagt, opmuntrende til hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 22:26
Hun kigger blot på ham.. ''Det du sagde tidligere'' Hun trækker vejret dybt og prøver at samle sig lidt.. Hun tørre tårene væk med hendes pelsede fingre og snøfter lidt.. Hun kigger Levon i øjnene.. ''Jo jeg skal undskylde'' hvisker hun..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 22:31
Han møder alvorligt hendes blik.
"Kæreste, du behøver aldrig, og jeg mener aldrig, at undskylde dine følelser overfor mig. Jeg ved, jeg ikke er i stand til at være i et fast forhold, men det er mest af alt fordi jeg har for vane konstant at forelske mig i en ny. Jeg er næsten konstant forelsket i den ene eller den anden, og jeg har endnu aldrig undskyldt mine følelser, og det vil jeg heller ikke gøre overfor dig. JEg ved bare, jeg kan være nok så forelsket i en smuk kvinde som dig selv, og alligevel går der ikke lang tid, før samme type - stærkere eller svagere - vil vise sit lille fjæs igen. At jeg ikke vil indgå i et fast forhold med dig er lige så meget for din egen beskyttelse, fordi jeg ved, mine følelser let løber af med mig."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 22:34
Hun ligger blot og kigger på ham med tåre ned af kinderne.. ''Jeg ved ikke hvad jeg skal sige..'' Hvisker hun, og putter sig helt ind til ham, af frygt for han vil gå fra hende nu.. Hun ligger armene om ham og snøfter et par gange..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 22:36
"Sig hvad du tænker, ellers kan jeg ikke følge med," siger han blidt, en anelse drillende og kysser hende på håret.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 22:43
''Jeg tænker at jeg hader mig selv lige nu..'' siger hun stille og tager hans hånd.. ''Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, hvad jeg skal sige, gøre eller tænke''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 22:46
"Du må ikke hade dig selv!" udbryder han fast og knuger hendes hånd fast. "Det kan jeg ikke bære!" Han kysser hende på panden. "OG det er kun naturligt, du er forvirret. JEg husker min første forelskelse og hvor rundt på gulvet jeg var. Lige nu skal du bare ligge her i mine arme og slappe af, og så skal du se alting nok skal ordne sig på den ene eller den anden måde," trøster han og kærtegner hende blidt på ryggen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 22:49
''Levon...'' Siger hun stille.. ''Det er ikke min første forelskelse..'' Hun kigger på ham.. ''Det er heller ikke den anden, eller tredje.. Har været forelsket ret så mange gange efterhånden.. Sådan er det at være teenager? Men..'' Hun tøver lidt.. ''Det her er klart den stærkeste og mest fantastiske forelskelse.. '' Hun kigger væk.. ''Føler jeg ville kunne leve resten af mit liv med dig'' mumler hun meget lavt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 22:53
Han stryger hende over kinden, da hun kikker ned.
"JEg ved det, kæreste, jeg ved det. Der er småforelskelser og de store, og jeg kunne godt se på dig, vhad det var for en af dem. Der er mange småforelskelser derude, og der er også mange af de store. Lige nu har jeg det på samme måde med dig, men jeg tør ikke stole på mit hjerte nok til at gøre noget ved det, for jeg ved aldrig hvordan jeg vil reagere om et par uger... Det er forbandelsen ved mig, Maki, og du burde faktisk hade mig for det ... Jeg beklager meget ikke at kunne tilbyde dig noget fast, for tro mig, det ønsker jeg, men jeg ved, mit hjerte løber af med mig igen på et tidspunkt - om en uge eller et år, jeg aner det ikke." Han trækker hendes hånd op til sine læber og kysser hendes fingre en for en. "Når du kender mig lidt bedre, vil du finde flere og flere fejl ved mig, og så vil forelskelsen falme; det gør de altid. Og indtil da er jeg her for dig på alle tænkelige måder."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 22:55
Hun ligger blot og kigger på ham.. ''Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Er totalt tom for alting..'' hun tager et par dybe indåndinger og putter sig helt tæt ind til ham.. ''Jeg kan ikke hade dig.''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 22:57
Han krammer hende.
"Måske skulle vi lægge os til at sove? Det kan være dine tanker falder lidt til ro i løbet af natten?" foreslår han blidt og ser på hende. Hun virker meget træt. Og med henblik på at hade mig," mumler han meget lavt nærmest for sig selv, "Så kommer du nok også til det en dag."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:00
Hun putter sig lidt ind til sig, og trækker dynen halvt op over dem.. Og kort efter sover hun tungt og kommer med små grynt ind i mellem (XD)

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:02
Han smiler stille og stryger hende blidt over kinden, før han selv løgger sig til at sove.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:08
Maki sover tungt.. Hun vender sig i søvne, men vågner med et sét.. Hun sætter sig hurtigt op og kigger forvirret rundt for at orintere sig om hvor i al verden hun er henne.. Da det går op for hende at hun stadig er hos Levon slapper hun lidt mere af.. Hun lister stille ud af sengen og tager hans morgenkåbe på igen, og lister forsigtigt ud af døren til værelsen..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 23:11
Da Maki rejser sig, rummer Levon i søvne og rækker ud efter hende uden at fange hende, og han lægger sig om å siden, så dynen glider ned fra hans krop. Han sover stadig tungt, men der er en lille rynke mellem hans bryn og et alvorligt drag om hans mund.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 23:14
Maki render forvirret rundt i det store hus indtil hun finder en 'tjener' Hun spørger ham pænt om hvor der er et toilet og han forklare hende vejen.. og hun går derfra med et høfligt tak. Hun kigger sig selv i spejlet og pjasker lidt vand i hovedet.. ''Slap nu af.. Der er ikke sket noget slemt'' siger hun til sig selv.. Hun lister tilbage til værelset, dog ikke uden at fare vild.. Hun lister ind af døren, lader morgenkåben glide ned af hendes krop så den lander krøllet sammen på gulvet, og ligger sig ind under dynen tæt ind til Levon og lukker øjnene

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 12