Fraværstråden

Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 12.05.2020 21:37
Jeg er helt eller delvist fraværende allerede nu og frem til 25. august. Det kan være jeg er på i perioder, men som udgangspunkt er jeg desværre meget væk grundet fagprøve og stress.

Der er aktive tråde på Karma og beklager naturligvis det rammer jer, men jeg håber I vil bære over med det <3

Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 13.05.2020 08:53
Jeg er mindre på indtil min eksamen er overstået. Jeg har ikke dato for min eksamen... Men måske er det i midt juni!
Jeg satser på at være langt mere på efter d. 20/6 :)

Jeg stresser desværre for meget over min eksamen, så har ikke den vildeste krea... (Udover til karaktere <.<)

/Over n out, lille stressede Fia </3

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 05.06.2020 14:25
Jeg holder en kort pause fra KL på grund mit mega unstable internet, som skal fikses forhåbentlig i næste uge. 
Jeg tør ikke sende tråde afsted når jeg ved, at mit internet smider af forbindelsen hvert andet minut, så håber lige at folk kan vente en smule mere på tråde svar fra min side. 
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 05.06.2020 18:50
Til alle jer, der stadig bruger fraværstråden:

Husk at I også kan melde jer fraværende på jeres profiler :)
Det kan man under kontrolpanel -> brugerkonto -> fravær
~ Krys ~

Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 22.07.2020 20:04
Som nogen måske har bemærket, så har været noget fraværende det seneste stykke tid. Det skyldes en ganske glædelig begivenhed på hjemmefronten. Vi skal nemlig være forælder til januar! <3 

Min første del af trimester har jeg haft det utrolig dårligt, i perioder er der stadig dårlige og gode dage, men med et arbejde hvor der skal leveres lidt ekstra for at vi alle kan få holdt sommerferie. Er energien eller overskuddet til at svare i tråde, der desværre ikke lige nu. 

Til jer, jeg har tråde med, håber jeg I kan væbne jer med tålmodighed og ellers så er det helt okay at vi afslutter tråden og eventuelt finder ud af noget senere <3

Love Ela
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1