"Fint. Ferris, hent satyren, han er oppe hos Ana." Vargas så kort på vagten, der nikkede og skyndte sig af sted. Han opdagede ikke, at Juno tilranede sig den lille gule sten, hvis han havde optaget det, var han ikke kommet helskindet derfra, lige meget hvor meget Liv ville have protesteret.
Drengen kom nærmere og spurgte, om han ikke fik et ordentligt farvel. Lidt overrasket hævede Vargas et øjenbryn og så på ham. Hvad i alverden havde drengen forventet? Et ordentligt farvel? Et kys på kinden og et "jeg kommer til at savne dig"? Tanken havde nær fået Vargas til at le, men han holdt masken. Han havde set tegnene på, at Juno havde set et eller andet i Vargas, der ikke var der. Det var ikke første gang, at en dysfunktionel slave knyttede sig til ham og han knuste dem lige hårdt hver gang. Næsten hver gang. Et par stykker af dem havde fået sin frihed og kom frivilligt tilbage og besøgte ham.
"Et ordentligt farvel? Hvad forventer du, der skal ske? Jeg har solgt dig. Du er ikke mit ansvar mere." Han så lidt på ham med et blik, der sagde, at han var åndssvag, inden han demonstrativt flyttede opmærksomheden fra ham til Liv.
"Det hører åbenbart med til jobbet at blive forvekslet med en, der vil dem noget godt." Han himlede kort med øjnene for lidt at sige "åh herre gud", inden der kom et let smil om hans læber og han gik forbi Juno, som var han luft, og hen til Liv igen.
"Glem mig nu ikke helt. Jeg kommer til at længes efter dit selskab snart." Han strøg fingrene mod hendes kæbelinje og lagde hovedet lidt på skrå. Skridt ned af trappen fortalte ham, at vagten allerede var på ved ned med satyren.