Mimi 25.01.2012 14:21
Jamen øhm ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det her ordenligt..Men Mimis navn: Mimi
Stammer fra dengang, hvor jeg arbejde i London, som au pair og den ene dag, hvor jeg havde hentede prinsessen fra skole. Så ville hun lave en overraskelse til mig og derfor satte jeg, mig ind foran pc'eren for, at leder efter nogle irl personer, som der ville passe sammen det udseende, som jeg havde skrevet til min char.
Da jeg var kommet frem til en (Blake Lively), der passede rigtig godt sammen med min beskrivelse. Så passede det sammen med, at den lille kom ind for, at hente mig ind til the selskab på hendes værelse ^^ Men jeg spurgte prinsessen omkring hvad hun synes jeg skulle kalde den pige, som jeg havde lavet og jeg viste prinsessen billedet, som jeg havde fundet frem til. Hvortil prinsessen udbryder "Hun har hår og øjne ligesom mig! Hun skal hedde Mimi" <3 Ja det var sådan, at Mimi kom til, at hedde: Mimi til fornavn ^^
Alle mellem navnene, som hun har er nogen, som er kommet på med tiden og hun har tre efternavner, som jeg skifter mellem, at bruge. Da det kommer an på hvadfor et slags board jeg opretter hende ^^ Dem, som jeg bruger er: van Dall, Dust og Mariposas
My little princess <3
[img]http://i43.tinypic.com/2d0md7a.jpg[/img]