IC:
Lee sparker i jorden, det spænder i såret og hun spekulere et kort sekund på, om hun egentlig kunne have været død. Det kommer som et let chok, at den tanke aldrig har været direkte hos hende; at hun skulle dø. Hun har kæmpet for sit liv, har altid vidst hvad der stod på spil. Men hun har aldrig tænkt på, at Kravenoh kunne have gjort jobbet færdigt uden at hun kunne gøre noget. Det nyttede ikke noget at tale med de dersens byboere... De gav bare ballade. I hvert fald de fleste af dem.
Det skal aldrig ske igen.
"Jeg overlever, Cazz. Du skal ikke bære mig." Hun slog klik med tungen, uden rigtig at vide hvorfor. det lød altid så tungt og klinisk under jorden. Hun havde gjort det et par gange før, hvor hun bare havde ligget og lyttet til lyden.
"... Jeg kan godt selv." Lee synes at der var noget barnligt over sætningen, som når man lige har lært at binde sine sko. Muskelhukommelse. Det kom af sig selv, når bare bevægelserne var indprentet.
Hvorfor tænkte ovehovedet på snørebånd? Hun brugt ikke sko med snørebånd. De kunne gå op og komme i vejen. Hun trak på skuldrene.
"Nå, ja. Det kunne være en god idé. Hvem går først?"
"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."