På den brede trappe foran indgangen

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 16:40
Hun rejste sig og fægtede med armene over hovedet. "Johow! Fordi hvis man skal være rask fordi folk ber' om det, så vil man også selv bli' rask, og så får man mere stærkhed og så kan man blive rask. Det er rigtigt! Det var der engang en der fortalte mig." mumlede hun og smilte henrykt. "Jeg er sikker! Det er rigtig-nok." forsikrede hun ham og kløede sig i nakken. Hun troede da selv på det og så var det vel rigtig nok for hende. Hun trak på skuldrene da han indrømmede at han ikke kunne tegne. Så måtte de vel finde på noget andet. Det var der da ikke noget at sige til.

"Man kan ikke alt, så tegne må jeg leve uden. Det gør vel ikke så meget alligevel," lo hun og trak på skuldrene. Det havde hun faktisk slet ikke noget imod.
"Jo, du er da en voksen. Du kan lære mig hvordan man klarer sig igennem hverdagen. Og så kan du lære at slåsse, ja!" hun skuttede sig en smule. "Det ville virkelig være sejt! Så kunne jeg banke alle de dumme mennesker! Bang bang!" hun slog ud i luften med stor upræcision. Hun sloges ikke, og kunne ikke finde ud af det. Hun havde dårlig balance når det kom til sådan noget og så slog hun ikke hårdt. Hun var ikke en person man sloges med.

( kort sowwy )
Det er ikke for at være nice, men...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 16:50
(Det er da ikke kort ._.)

Han kiggede på hende, da hun snakkede. Sikke en lang talestrøm. Han fik ikke helt fat i meningen i det hele, for det lød så forvirende; hvis man skulle være rask fordi folk bedte en om det, så ville man også selv blive rask. Det gav jo ingen mening.
"Hvem var det, der fortalte dig det?" spurgte han. "Var det endnu en af dine underlige venner?"

"Du må altså selv finde ud af, hvordan man er voksen," sagde han og holdt fast i det, han allerede havde sagt en gang. Han nikkede med korslagte arme for ligesom at understrege, at sådan var det altså bare og det var ikke noget, man skulle diskutere.
Da han så, hvordan hun slog ud ud i luften, sukkede han opgivende. Selvom hun bare slog for sjov, og der ikke var nogen fjender, som hun skulle ramme, så var det alligevel ikke et særlig godt slag. Allerede nu kunne han se, at det ville tage sin tid at lære hende at slås.
"Det der må du hellere øve dig lidt mere på," sagde han og puffede hårdt til hende i håb om, at hun så ville vælte - bare for at vise hende, hvor dårlig hun egentligt var til at slås.

(Og det er mit bare overhooovedet heller ikke... eller noget >>)

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 16:59
( bleeh XD )

Hun rakte tunge af ham da han spurgte hende, hvem der havde fortalt hende, det med at man bliver hurtigere rask hvis man har vilje til det. Hun valgte ikke at svare ham, mest af alt fordi der ikke var nogen der havde fortalt hende det. Det var bare en idé hun havde, og det lød jo mere rigtigt og sandt, hvis hun sagde, at der var en klog person der havde lært hende det engang.

"Nå. Så bliver jeg bare voksen selv. Og så bliver jeg klog og så kan jeg læse og skrive og lave breve og alt muligt!" Hun vippede Samsons hat op på hovedet og blinkede til Caine. "Og så tjener vi en masse penge og bliver rige og kloge." Det lød som en god idé. En umulig idé måske, men en god én, uanset hvad.

Hun svingede som sagt med armene i luften og imiterede nogle slag, som hvis hun sloges imod en usynlig ond person. Om muligt en dværg, da hun ikke tænkte videre på, at hendes modstandere om muligt kunne være en meter større end hende, og hvis hovedet var en meter højere oppe ... Så kunne det blive en meget besværlig kamp!
Da han puffede til hende, fik hun overbalance og faldt på baen'. Hun rækte igen tunge af ham. "Ih! La' vær' med det! Jeg skal nok blive stærk og farlig! Og du skal lære mig alt hvad du kan. Og så bliver vi uovervindelige! Og så kan vi få en masse penge og være kloge og dygtige! Det kunne være så sejt!" lo hun henrykt og hævede begge arme over hovedet, imens hun kæmpede sig selv på benene.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 17:09
Han rynkede lidt på næsen, da Voodo rakte tunge af ham, men åbenbart ikke svarede på hans spørgsmål. Det irriterede ham lidt, men han troede godt han vidste, hvorfor hun ikke svarede ham.
Han viftede med en hånd foran hendes ansigt.
"Haaallooooooo! Siger du ikke noget, fordi du løj igen?" spurgte han, for det havde hun jo gjort før.

Da hun sagde, at hun nok selv skulle blive voksen og endda også blive så klog, at hun kunne tjene en masse penge, sendte han hende et skeptisk blik. "Jeg tror altså ikke, at man bliver rig bare fordi man kan skrive breve," mumlede han.
Da hun så sagde, at hun ville blive stærk og uovervindelig og også få penge for dét, tilføjede han hurtigt: "Men får altså heller ikke penge for at være stærk. Medmindre du får et arbejde som dronnigens livvagt eller sådan noget."

Han skævede lidt til Voodoo. Lige nu lignede hun ikke en, der kunne blive livvagt eller soldat eller noget helt tredje, der havde med kamp og styrke at gøre. Hun var jo så lav, og havde lyst hår ligesom et lille englebarn og så overhovedet ikke spor farlig ud. Og samtidig kom han til at tænke på, om man overhovedet blev betalt for at være livvagt eller soldat. Der var jo nogen der levede af det, så de måtte vel få penge for det. Han ville i hvert fald ikke selv gide at sætte sit liv på spil hver eneste dag, og så ikke engang få penge for det!

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 17:42
"Haaaaarlooooh! JEG lyver aldrig!" påpegede hun en anelse mobset. Han var da også dum sådan at anklage hende for at lyve. Igen rakte hun tunge af ham. Hun skuttede sig en smule og trak på skuldrene. Måske løj hun for meget. Måske ikke. Hvem ved? Hvad er grænsen for at lyve alligevel ?
Hun sukkede og rystede på hovedet. Hun var tørstig.

"Man kan sagtens blive rig på breve! Der er da postmænd! Og umm... Meddelererere ... Og sådan nogle! -ha!" Hun pege på ham med et selvsikkert smil. "Hvad sagde jeg! Der kan du bare se! Folk tjener penge på breve!"
Hun overvejede derefter lidt om det var rigtigt at man ikke kunne tjene penge på at slås. "Jo... Det... kan man sikkert på en eller anden måde. Hvis man er træner! Eller... Bueskytte i hæren! Er det svært at slås med bue? Jeg tror det er svært. Tror du ikke ?"

Hun tippede hovedet en smule og så på ham med store øjne. "Hvordan tjener du overhovedet penge, Caine? Tjener du overhovedet noget? Arbejder du?"

( Jeg skriver lidt langsomt lige nu. sorry o.o )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 17:54
(Det gør jeg også. Jeg havde ikke opdaget, at du havde svaret xD;; )

Caine knyttede hænderne hårdt. Sådan en lille mobbe!
"JO du gør så! Hvorfor vil du måske så ikke sige, hvem det var der fortalte dig det? Nemlig fordi det ikke var nogen!"

Da Voodoo sagde at, man kunne blive rig af at dele post ud, rystede han opgivende på hovedet. Det kunne man altså ikke. Og hvad var meddelererere? Det ord havde han vist aldrig hørt før.
"Ja, men postmænd skriver ikke selv brevene, dumme. Så det kan være lige meget, om du kan skrive eller ej," sukkede han. "De fleste postmænd er sikkert også dumme, at de ikke engang kan læse. Og hvad skal folk i det hele taget med postmænd når de har brevdueer?"

Han skulede lidt til hende da hun spurgte, hvordan han tjente penge. Hvorfor skulle hun også spørge om alt sådan noget? Det kom da overhovedet ikke hende ved, mente han.
"Jeg får selvfølgelig penge, fordi jeg er så stærk," løj han med et selvsikkert smil.
Han sagde det nu egentligt mest for sjov, for han havde jo næsten lige sagt til hende, at man altså ikke kunne tjene penge bare på at være stærk.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 18:05
Hun lo pludselig. En mild og venlig latter. Det var egentlig hyggeligt at sidde og snakke. Også selvom han blev en smule sur, men hun kunne ikke andet end at grine af det. Fordi det var hyggeligt. Hun havde aldrig rigtig snakket med nogen. Og nu havde hun pludselig Caine, som hun snakkede med om hvad som helst.
"Skriver de ikke brevene selv? Sikke nogle rævepelse!" lo hun og rystede på hovedet, "Men, hvis de ikke kan læse, postmændene, hvordan deler de så brevene ud? Der står jo navne på!" lo hun og forsøgte at forestille sig, hvordan verden ville være hvis ingen kunne læse og skrive. Det ville faktisk være en fin verden! For hvis man ikke kunne skrive, så var der alligevel ikke noget at læse, og så ville folk ikke opdage, at de ikke kunne læse! Det var da genialt!

"Tjener du så mange penge? Altså ; Er du meget stærk eller kun lidt stærk? Slåsser du så imod onde mennesker? Og reder prinsesser og slåsser imod drager og sådan? Eller står du bare og kigger og snakker med mig? Du snakker jo med mig! Så må du være meget ustærk! Eller også..." hun tænkte sig om lidt. "Måske er du MEGET stærk, og så har du SÅ meget tid tilovers, fordi du klarer alle dine pligter så SUPER hurtigt, at du har tid til mig! Ja, sådan må det være." lo hun og nikkede ivrigt.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 18:15
"Hvad griner du af?" spurgte han, da Voodoo pludselig brød ud i latter.
Han kunne ikke selv se, hvad der var så sjovt. De stod jo og diskuterede, om man kunne tjene penge på breve eller ej, og så begyndte hun bare lige pludselig at grine midt i det hele. Det kunne hun da ikke bare! Det var faktisk meget alvorligt, det her. Han lagde armene over kors og så strengt på hende, men sagde ikke mere til hendes pludselig latter. I stedet valgte han at kommentere det, hun sagde om postmændene.
"De får sikkert at vide, hvor brevene skal hen, så de ikke behøver at kunne læse for at finde ud af det," påpegede han.
Nu vidste han godt nok ikke meget om postmænd og deres måde at dele breve ud på... men sådan måtte det vel være. Hvordan skulle de ellers kunne dele brevene ud til de rigtige mennesker, hvis ikke de kunne læse?

"Jeg reder altså ikke prinsesser og slås imod drager," sagde han og lagde armene over kors. "Det er jo prinsernes job, og jeg skal ikke gøre deres arbejde for dem, vel?"
Da Voodoo sagde, at han klarede alle sine pligter så hurtigt, at han havde tid til overs til hende, bed han tænder hårdt sammen og skulle lige til at sige, at han altså ikke havde den slags pligter. Men så fik han en bedre ide.
"Jah, så fremover skal jeg nok klare mine pligter lidt langsommere, så jeg ikke behøver bruge så meget tid på at snakke med dig."

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 18:17
Voo rystede på hovedet. "Nej, sådan kan det da umuligt hænge sammen! For så skal folk jo vide hvornår postmanden kommer forbi, og så skal han jo huske alle stederne i hovedet og oven i købet huske hvilket brev der skal hvorhen! Det tror jeg altså ikke. Så er det nemmere at lære at læse." påpegede hun højtideligt og smilte en anelse. Det var da logik!

Da Caine påpegede at det var prinsernes arbejde, at slås imod drager og rede prinsesser, måtte hun blot nikke og sige, at det nok var rigtig nok. Hun overvejde lidt om hun skulle tro på at han arbejdede. Måske løj han. Det havde han fået for vane! Hun trak på skuldrene og valgte at tro på hvad han sagde.
"I så fald, så må jeg hellere arbejde sammen med dig, så det ikke kommer til at tage hele natten! Så kan vi tjene en masse penge sammen og blive rige sammen. Det er jo det man har venner til, ikkø?" sagde hun mildt og smilte roligt til ham. Hun sprang op at stå og hoppede lidt rundt på jorden. "Og så skal vi banke de onde og sende dem bag lås og slå, og tjene en maaaasse penge!" sagde hun og snurrede rundt om sig selv, imens hun lo en perlende latter.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 18:47
Caine trak bare på skuldrene over hendes postmand-teori.
"Jaja, så siger vi det," sukkede han.
Han gad ikke snakke om det mere, det var efterhånden begyndt at blive alt for trættende og indviklet.

Han kunne ikke holde en høj latter tilbage, da hun sagde, at hun nok hellere måtte arbejde sammen med ham.
"Dig arbejde sammen med mig?" grinede han. "Så vil jeg da hellere gøre det alene! Det er langt hurtigere! Du kan ikke engang klare at slå ud i luften og blive puffet til uden at falde bagover, så hvordan i al verden skulle du kunne hjælpe mig?"
Han smågrinede stadig, da han forestillede sig Voodoo rende rundt og banke en masse onde fjender. Ha! Sådan noget kunne hun da slet ikke finde ud af. Det var der ingen piger der kunne. De duede ikke til det. Men det kunne nu alligevel være sjovt at se hvordan hun ville klare sig - hun ville nok ikke holde længe. Men så kom han pludselig i tanke om, at han jo slet ikke havde sådan et arbejde. Det var jo bare noget, Voodoo inde i sit hoved havde regnet ud, at han måtte have.
Han stod og vred sine hænder lidt og kiggede op på himlen, mens han overvejede, om han mon skulle fortælle hende sandheden. Han måtte nok hellere lade være. Hun ville sikkert bare blive skuffet over at høre, at han slet ikke havde noget fantastisk arbejde.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 18:58
Voo smilte triumferende, da Caine ikke vil snakke mere om postmændene og deres arbejde. I hendes øjne opgav han, og lod hende vinde. Selvfølgelig for ... Hun havde jo ret! I hvert fald i hendes hoved! Alle mennesker kunne da skrive og læse! Eller... Ikke hende, endnu. Men det skulle Caine nok få rettet op på! Hun smilte og satte sig ved siden af ham. Hun betragtede ham indgående imens han lo, og dette fik hende til at hæve et øjenbryn og smile skævt. Han lo på sådan en underlig måde.

Hun rakte tunge af ham. "Ha! Jeg ville kunne klare dit arbejde på HALV tid! Det er jeg helt sikker på. Alt det kræver er lidt hjerne, og det har jeg meget af." sagde hun og satte sig i skrædder stilling. Hun placerede en finger ud for tindingen og pegede altså på sit hoved. "Jeg er så klog, at du ser uklog ud, når du sidder ved siden af mig, SÅ klog er jeg." påpegede hun og prikkede blidt til ham. "Men det forstår du nok ikke. Det er fordi jeg er super-klog! Og så kan jeg slå alle de onde mænd ud, med et slag, ved hjælp af mit klogheds angreb. POW! Og så har jeg vundet. Simpelt!" Hun lo mildt og nikkede for sig selv. Det kunne hun da sagtens klare!

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 19:06
"Jeg ser overhovedet ikke uklog ud," sagde han, og hans grin forsvandt lige så hurtigt som det var kommet. "Det er da dig, der er uklog. Du troede, du kunne beholde en due som kæledyr, men den fløj væk. Det havde du nok ikke regnet med at den ville gøre."

Da hun sagde, at hun kunne slå alle de onde mænd ud med sit klogheds ansgreb, fnøs han højlydt og hånende. Som om hun kunne det. Hun kunne sikkert snakke dem til døde og gøre dem snotforvirrede, det var han overhovedet ikke i tvivl om, men der fandtes altså ikke noget, der hed klogheds angreb. Og hvis der gjorde, ville hun i hvert fald være den sidste i verden der kunne finde ud af at bruge det.
"Det kræver altså lidt mere end hjerne at slå onde mænd ud," påpegede han og prikkede til hende, noget hårdere end hun havde prikket til ham. "Det kræver styrke, hvis du da ved hvad det er for noget, frøken Kæmpe-hjerne."
Han rakte tunge af hende. "For du har tydeligvis ikke den mindste smule styrke!"

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 19:18
Voo skulede til ham, og overvejede om hun skulle bevise sin styrke for ham. Måske, måske ikke? Hvad kunne der ske ved det? Hun smilte for sig selv og rejste sig op. Hun gik en 5-6 skridt væk fra ham og stoppede op. Hun retttede sig op og så op i himlen.
"Caine," mumlede hun højlydt og holdt derefter nogle sekunders pause, så drejede hun rundt og stirrede imod ham med et triumferende smil.
"Jeg tør vædde på at du ikke vil kunne besejre mig i en slåskamp!" sagde hun højlydt og selvsikkert. Hun var sikker; helt sikker! Hun smilte for sig selv; nok vidste hun ikke noget om Caines magier, hvis han da havde nogen, men hun var hverken dum eller svag. Og måske havde hun ikke styrke, men det kunne hun skabe. Lave. Frembringe.

Hun rettede sig op og lagde armene over kors, imens hun målte ham med øjnene, som hun havde set andre duellerende mennesker gøre. "Men du tør måske ikke?" tilføjede hun efter nogle sekunders stilhed. Hun smilte triumferende og strålede forsat.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 19:28
Caine kunne ikke lade være med igen at bryde ud i latter. Voodoo tog det hele så højtideligt, sådan som hun stod dér med korslagte arme og målte ham med øjnene, som om hun lige skulle se ham an før hun angreb, og holdt dramatiske pauser hver gang hun havde sagt noget. Bare synd, at hun ikke havde en chance! Nu kendte han selvfølgelig ikke til hendes magier - det kunne jo være, at de var stærkere end hans. Men hvis de var ligeså stærke som hende, så havde hun stadig ikke en chance.

"Selvfølgelig tør jeg slås med dig," grinede han. "Men jeg er nu lidt bange for, at jeg kommer til at slå dig så hårdt, at du flyver flere meter væk."
Han lagde sine arme over kors og kiggede sådan lidt vurderende på hende. Han var faktisk ikke helt sikker på, om han ville slås med hende. Det ville da være synd for hende, hvis han begyndte at slå på hende - hvis han da overhovedet kunne få sig selv til det. Det var ligesom den første forhindring han skulle forbi. Han have ikke noget imod at slås med andre, slet ikke, men dem han slog på plejede jo også at være voksne og på størrelse med ham. Voodoo var bare en lille pige. Og desuden så var de andre fremmede - det var hun ikke. Hun var jo... sådan en "slags familie" som hun selv havde kaldt det.

Han skuttede sig lidt, men rettede sig så op i ryggen og så på hende med falsk kampberedthed i blikket.
Hans smil blev lidt bredere, da han sagde: "Tør du?"

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 19:36
"-Ha! Om jeg tør! Kom bare an, så skal jeg vise dig hvad styrke er !" svarede hun højrystet og knyttede begge hænder. Hun var ikke bange. For hende var det jo som en leg. Sådan var det jo for børn! Alt skulle udforskes og prøves. Især slåskampe! Og hun tvivlede ikke et øjeblik; Hun kunne sagtens besejre ham! Han ville ikke vide hvad der ramte ham. Uanset hvilket angreb han ville bruge. Hun vurderede om han var en magi bruger. Om han havde et distance angreb, eller om han var en nærkæmper. Et eller andet sted, så håbede hun på det første, da det andet stadig var meget usikkert, at slås imod, for hendes vedkomne. Han kunne komme til skade, hvis han angreb hende lige på. Eller ... Det var hun da sikker på at han kunne.

"Kom så an, din bangebuks! Bevis for mig at du ikke er en svækling."

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 19:44
"Haha," grinede Caine. "Du kan sandelig råbe højt, men du kan sikkert ikke slås."
Det var faktisk lidt irriterende at hun skulle være så højrøstet hele tiden. Han kunne jo sagtens høre hende, for selvom hun havde sagt, at han var "gammel", så var han altså ikke så gammel, at han var ved at miste hørelse. Selvom det meget vel kunne ske, især hvis hun blev ved med at råbe så højt.

"Nej, det er nok nærmere mig, der skal vise dig hvad styrke er," sagde han.
Han sparkede til en sten, der lå foran hans fod. Den trillede hen af jorden, næsten hele vejen hen til Voodoo, og støvet fløj op der, hvor den havde lavet et lille spor i jorden.

Da hun kaldte ham en svækling, blev han bare ved med at smile. Det var vist nærmere hende der var det.
"Skulle vi slås eller hvad?" spurgte han, eftersom hun bare blev ved med at stå og snakke. Hun lod meget motiveret, men hun ville åbenbart ikke angribe. Hun prøvede vel på at snakke uden om.
"Så angrib dog!" råbte han til hende.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 19:53
Hun knugede hænderne sammen og stirrede på stenen der var stoppet med at rulle, ved hendes fødder. Hvad nu? Hun kunne ikke angribe ham. Sådan fungerede det ikke. Hun bed tænderne sammen og tog en dyb indånding. Fint. Så måtte hun vel starte.
Hun fnøs. "Du vil altså havde mig til at starte? Så banker jeg dig jo på super-kort tid. Hvor trist for dig!" lo hun og pegede imod ham med en bleg pegefinger. Hun smilte og missede med øjnene.
"Du har mødt din over-pige." lo hun og slog pludselig armene ud til hver side. Hun lukkede øjnene i, og bad til at det ville virke. Hun hævede armene over hovedet og vendte hovedet nedad. Et par meter foran Voo, sprækkede jorden en smule. Der gik nogle sekunder, hvor intet skete, og så pludselig skød et massivt træ frem. Nej... Det var intet træ, men en slags stamme. Eller... En planke. Uanset hvordan det skal forklares, så var det en mur af massivt træ, med to store sorte øjne, og en stor, sort, bundløs mund, bevæbnet med sylespidse hvide tænder. Træet havde røde mærkninger i "ansigtet". Den stod stille, bortset fra nogle små bevægelser i "munden", der måske skulle antyde at den faktisk TRAK vejret.
Voo smilede triumferende af sit værk og bukkede for Caine. "Kom så an, Caine! Se om du kan slå mig!" sagde hun begejstret og stilte sig op ved siden af det hårde stykke træ, der var vokset op af den tørre jord.

Forbipasserende mennesker var stoppet måbende op, da de så det underlige væsen, der var vokset op af jorden. Voo smilte og blinkede til Caine. "Dette... Er min menneskeædende plante." påpegede hun og smilte for sig selv.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 20:04
Caine kunne ikke lade være med at blive lidt overrasket, da han så planken. Selvfølgelig, hvordan skulle han ellers have reageret? Der skød en mur af træ op af jorden foran Voodoo, og den trak endda vejret! Sådan så det i hvert fald ud, selvom Caine nu ikke syntes, at den så særlig levende ud. Den lignede i hvert fald ikke nogen levende skabning, han havde set før.
Da han ligesom havde vænnet sig lidt til den kæmpestore træplanke, knyttede han hænderne hårdt. Hans arme var automatisk røget ned langs siderne på ham, da træet dukkede frem, så hans knyttede hænder hang ned langs siderne på ham.

Han kiggede på Voodoo. Han så stadig lige begejstret ud.
"Okay, og hvad skal den så gøre godt for?" spurgte han. "Det er ligesom dig der skal slås med mig, ikke den... ting."
Han vidste ikke hvad han ellers skulle kalde den. Træ? Planke? Måske havde sådan en dims et navn, men det kendte han bare ikke til.

Da hun sagde, at det var hendes kødædende plante, kunne han ikke lade være med at smile lidt.
"Burde du så ikke løbe skrigende væk nu?" drillede han.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 20:11
Voo smilede bare roligt til ham og pegede på planken. "Tjoeh, men jeg er ikke så bange for ham. Han har ædt mig før, og det gør han ikke igen." hun vendte sig imod den og smuttede op foran den. "Nej det gør du nemlig ikke, nej du gør ej." puslede hun og aede træet.
"AUF!" klynkede hun højlydt og stak fingeren i munden. "En schplint." lød det fra hende, imens hun gumlede på fingeren med tårer i øjnene. Typisk altså !

Hun tog fingeren ud af munden og kiggede på den. Av for søren. Hun så op igen og stirrede så imod Caine. Og så smilte hun igen.
"Narj, Caine altså! Jeg har ikke lyst til at slåsse med dig. Du er min ven og jeg vil ikke have at du skal komme til skade." sagde hun roligt og smuttede hen til Caine. Hun tog fat i hans arm og ruskede lidt i ham. "Lad os lave noget andet! Vi kunne lege en leg. Du tør jo ikke slåsse imod mig, så lad os lave noget som du godt tør." bad hun og ruskede videre i hans arm, imens nysgerrige tilskuere begyndte at inspicere og røre ved bræt-ansigtet.

( jeg er lidt tom for idéer )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 20:18
"Det var hurtigt du gav op," sagde han, da hun pludselig løb over og ruskede ham i armen og åbenbart havde glemt alt om, at de skulle finde ud af hvem der var stærkest. Men det gjorde nu ikke ham noget. Han havde heller ikke lyst til at kæmpe mod hende.
Han skævede over imod træplanken. Den var der stadig, også selvom de ikke længere skulle slås.

Han valgte at ignorere hendes "du tør jo ikke slåsse imod mig", for hans vidste jo, at sådan var det ikke, men til gengæld lyste han helt op i ansigtet da hun sagde, at de kunne lege en leg.
"Vi kan lege gemmeleg igen?" spurgte han. "Så tæller jeg igen."
Han gik hen og satte sig ned på trappen igen. Så var han klar til ikke at komme og finde hende, når hun engang fik gemt sig.

(Det er jeg også... XD)
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1