"Hvad griner du af?" spurgte han, da Voodoo pludselig brød ud i latter.
Han kunne ikke selv se, hvad der var så sjovt. De stod jo og diskuterede, om man kunne tjene penge på breve eller ej, og så begyndte hun bare lige pludselig at grine midt i det hele. Det kunne hun da ikke bare! Det var faktisk meget alvorligt, det her. Han lagde armene over kors og så strengt på hende, men sagde ikke mere til hendes pludselig latter. I stedet valgte han at kommentere det, hun sagde om postmændene.
"De får sikkert at vide, hvor brevene skal hen, så de ikke behøver at kunne læse for at finde ud af det," påpegede han.
Nu vidste han godt nok ikke meget om postmænd og deres måde at dele breve ud på... men sådan måtte det vel være. Hvordan skulle de ellers kunne dele brevene ud til de rigtige mennesker, hvis ikke de kunne læse?
"Jeg reder altså ikke prinsesser og slås imod drager," sagde han og lagde armene over kors. "Det er jo prinsernes job, og jeg skal ikke gøre deres arbejde for dem, vel?"
Da Voodoo sagde, at han klarede alle sine pligter så hurtigt, at han havde tid til overs til hende, bed han tænder hårdt sammen og skulle lige til at sige, at han altså ikke havde den slags pligter. Men så fik han en bedre ide.
"Jah, så fremover skal jeg nok klare mine pligter lidt langsommere, så jeg ikke behøver bruge så meget tid på at snakke med dig."