Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 11.02.2020 14:37
Rumi grinte lidt over at hun sagde det var ironisk at hun var den der startede krige.. ja det havde hun jo ret i det var ironisk at hun var den sødeste og så startede krige og gav krigslyst til folk.
"det er sandt. det er lidt ironisk når man tænker over det men man kan jo sige det er jo ikke noget du ønsker" sagde rumi med et roligt blik på hendes ellers søde rødmen. da hun sagde det med den smukkesste tog han sig til nakken og kløede sig lidt flovt for det havde jo ikke været hvad han havde ville sige. han så på hende da hun komplimenterede ham. han sendte hende et varmhjertet smil. "tak. nogle tror jo jeg er vampyr eller dæmon pga mine øjne" men det var han jo langt fra. han var jo bare en djinn,
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 17.02.2020 09:08
Sensō rystede bekræftende på hovedet til hans ord med et lidt bittersødt smil. "Jeg kan dog ikke gøre så meget ved det" sagde hun med en lettere trist stemme. "Det er jo ikke noget, jeg kan slå fra." Det var tydeligt, at det gik hende på, at hun fik folk til at slås omkring hende.

Ved Rumis ord om hans øjne, sendte hun ham et smil. Det var ikke ligefrem noget, hun havde skænket en tanke. "Jeg havde ikke tænkt over, at det oftest er den øjenfarve, man sætter de racer sammen med. Desuden er jeg ikke racistisk. Det ville være lidt dobbelmoralsk" svarede hun og rykkede ansigtet lidt tættere på hans for at nærstudere de røde øjne. "Jeg synes nu ikke, de ligner en dæmons. Jeg synes, de ligner dine, og at de passer godt til dig" svarede hun muntert, inden hun trak hovedet lidt til sig igen for at sende ham et smil.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 18.02.2020 09:55
han vidste det var svært for hende. men hun havde jo lært hvor tæt hun skulle være på folk før hendes evne gjorde noget ved dem. han så hvordan hun kom tættere på ham for at studere hans øjne. "tak. de er bare svært for mennesker der har frygt for vampyre og dæmoner at se forskel på mig og dem." han huskede ganske godt den tid med dæmon plagerne. fol gav ham skylden tit når de så ham på gaden men han tog det ikke tungt. han havde jo ikke noget med det at gøre. han var jo ikke en dæmon.

Rumi vidste ikke helt hvor længe en rytter kunne leve men han regnede lidt med at hun var gammel som de fleste andre racer også kunne blive. selv om hun ikke så ud til at være gammel.
hans øjne kiggede ud af vinduet og han kunne mærke en kold brise trange ind i rummet. vinduet måtte være utæt. men hvad det var der jo ikke noget at gøre noget ved. "forveksler folk dig for noget andet end du er" spurgte han lettere nysgerigt.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 18.02.2020 11:48
Sensō nikkede. Hun kunne sagtens forstå hvorfor. Det gjorde det dog stadig ikke okay i hendes hoved at stemple ham som dæmon eller vampyr, bare fordi han havde røde øjne. "Det gør det stadig ikke okay at stemple dig som en" sagde hun alvorligt. Det var tydeligt, at hun ikke var fan.

Sensō var temmelig gammel, men der var stadig ting, hun ikke havde erfaringer med. Det var også derfor, at hun ikke altid vidste, hvordan hun skulle reagere over for Rumi. Hun nikkede dog til hans spørgsmål. "Oftest antager folk, jeg er menneske, hvilket nok ikke er så underligt. Jeg er dog flere gange blevet kaldt dæmon, når folk har opdaget min evne til at påvirke andre" svarede hun og så ned. Selvom Rumi virkede ligeglad med hendes evne, var det stadig tydeligt, at hun absolut ikke brød sig om den, og hun skammede sig faktisk over, at hun fik folk til at slås omkring sig.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 18.02.2020 11:57
Rumi var ærligtalt heller ikke fan af at folk stemplede andre. men han var så van til det. mennesker var især slemme synes han. han strøg lidt hår om bag sig og trak vejret dybt ind. og lukkede øjnene. han kunne godt mærke hendes aura/evne mod ham men han kæmpede mod det. "du har ret. men sådan er nogle bare. man lærer at leve med det" sådan var han ihvertfald blevet. en der levede med at blive stemplet.

Rumi så at hun se ned. han lagde en hånd på hendes skuldre efter hun havde talt. "stempling er forkert. vi er jo så mange racer og alle så forskellige." sagde han med et opmuntrene smil. for selv en dæmon kunne være god inderst inde. selv om folk stemplede dæmonen som ond. det var bare noget folk var gode til. at stemple ud fra ens race, hud farve, øjenfarve, og enda hårfarve. hvilket var meget underligt i rumis hoved for man kunne jo bare blive skaldet så kunne man ikke se hvordan håret så ud eller sad.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 19.02.2020 08:52
Sensō nikkede til Rumis svar. Det var vel egentlig rigtigt nok. Hun havde jo også selv vænnet sig til at blive kaldt forskellige ting, men nu hvor hun tænkte efter, kunne hun ikke engang sætte et navn på sin egen race. Rumi havde spurgt om det, og da havde hun været i tvivl om, hvad hun skulle sige. Hvordan forklarede man, hvad hun var med et ord? Hun vidste det ikke rigtigt.

Igen nikkede Sensō til Rumis ord. "Du skal dog huske på, at de kortlevende racer tit mangler den viden, så ofte er det fordi, de ikke ved bedre" svarede hun og gengældte smilet. Hun var nok ikke helt enig med hans synspunkt, men hun mente stadig, at alle racer fortjente en chance.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 19.02.2020 18:34
Rumi nikkede. hun havde ret. men som hun selv sagde. længere leve tid højere viden. og hun var jo ældre end ham. men hvor mange år mon? Rumi så på hende og så mod vinduet og så en fugle flok på himlen. "viden er bedre med alderen ja.... men derfor skal man ikke stemples" sagde han og rejste sig roligt op. han var nød til at gå lidt væk. hans viljestyrke var nok høj. men hendes aura var stærk.

han gik lige til vinduet for der kunne han ikke mærke lysten mere. han åbnede vinduet på klem og trak lidt luft fra den friske luft. han skulle lige afkøle hjernen
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 20.02.2020 09:44
Sensō nikkede igen og sendte Rumi et nyt smil. "Det er vi helt enige om" svarede hun muntert. Smilet blegnede dog, da han trak sig. Et øjeblik havde hun lykkelig glemt alt om sin evne, og hun så lidt flovt på ham. "Undskyld. Jeg glemte helt, at jeg stadig påvirker dig. Jeg skulle have trukket mig noget før" sagde hun, som hun samtidig blev kogende rød i hovedet. Hvad var der galt med hende? Hun plejede ikke at opføre sig sådan over for andre.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 21.02.2020 14:47
han vendte sig roligt og så på hende med et smil da hun undskyldte. "du kan jo ikke mærke hvornår jeg ikke kan kæmpe mere. det kan jeg" sagde han da hun jo umuligt kunne føle for ham at hendes evnes aura var kommet til at være for tæt på ham for længe. han så ud af vinduet og nød vinden. "det er intet at undskylde for Senso." sagde han roligt da han jo vidste hun ikke kunne gøre for det. det var jo bare sådan det var.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 24.02.2020 16:47
Sensō rystede først på hovedet til hans svar for at give ham ret. "Nej, det kan jeg ikke, men jeg ved, at den bliver sværere at modstå, jo længere tid man er i den, og det var egoistisk af mig ikke at tænke over, at jeg også burde tage hensyn til dig" svarede hun lettere flovt, som hun kastede blikket mod jorden med en let rødmen. Hun havde lige været fanget i, at hun ikke havde skulle bekymre sig om evnen, så hun havde i et øjeblik tænkt mere på sig selv end på ham, og det skammede hun sig tydeligt over.

"Du vil nok høre mig undskylde for meget, jeg ikke burde undskylde for" svarede hun med et smil. Det var nu engang sådan hun var. Hun følte trods alt stadig, det var hendes skyld, at folk blev aggressive omkring hende.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 24.02.2020 18:32
Rumi mente stadig ikke hun skulle undskylde for at ha en evne hun ikke kunne slukke for. det var der mange der havde. nogles evne var bare værre end andres så det var noget der var helt naturligt i Rumis øjne.
han kunne mærke evnen fratog i ham og han gik hurtigt over og lagde en hånd på hendes skuldre og en hånd under hendes hage og løftede den op og smilte til hende. "du er overhovedet ikke egoistisk" han mente hvad han sagde og han slap roligt hendes hage og satte sig ved siden af hende. 

"undskyldninger skal man ikke bruge til alt jo. men de er gode at ha i baghånden" sagde han ærligt. og vidste at vis man undskyldte for alt var det ikke sikkert folk så det som noget særligt næste gang.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 24.02.2020 19:25
Sensō var måske af en anden overbevisning, men hun følte stadig, det var rart, at han ikke bare sådan vendte hende ryggen. Det var ikke den reaktion, hun var vant til at få, men det gjorde hende ikke mindre glad, at han lod til bare at acceptere hende. Hun sendte ham også derfor et smil, da hun mærkede hans hånd på hagen, der løftede hendes ansigt. "På det punkt bliver vi nok ikke enige. Men tak" svarede hun mildt, mens hun fulgte ham med øjnene, da han satte sig. "Er det svært at stå i mod den?" spurgte hun en kende nysgerrigt. Hun havde som sådan aldrig snakket med folk om sin aura, typisk fordi de ikke kunne tåle at være i den i længere tid ad gangen.

"Jeg undskylder kun, når jeg mener, det er noget, jeg burde undskylde for" svarede Sensō ærligt. Hvis hun ikke mente, hun ikke gjorde noget galt, havde hun ikke tænkt sig at undskylde. Som Sensō så på Rumi, lænede hun sig langsomt ind mod ham. Til at starte med, bemærkede hun det ikke engang selv, men hvis han ikke stoppede hende, ville hun lade sine læber møde hans. Uanset om han stoppede hende eller ej, ville hun næsten med det samme "vågne op" igen og trække sig, kogende rød i ansigtet. "Undskyld, det var ikke med..." tav hun, som hun kom i tanke om, at han havde bedt hende om ikke at undskylde for meget. Det her følte hun dog, at hun burde undskylde for, for hun var jo overhovedet ikke klar over, om hun var gået over stregen. De havde trods alt ikke kendt hinanden så længe.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 24.02.2020 19:37
måske var det lidt svært men for rumi ville han gerne kæmpe for at være sammen med en så sød person som Senso, han træk lidt på skuldren og sagde roligt. "lidt. men ikke noget jeg ikke gerne gør" sagde hans faktisk med et smil på læben. han så på hende med de varme røde øjne.

da hun fortalte hun kun undskyldte vis hun skulle nikkede han og så hvordan hun kom tættere på ham og til sidst mødte hendes læber hans. han lukkede øjnene kort og da hun afbrød og undskyldte smilte han varmt og lagde en hånd på hendes hage og løftede hovedet mod hans og kyssede hende blidt. "det er længe siden nogle har gjort man så glad som du har gjort mig de sidste to døgn Senso" hviskede han til hende efter kysset og havde sidst jo kun haft det sådan med maria. gad vide hvad hun ville tænke nu vis hun så dem. ville hun blive glad eller blive sur? han håbede selvfølgelig på glad.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 24.02.2020 20:29
Sensō nåede kun lige at rette blikket op for at svare ham, da Rumi startede et nyt kys. Nærmest instinktivt lukkede hun øjnene, mens den ene hånd greb fat i hans ene bukseben ved låret, som om hun var bange for, at han ville forsvinde, hvis ikke hun holdt fast i ham. Det var virkelig en ny følelse for hende det her, en ting hun aldrig havde oplevet før, og hun vidste absolut ikke, hvordan hun skulle beskrive det. For første gang i hendes efterhånden lange liv, var der en, der var sød ved hende. Det var altså virkelig mærkeligt, men langt fra urart. Krilleren i maven var altså også lidt spøjs, men det gjorde hende heller ikke noget.

"Tak" sagde hun, da kysset blev brudt. "Det er ikke mange, jeg møder, der er villige til at trodse min indflydelse." Selvom hendes rødmen var faldet en smule, var hendes kinder stadig ildrøde, og hun kæmpede stadig med at ryste den rare følelse af sig. Det var altså lige lovlig meget nyt på en dag.

Sensō lyttede til Rumis ord, mens hun tænkte lidt over, hvad hun skulle svare. "Det er første gang, jeg har følt sådan her Rumi, og så ved jeg ikke engang, hvordan jeg skal beskrive det" sagde hun med en flov tone, selvom hun tydeligt strålede som en sol. Lige nu havde hun glemt alt om Maria. Det havde egentlig ikke været hendes mening, men der var alt for mange følelser at holde styr på lige nu til, at hun også kunne holde styr på tankerne.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 25.02.2020 11:11
Rumi kendte følelsen men det vr mange år siden han havde haft  den. sommerfugle i maven, og varme i kroppen. hans smil forsvandt ikke. men at hun tog fat i hans bukseben gjorde ham intet. hun ville vel bare være sikker på det var virkeligt? Rumi så på hende da hun takkede ham. han kunne da mærke hendes indflydelse med evnen men han trodsede det gerne. for han var jo også en meget stædig mand som også gerne ville være god mod folk. 

da hun fortalte hun aldrig havde haft denne følelse før så han bare på hendes smukke øjne og nikkede til det hun sagde. "det er normalt man ikke kan beskrive følelsen sådan rigtigt" fortalte han roligt da han jo kendte til at beskrive følelserne ikke altid var lige nemt. men vis hun var glad så vidste man jo det var godt og ikke dårligt. han kunne se i hendes øjne hvordan hun strålede op og hans øjne lignede nærmest rubiner lige nu. skindene og klare.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 25.02.2020 16:05
Sensō blev pinligt bevidst om, at hun stadig holdt fast i hans bukseben, hvilket igen fik hende til at rødme, inden hun slap ham. Hun undskyldte dog ikke denne gang, men det var tydeligt, at hun stadig var lidt flov over sådan at have holdt fast i ham. For ikke at lade sig friste til at kysse ham igen, rejste hun sig op for at gå lidt rundt. Hun var ikke helt sikker på, hvor hun skulle gøre af sig selv lige nu, og det hjalp en smule at være i bevægelse.

Ved Rumis ord stoppede hun dog og så på ham med et overrasket udtryk. "Er det?" spurgte hun forundret. Sensō havde været overbevist om, at det var nemt for andre at forklare det, fordi det virkede til, at de var vant til at være... hvad det nu end hed. Mærkelige? Det var i al fald sådan hendes krop føltes lige nu. Det var dog stadig ikke en dårlig følelse, men hun havde ikke andre ord for det.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 25.02.2020 16:38
han nikkede blot. "mange kan ikke beskrive hvordan de føler når sådan noget ser. nogle er bedre end andre. men de fleste siger det er en underlig følelse som ikke er ubehagelig." fortalte han roligt og så hvordan hun gik rundt. vis det hjalp hende måtte hun for hans skyld gerne gå rundt for at komme af med frustationer. 
men ja følelsen var ikke dårlig, men lidt mærkelig for førstegangs prøvene. måske lidt underlig i maven. men Rumi kendte jo følelsen så han vidste at det var rigtigt, for han havde jo prøvet den med maria. hvilket jo kun gjorde det godt.

Rumi lænede sig tilbage i sengen og så på hende med et venligt smil.  han vidste hun nok havde det lidt underligt for sådna havde han det også selv lidt. 
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 26.02.2020 14:58
Sensō stoppede med at trave frem og tilbage, mens hun lyttede til Rumis ord. Han havde ganske ret, og hun nikkede for at vise, hun var enig. "Det er bestemt en rar følelse" sagde hun og sendte ham et varmt smil. Hun satte sig roligt igen ved siden af ham og prøvede egentlig at kigge alle andre steder hen end på Rumi. På den anden side ville hun gerne mærke følelsen igen, men kunne hun tillade sig det? Han havde jo ikke afvist hende før, men hvad hvis han tænkte på Maria denne gang? Hun ville jo ikke have, han følte sig splittet. Hun valgte at lade blikket falde på ham, da han havde lagt sig ned, og hun bed sig svagt i læben. Hvad gjorde hun herfra? Det var en noget uvant situation, og hun kunne mærke nervøsiteten, for om hun ville gøre noget forkert, brede sig, så hun valgte at blive siddende og bare kigge på ham.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 22.03.2020 13:27
Rumi smilte til hende ganske forsigtigt imens han lå ned i sengen. hun måtte da gerne ligge sig ned også. det forhindrede han hende ikke i. han rakte en hånd ud efter hendes og vis han fik fat i den ville han forsigtigt hive hende ned til sit bryst.
"senso det er helt normalt at det er en rar følelse der er llidt underlig" hun ville nok komme til at vænne sig til følelsen selv om det jo godt kunne tage tid før følelsen føltes helt normal når man ikke havde prøvet det før.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 24.03.2020 09:25
//Lukkes efter aftale

Sensō har forladt tråden.

0 0 0