Sensō var måske af en anden overbevisning, men hun følte stadig, det var rart, at han ikke bare sådan vendte hende ryggen. Det var ikke den reaktion, hun var vant til at få, men det gjorde hende ikke mindre glad, at han lod til bare at acceptere hende. Hun sendte ham også derfor et smil, da hun mærkede hans hånd på hagen, der løftede hendes ansigt.
"På det punkt bliver vi nok ikke enige. Men tak" svarede hun mildt, mens hun fulgte ham med øjnene, da han satte sig.
"Er det svært at stå i mod den?" spurgte hun en kende nysgerrigt. Hun havde som sådan aldrig snakket med folk om sin aura, typisk fordi de ikke kunne tåle at være i den i længere tid ad gangen.
"Jeg undskylder kun, når jeg mener, det er noget, jeg burde undskylde for" svarede Sensō ærligt. Hvis hun ikke mente, hun ikke gjorde noget galt, havde hun ikke tænkt sig at undskylde. Som Sensō så på Rumi, lænede hun sig langsomt ind mod ham. Til at starte med, bemærkede hun det ikke engang selv, men hvis han ikke stoppede hende, ville hun lade sine læber møde hans. Uanset om han stoppede hende eller ej, ville hun næsten med det samme "vågne op" igen og trække sig, kogende rød i ansigtet.
"Undskyld, det var ikke med..." tav hun, som hun kom i tanke om, at han havde bedt hende om ikke at undskylde for meget. Det her følte hun dog, at hun burde undskylde for, for hun var jo overhovedet ikke klar over, om hun var gået over stregen. De havde trods alt ikke kendt hinanden så længe.