Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 15:11
Alicia nikkede til hans ord. Hun frygtede som sådan ikke at skulle stå ansigt til ansigt med sine mareridt, for hun havde accepteret, hvad hun havde gjort i fortiden. Hun sendte Jack et smil. "Jeg kan klare det" svarede hun opmuntrende. Da hun mærkede hans finger mellem sine balder gav hun et nydende suk fra sig, og hun kunne se på hans blik, at han ville hende. Hun sendte ham et smil, men hun kunne alligevel ikke holde sit spørgsmål tilbage: "Jack, hvad hvis vi bliver opdaget?" Netop som hun havde sagt det, gik en skikkelse forbi den åbne dør, og Alicia sprang med det samme væk fra Jack. Hun var ikke sikker på, at det ville blive værdsat, hvis de blev set sammen på den måde. Alicia rettede blikket mod døren og så en halvulv af hunkøn, der i høj grad lignede Jack, der kiggede ind ad døren. "Hej. Jack, far siger, at mennesket skal sit værelse vist, men når I nu alligevel begge er her, kan du så gøre det? Vent, hvad laver I i det hele taget?" spurgte pigen, og Alicia blev kogende rød i hovedet, som hun kiggede ned for at skjule det. Hun kunne slet ikke få et ord over sine læber, så hun håbede virkelig, at Jack havde et godt svar.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 15:24
jack kikket lidt hårdt på sin søster til at starte med og gik over for at give hinde et kram " Ikke noget i nu og far kan ikke bestem hvem jeg være samme med eller hvem jeg skal sove samme med det ved du også godt søs" svaret han med et grin i mund vigen han vidste godt på et eller andet tids punk kom Aslige frem og det  gjorder  ham enlige ikke noget jack grinte lidt og tog hen mod Alicia som rødme Alicia det her er min lidt for nysgerrige søster som god ved hun ikke skal spionere på mig alt for meget og Alicia det her eer Aslige min komme lærlinge " et stille smil kom frem men også lidt fræk tanke men han rystede deen ide ud af sig men jack gik hen og kysset alicia på kinden for at så at gå hen og kikke på et bog på sin hylde han kunne læse i aften inde de skulle sove jack kunne godt lide den Sitruarson de var havet i lige nu for det gav jack lidt mor skab  jacks søster var i i høj grad nyssgerige men det var sandt jacks far vidste godt han ikke kunne bestme sig for hvad hun skulle dog irterte det ham lidt at aslige var kommet for så fik han ikke sin lyst stoppet
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 15:40
Alicia kunne ikke lade være med at grine af Jacks ord, og hendes rødmen fortog sig lidt. Hun sendte Aslige et smil. "Hyggeligt at møde Dem Aslige" sagde hun, inden hun fulgte Jack med blikket, som han gik lidt rundt.
Aslige kiggede lidt på Jack, og hun så lidt spørgende på ham. "Være sammen? Ja selvfølgelig må I da gerne snakke, far har jo sagt god for hende. Og hyggeligt at møde dig også" svarede Aslige med et blik på Alicia, inden hun halvt vendte sig for at gå. "Jeg blev bare sendt ud for at finde Alicia, så hun kunne få vist sit værelse, men det kan du ligeså godt gøre, når I er færdige med at snakke" sagde hun med et smil, inden hun forlod værelset. Alicia lukkede med det samme døren og lænede sig med ryggen op ad den. Hun kastede et blik på Jack, og hun var stadig en anelse rød i kinderne. "Det var lidt for tæt på" sagde hun med et grin. Hun gik hen til Jack og lagde en hånd på hans bryst og kyssede ham på kinden. "Mistede du lysten?"

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 15:50
jack grinet lidt og rystede på Hovde jack var sikker på at hans søster ikke var gået helt mens han kikket efter sin søster hun hadet nu en god figur men han rystede lidt og slog tanken ud og kørete fingeren ned over hidnens røv igen " nej på inge måde " visket han blidt i hidnens øre og knappet hindens stramme busker op og kikket ned og op mod hinde han bliv fagnet af hindens krop værgang en parigen duft udslap fra jack ikke noget han kunne gøre før men han ville også sikker sig for at hans søster ikke også stod der ude han kysset og savnet Alicia lige så stille og lod fingeren glide ned mellem hindens under liv hen over hindens skede meens ørne bliv lagt lidt ned " min lille lærligen " visket han blidt og tænde i hindes øre der skulle lidt til at tænde ham men han vidste Alicia ville ha haft ham længe så han vidste ikke hvor meget mere hun kunne holde til
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 15:58
Alicia sukkede nydende, da hun igen mærkede hans finger over sin bagdel. Hun smilede til ham, da hun mærkede sine bukser blive åbnet, og hun lod blidt sine fingre kærtegne hans bryst og mave. Hun gengældte hans kys og snav, og hendes ene hånd blev ført om til hans bagdel, hvor hun gav sig til at kærtegne den. Hun begyndte dog at stønne svagt, da hun mærkede hans finger mellem sine ben. "Åh Jack." Hun kyssede og nappede ham intenst ned ad halsen, inden hun flyttede på sine hænder for at tage fat i kanten af hans trøje, så hun kunne trække den over hovedet på ham. Så fortsatte hun med at kysse ham ned ad brystet og videre ned over maven. Det var først nu, hun rigtigt var tændt, og det var tydeligt, at hun ville have ham. Døren var dog i baghovedet, og hurtigt fik hun løsrevet sig for at gå over til den og dreje nøglen, så den låste. Så gik hun tilbage til Jack og lod sit underliv køre en gang op ad hans. "Endelig alene" hviskede hun ham i øret, inden hun nappede ham i øreflippen.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 16:05
jacks leme bli stiv at det hun gjorder og han lod sin finger glid lidt hen mod hinde der var ikke nogle granser for hvad han ville gøre mod hinde i dag stille lod han hånden falde på hindens mave lige så stille og kikket opi Alicias øjne han ville besøge sin søster efter den her om gang han hadet savnet hinde stille lukket jack sine øjne og lod hånden glide op til hindens bryst " ja enlige har vi hianden for sig selv " glide ned han førte selv tungen ned af  Alicias hals og halen kørete ned og op af hindens ben duften bliv dog stærker som han ud gav den men det kunne da godt være alicia ikke kunne mærke det blikket vendte sig op og ned af hinde med et frækt smil på læben hvad mun hun hadet tænk sig at gøre eller hadet lyst til i dag
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 16:11
Åndsfraværende trådte Alicia ud af sine støvler. Hun sukkede igen nydende, da Jack slikkede hende over halsen. Hendes næse kunne ikke som sådan opfange hans duft, men hun blev stadig påvirket. Langsomt åbnede hun hans bukser og skubbede dem en anelse ned, så hun kunne lade hånden kærtegne hans lem i blide, masserende bevægelser. Hun så ham udfordrende i øjnene. "Hvad har du så lyst til denne gang?" spurgte hun, inden hun kyssede ham intenst og lod sin hånd bevæge sig noget hurtigere, mens hun lod det ene knæ glide sig op ad hans lår.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 16:17
jack sukket lidt  og bevæget sit leme i hindens hånd lige så stille han vidste ikke helt havad han lyst til lige nu men så visket han til alicia " overske mig elskede "  han stak fingeren i hindens røv hul for at se hvordan hun hadet det med det men han bliv mere og mere tændt af duften af alicia han gad vide om hans søster mund ville komme tilbage det pelge hun at gøre når  han var hjemme jack sukket old fingeren lege blidt med hindens røvhul jack var ikke øm af sig når det kom til sex og ådan noget men han kulle også finde ud af hvad han gjorder og så hun ikke miste lysten til ham selv om det ikke regtit var sket i nu blikket bliv fast holdt og han ville ud matte hinde denne gang så meget så hun nok ikke ville kunne gå  i to dage på grund af det jack lod sig glide ned på hans seng  han husket dog den hemlige rum som han hadet mund han skulle tjække det neej det kunne hans søster vel ikke finde på kunne hun
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 16:42
Alicia brød sig tydeligt ikke om, at han stak fingeren i det "forkerte" hul, og da han bevægede den, tog hun blidt fat om hans håndled for at få ham til at trække den ud igen. Hun havde aldrig fundet det behageligt at få noget op i sit anus, men hun lod det ikke stoppe hende. Hun fik et temmelig udfordrende smil på læben, da han bad hende om at overraske sig. "Hmm... så er det ikke tilladt at røre mig, før du absolut ikke kan holde dig tilbage længere" svarede hun. Hun vidste godt, at det var at lege temmelig meget med ilden, men han havde selv bedt om det. Pirrende langsomt trak hun sin top over hovedet og smed den til side. Så vendte hun ryggen til ham, inden hun trak bukserne helt ned og tog dem af. Vinklen ville gøre at han havde frit udsyn til hendes bagdel. Hun vendte sig mod ham og skubbede ham på skuldrene, så han kom ned at ligge. Så trak hun også hans bukser ned, så hun kunne få dem af. Hun satte sig i fodenden af sengen, så hun var lige uden for hans rækkevidde, fra hvor han lå. Hun lod først den ene hånd massere sit bryst fast, og langsomt spredte hun benene foran ham, så han rigtigt kunne følge med, inden hun førte to fingre op i sig. Bevægelserne frem og tilbage med fingrene fik hende hurtigt til at stønne, og hun åbnede øjnene for at kigge lystent på Jack.

Aslige var ikke blevet. Hun havde hørt låsen klikke, men så nysgerrig var hun alligevel ikke, så hun var egentlig bare gået ind på sit værelse.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 17:34
jack lod hinde gøre hvad hun lyste han tog stille fast om hans leme og begyndte at kærtenge med den hun var hans og ingen ander måtte røger hinde jack ville dog nok besøge sin søster efter det her han lod sin leme røre hindens skede af og til men kom ikke ind ind han sukket og stønnet mens ørne bliv lagt tilbage øjne var væk i Alicia  halen kom om hindens mave stille og rolige hun hadet ikke sagt noget om han måtte bruge hans hale dog kikket han mod hinde og prøvet at tænde hinde godt nok til hun måske ville bryde sammen først jack ville se hvor langt hun kunne holde til tungen kom stille frem og svendet kom også rolige jack sukket og løfte sin hale stille og rolige op og ned af hindens krop "hhme du er så god til det her skat " svaret han stille støndene han kikket dog lidt mod Alicias mave for at se om den var blive lidt støre ind før men han ville nok ikke se noget før om en månde eller to men han rystede det hovdet lidt af sig og lod sin leme køre hen over Alicias og køre hen over skeden
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 17:46
Alicia smilede bare lystent til ham, da han komplimenterede hende, men svarede ikke. Hun havde ikke ligefrem behov for at afsløre sin fortid på bordellet for ham. At han kørte sit lem over hendes underliv, fik hende bare til at bevæge sine fingre hurtigere. Hun ville ikke give sig. Hun ville have, at Jack ikke kunne styre sig, når han tog hende. Det virkede måske brutalt, men hun ønskede at se ham helt gearet op. Hun spændte igen samtlige muskler, da orgasmen løb over hende, og hendes safter væltede ud på lagenet under hende. Hun havde nærmest skreget i øjeblikket, men efter en lille pause fortsatte hun, og hun var igen tilbage til at stønne normalt, mens hun fortsat bare blev ved med at kigge lystent på Jack.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 17:56
jack kunne ikke mærke sig selv lige pt men han stak hurtit sin mund ned mellem hindens ben da  han mærkde hindens væske komme han begyndte at slikke og sukket lystilige hun var hans og det skulle hun også mærke hans tunge strøg stille og rolige hen over alicia det måtte ikke ske at hun gik væk fra ham rolige førte han tungen over hindens røvhul af og til men det var mest for at se hvordan hun tog det på den måde hun virkede til at være helt væk "hmme Alicia " frem stønnet han under hinden jacks hale loveret lystige det var godt ingen så dem hvad de gjorder det ville ikke være så godt jack ventet på hun skulle komme igen og bryde sammen men han  lod sig ikke knække så let som hun trode det ville blive " hme....du smager ...godt " svaret jack så stille og rolige og duften af hinde viste sig at hun  snart var klar til parigen og det var jack også snart men han vente rolige for han ville ikke have  det for hurtit ovrsøtet på nogle måde
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 18:11
Alicia trak fingrene ud og placerede i stedet hånden på Jacks hoved, da han begyndte at slikke hende, og hendes støn steg i volumen. Hendes anden hånd masserede nu hendes ene bryst ret voldsomt, og hun begyndte at bevæge hofterne i takt med hans tunge. Hun havde sådan set ikke noget i mod, at han slikkede hende omkring anus, men hun var ikke ligefrem vild med at skulle have noget op deri, hvilket hun håbede, hun havde gjort klart tidligere. Hun mærkede igen orgasmen komme alt for hurtigt, og inden hun fik set sig om, kunne hun igen ikke styre spændingen i sine muskler. "Åh Jack! ÅH! JACK!" udbrød hun, og hun trykkede hans hoved ned mod sit underliv helt instinktivt. Hun var dog ikke færdig, og hvis han så på hende, ville han stadig kunne se lysten i hendes øjne.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 18:22
jack kunne ikke gøre noget andet ind at slikke hinde videre det var det han hadet vente på hun var den som brød sammen først jack smilte og lod hinde komme han drak bare væsken, han vidste hun var god til og den inder ild var vist også tændt rolige  vendte han Alicia så hans leme var tæt på hindens mund " så nu det din tur skat " svaret han stille og rolige og korte den rolige ind han sukket rolige og lage ørne ned hun var dygtit og vel trænet han skubbet sig så længer ind  i munden på hidnen jack sukket lidt og  bed sig i læben ville hans mor mund sige hun ville blive gravid tanken bliv mere og mere virklige for ham men han sagde ikke noget il det lige nu han ville høre hinde sige det han sukket lidt og lod lemet køre ind og ud af hidnes mund " hmme...yhere ...skat "
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 18:29
Alicia smilede bare til ham, inden hun lod ham stikke sit lem i munden på hende. Langsomt lod hun sit hoved bevæge sig frem og tilbage, men hvis han var ved at komme, ville hun stoppe. Hun ønskede virkelig at pirre ham, til han nærmest voldtog hende, eller begyndte at tigge hende, hvad en der kom først.
Efter et stykke tid trak hun hovedet til sig og rettede sig op, så hun kunne se ham i øjnene. Hun lod blidt sin hånd kærtegne hans lem. "Jack, når du tager mig, skal det være fordi, dine instinkter tager over. Jeg vil mærke dyret i dig" sagde hun og gik heftigt i gang med at kysse og nappe ham ned ad overkroppen, mens hun lod hånden på hans lem bevæge sig lidt hurtigere.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 18:39
jacks øjne bliv små han lod stille dyret komme over sig han tog fadt om Alicias hals og skubbet hinde ned mod sengen mens han tog sin leme ind i hindens skede han var ikke sig selv lige nu stille bed han hårdt i hidnens bryst vorte med tænderen vis det var dyret inden i ham hun ville have så kunne hun få ham lemte køret hurtiger og hurtiger ind og ud af hinde " hmme Alicia du  lækker mage " visket han i sine støn hans klør kom frem men han lod sig ikke stoppe på grund af det  han humpet hidne lidt hårdere så hans næsten kom op i livmoren på hinden jack ville sikker at hun kunne føre hans fremtid videre om hun så ikke ville vågne fra det igen blikket kikket hårdt mod hinde han ville mærke indens inder jeg han stoppet ikke selv om hun måske bliv varm ville ilden ikke skade ham på den måde jack prøvet inderlige at få hinde til at sie hun ville have hans valpe men der skulle sikkert meget til tungen bliv ved men lemtet køret videre selv om hun måske sagde stop
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 18:50
Alicia tog sig ikke rigtigt af, hvad han sagde lige nu. Det kunne hun altid tage op på et andet tidspunkt. Hans bevægelser var dejlige, og hun havde slet ikke forventet, at hans vildskab ville tænde hende så meget, men det var fantastisk! Hendes støn steg til skrig, og hun havde problemer med at holde sine følelser tilbage. Hendes hår begyndte nærmest at brænde, og hendes hud begyndte igen at gløde. Ligeledes var hendes kropstemperatur steget voldsomt, men hun kunne ikke styre sig. Hun ville have mere. "Mh Jack! Åh Jack! Bliv ved!" Hun begyndte selv at bevæge hofterne, og hun placerede sine hænder på hans skulderblade, mens hun lagde benene om hans hofter, så han bedre kunne komme til.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 18:56
jack ulve form tog ikke skade af den varme hun udsnde men hun så godt ud i falemme form og det gjorder ham bare vildere ilden begyndte også lidt hos jack selv og lemte kom hurtiger og håder og længer op svedet kunne ikke ses hvad der skete her kunne han ikke forklare men at Alicia var ved at åbne sine føleser op gjorder at han hadet lidt svært ved at miste forstanden jack kræv lidt i siden på hinden mens tænderen fik lidt hårder fadt om bryst voreten " hmme Alicia Alicia " mullet han lidt slavne dog hvad skete der der var kun en som hadet tændt ham så vold som men han sagde ikke hvem mund jacks søster kunne mærke vamrne han tilvet selv om det lige var ved siden af næsten hun bodet jack sukket og konret og prsset hinde længer op til  sig han ville have hinde og vide hinde som mage selv om det var lidt svært at bevæge sig rundt om kræng lige nu
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 19:13
Alicia måtte endnu engang mærke spændingerne i kroppen, og hun borede neglene ned i hans skuldre, som en ny orgasme skyllede ind over hende. Hun var dog nået derop, hvor hendes stemme ikke kunne komme højere, så i stedet for at skrige forsvandt den bare og ikke en lyd kom ud. Hun nød hans nap med tænderne, og lige så snart hun kunne, bevægede hun igen sine hofter i takt med hans bevægelser for at få ham til at fortsætte. Hun mærkede hun blev løftet, og uden at tøve kyssede hun ham heftigt, mens hun fortsat stønnede i vilden sky. Det var fantastisk. Hun ville nok være alt for øm i morgen til at kunne gå, men lige nu kunne hun ikke få nok. "Mere Jack!" stønnede hun og lod sine negle trykke lidt mere ned i hans skuldre.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 19:20
jack kunne høre på hindens stønd at hun snart ikke kunne mere som sådan men han var ikke helt færdig med hinde han ville være sikker på hun var hans mærket han hadet givet hinde begyndte at lyse voldsomt op som hun også brandte det var et lille skub han hadet givet Alicia hun skulle nok få det hun ville have han lage hånden på hidnens flammen mave og kikket varmt på hidnen som en teng som hun sagde det var noget i det her han kunne lide han hadet ikke mødt en kvinde som kunne så meget som alicia han vente til hun skulle komme en gang mere der efter ville han prøve at finde sin søsnter han kysset alicia igen som hun kysset ham mans leme gav et dunk og han prasset sig helt op i livmoren på hidnen den her gang hvad hun forvente af ham sasgde han ikke han prøvet at sige det "____skal______ jeg ____komme inde i dig " visket han stønde og hooppet nu mere med et fast grab om hindens røv med sved ned af kroppen
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 8