Let trak Amira på skuldrene
” Det kan godt være, men faktisk ved jeg det ikke. Jeg ved blot hvide pelse plejer at være ret dyre” sagde hun med et skævt smil. Hun havde købt en hvid pels i de flere hundrede år hun havde levet og hun husker det tydeligt! Den havde kostet en formue og hun havde måske båret den to gange hele sit liv. Fra tid til anden var der en af englene der lånte den, mest af alt fordi det var en af dem Amira stolede mest på, når det kom til tjenestefolkene, så man bort fra David. Let trak hun på skuldrene og lod et let grin undslippe
” Det kan godt være ” sagde hun og holdt et smil fremme på læberne.
Let trak hun på skuldrene
” Se… Det er et godt spørgsmål. Jeg er som regel ikke selv kæmpe fortaler for det, men nogle gange er det desværre en nødvendighed, specielt vinterhalvåret, mens sommerhalvåret er mere, hvad kan man sige? Afslappet?” sagde hun og trak let på skuldrene. Amira var næsten altid forberedt på at skulle forsvare herregården. Let lænede hun sig tilbage i stolen og sukkede
” Fra tid til anden. Jo, absurd kedeligt” sagde hun og lod et let grin undslippe igen før hun fortsatte
” Men jeg ved ikke hvor jeg ellers skulle slå mig ned. Syden er for varm og der er for meget sol. Norden er for kold og fyldt med sne… Så her midt i er ganske fint, for nu” sagde hun, nærmest opgivende. Hun ville ønske hun kunne komme til syden, mest af alt fordi hun havde hørt så mange fortællinger om hvor smukt det var.