Anzu

3096
karakterer

Anzu 03.04.2008 10:33
Hendes navn er Japansk ^^ det var Rena der fandt på det
En stor tak til søde Rena ^^

Jin

94
karakter

Jin 20.04.2008 14:56
Jin.... jin....

kan ikke huske rigtig meget... men så det vist i en bog, og tænkte det var vel et godt navn... senere viste min storesøster Krystallandet, og ja så tænkte jeg bare på jin^^
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

æhm. det er faktisk min kats navn.. heeh, men så skulle vi give den væk, og så blev jeg så ked af det, at jeg opkaldte min kl char efter dens navn XD *skøre mig*

Gæst

0
karakter

Jeg svarede 'en bog' i afstemningen, da det sådanset næsten er sandt xD

Det kom faktisk af min korte øvelse i at skrive science fiction, hvor en gruppe var styrtet ned på en planet der var fyldt med fjendtlige krigere med lazervåben. Grunden til at de var fløjet forbi, var fordi de skulle transportere en psykopat til et laboratiorium, nemlig Frøken Fresley. Jeg ved ikke hvor 'Fresley' kommer fra, det kom bare til mig.

Lidt senere blev hun dog til en lejemorder med fornavnet Maria (dog i en anden historie, da jeg begyndte at blive glad for hende), men det droppede jeg igen. Men jeg kunne godt lide at det startede med M, og da Fresley lød.. ja, sådan lidt udenlandsk-Amerikansk-engelsk-whatdoIcare, så blev det Megan ^^ men jeg blev ved at kalde hende Frk. Fresley. Jeg syntes det lyder kynisk på en eller anden måde, og minder om det hun oprindeligt startede som xD En psykopatisk morder, der dræbte uden at blinke, men efter egen opfattelse ikke var ond overhovedet.

og sådan fik Megan Fresley sit navn OwO

Misume

116
karakterer

Misume 19.09.2008 14:19
Mh, mit er bare et navn de fleste vist kender :3?
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 19.09.2008 20:09
Spike Lee er navnet på en eller anden instruktør...
Jeg var i biografen, mens Spike var under optænkning, og jeg læste i en af de der gratis film guide. Og der: "Spike Lee har lavet endnu en film."

Magdaléna

117
karakterer

Jeg er stor fan af Chrno Crusade, og jeg er forelsket i navnet "Magdalene" men jeg kunne ikke så godt lide e'et til sidst. Så gloede jeg på 2000names og fandt Magdalena (*hoste* jeg havde flip med é) OG SÅ BLEV DET TIL MAGDALÉNA XD Deline og Nerida er sådan nogle af de der underlige navne der kommer ud af min hjerne.
Jeg har sagt mytologi, siden Magdalene i mangaen er en gammel legende om en ung kvinde med nogle mystiske kræfter...tror jeg o_O det er længe siden jeg sidst læste den

Gæst

0
karakter

Den sædvanlige måde når jeg finder på navne til chars: kører fingrene tilfældigt hen over tastaturet og finder ud af hvad fantasifulde navne der kan komme ud af det som vil passe til charen.

Havde dog på forhånd besluttet mig for at det skulle være noget med y Oo

Ekko

121
karakterer

Ekko 26.04.2009 01:14
Ekko er navnet på en græsk nymfe, der altid fik det sidste ord (guess why).
Okay, jeg fik ikke navnet der fra, så meget kender jeg heller ikke til græsk mytologi. Jeg læste det i Trivial Pursuit... Nå ja, hvad fanden xD
Og efternavnet.. Tja, jeg havde lige været ude i skoven hvor der voksede skvalderkål, og så tænkte jeg, at nu var det en alf og noget med skov, men skvalderkål lød af for meget. Så blev det Skvalder. Og både Skvalder og Ekko har vel noget med tale at gøre?

Gæst

0
karakter

Jocelyn - Well.. Hendes navn fandt jeg ikke selv på, såeh jeg kan ikke rigtig tage æren for det navn..

Uzuri - Det er afrikansk og syntes bare at det passede så godt til hende - BTW - Det betyder 'skønhed'.

Cennet - Det var et digt jeg engang havde skrevt om en troldkvinde der hed Cennet - så kunne jeg jo ligeså godt bruge det navn, igen xD

Tarrak

379
karakterer

Tarrak 26.04.2009 21:32
Fandt på mit som jeg gør med alle andre live og rpg karaktere, by myself :P

Magdaléna

117
karakterer

lol, vi sad og snakkede om Rusland med Buru (som vi alle burde vide er russer xD) og så fandt jeg ud af at Prividyenya er russisk for spøgelse og Shyenshina betyder kvinde. Spøgelses Kvinde. Og det var så også skyld i at Buru gav mig en lille lektion fra "Tal Russisk med Buru".

PRIVIDÆHNJAH! xD

trykker det sidste, forhelved mennesker jeg fandt bare ligesom på det...fordi de andre passer ikke xD

Anori

453
karakterer

Anori 29.05.2009 23:40
Og nu synes jeg det var vel på tide at få skrevet noget herinde. *at vælge at skrive om de fleste af sine chars* Okæ. *knække fingre*

First off; Kamei. Min 2. char på KL, siden jeg har glemt hvad jeg kaldte den første. Faktisk hedder han oprindeligt Chocolate, men siden at jeg havde tegnet ham i halvdyrsform, istedet for hans dejlige fluffye form, fandt jeg ud af at navnet Chocolate måske ikke var det mest pasende. Så jeg fandt noget nemt. Jeg havde været igang med at læse SkyFall, hvor der er en flink død gut, ved navnet Kamei. Katching. Så valge jeg det. XD Kamei er dog long gone now. *kramme sin lille gede-dims* Han er vendt tilbage til sit oprindelig døde rpg x3

Dernæst... Tager vi .. Kashiin. Jeg har også haft Kanachi, men, hun var ikke aktiv så længe. Det var Tsuyoku i grunden heller ikke, så vi tager Kashiin No'Kaeri. Det... Var.. Ret.. Hjemmelavet. owo.. Faktisk. Jeg havde læst navnet Kaeli'Tas et sted, og havde i forvejen et flip med elvere.. og så havde jeg jo lige lavet Kashiin til det her fine chat-rpg på dA.. og jeg kunne lide at spille med ham.. og så kom han på KL. Men navnet fandt jeg selv på, og til forskel fra mange af mine chars, holdt han faktisk okay længe. :3

Så er vi kommet til Aishe. Jeg var så træt af alle de chars jeg havde haft, og på det her tidspunkt havde jeg faktisk fået slettet dem allesammen. Så slog det mig, at jeg ville have en sigøjnerdame! Jeg havde set FMA-filmen, og.. det passede ret godt. Jeg brugte flere dage på at skrive hendes profil, og da jeg ledte efter et navn, besluttede jeg mig for at det skulle være gennemført. Så jeg gik ind på BehindTheName, og fandt to navne, der var sigøjnernavne. Deraf, Aishe Petsha. ^^

Og til sidst Phanaéla. Mit nyeste skud på stammen. Navnet er noget som Alwyn foreslog, og jah. I liked it very much. XD

Gæst

0
karakter

hehe det er faktisk mit eget nanv (lad mig hurtigt forklare)

Orodreth er blot Tomas på elvisk ;)

Nichols

825
karakterer

Nichols 10.06.2009 23:06
Fandt Navnet inde på en navne lave på¨nettet=D

Ovthic betyder KlogMester på Dværgsk XD

Ekko

121
karakterer

Ekko 12.06.2009 11:05
Tjo.. Først skulle hun hedde noget så normalt som Sif. I lang tid. Og så fandt jeg en sej side, med metervis af græsk mytologi :s
Så jeg endte op med en lang liste over seje græske kvindenavne, og så blev jeg jo nødt til at vælge et eller andet.
Pyrrha betyder 'Fiery Red' (gider ikk til at oversætte), og hun var den første menneskekvinde, efter Zeus havde oversvømmet hele jorden (guder har vidst en vane med at oversvømme jorden? )
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 15.08.2009 19:29
Jge døber altid mine karakterer efter personlighed. Der er forskellige 'klang' i navne som har en form for udstråling.
Derfor er navnet tit det sidste jeg finder på, og derfor er det altid selvopfundet så det passer til personligheden!
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 29.03.2011 18:58
En meget underlig telefon-samtale...

Mig: "Opret en Warlock for mig."
Josefine: "Hvad skal den hedde?"
Mig: "Eeh... Ehh... Elvin!"
Josefine: "Okay."

Jeg logger ind og finder Warlocken Alwyn.

Wimse

260
karakterer

Wimse 11.04.2011 08:47
Adeleine Amora Treaty..
Eh, efternavnet har jeg fra en veninde, der brugte det til en anden Char..
Og eh, ja, så tror jeg bare at de to andre navne kom af sig selv, fordi jeg har et eller andet med A-navne.. xD

Adair Cadell Arphenion.
- Adair, er fransk, fandt det på en eller anden liste, og igen, mig og A-navne.. xD
- Cadell og Arphenion fandt jeg i en namegenerator.. xD

Castillo

92
karakterer

Castillo 13.04.2011 20:36
Ichabod Padra Castillo
Navnet Ichabod kommer fra filmen Sleepy Hollow
Padra Kommer fra en bog (Urchin og de dansende stjerner)
Og Castillo var noget jeg selv fandt på.
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 8