Og nu synes jeg det var vel på tide at få skrevet noget herinde. *at vælge at skrive om de fleste af sine chars* Okæ. *knække fingre*
First off; Kamei. Min 2. char på KL, siden jeg har glemt hvad jeg kaldte den første. Faktisk hedder han oprindeligt Chocolate, men siden at jeg havde tegnet ham i halvdyrsform, istedet for hans dejlige fluffye form, fandt jeg ud af at navnet Chocolate måske ikke var det mest pasende. Så jeg fandt noget nemt. Jeg havde været igang med at læse SkyFall, hvor der er en flink død gut, ved navnet Kamei. Katching. Så valge jeg det. XD Kamei er dog long gone now. *kramme sin lille gede-dims* Han er vendt tilbage til sit oprindelig døde rpg x3
Dernæst... Tager vi .. Kashiin. Jeg har også haft Kanachi, men, hun var ikke aktiv så længe. Det var Tsuyoku i grunden heller ikke, så vi tager Kashiin No'Kaeri. Det... Var.. Ret.. Hjemmelavet. owo.. Faktisk. Jeg havde læst navnet Kaeli'Tas et sted, og havde i forvejen et flip med elvere.. og så havde jeg jo lige lavet Kashiin til det her fine chat-rpg på dA.. og jeg kunne lide at spille med ham.. og så kom han på KL. Men navnet fandt jeg selv på, og til forskel fra mange af mine chars, holdt han faktisk okay længe. :3
Så er vi kommet til Aishe. Jeg var så træt af alle de chars jeg havde haft, og på det her tidspunkt havde jeg faktisk fået slettet dem allesammen. Så slog det mig, at jeg ville have en sigøjnerdame! Jeg havde set FMA-filmen, og.. det passede ret godt. Jeg brugte flere dage på at skrive hendes profil, og da jeg ledte efter et navn, besluttede jeg mig for at det skulle være gennemført. Så jeg gik ind på BehindTheName, og fandt to navne, der var sigøjnernavne. Deraf, Aishe Petsha. ^^
Og til sidst Phanaéla. Mit nyeste skud på stammen. Navnet er noget som Alwyn foreslog, og jah. I liked it very much. XD