Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 13.04.2009 16:16
Hun ser truende på ham. "hvad smiler du sådan af?" spørger hun i en hård tone. Hun smiler lidt da han kommer tættere på hende, og hun er klar til at springe frem mod ham, og forsøge at få fat i et ben eller en arm, hun var faktisk lige glad, bare hun kunne få noget at drikke.
"Bare kom med armen, så skal jeg nok få dig ned på gulvet" siger hun skarbt.

Begge billeder fundet på google.com

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 13.04.2009 16:24
Maji stopper op foran tremmerne.
Hun vil ikke have noget problem med at kunne nå ham, men at skulle hive ham til sig ville være meget sværre.
"Hvad med jeg henter en til dig i stedet? Så bliver det jo ikke kun en engangsdosis." Lød det roligt fra Maji.
Drak hun af ham ville han jo ikke komme tilbage igen, og hun ville ende med at dø af tørst. På den anden side, så kunne han jævnligt hente en ny til hende, så hun kunne overleve.

//Photobucket

Jo større de er, des tungere falder de!
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 13.04.2009 16:30
Hun springer pludselig frem og river meget efter ham, for at få åbnet et sår, da hun ved hun får en del flere kræfter når hun kan lugte blod. "glem det, lige nu vil jeg have dit blod!" siger hun højt og prøver virkelig at kunne rive en masse holder i hans arm eller bare i ham. "kom her hen, jeg tager kun lidt!" knurre hun og ser helt vild ud i øjene "Jeg drikker kun fra den samme person en gang! okay, har drukket 2 gange fra min mand, men det var han så også selv skyld i" knurre hun

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 13.04.2009 16:35
Maji lægger den ene hånd frem og lader hende flå løs. Han viser ingen tegn på smerte og lader blot energien skyde gennem kroppen for at forhindre han bliver trukket ind til hende.
"Jeg er tilbage om et øjeblik" Lyder det roligt inden men med voldsom kraft trækker hånden til sig.
MEd rolige og taktfaste skridt forsvinder han hen af gangen.

//Photobucket

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 13.04.2009 16:40
Hun kan lugte blodet fra hans arm og prøver meget at komme ud til ham, så hun kan drikke noget mere, men opgiver så da han går. Hun mærker så smerten skyde op i kroppen på hende og hun falder sammen af smerter "av..." mumler hun og holder meget om sin mave, selvom hun fortrækker at ville flå ham i stykker lige nu. "kom tilbage din kryster!" råber hun, da han går ned af gangen

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 13.04.2009 17:00
Der gik flere minutter før der endnu en gang lød skridt fra gangen og Maji trådte frem fra hjørnet.
over skulderen bar han en ung pige på Anzu's alder, som han havde hentet fra en af de andre celler. Hun var bevidstløs, men havde ingen synlige skræmmer.
Han trådte roligt frem foran Anzu's celle på samme afstand som sidst. Dog sagde han intet

//Photobucket

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 13.04.2009 17:04
Hun ligger og halv sover, men vågner lidt, da hun hører en komme gående ind. Hun ser så på Maji, og kan tydeligt lugte blod fra de rifter hun fik givet ham. Hun ser på pigen han bære rundt på "hvad skal du med hende? voldtage hende?" spørger hun mindre lige glad

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 13.04.2009 17:13
"ikke ligefrem" Lød det fra Maji mens han smilte et venligt smil.
Han lagde roligt pigen foran cellen så Anzu kunne komme til.
"Hvis du stadig er trængende så kan du drikke."
Han trodte roligt et par skridt tilbage og kastede et blik på Anzu.

//Photobucket

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 13.04.2009 17:18
"Hvorfor? hvad er du ude på?" spørger hun så, da hun ved der sikkert stikker noget under. Hun ser på pigen, kravler hen og begynder så at drikke blodet ud af hende. Hun lukker øjnene og nyder den søde smag af blod. Hun sidder roligt og spinder nu.

Der går nogle minutter og hun slipper pigen. Hun har suget hende storset 100% ren for blod, så hun burde være død nu. Hun tørre sig om munden og ser op på ham. hun ser pludselig mere frisk ud

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 13.04.2009 17:34
Maji går roligt hen og samler pigen op fra jorden. Hun virkede allerede kold, men han lodt sig ikke påvirke. Hun kunne vel stadig bruges som foder. Så vidt han vidste havde hun aldrig arbejdet for Samson.
"Jeg skyldte dig det vist" Lød det fra ham inden han satte sig tilbage på skamlen.

//Photobucket

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 13.04.2009 17:38
"måske" siger hun bare. Hun føle sig meget mere frisk nu og hendes hjørnetænder er væk igen. "du ender med at blive min frokost en dag, bare så du ved det." siger hun bare roligt og glæder sig til at sætte tænderne i ham. "dit blod dufter så sødt" siger hun roligt.
"hvorfor ikke bare lukke mig ud? jeg kan alligevel ikke bide dig nu, min tøst er væk nu" siger hun roligt og taler sandt.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 13.04.2009 18:56
"Har desværre ikke nogen nøgle, og så ville det hele jo være lige vidt" svarede Maji og rejste sig op fra skamlen.
"Men mit blod får du desværre ikke noget af."
Uden at sige mere vendte han sig rundt og begyndte at gå.
"men jeg må videre"
Han forsvandt om hjørnet

//Photobucket

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 12:44
(har fået lov til at lade hende gå af Samson)

Anzu ser op da hun hører døren gå på sit bur, hun har det ikke særligt godt, så hun mærker kun nogen tager fat i hver af hendes arme, føre hende ud af krypten og smider hende for porten. Hun ser sig lidt tilbage, men bliver så hurtig tiger og stikker af

/OUT

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 05.07.2009 16:51
Et kæmpe brag og derefter en kort rystelse vækkede Naíshca fra sin søvn på briksen, og søvnigt glippede hun med de grønne øjne, mens hendes blik gav sig til at søge efter årsagen. De sidste par dage, uger havde hun sovet en del, for manglen på mad havde svækket hende, og noget nær det sidste håb om at komme ud var efterhånden begravet dybt i hende. Hendes tøj var laset og beskidt, et flertal af de røde lokker havde krøbet sig ud af den løse hestehale og samtidig havde småstenene i cellen og den hårde behandling efterladt hende nogle rifter hist og her.
Hun vendte hastigt blikket mod hullet i præcis hendes celle og mærkede hvordan hendes hjerte, for første gang i lang tid, begyndte at banke hurtigere ved synet af frihed. Den var så tæt på hende nu, at hun ligefrem kunne smage den, men manglen på kræfter og selskab fik hende hurtigt til at overveje om hun måske var blevet småskør. Hun så sig kort over skulderen og før vagterne oppe ved døren kunne nå at komme ned til hende, var hun allerede smuttet ud igennem dét hul i væggen, som braget havde efterladt sig. Det måtte være en kampesten fra en katapult der havde forårsaget det, men hun var egentligt fuldkommen ligeglad. Det eneste der betød noget i øjeblikket, var at slippe ud fra cellen og ud i friheden igen.
//out. ( med tilladelse fra Samson. )
Naíshca Sia Niakaro
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1