Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 02.02.2008 18:22
Amaya kommer løbende ned af en gang med et grin.. hun har ikke Lyall,
hendes loss med sig, hendes far - Elizeph syns jo ikke altid godt om at
den er med inden for.. hun kommer ind i salen og ser sig lidt om, hun vil
gerne finde sin far, men i steden for ser hun Blodrus.. "Karamel!" udbryder
hun, men indser det ikke var rigtigt.. "Ka..Ka.. Kamal!!" udbruder hun så til
sidst grinene.. hun er ikke altid god til at huske navne.. hun har jo også
kun mødt ham engang før..

Illoustrationer af Cassa
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 02.02.2008 18:28
Blod vender sig hurtigt da han ikke var forberedt på at nogen kunne et af hans navne.
da han opdager at det bare er den lille unge smiler han stort og svare "Amaya, hvordan går det?"
Har slået hovedet og husker ikke noget

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 02.02.2008 18:32
Hun griner lidt og løber hen til bordet, så hun står ved siden af ham, dog
med front mod ham.. "fint.." siger hun så med et stort smil, i forhold til
sidst hvor hun var træt er det tydeligt at Amaya er mere glad i dag.. "hvad
med dig ?" spørg hun med et smil..

Illoustrationer af Cassa
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 02.02.2008 18:34
"fint fint.." svare blod glad.
"kom! Sæt dig ned og spis lidt..." det er sundt for dig

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 02.02.2008 18:39
Hun smiler og sætter sig op på en stol, trække benene ind under lig og
ligger armene om dem.. "jeg er ikke sulten...." siger hun tøvende, men
siger så hurtigt "du må ikke sige det til far.. han bliver bare sur.." det er
tydeligt at Amaya ikke vil gøre sin far sur, men hun har ikke lyst til mad..
det har hun ikke haft hele dagen..

Illoustrationer af Cassa
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 02.02.2008 18:43
"selvfølgelig siger jeg ikke noget til din far" svare Blod venligt og spiser videre
"men så skal du også huske at spise ind i mellem, ikke?" tilføjer han

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 02.02.2008 18:45
Hun smiler og nikker.. "Det skal jeg nok Kamal.." siger hun med et lille
grin.. "må jeg spørger dig om noget? hvor kender du enlig min far fra ?"
spørg hun stille og ret nysgerigt.. hun kender jo ikke meget til sin far's
fortid.. så det er vel klart hun er nysgerig..

Illoustrationer af Cassa
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 02.02.2008 18:50
Blod får en bid galt i halsen og må hoste og hamre sig selv i på brystet for at få bidden ned igen...
"vi... øh... vi har arbejdet sammen før hen"

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 02.02.2008 18:58
Hun smiler skævt da han hoster, men spørg så efter svaret.. "hvad har i
arbejdet med ?" hun er nysgeri, måske mere end hun burde være nor hun
ikke rigtig kender Blodrus.. men.. Amaya er jo kun 9 og tænker ikke på
den måde.. men hun komer så i tanke om noget.. "jeg må gå.." siger hun
før hun løber ud..

//out

Illoustrationer af Cassa
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 02.02.2008 20:28
Blod lader sin tallarken stå da han rejser sig og går...
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 22.07.2009 17:08
Shinichiro sidder i den store stol for enden af det lange bord. Han har fundet en bog med nogle illustrationer i, som han nu er ifærd med at overmale med nogle farveblyanter han har gemt på sit værelse. Det er i hans øjne en fin malebog. Han sidder og griner lavt for sig selv mens han maler, uden at ramme indenfor stregerne overhovedet. Små hjerner, små fornøjelser.
Han er iført en flaskegrøn tunika med guldkanter i halsudskæringen, og et par hvide leggins som ender nede i hans brune støvler. Han sidder i skrædderstilling, hvilket der sagtens er plads til i den kæmpestore stol.
Som han sidder ligner han mest af alt et barn der sidder og leger - ikke en dæmonhersker.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.07.2009 17:18
Elizeph har ført Ytriel til tusmørkefæstningen..

Han har spurgt sig om blandt de mange andre tjenerdæmoner på stedet, om hvor hersker Shinichiro befinder sig..

De to dæmoner bliver henvist til rådssalen, hvor de nu begiver sig hen imod..

Elizeph skubber døren op med det evigt kyniske blik.
"Hersker Shinichiro, Jeg har~FFF?!!" han får øje på farverne i bogen, og med nogle lange skridt er han på rekord tid henne ved hans side.
Et oprørt udbrud høres fra ham;
"HERSKER SHINICHIRO HVAD ER DET DOG DE GØR?!" lyder udbrudet.. Elizeph var da lige ved at få hjertestop.. en af de helt oldgamle bøger, som han ellers havde bevaret i så mange år.. Den er nu udsat og ofret som malebog..

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

I al stilhed har Ytriel fulgt efter Elizeph, de har småsnakket lidt under turen, men ikke det store. Mens de har været inde i mansionet har Ytriels lillae øjne nøje fulgt hver en bevægelse og detalje, og hver en tjenerdæmon de har passeret og snakket med på mansionet. Stedet virker da.. Okay..
Han trækker let på skuldrene inden han fulgte efter Elizeph ind i rådssalen.

Han stopper brat op idet de er gået ind i rådssalen, stående fuldstændigt stille ved siden af den store dør, imens han betragter det flip Elizeph har fået.. Og hans kommende hersker. Han er jo ikke andet end et barn..! Et stort pattebarn..Hvor ydmygende..! Han har den største lyst til at bare forsvinde igen, men tanken om 200 års pinsler virker ikke ligefrem tillokkende, hvilket nok også er den eneste grund til at han modvilligt bliver stående lige inden for døren og betragter de to.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 22.07.2009 18:07
Det giver et sæt i ham da Elizeph råber af ham, og han er tæt på at knække en af de farver der er presset hårdt mod papiret.
Han ser op mod Elizeph og griner barnligt.
"Du er hjemme, Elizephsie! Jeg har savnet diiig!" hviner han og kaster sig mod ham, for at omfavne ham.
"Jeg maler bogen til dig, så du kan blive rigtig glad når du læser i den!" erklærer han.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.07.2009 18:12
Elizeph bliver omfavnet af Shinichiro, men forsøger dog at bakke bagud, mens han diskret vil skubbe Shinichiro lidt på afstand.. Han bryder sig bestemt ikke om nærkontakt.
"Geh, Hersker, vil De være venlig at.. lade være med at male i de gamle bøger? Og perkamentruller... Ja, generelt lad være med at male på andet end tomt papir!" får han sagt lidt hastigt..

Da det omsider lykkedes ham at få Shinichiro af sig (?) lægger han en hånd på hans skulder, og forsøger at fange drengens opmærksomhed via øjnkontakt..
"Hersker Shinichiro. Nu vil jeg bede Dem om at høre rigtig godt efter. Jeg har fundet Dem endnu en undersåt.. Han hedder Ytriel.. Men han agter selv at fortælle Dem resten af sit navn, så han derved kommer under Deres kommando.. Forstår De det?"

Elizephs tale er ikke videre tålmodig.. dog er den behersket..

Et eller andet sted fryder det ham at Ytriel mister sin frihed til en så tåbelig som den lille kære Shinichiro.. det vil give den ellers vist ret så kæphøje dæmon, noget af en lærestreg..

Han retter sig op, træder til siden og slår med en arm en gestus hen mod Ytriel..

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

For at være helt ærlig, har Ytriel temmeligt svært ved at holde masken da Shinichiro kalder Elizeph for noget så yndigt som Elizephsie.. For sit indre blik ser han nogle få sekunder det ømme billede af Elizeph med rottehaler iført den ømmeste pigekjole man kan forestille sig. Han vender kort hovedet til siden for at få ansigtsfolderne ordentligt på plads igen.
Han rømmer sig lavt, mens han roligt begynder at gå små skridt hen imod Shinichiro. Skæver et par enkelte gange til den sorthårede, men siger stadig intet. Undrer sig bare om han skal vrøvle ud med sit navn i den anden dæmons påhør eller ej. Idioten kunne jo gå hen og bruge hans navn imod ham senere måske? Om nogle hundrede år når knægten var død, eller..?
Han sukker tungt inden han stopper op foran Shinichiro og høfligt bukker dybt for ham. (( flufluflu.. at gestikulere som det hed på godt gammelt dansk. ))
" Ehm.." Han rømmer sig kort. " Det er mig en ære at møde Dem hersker Shinichiro..." Han bider sig kort i læben, mens æselhalen er godt på vej til at sno sig rundt om hans ene ankel.
Han skæver endnu engang til Elizeph, tydeligvis tøvende, for om han bare skal buse ud med sit navn nu eller ej.. Skønt.. Skal til at være barnepige for sådan en... Barnlig hersker.. skønt.. tænker han sarkastisk.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 22.07.2009 19:35
Det lykkedes ikke Elizeph i første omgang at få Shinichiro til at slippe, da denne klamrer sig til ham som en tæge til hud.
"Neej.. Det er ikke sjovt at male på tomt papir.. billederne i bøgerne er så flotte! Det bliver rart at læse i dem når der er flere farver i, så når du sidder og læser dem, bliver du i godt humør og glad, og smiler og så får du god energi, og så bliver alle GLADE!" hviner han storsmilende og klapper begejstret i hænderne, som han nu har sluppet Elizeph med.

Han falder lidt ned, siger ikke noget, men smiler stadig meget bredt mens han lytter til hvad Elizeph siger. Eller, lytter og lytter.. Han hører hvad han vil høre, og tåger lidt..
"En undersåt? Hvad skal man bruge sådan en til? Er det sådan en slave?" spørger han med et glimrende blik i sine store blå øjne.
"Sådan en lille og sød og pæn en man kan lege med?"
Alt dette bliver næsten kævlet i munden på Elizeph, mens denne forklarer om undersåtten.. Da så han nævner at personen kommer under hans kommando, får det ham til at spørge:
"En som dig, Elizephsie?"

Han ser nu at Elizeph henviser til den anden der er i rummet - Han havde slet ikke tænkt over hvem dette mon kunne være.. Han tænker jo ikke ret langt..

Han smiler af den fremmede og vinker til ham, ret febrilsk, som skulle man tro han vinkede til en der var langt væk
"HEEEJ!" siger han smilende og læner sig lidt frem i stolen for at se mod den fremmede.
"Jeg hedder Shinichiro, og jeg er 18 år gammel, hvem er du?" spørger han så.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.07.2009 19:43
Elizeph står lidt, nærmest blåstribet fra øjnene og ned til hagen.
Tænk at hans hersker virkelig er SÅ uintelligent?!
Han tager dog en dyb indånding..
"Øh.. slave..? Ja det kan De også betragte ham som, Hersker." lyder det ærebødigt fra Elizeph..
Alt det med bøgerne vælger han ikke at snakke om nu.. det må han tage op på et andet tidspunkt.
Sød og pæn man kan lege med?.. Oh herre, De bliver lykkelig for Ytriels evne... tænker han en anelse moret..

Han opfanger Ytriels tanke, og vender hovedet mod ham.. en tankebesked sendes fluks tilbage; De må hellere vare Deres tanker. Jeg kan høre Dem. advarer han.

Så tilbage til Shinichiro.

"Eh? en som mig?" han tøver lidt.
"Ja.. noget i den stil." han nikker. Tilføjer dog i tankerne for sig selv; Skønt jeg nu ser mig fritaget fra at blive betragtet som en slave...
"Han e-" Elizeph bliver afbrudt af Shinichiros højlydte hilsen.. så står han lidt, inden han ryster opgivende på hovedet.

Han bakker derpå blot bagud og står rank med den magiske stav i den ene hånd, og den anden arm ned langs siden.. Her står han så og afventer ordre.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han skuler let til elizeph. Denne ser tydeligvis ud til at more sig. Ytriel selv fnyser irriteret, og skla egentligt til at fyre noget lettere sarkastisk men rettende fra sig, men ender med at holde sig i skindet da han bliver overrasket af Elizephs stemme i sit hovede. Han ser med en kort grimasse hen til den lidt højere dæmon. Kan man nu ikke engang have sine tanker i fred heller? Hold Dem venligst fra mine tanker!
Han bøjer hovedet let så de korngule lokker danser let om hans hovede, inden han knæler ned. Uden helt at vide hvorfor, inden han tager en dyb indånding og lavmeldt, men stadig tilstrækkelig højt til at Shinichiro kan høre det; Mit navn er Ytriel Azriah Wrynethies Cerberus Von Voosec, og fra og med dette øjeblik er De min hersker, og jeg Deres undersåt og.." Han tøver kort. "Ydmyge tjener i et og alt." Han fortsætter med at være i den knælende position. Selv skal hans tanker vænne sig temmeligt meget til at han nu er under en 18-årig som opfører sig mere som en 6-7 årig's kommando. Bag ham dasker det let i æselhalen hvis ringe klirrer let imod hinanden.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 22.07.2009 20:18
Han smiler af Elizeph og hopper lidt i sædet. Han skæver så mod Ytriel, som nu knæler foran ham. Han finder det lidt morsom.. han forstår ikke helt hvorfor han sidder på knæ foran ham.. Er det en slags leg? Elizeph gjorde det jo også da de mødtes første gang.. Måske har han fornærmet ham ved ikke at lege med?
Han hopper med det samme ud af stolen og ned på gulvet på alle 4 foran Ytriel.
"Hej, Ytriel..! Kan du lide kage? Jeg kan godt lide kage med flødeskum på!" siger han smilende og ser mod ham. Han får øje på hans hale, og den interesserer ham med det samme.
"Ehh... Hr. Ytriel.. Er du en ko?" spørger han og peger mod hans hale.
Han er egentlig ret glad for at Elizeph er der, det er lidt betryggende.

Tegnet af Risa
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10