Indsæt nyeste tegninger her

Gæst

0
karakter

*mumle noget om at man får så dårlig samvittighed af at læse forum igennem at man besluttede sig for at blive lidt aktiv med burgeren *host* brugeren x3 *host* her*

jeg har aldrig skrevet med ham, har jeg? OO;; xD

nå, men til jer alle sammen: smukke tegninger 8D (mutantkirsebæret her er for træt til at kommentere x3)
jeg har selv tegnet, så imens jeg høre musik, har jeg lige fundet dem frem, og taget et billede af dem. (med webcam, for scanneren kan jeg ikke komme til lige i øjeblikket)
alle tegninger er tegneet i løbet af sidste uge, hvor jeg var på skiferie, væk fra skolen 8D

Liatra Kidademus Textin - korsfægter i Den Treringede Armeda.
han bliver faktisk tit forvekslet med en pige 8D

Ace - min lille, 16-årige dreng, som tit bliver forveklset med en pige - ligesom Liatra x3

Travis - er 15, ligner en på 12. er Ace's bedste ven... *host* eller måske lidt mere end det <.< *host* han er et nervøst nervevrag, der ikke tør noget som helst.. ._."

virkelig dårligt billede, men jeg orkede ikke at bøvle mere med det Oo vi så De fortabte sjæles ø, og fugleskræmslet havde lige været der.

Miba - Ace er fascineret over, at hun har mere pjusket hår end Travis... x3

først var det der en prinsesse med bølgehår OO;;

der er en lang historie bag dette billede, men kort og godt: Travis fik Ace til at skyde sig selv.
tilfreds? x3
meget dårlig kvalitet, ved det godt... <.<

Gæst

0
karakter

Pretty drawings, everyone oO

xD

Yay ^^, "Tvang" et par kl'ere med i biografen her den 1. februar, hvor vi så gladeligt lallede den hyggelige familiefilm "Sweeney Todd" oO
Dette er resultatet af den tur ^^, Sweeney himself.. Ja, manden har brug for et par timer i "socialt samvær".. *Host*
Nej det var skam hygsomt oO

Jeg er personligt utroligt stolt for mit talent for at tegne de såkaldte "burton-puppets" xD Så det tror jeg, jeg holder fast i ^^,

Samira

418
karakterer

Samira 05.02.2008 21:39
Helaene - ELSKER den tegning! Er helt besat af Sweeney Todd lige for tiden, og var også inde den første XD Elsker den film til døde >D

Damian

148
karakter

Damian 06.02.2008 16:48
Helaene - Fårrrrk hvor er den feeeeee' (fordi det er på fynsk xD)

HEr er så et protræt som jeg blev rimeligt tilfreds med, af en der hedder Leonora fra mit ungdomsskolehold

Gæst

0
karakter

Det har jeg oO
Jeh har en overbevisning om at de har lavet dukkerne ud fra skuespillerene.. Specielt Emily der ligner Helena Bonham Carter til hudløshed oO

Gæst

0
karakter

Det har jeg oO
Jeh har en overbevisning om at de har lavet dukkerne ud fra skuespillerene.. Specielt Emilt der ligner Helena Bonham Carter til hudløshed oO

Yeah, de har de. Og Johnny Depp har også lagt ansigt til Viktor :3 Helena ser sød ud, som Emily.

Gæst

0
karakter

jeg ved det oO
men hans hovedform ændre sig ikke xD Det håber jeg ihvertfald ikke -.-"

Gæst

0
karakter

Helaene- Var det også dig der var med i Århus?

Gæst

0
karakter

Talash - Det var det ^^,

Cathrine Green

221
karakterer

Nej hvor tegner i yderst pragtfuldt alle sammen^^

Jo det her er vel egentlig ikke rigtig en tegning, men jeg sad og kedede mig og fik lyst til at lave noget kreativt, men ikke tegne, så det endte med at jeg gav mig til at tegne/skrive på Tolkiens elversproget Sindarin^^
Det blev lidt hakket, men det er hvad der sker når man kun har paint på sin computer...... Jeg tegnede også nogle hurtige træer i baggrunden for at.. Ja for at der var noget mere end bare skrift!

Gæst

0
karakter

oO
Sådan noget kunne jeg aldrig have fundet på at lave xD Det er jeg simpelthen for ukretiv til oO

.. Før i ser på den her tegning vil jeg lige sige at det ikke var med vilje, at jeg ikke ved hvilken "stil" det er, og at det er min første af den kaliber oO
Der er stadig lidt af den fantastiske burton-puppet-style over den (ører, ansigtsform).. Men øjnene blev lidt underlige xD

Ja det er Sweeney igen.. Men det var det ikke til at begynde med oO Det skulle have været Hela, men nu var klokken også 4 da jeg tegnede den, så der er en grund til at jeg lavede den om..

Bamboo tablet, pencil tool, ArtRage 2 xD

Samira

418
karakterer

Samira 15.02.2008 10:51
Helaene, du tegner så irriterende godt ;p

Og det faktum at jeg er syg, forhindrer mig i at sidde meget længere på computeren, så kan ikke nå at se jer andres smukke værker T-T Og har ikke selv noget.. endnu.. skal lige lave noget der er pænt nok først xD

Samira

418
karakterer

Samira 15.02.2008 16:44
Uh i tegner alle så fint O.O ..lige før jeg ikke vil uploade min xD
Healene - Jinx altså.. du gør det for godt >D Bortset fra at han smiler.. Sweeney smiler ikke på den måde.. sys jeg xD

Nå ja.. jeg har en tegning at vise, men for ikke at lagge for meget, får i bare link. Og jeg ved godt det ser farligt ud ved den venstre arm, ved ikke helt hvad der skete der xD
http://i239.photobucket.com/albums/ff94 ... iselle.jpg

Gæst

0
karakter

Helaene- Hvor er han fin x3 Synes stilen minder meget om Corpse Bride dukkerne .. Yndigt! X3

nehh~~ o.O;; Mig har ikke været på længe..

En hurtig tegning jeg lavet på arbejdet ^^;

.. En fødselsdags gave til Tobi på Naruto RPG'et..

Fordi jeg kedet mig o_O;;

.. Den lavet jeg til Konan på Naruto RPG'et fordi hun glemte at fortælle mig hun tog på ferie xD;;

Omg .. XD;; Jeg kunne ikke sove igår.. Også kom der bare den her totalt åndsvage idé ind i mit hoved, grahh.. Pein er smukkest, basta!

Cathrine Green

221
karakterer

Så vil jeg sætte et billede ind igen.
Eller. Det ville være dumt at sætte det ind for så ville der være det samme billede to gange, da billedet jeg har tegnet er af Cathrine. Derfor sidder det i min underskrift!
Jeg syntes selv ilden blev fin og skyggerne er vel også gode nok. Hendes andsigt blev ikke så godt, ifølge mig, og hun er også lidt skævt til den ene side, men ellers er jeg glad for den^^

Avia

504
karakterer

Avia 16.02.2008 17:48

Min furrykatte-karakter, kitjiva. Der hygger,

Gæst

0
karakter

Cathrine- Ville nu råde dig til at sætte den ind i dit indlæg, eftersom folk skifter deres siggys tit, også er det ikke så fedt hvis du skifter den, og billedet ikke er der når folk sidder og kigger tilbage på emnet (: Ellers en fin tegning ^^
Lucifer- iiihh hvor er den sød! X3; *Luves*

Gehh mig tegner som en gal for tiden xD

Fandt ud af at min nye PC har Paint .. xD Gosh hvor blev den grim ..

Mere der kom fra kedsomhed .. ^^;

Cathrine Green

221
karakterer

Jeg havde lige glemt at jeg havde sat den ind her.. Ups. Men det vil jeg da gøre snaret muligt så, men den skal lige scannes ind igen^^

Gæst

0
karakter

Allyyyyy!!! Jeg hader dig for at kunne lave pels =_=;; Yndigt billed! Elsker dine tegninger .__.

Nehh~~ .. Folk på DA har brokket jeg over at jeg tegner Pein's summoning krop for meget O.O; .. Så jeg tegnet hans taijutsu krop, som det har været en del spørgelse efter .. xD

Jaja, kom bare med det.. han ligner en der har tager stoffer =__________________=;;

Giryana

51
karakter

Giryana 23.02.2008 00:30
bleeeeh. min pein er sejest Ö
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 6