Slettet Bruger 04.02.2008 21:50
*mumle noget om at man får så dårlig samvittighed af at læse forum igennem at man besluttede sig for at blive lidt aktiv med burgeren *host* brugeren x3 *host* her*jeg har aldrig skrevet med ham, har jeg? OO;; xD
nå, men til jer alle sammen: smukke tegninger 8D (mutantkirsebæret her er for træt til at kommentere x3)
jeg har selv tegnet, så imens jeg høre musik, har jeg lige fundet dem frem, og taget et billede af dem. (med webcam, for scanneren kan jeg ikke komme til lige i øjeblikket)
alle tegninger er tegneet i løbet af sidste uge, hvor jeg var på skiferie, væk fra skolen 8D

Liatra Kidademus Textin - korsfægter i Den Treringede Armeda.
han bliver faktisk tit forvekslet med en pige 8D

Ace - min lille, 16-årige dreng, som tit bliver forveklset med en pige - ligesom Liatra x3

Travis - er 15, ligner en på 12. er Ace's bedste ven... *host* eller måske lidt mere end det <.< *host* han er et nervøst nervevrag, der ikke tør noget som helst.. ._."

virkelig dårligt billede, men jeg orkede ikke at bøvle mere med det Oo vi så De fortabte sjæles ø, og fugleskræmslet havde lige været der.

Miba - Ace er fascineret over, at hun har mere pjusket hår end Travis... x3

først var det der en prinsesse med bølgehår OO;;

der er en lang historie bag dette billede, men kort og godt: Travis fik Ace til at skyde sig selv.
tilfreds? x3
meget dårlig kvalitet, ved det godt... <.<