Miara- Jeg syntes håret på den første ser rigtig levende ud.. flot! ^^
den 2. er rigtig flot.. godt valg af base.. sys det passer godt med det røde hår og piercingerne.
elsker shadingen på håret på den 3.! kjoledesignet er rigtig sødt
Den sidste nederste er jeg ikke såå vild med håret på.. der mangler et lille sving ind mod knolden, i det yderste af håret på hendes hoved.. men ellers er den rigtig super flot!
Miy- Uha.. drabelig O.O men elskelig
Aishe- Ej de er rigtig søde.. =D kan godt lide den måde benvarmerene falder på
Avia- enig i at næsen ikke blev så vellykket.. men ellers er den altså rigtig pæn! ^^
Alwyn - De første baser er røvskræmmende! men søde! X3
De næste 3 baser på samme billede.. de er rigtig søde! o: men syntes den til højre, og den i midten.. deres hoveder er lidt kantede..? Men ellers en rigtig rar base! X3
Den 3 base: den er flot, kan rigtig godt lide shadingen ^^
Dit pixel.. det er LUUVF!!! vildt elskeligt!! o:!!!!!! elsker det der badass look!
Horisont- Jeg har set et anime billede med den pose, og sådan en kappe ned over knolden.. ved ikke om den var på basen. sys det er i orden at lave baser over billedet.. men den basemaker skulle nok have undladt tæppet så xD.. men udover det.. den er rigtig sød! o:
Fujita-
Leiana er super sød! det ved du =D kan godt lide håret <3
Rin er elskelig <3 syntes basevalget til hende er rigtig godt.. hendes hår ser rigtig pænt ud.. og kan generelt bare godt lide den..
Splattet Rin.. det ser godt ud gør det! det ligner at blodet er sprudlet ud, i ansigtet på hende!.. fed effekt! ;D
Juri & Mari- De er bare blevet så søde! du har fået håret til at ligne rigtig godt! o: love them <3
Yay... jeg har endelig lavet lidt dolls! XD

Sonny.. min character på KS.. o.o han er bare emo xD

Ritsuko.. hun er en biperson fra en af mine manga'er.. xD

Kian.. o_o;; Sur som altid.. xD endnu en karakter på KS
Og så en roleplay character..

Med og uden blod.. xD Daisuke hedder han
Og tilsidst.. en pixel.. xD
En støvalf fra Gibli studios.. xD (Gibli har lavet blandt andet; Det levende slot, Min nabo Totoro, Kiki den lille heks, Chihiro og heksene osv osv.. xD)
Baserne er mine egne..
<!-- m --><a class="postlink" href="
http://www.pissynovelist.webs.com/">http://www.pissynovelist.webs.com/</a><!-- m -->