Vis dine nyeste dolls

Htqz

1844
karakterer

Htqz 15.02.2009 22:34
For en uges tid siden lavede jeg en MEGET hurtig doll af Horisont.. Så nej der er ikke rigtigt nogen skygger på eller noget.. Desuden er jeg temmeligt meget ude af træning, så det blev bare lige denne her hurtigt.

base: http://pissynovelist.webs.com
Zhas

Zhas

196
karakterer

Zhas 15.02.2009 22:40
Alwyn -
Jeg er vild med de baser 8), Det er herre cute.. Jeg ville ønske, at jeg bare kunne drømme om at lave nogle der var lige så gode (;
Men det er vist et talent som jeg ikke besidder ^^'.
Men så må jeg jo være god til noget andet xD *At håbe*
Når, men i hvert fald rigtig flot arbejde :D

Horisont -
Jeg syntes det er en meget smuk doll du har fået lavet der (: Det viser tydeligt talent, selvom du ikke har lagt sidste hånd på den, og jeg er sikker på, at den kun ville blive et rent mesterværk med den sidste lille detalje fremhævning (:
Godt arbejde der (:

I gør det generelt virkelig godt allesammen (:
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2527
karakterer

Tatti 15.02.2009 23:47
Engang for længe siden prøvede jeg at lave dolls.. og det lignede splat O.o.. men nu har jeg så forsøgt igen .. O: ..

Well.. de blev okay syntes jeg selv ^^ .. og jeg har brugt risas baser ..
http://pissynovelist.webs.com/";

Dette er Leiana, en char jeg har inde på KS ^^

Og en af mine andre roleplay chars.. Rin ^^

Rin igen.. men den blev weird Oo...

Mari og Juri .. fra Jigoku shoujo ^^

og så var jeg igang med en doll af Fujita D: .. også.. kom jeg til at lukke paint ned ;___; !!!! .. .__. jeg blev ked af det.. D: ..
~Tati~

Cassa

2456
karakterer

Cassa 16.02.2009 00:01
Miara- Jeg syntes håret på den første ser rigtig levende ud.. flot! ^^
den 2. er rigtig flot.. godt valg af base.. sys det passer godt med det røde hår og piercingerne.
elsker shadingen på håret på den 3.! kjoledesignet er rigtig sødt
Den sidste nederste er jeg ikke såå vild med håret på.. der mangler et lille sving ind mod knolden, i det yderste af håret på hendes hoved.. men ellers er den rigtig super flot!

Miy- Uha.. drabelig O.O men elskelig

Aishe- Ej de er rigtig søde.. =D kan godt lide den måde benvarmerene falder på

Avia- enig i at næsen ikke blev så vellykket.. men ellers er den altså rigtig pæn! ^^

Alwyn - De første baser er røvskræmmende! men søde! X3
De næste 3 baser på samme billede.. de er rigtig søde! o: men syntes den til højre, og den i midten.. deres hoveder er lidt kantede..? Men ellers en rigtig rar base! X3

Den 3 base: den er flot, kan rigtig godt lide shadingen ^^

Dit pixel.. det er LUUVF!!! vildt elskeligt!! o:!!!!!! elsker det der badass look!

Horisont- Jeg har set et anime billede med den pose, og sådan en kappe ned over knolden.. ved ikke om den var på basen. sys det er i orden at lave baser over billedet.. men den basemaker skulle nok have undladt tæppet så xD.. men udover det.. den er rigtig sød! o:

Fujita-
Leiana er super sød! det ved du =D kan godt lide håret <3
Rin er elskelig <3 syntes basevalget til hende er rigtig godt.. hendes hår ser rigtig pænt ud.. og kan generelt bare godt lide den..
Splattet Rin.. det ser godt ud gør det! det ligner at blodet er sprudlet ud, i ansigtet på hende!.. fed effekt! ;D
Juri & Mari- De er bare blevet så søde! du har fået håret til at ligne rigtig godt! o: love them <3

Yay... jeg har endelig lavet lidt dolls! XD

Sonny.. min character på KS.. o.o han er bare emo xD

Ritsuko.. hun er en biperson fra en af mine manga'er.. xD

Kian.. o_o;; Sur som altid.. xD endnu en karakter på KS

Og så en roleplay character..

Med og uden blod.. xD Daisuke hedder han

Og tilsidst.. en pixel.. xD

En støvalf fra Gibli studios.. xD (Gibli har lavet blandt andet; Det levende slot, Min nabo Totoro, Kiki den lille heks, Chihiro og heksene osv osv.. xD)

Baserne er mine egne..
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.pissynovelist.webs.com/">http://www.pissynovelist.webs.com/</a><!-- m -->
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 16.02.2009 21:17
#Hori
Det ved du jo ! 8D <3

#Fujita
Doll 1) Både hår og trøje er kanon godt shadet ! o.o
Doll 2) Nederdelen og håret er sååh godt lavet ... Og effekten i brillerne giver prikken over i'et ;D
Doll 3) BLOOD! .. o.o Spray-dåse ftw <3
Doll 4) Hmm.. Den er også god, helt klart, men håret her ligner ikke det hår du har lavet på de andre? O: Men stadig en dejlig doll ! ^w^

#Risa
Doll 1) Holda da op .... o.o Hvordan har du lavet skidtet under sokkerne?! Og jeg misunder dig for at kunne lave bukser...
Doll 2) Den er bare for sød.. 8D
Doll 3) Det er den også... Jeg har intet klogt at sige xD
Doll 4) Me too... o.o Blodiigt.... - Lav en blod tutorial, plz... TT^TT
Pixel 1) NURH!
#mht min base.. Ja dens hoved er meget kantet xD Den skulle bare dø til sidst 8D

Jeg laved' en til 8D

BWAHAHAH! DANCE !!

Cassa

2456
karakterer

Cassa 16.02.2009 21:39
Alwyn - Jeg har brugt paint.net til at lave snavset under sokkerne.. xD normalt laver jeg dolls i alm. paint, men paint.net er godt til detaljer..

Og din base er herre sød! du burde også sætte de enkelte frames ind, der hvor du nu engang hoster dine dolls^w^
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2527
karakterer

Tatti 16.02.2009 21:39
Alwyn - til doll nr.4 XD.. det var fordi at jeg prøvede at få håret til at ligne så godt som muligt som det gjorde på de personer fra animeen ^^; ..
meeh..

men mange tak for kommentarerne ^^ ..
~Tati~

Dorthea

673
karakterer

Dorthea 17.02.2009 00:48
*At være døden nær af træthed*

Gab gab... I er alle sammen pisse dygtige xD Hurtig individuel vurdering:
Alwyn: Aaaarwh, kæææææært 8D Den danser næsten ligesom mig Ö *Not, danser som jeg ved ikke hvad*
Cassa:
...
X_______________________________________________X"
...
Du er alt for god ToT
Fujita: Gud, hvor jeg elsker den første 8'D De andre er rigtig flotte, men den første... FOR SARJ! 8''D
Horisont: Arwh, den er da bare for über kær... *Ae ae på doll som er kærhed*
...
Og nu er jeg for doven til at tage resten... *Gab*

Har bare lige en doll jeg er pænt stolt af ^o^
Den forestiller Maria Daiamond, og Taus 8D Min anden blondhårede, høje fyr xD

Base fra: Pissy Novelist (Jepjep, jeg finder linket.. To sekunder...)
GOT IT! http://pissynovelist.webs.comTryk, og kom til siden med nuttede baser i overflod 8D

Crappy kvalitet, fik ikke gemt det ordenligt, og gider ikke finde den der er gemt i den rigtig slags fil xD
Kunne bare ikke stå for basen, og da Taus var på vej, og Maria manglede en hun kunne have som ven og vi havde fundet ud af det, var det næsten for oplagt ^^

OG MARIA (karakteren, selve Maria'en bag Maria er en snuskebasse ^o^) ER POKKERS BESVÆRLIG AT LAVE DOLLS AF! Først var der håret, som ikke kunne finde ud af at blæse og falde ordenligt... Så var der farven på hendes kjole. Så var der skørtets form, og skørtets shading. Så var der mønstret på kjolen. Og så var der den der forbistrede hale...  *zombie* Kan huske, at Taus' jakke var en anelse svær at shade, men ellers intet xD Maria, din karakter er bare for sej til at blive dollet, desværre... xD

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 21.02.2009 21:01
Jeg har lavet min første doll! *at være stolt*

Here U go:

Det er Dorthea! :3

Htqz

1844
karakterer

Htqz 22.02.2009 08:37
Tati/Fujita Owo.. Jeg nyder den måde du laver hår på.. Så dejligt flyvsk. * prikke med musen til strittende doll-hårlokker *
Risa/Cassa Iiikk!! * nedstirre nuttet støv-alf.. Eeek hvor er den nuttet.. * forsøge at kramme den *.. Jeg misunder dit talent T_T
Alwyn Synes den er rigtig nuttet. Kan du tage den ud i par-vis, som et lille sæt så man muligvis kan sidde og lege med en masse 'bevægelige' chibi-dansere?
LiaraHvor er den rar.. Elsker Marias kjoles detaljer.. Især mønsteret.
Yang Hvor er hun sød. Hun minder mig lidt om hende den 'porre-svingene fra en anime jeg ikke kan huske navnet på ( og er for træt til at se efter hvad hedder )

Også har man været igang igen... Eller, den er ikke helt færdig mangler brudebuketten. Det skal forestille Horisont og Morgoth.
* forberede sig på slag fra samtlige  >< *

Lavet med inspiration/layout-ting fra denne: http://media.photobucket.com/image/anime%20wedding/Sexy_Angel_13/Anime/wedding.jpg?o=63
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 22.02.2009 14:43
Horisont - At få slag, hvorfor skulle du få slag? <3
Jeg syntes den er enormt sød! Du er blevet ufattelig dygtig til det med dolls, siden sidst jeg så dig lave en doll. Jeg kan utrolig godt lide Horisonts kjole, specielt i nær billedet. Den måde du har lavet follet i kjolen for oven, er perfekt. :D
Glæder mig til at se, hvordan det kommer til at se ud, hvis de nogensinde bliver gift.

Htqz

1844
karakterer

Htqz 24.02.2009 02:36
Morgoth: Fodi jeg dollede dem..? xD... Men ja.. Et bryllup hvor de to bliver gift ville nok blive temmeligt...interesseant.. ^^

Nemo

169
karakterer

Nemo 24.02.2009 19:07
Hori - det er super flot lavet ^^

Anori

453
karakterer

Anori 27.02.2009 08:39

Yeesh..
Base: Foxlee fra dA

Renatika

653
karakterer

Renatika 08.03.2009 18:25
Horisont - Holy, hvor er den flot *-* kudos for at kunne lave pixels med andet end hvid i baggrunden

Aishe - Kan enormt godt lide håret :3

---
Så prøvede man sig lige med noget baseværk...

Skyggerne er /fail og amatøragtige, og jeg kunne  simpelthen ikke lave et øre. Men ellers synes jeg at den blev okay. Hvis der er nogen som ville lave edit af den, skal de være meget velkomne x3 *hint hint*

Htqz

1844
karakterer

Htqz 09.03.2009 01:51
Horisont - Holy, hvor er den flot *-* kudos for at kunne lave pixels med andet end hvid i baggrunden

Aishe - Kan enormt godt lide håret :3

den baggrund var også en jeg lige hurtigt fandt på nettet da jeg søgte dark night sky..  Gad ikke lige tage mig sammen til at lave en rigtig bg.. men det kommer vel muligvis senere?

Den base siger : jeg vil poke dig til døde

Magdaléna

117
karakterer

Lisa/Mars/Magdaléna er stolt over at præsentere.
Dagens doll, lavet idag på base herfra: http://laheh.deviantart.com/
*påpege* jeg er seme, fordi Juu er en doven lille skid xD så er vi enige aw'right?

Anori

453
karakterer

Anori 04.04.2009 23:40
DOll og doll, pixel er det i hvert fald; Min Phan! :3 Tak til Rex for hjælp med læberne! X3

Renatika - Den base er genial XD
Magdaléna - Nice doll OwO

Magdaléna

117
karakterer

Tak oWo hvor minder vores karakteres navne enlig en smule om hinanden..xD
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 13.04.2009 15:45