Jeg vil bare af med den her pels!

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 13.05.2020 22:03
Han forstod godt at hun ønskede mere, og at hun derfor gerne ville se ham igen. Han misforstod det dog halvt som at hun ville have mere lige nu og der. Han kiggede ned af sig selv som reaktion, og måtte nok indrømme at de to gange de havde gjort det så hurtigt efter hinanden alligevel var hårdt nok. "Nej... Jeg kan ikke mere lige nu... Og det lyder også lettere ubehageligt?" Han grinede lidt af sig selv. Han forsøgte at forestille sig hvordan det ville være for hende, og var heller ikke helt sikker på hvorfor hun gerne ville det. 
Han smilede som hun lagde sig ind over ham halvt. Han lagde den anden arm, som ikke holdte hendes hånd, rund om hende. Han begyndte forsigtigt og roligt at ae hendes sider med blide fingre samtidigt med at han sørgede for at holde hende ind mod ham.

"Så du vil gerne male billeder af hvordan du ser folk? Eller mens de er i gang med deres dagligdag?" Han forsøgte at se om han kunne forstå hvad hun mente. Når hun snakkede om deres sande jeg, hvilken måde hun så mente det. "Nej når du siger skjuler så kan det ikke være deres dagligdag... Men hvordan ville du så male mig? Hvad ser du som jeg skjuler?" Han spurgte hende roligt, og gjorde også tegn til at han derfor ikke følte han skjulte noget. Han følte det heller ikke, og slet ikke at han havde noget at skjule. Slet ikke for hende.
"Det er dog ingen kunst som jeg kan vise frem, eller vise følelser eller lignende med." Han var dog stadig glad for at han kunne klare sig i naturen alene. "Så må du hellere se om du kan kontakte mig hvis du nogensinde vil drage ud af byen, så skal jeg med glæde guide dig og holde dig sikker!" Han smilede til hende, og hans fingre fortsatte med at nusse hendes ryg og side. Den fulgte hendes fingers tempo ret tæt.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Race / Ørkenelver/Skovelver

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 13.05.2020 23:15
Han havde misforstået hende og som reaktion spærrede hun de i forvejen store øjne op, stærk efterfulgt af en næsten smertefuld grimasse ”Nej, nej, d-du misforstår m-mig Relyua! Jeg k-kan ikke mere” ordene sagt med en hovedrysten og et lille grin. Hun var mere end mættet, og kunne kun forstille sig at endnu en tur ville resultere i hun knapt ville kunne stå eller gå. At der fandtes kvinder ved ude, som levede af at tilfredsstille mænd, flere mænd på en dag og stadig evnede at stå oprejst, var over hendes forstand.

Et lille ’mmm’ slap fra hende, som han begyndte at nusse hendes side. Hvor meget hun så end holdt af det intime fra sex, så ville hun til hver en tid vælge dette over det andet.
Han besvarede sit eget spørgsmål før hun selv nåede det, kun for at følge op med et nyt spørgsmål; hvordan ville hun male ham.
En tænksom lille rynke lagde sig i panden på hende, som hun brugte et øjeblik på at gør op med sig selv, hvordan hun faktisk ville male ham ”S-som du er..” kom det endligt fra hende ”Du er en af d-de få ægte personer, en af d-dem med et g-godt hjerte” et hjerte som kunne volde ham store problemer, hvis ikke han passede på.
Hendes blik flakkede kort væk fra hans, næsten som hun var blevet ramt af en bestemt følelse, men var det skam? Nej, skyld? Hun var ingen gang selv klar over, hvad der i grunden gjorde at hun for en stund, ikke kunne se denne bjergelver i øjnene.

Øjnene fandt hans igen denne gang med et glimt i sig ”D-du tror ikke du ville b-blive træt af m-mig?” hun var ganske hjælpeløs, hun kunne til nøds tænde et bål og lave en ellers ganske uden mærket suppe med urter, men længere rakte hendes evner i naturen ikke. Jagt var udelukket, så hun måtte ofte rejse med mad oppakninger til hun ville nå næste by, eller vælge ikke at spise.

My soul and mind are starving
for deep, rich, authentic, stimulating, intellectual, spiritual conversations
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 14.05.2020 20:06
Han sukkede lettet da hun sagde at han misforstod hende. Det var godt at høre, han havde som sagt ikke kræfterne til at gøre mere. "Godt nok... Var lige ved at være bange for at jeg ville skuffe dig." Han grinede lidt, fordi han følte sig en anelse dum over at have misforstået hende. 

Han kiggede på hende som hun nød hans blide kærtegn af hendes sider. Hans øjne hvilede på hende som han afventede hendes svar på spørgsmålet om hvordan hun ville male ham. Han var spændt på at høre om der var noget særligt hun ville lægge vægt på. Noget særligt som han måske ikke selv så i sig selv. Han nikkede ret så tilfredst da hun sagde at hun ville male ham som han var.
Han rystede dog på hovedet. "Er mit hjerte godt? Jeg ville da tro det var som andres, som dit, bare at hjælpe folk når man kan." Han smilede bredt til hende. Han følte jo at hun havde hjulpet ham mere end omvendt. Han forsøgte at følge hendes øjne med hans egne som hun kiggede væk. "Undskyld... Troede ikke du havde noget imod øjenkontakten." Han smilede forsigtigt som han lod hans blik falde og derved undgik hendes øjne som hun vendte dem tilbage til ham igen. Han var jo sikker på at han måtte have gjort ngoet forkert for at hun sådan så væk fra ham.

"Træt af dig? Jeg kan uden problemer gøre arbejdet for os begge i naturen, og hvis du kan holde mig med selskab og gøre rejsen det mindre kedelig, så ville jeg byde dig velkommen med åbne arme!"  Han smilede bredt, han vidste at han kunne skaffe mad til dem begge, og han kunne sagtens slå lejr op og lave bål der var rigeligt til to personer. Selvfølgelig var der ingen garanti for at den mad han kunne finde og derved tilberede ville være til hendes smagsløg. "Ved dog ikke hvor kræsen du er selvfølgelig når det kommer til mad." 
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 15.05.2020 00:01
Hun valgte bevist at lade spørgsmålet om hans hjerte hænge lidt mellem dem, for hun viste ikke helt hvordan hun skulle gribe det an at fortælle hun på ingen måde var som ham.
I stedet svarede hun på alt snakken om at rejse, sammen. Han fik det til at lyde så lige til, trods en så ulige fordeling mellem arbejdsopgaverne. Hun små fnes ved spørgsmålet om hun var kræsen ”D-det tror jeg ikke? M-men jeg kan forstille mig at s-sammenlignet med d-dig, så er jeg n-nok lidt?” hun spiste det meste, af høflighed, men det betød jo ikke man nødvendigvis brød sig om det ”J-jeg elsker kanin.. O-og søde s-sager” søde tind var en ting hun havde ualmindelig svært ved at afslå, ikke at det kunne ses på hendes krop, men ma kunne altid gøre hende god igen, med noget så simpelt.

Denne gang var hendes hovedrysten lidt mere bestemt, om det så var til ordene om hans hjerte var som hendes eller hans antagelse i at hun ikke brød sig om øjenkontakten, var mere uvist. Den var nok delt lige mellem begge dele. Hun greb ham blidt op hagen med den frie hånd, tvang ham til at se på hende, med en bestemthed som hende ord på markedet havde haft ”J-jeg vil a-aldrig have noget imod d-dit blå hav, Relyua” et forsigtigt smil banede sig vej frem på de mørke læber. Langsomt slap hendes tag om hans hage, men kun for at lade pegefingeren løbe langs hans underlæbes kant ”Mit hjerte er ikke som dit. Jeg h-hjalp dig ikke af g-godhed.. J-jeg hjalp dig fordi d-du gjorde mig n-nysgerrig” hun knyttede de mørke bryn tænksomt sammen, men denne gang forlod hendes blik ikke hans.
Var hun ond? Nej, men hun var bestemt ikke god som ham. Havde ikke et rent hjerte som ham.
En del af hende forberedte hende på, at han ville skubbe hende væk, trække sig fra hende.

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 15.05.2020 00:27
Da hun ikke svarede på det med hans hjerte, tog han det bare som at hun var enig med ham, og derfor lod han det også bare være. Der var jo ingen grund til at fortsætte den samtale hvis hun alligevel var enig og bare ville svare med et ja.

Han lyttede til hende og smilede lidt som hun nævnte søde sager. "Altså der er jo massere af bær i naturen som kan være både sure eller søde, nogen endda begge dele. Og ellers så en af de ting jeg ofte rejser med er honning. Det holder længe og er godt til at søde ting med." Han havde selvfølgelig også hørt at hun havde nævnt kanin som noget hun kunne lide, så han var selvfølgelig også nysgerrig hvordan hun havde det med andre dyr. "Hvad med rådyr, eller ulv, ræv og andre dyr? Fasan?" Han virkede meget nysgerrig om hvad hun kunne lide. Han ville jo gerne vide om han faktisk kunne skaffe ting hun kunne lide i naturen.

Da hun tog hans hage i hånden og så ind i hans øjne levede der et smil op på hans læber. Han kunne ikke lade være med at blive glad for det da hun sagde at hun godt kunne lide at se i hans øjne. Han smilede tilbage og gengældte det. "Dine sole er også utroligt behagelige at tabe sig selv i." Han smilede bare og kyssede hende på næsetippen.
Han lyttede så til hendes ord om hendes hjerte, og hans hjerte og han måbede lidt. Han vidste ikke helt hvad han skulle tænke eller sige. Han valgte istede bare at give hendes hånd et klem i første omgang. "Øhm... Så du gjorde det bare for at se hvad jeg var for en? Forventede du meget af mig som gengæld? Noget som ville være ubehageligt for mig?" Han smilede forsigtigt til hende, fordi han simpelthen ikke kunne tro det var sådan hun havde tænkt. Han var okay med det, selvfølgelig fik det ham til at tvivle lidt på sig selv. Var han virkeligt så anderledes fra andre folk? Var andre ikke som ham? Var han underlig?
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 15.05.2020 02:18
Hun vrængede en anelse på næsen ved snakken om sure bær, hun brød sig så sandelig ikke om sure ting. For det første blev man frygtelig tørstig af det, og så kunne man ikke selv styre sit ansigts muskler.
”k-kan du lide s-sure bær?” spurgte hun undrende, som at hun forstod intet, hvis hans svar var ja. Hendes udtryk ville næsten skrige ’hvorfor’ mod ham, hvis han sagde ja.
Honning, ordet alene fik hende til at lyse op, som havde hun været en lille ørkenelverpige, der var blevet lovet en skefuld honning, inden dagen var omme. Honning var noget af det bedste hun viste, måske også fordi at selvom det altid var sødt så var det en måde at smage landet på, for honningen fra syden og et andet sted ville aldrig smage ens.
Havde hendes øjenbryn kunnet komme højere op, var det end omme i nakken på hende. Ræv, ulv?! Kunne man spise dem? ”Jeg ved i-ikke hvordan ræv eller ulv s-smager, er det n-normalt at spise i-i norden?” lød det små forvirret fra hende ”J-jeg har smagt egern, d-det kan jeg også g-godt lide og rådyr.. I-ikke så meget f-fasan”

En rød farve lagde sig over hendes kinder og næseryg, brød tydeligt igennem den brune hud. Ingen havde nogensinde kaldt hendes øjne for sole og hans kys på næsetippen hjalp ikke rigtig på rødmen.
Hans klem, fik knuden i maven til at løsne sig op igen og hende til at næsten ånde lettet op, som hun havde holdt vejret.
”J-jeg ville ikke k-kræve noget af d-dig. J-jeg ville lære af d-dig, studere dig” Det lød næsten mere morbidt end det skulle og hun skar selv en lille grimasse ved sine ord. Men hun havde ikke regnet med han, var så lige til. Ikke at det for hende var negativt.
”J-jeg er vokset op m-med folk påtager s-sig forskellige masker. S-skjuler hvem de er, f-for andre”

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 15.05.2020 11:37
Han blev lidt overrasket over hvordan hun reagerede på det med de sure bær, fordi jo nogle var alt for sure. De var som regel heller ikke gode at spise da de kunne give ret dårlig mave eller være direkte giftige når de smagte grimt. Der var dog andre som var kun lidt sure, de var gode til at gøre en lidt friskere og få en igang. "Ved ikke om jeg vil sige jeg kan lide dem, men de kan være gode som opkvikkere." Han grinte lidt som hun virkede meget chokeret og uforstående omkring det.

"Vil ikke sige det er normalt, men hvis der ikke er nok mad når vinteren kommer så spiser vi hvad vi kan jage. Når jeg rejser spiser jeg også mere eller mindre alt jeg kan fange, forsøger dog at undgå at jage ulve da de er for store til en person." Han havde smilt bredt af hendes reaktion på ordet honning, og det ærgede ham inderligt at han ikke havde noget af det med sig. Han havde spist det han havde haft med fordi han havde haft behov for at holde sit sukkerniveau oppe for at holde til varmen og undgå dehydrering. "Er ked af jeg så havde spist det honning jeg havde med på rejsen."

Han elskede at se hende rødme. Det var så anderledes end tidligere, det virkede så ægte fordi det var noget hun ikke kunne styre. Han lænede sig lidt frem og lagde sin kind mod hendes for en kort stund og nød den nærvær det skabte. "Det er da også okay, der er jo intet ondt eller ubehageligt ved det?" Han smilede til hende som hun sagde det sidste, han vidste han kunne lide hvordan hendes maske var smuldret. "Det klæder dig ellers når din maske smuldrer helt... Den smukke rødmen, som en solnedgang til dine sole." Han kyssede hende blidt.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 16.05.2020 03:32
Opkvikkere, endnu en tænksom sammen knytning af de mørke øjenbryn ”S-som stoffer??”. Det var næsten sjovt som deres roller for en stund var byttet fuldkommen rundt. Som han pludseligt var blevet den som besad alt viden, og hun bare lå som en uvidende elverkvinde, som aldrig havde oplevet en verden udenfor hendes egne. Det havde hun vel heller ikke rigtig? Som eneste datter, ja eneste barn af en respekteret diplomat i Thal’Elor, så havde hendes opvækst været noget skånsom og vat indpakket.

Hun lod blikket glide ned over ham, som hun skævede en anelse over sin skulder når nu hun halvt lå oven på ham. Han fik hendes 177cm til at virke helt beskedne sammenlignet med hans 198cm, og så lå han og snakkede om at en ulv var for stort et måltid. Hun havde dog forstået hvad han mente, for det var et stort dyr og hun formodet det ikke var lige til at tørre kødet ude i naturen, så man kunne tage det med sig?
En lille hovedrysten ”D-det er okay, jeg har a-alligevel ikke godt af d-det” tonen var drillende, men på ingen måde nedladende ladet omkring hendes krop, for den var lige som hun kunne lide den. Slank, men med former, trods hun ikke passede ind i ’elver-kassen’.

Helt naturligt lagde hun kinden mod hans, og placerede et lille blidt kys ved øret, før nærheden blev brudt. Hun kunne mærke hvordan rødmen langsomt tog til i hendes kinder, det var nu fuldkommen ude af hendes kontrol. Oprigtigt genert lod hun hendes ansigt begrave sig ned i hans brystkasse og hals, men hun kunne ikke ligge sådan for evigt. Da hun løftede hovedet igen blev hun mødt af et kys, et der var velkomment på en anden måde en tidligere. Hun slap heller ikke hans læber helt, som hun nysgerrigt, ganske sagte spurgte "H-hvem ser du? U-under min m-maske?"

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 16.05.2020 22:26
Han rystede på hovedet. "Nej nej, bare fordi det syrlige i dem sammen med lidt sukker er med til at kvikke en lidt op." Han kendte egentligt ikke nogen stoffer som blev solgt eller brugt, så han kunne ikke være helt sikker på at effekten af nogle bær ikke var det samme, eller endda blev brugt i nogen af dem. Han spiste dog kun ting som ikke virkede til at være direkte skadeligt for hans krop. Han kunne dog sagtens spise ting der smagte lidt grimt, og havde da også lært sin lektie over tid. 

Som hun sagde at hun ikke havde godt af honningen kunne han ikke lade være med at ryste på hovedet. Mest af alt ville en smule honning ikke få hende til at tage på. "Ellers må du bare lave noget så det kan afbrændes igen det honning." Han smilede bare udover det og lod hende ligge sig så godt til rette hun kunne. Det var tydeligt at se at hun nød hvordan de lagde, nød tætheden og intimiteten uden at der skete noget voldsomt.

Han nød følelsen af hendes bløde og varme kind, og hendes kys ved øret fik ham til at nynne nydende som reaktion. Han kiggede på hende og han smilede varmt til hende, og hendes rødmen smittede lidt af på ham. Han rødmede simpelthen over at han fik hende til det. Det var noget af det største kompliment han havde fået af hende. "Jeg ser en ung kvinde. En ung kvinde som har delt hendes tanker og tid med mig. En som har åbnet op til mig. En som ikke ser sig selv som god, men alligevel har noget godt i sig." Han rødmede mere, fordi at skulle forsøge at beskrive en anden person med ord var svært. Hun var så meget mere end hans ord kunne rømme og forklare, men at sige sådan virkede som om han ikke engang ville forsøge, og hun fortjente som minimum et forsøg fra hans side.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 17.05.2020 04:11
Hendes forvirring over hans lyst til at spise sure bær var stadig stor, selv oseaner af honning kunne umuligt dække over det sure? Og sukker alene opkvikkede da også, efter en vis mængde ”D-du må servere alt a-andet end sure b-bær for mig” sagde hun lige dele alvorligt som drillende. For sure bær fik selv ulv til at lyde ganske uden mærket.
Hendes blik blev nærmest grænsende til fornærmet, men det var ikke andet end en påtaget mine ”S-siger du j-jeg godt kan tåle at t-tabe mig?” hun havde knapt nået at sige sætningen færdig, før hun små grinte og rystede på hovedet, for hun viste godt det ikke vare dét han havde ment ”U-undksyld”

Lidt mere puttende, trykkede hun hendes krop nærmere hans, ikke fordi der var meget luft mellem deres stadig nøgne kroppe, for selv om luften bar varmen rundt, så havde de været våde af vand og sved og hun var bare lidt mere følsom overfor kulde, så hun søgte per automatik hans varme.
Hans rødmen var tydelig med det samme den ramte hans kinder, hun betragtede hvordan den tog til sammen med hans ord. ”B-bliv her.. Bare for i-i nat, vil d-du?” Denne gang så hun bedene på ham, for hun håbede inderligt han ville sige ja.

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 17.05.2020 16:34
Han fandt hendes reaktion morsom omkring det med de sure bær. Havde hun virkeligt så meget imod sure ting og kulde? Det var ikke fordi han selv elskede sure ting, men han kunne da lide det nogle gange. Måske var det bare en effekt af at være opvokset med at der ikke altid var mulighed for at vælge og vrage når det kom til hvad man spiste.
"Okay, så må jeg se om jeg kan finde nogle søde frugter istedet." Han smilede, og tænkte lidt på om det var muligt at tilberede noget mad som faktisk havde sure bær i sig om som hun måske kunne lide. 
Han spærrede øjnene op da hun spurgte om han mente hun skulle tabe sig, og var lige ved at hæve den ene hånd som forsvar mod at det ikke var det han mente da hun så sagde undskyld. Han daskede let til hendes side før han igen vendte tilbage til at nusse hende. "Du er ikke særligt sød... Måske de sure bær passer dig bedre!" Han grinede så hjerteligt, det var hyggeligt og rart og han kunne godt lide hendes drilske side.

Han lukkede sin arm mere om hende, lod hende komme tættere på ham hvis det var det hun ønskede og nød selv nærværet. Han blev overrasket af hendes ord, hendes spørgsmål om han ville blive. Han så hende i øjnene, hans øjne var glade og lyste en smule. "Selvfølgelig vil jeg gerne det. Så kan jeg måske overtale dig til at hjælpe med at få smurt min røde ryg. Nu var du jo lidt hård ved den." Han smilede og stjal et kort kys fra hendes læber, og lagde sig så lidt tilbage afslappet og kiggede op i loftet.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 20.05.2020 16:56
”Jeg er l-lidt besværlig, er j-jeg ikke?” hun kunne ikke helt lade være med at lave en lille grimasse, da hun jo egentligt godt viste at ude i naturen, så måtte man hvis ikke man havde op pakket nok mad, spise hvad man kunne få, om så det var syrlige bær, som gjorde det umuligt for en af kontrollere sit ansigts muskler eller mundvand, hvis det var slemt nok.
Grinet blev større da han daskede hende i siden og hun måtte rykke en anelse ufrivilligt, ikke fordi dasket havde gjort ondt, det var bare en naturlig reaktion, en som hun ikke kunne nå at stoppe. Hun placerede et drillende prik på spidsen af hans næse, mens hun med moret stemme sagde ”N-nej, så skal j-jeg nok være sød fra n-nu af” så længe det ville være, tilføjede hun i tankerne til sine ord.

Øjnene blev spærret en anelse op, hun havde faktisk for et øjeblik glemt alt om hans solbrændte hud og hele den ellers drillesyge udstråling forsvandt, og blev i stedet erstattet af en oprigtig bekymret mine, også selvom der ikke var antræk fra ham at det gjorde ham det mindste, at hun havde sat neglende i den ømme hud ”V-var jeg for h-hård ved dig?” det kysset fik hende til at se mindre bekymret ud, men det forsvandt aldrig rigtig fra hendes blik, ikke før han med ord forsikrede hende at hun ikke have gjort ham ondt.
Langsomt, lidt modvilligt slap hun hans hånd, som stadig var flettet med hendes, før smutte fri af hans arme og sengen, men ikke før end hun havde gjort tegn til han skulle blive liggende.
Ikke længe efter var hun tilbage ved sengen, efter at have hentet den ene af de to brune lerkrukker ”L-lig dig om p-på maven” hun havde ikke tænkt over det, at ordene blev sagt med den samme tone som på markedspladsen, kommanderende, men stadig blid.

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 20.05.2020 17:33
Han nikkede af hendes spørgsmål, jo det var hun lidt, men han måtte indrømme at hun ikke var besværlig nok til at det havde været noget problem. Hun var jo også lidt besværlig på den måde hun havde beordret ham lidt rundt, men det havde jo ført til noget godt. "Men du er ikke besværlig nok til at skræmme mig væk." Han smilede lidt, og det lille smil voksede sig kun større da hun sagde at hun nok skulle være sød så. Han vidste ikke hvorfor, men at se denne bestemte og selvsikre kvinde sige ja til noget fordi hun frygtede sure bær var morsomt og skønt. Selvom det måske udelukkende var i sjov at det overhovedet var kommet op, fordi hun havde jo egentligt været ret sød ved ham.

Han havde på intet tidspunkt rigtigt gjort eller sagt noget der kunne hentyde til at han havde ondt i ryggen. Men nu hvor de snakkede om hans ryg, kunne han sagtens mærke en svigen som dækkede det meste af hans ryg, og han kunne især mærke det nogle af de steder hvor hendes negle havde sat i hans ryg. "Nej nej... Ikke for hård, bare ret hård, tror da ikke jeg bløder fra ryggen eller noget i den stil?" Han lagde hovedet lidt på skrå da han jo ikke kunne se sin ryg og derfor var nød til at spørge hende om det. 
Da hun langsomt slap hans hånd, lod han deres fingre forblive tæt så længe som muligt, lod hans fingre glide langsomt henover og langs hendes så han nød det sidste deres fingre kunne være sammen. Han gjorde som hun sagde og lagde sig ned på maven, lagde armene på hinanden og så lagde han hovedet ovenpå. Han kunne stadig ret godt lide hendes kommanderende tone når den kom frem, den var ikke for meget, den var lige tilpas. Det var dog ret morsomt fordi han havde aldrig været så god til at lytte efter... Hvad ved hende gjorde at han så gerne lyttede til hende?
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 20.05.2020 22:44
Ordene havde nok været spøgefulde, men der lå også en skjult sandhed i hendes ord. For hun ville faktisk gå ganske langt for ikke at spise noget surt, hvilket i grunden også var hvorfor hun helst nok indtog vin fra Rubinien, de havde en sødme, som ikke var for kvalmende eller tørre i smagen, modsat den vin der var at finde andre steder i landet.

”U-undskyld” lød det oprigtigt fra hende, da han nævnte det ikke havde været for hårdt, men alligevel hårdt at hun havde sat neglene i ham. Som han rullede om på maven, placerede hun sig siddende overskrævs på hans baller, for ikke at sidde direkte på lænden.
Krukken placerede hun ved siden af dem på sengen, men uden at åbne den endnu, i stedet lod hun fingerspidserne danse over de små mærker hendes negle havde efterladt sig, de var ikke voldsomt markante og ville sikkert være forsvundet helt inden næste daggry.
”Intet b-blod” forsikrede hun ham mens hun lænede sig frem over ham, og kyssede ham ganske blidt på de selv samme mærker, en lille kavalkade af kys blev der til før de forsvandt da hun rettede sig op igen.

Det havde været med en anelse kamp at hun fik krukken op, kvinden i boden hvor den var købt havde helt sikkert presset låget ekstra godt fast, bare for at irritere den lyshåret kvinde.
En passende mængde af en svagt grønlig cremet masse, blev fisket op af krukkens dyb ”D-det føles nok l-lidt koldt” advarede hun ham før hun begyndte at arbejde den lindrende creme ind i den røde hud i blide bevægelser.
”Din t-tatovering, hvad b-betyder den?” hendes havde jo ikke haft en særlig betydning, ikke en hun selv fandt særlig signifikant, men det betød jo ikke at han ikke kunne have en stor betydning.

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 21.05.2020 02:43
Han rystede bare på hovedet af hende som hun undskylde, han forsøgte også at sende hende et smil som han rullede om på ryggen. Han håbede at hun ikke bebrejde sig selv for meget, det klædte hende virkeligt ikke med al den undskyldning. "Ingen grund til at undskylde... Jeg ved ikke om du lagde mærke til det, men er ret sikker på jeg nød det hele." Han sendte hende et smil som hun satte sig på ham, han sank tilbage i hans liggende stilling og forberedte sig på hvordan det ville være.

Da hun nævnte det nok ville være en smule koldt, kunne han ikke lade være med at glæde sig en smule. Han havde virkeligt set frem til noget køligt. Da hun begyndte langsomt at kysse hans ryg, løftede han sig en lille smule fra sengen og nød følelsen på trods af at han sugede lidt luft ind mellem læberne da det stadig svigede en smule.
Da hendes hænder så begyndte at massere cremen udover hans ryg svigede det i første omgang og han sugede luft ind mellem tænderne igen. Dog så snart den var væk og der kun var den kølige fornemmelse lagde han sig til rette og slappede helt af og nød bare følelsen. Hans åndedræt blev mere roligt og tungt, sammen med hans øjenlåg som langsomt gled en smule i, da han mærkede kroppens udmattelse bombardere hans sind.
Han glippede med øjnene da hun spurgte ind til hans tatovering, og lidt halvsovende svarede han hende. "Øhm... Min tatovering?" Han løftede hovedet en smule og forsøgte at se om på hende. "Den er et symbol på at have bestået en manddomsprøve... Så man kan vel sige den står for mod og styrke, samt evnen til at overleve for sig selv. Den betyder mest af alt at min stamme og familie ser mig som en mand." Han håbede det var svar nok, og hans trætte sind ikke var for dårlig til at forklare det.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 21.05.2020 21:18
Kort bed hun sig smilende skævt i underlæben, som hun for sit indre fremkaldte billedet af ham midt i det intime sammenværd, et billede der stadig stod klart for hende ”Mh, jeg l-lagde mærke til d-det hele” han behøvede ikke se hendes ansigt for at vide at hun sad over ham, med et stort smil på læberne for smilet gled over og omfavnede hendes ord.

Det havde været med en stor grundighed hun havde smurt cremen ind på hans ryg, før hun kørte det overskydende creme ind på det hun kunne nå af hans overarme. Ansigtet måtte få et lag i morgen, sammen med resten af kroppen og ryggen.
Hans stemme ved nærmest grødet af træthed, og hun fortrød næsten instinktivt at hun havde spurgt ind til tatoveringen, så han følte sig nødsaget til at svare hendes spørgsmål. Med krukken i hænderne, gled hun og sidde i sengen ved siden af ham, før hun strakte sig ned over kanten, så krukken med creme kunne sættes på stengulvet, lidt ind under sengen, så ingen af dem ville vælte den næste morgen.

Hun lagde sig tilbage ned i sengen på siden, men med fronten mod ham, mens hun rakte ud og strøg lidt af hans hår om bag øre ”D-det må jeg høre m-mere om, i morgen e-eller en anden d-dag.. D-du lyder s-som en der gerne vil s-sove” der var ikke noget der bag præg af hun ville forhindre ham i at sove, heller ikke selvom hun ikke var synderlig træt, men trætheden skulle nok melde sin ankomst når hun ville høre hans tunge vejrtrækning.

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 24.05.2020 01:16
Han smilede selv ligesom hende. Det var et godt minde også selvom det gjorde hans ene ørespids en anelse rød. Det var dog ikke noget han havde noget imod. Han kunne bare ikke lade være med at blive lidt varm ved tanken om det. Det havde trods alt haft sin egen varme det gav dem.

Han nød hendes hænder og den kølende creme meget. Da hun lod hænderne gnide cremen ind i hans overarme kom han dog med et overrasket gisp da han var lidt mere følsom der på undsersiden af overarmene. Han havde så heller ikke være forberedt på den kølige fornemmelse der pludseligt havde bevæget sig ind på ham der.
Han drejede hovedet langsomt over mod hende som hun satte sig ned og så lagde sig ned i sengen. Da hun langsomt strøg hans hår tilbage over hans øre smilede han sagt og lukkede øjnene lidt i. Da hun så slap ham rettede han sig lidt så han lagde en anelse tættere på hende.
"Ville jeg gerne, men... Jeg har heller ikke lyst til at lade dig være alene." Han rykkede sig endnu tættere på hende. "Skulle nok hellere forsøge at holde mig vågen?" Han og skubbede sig selv op at sidde igen. Han følte sig træt og udmattet men alligevel så ønskede han ikke at sove, især hvis hun ikke følte sig træt. Han kunne da ikke være bekendt at falde i søvn fra hende på den måde.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 24.05.2020 19:53
Det havde næsten, men også kun lige næsten været fristende at tjekke om han var kilden på indersiden af armen, som hun var kilden ved knæet, men hun lod være, for nu.
Hun skyndte sig at ryste på hovedet da han nævnte han nok skule forsøge at holde sig vågen, det var jo ikke meningen at han skulle holde sig vågen ”D-du skal ikke tænke på m-mig Relyua” sagde hun med et forsikrende smil ”Jeg s-skal nok falde i s-søvn”.

Da han satte sig op blev hun liggende i sengen med blikket rettet op mod hans ansigt, mens hun greb ud efter den ene arm, som hun blidt trak mod sig, som tegn på han skulle lægge sig ned igen.
”Jeg er b-bare ikke så g-god til at falde i s-søvn” kom det som et forsøg på at forklare, hvorfor han gerne måtte falde i søvn, uden hun nødvendigvis var ved at falde i søvn på samme tid som ham. Desuden kunne hun ikke lade være med at få lidt dårlig samvittighed, over at holde ham vågen, bare fordi hun selv var besværlig når det kom til søvn.

Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 24.05.2020 23:45
Han kunne ikke holde et grin og meget bredt smil tilbage da hun sagde han ikke skulle tænke på hende. "Men jeg kan godt lide at tænke på dig, jeg ønsker trods alt en masse godt for dig." Han smilede bare helt ud i øjnene som nærmest glimtede mens han sagde det. Det var ikke andet end sandheden og ikke bare et forsøg på at fremstå godt overfor hende. "Men, jeg er bjergelver, jeg burde kunne holde mig vågen, er normalt ikke så træt." Han kunne dog ikke holde et gab tilbage. 

Da hun tog hans arm og hev ham blidt ned mod hende, lod han sig falde ned i sengen. Han lod sig nærmest falde som om han ingen kræfter havde, og placerede så hans arme på hver side af hende og så ned på hende med et smil på læberne. Han gjorde sit bedste for at vise at han altså ikke var træt, trods at det var en løgn.
"Hvorfor er du ikke god til at falde i søvn?" Han var nysgerrig omkring det. Han virkede lidt mere vågen og frisk. Havde han dog ladet sig falde ned i sengen at ligge havde han helt sikkert været faldet i søvn. Han forsøgte sig med en lille hvid løgn for at hun ikke ville tro han var træt så han kunne bruge mere tid med hende. "Men altså var alligevel kun ved at falde i søvn fordi den kølige creme og dine hænder var så beroligende og behagelig!" Han smilede, og kiggede så væk fra hende da han var virkeligt dårlig til at lyve. Selvfølgelig var det en halv sandhed da det havde været behageligt og beroligende.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 25.05.2020 00:31
Han var næsten irriterende god til at sige det rigtige til hende, ikke at hun hadet det, men det gjorde det en anelse besværligt for hende ikke at holde fast i at han virkelig ikke kunne tænke på hende, men ham selv og sove hvis han var træt.
Gabet var dog med til at trække hende tilbage på rette spor og ikke bare giver efter for at stille ham tilfreds, hvis han da ville blive tilfreds ved det?
Hun bed sig indvendigt i kinden for at holde et lille grin tilbage, og  i stedet himlede hun drillende med øjnene ”Men d-du har heller ikke været s-sammen med en kvinde, to g-gange på samme d-dag” lød det i en oprigtigt imponeret tone ”s-så du må g-gerne være træt”

Hans lukkede arme fik hende til at lægge sig tættere ind mod ham, men ikke før hun havde trukket lidt på skulderen, så godt som det nu kunne lade sig gøre, mens hun små tænkende rynkede panden. Overvejende hvad hun skulle svare ham, om hun skulle lyve så han kunne få sin søvn?
Nussende bevægede hun fingrene over den ene skulder og overarm på ham ”D-der er bare m-mange forventninger t-til mig” det var kun den halve sandhed, men hun havde ikke løget overfor ham, det kunne hun trods alt ikke helt få sig selv til som de lå her.
Hendes ord blev dog ikke sagt uden snerten af en små forpint mine, for det var alligevel ikke helt lykkes hende at skjule den.
Han halve løgn, blev mødt af sammenfoldede læber, som havde hun været utilfreds med hans dårlige forsøg på en løgn, men det var ikke længe, for kort efter gled det stramme udtryk over i et varmt smil ”D-du er ikke særlig g-god til at lyve” hånden der havde nusset hans skulder, greb ham blidt om hagen som forsøgte hun at fange hans blik med hendes, da han havde slået det væk fra hende "Det er j-jeg glad f-for"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2