Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 02.02.2020 16:02
han smilte venligt til hende og satte sig ned i et suk. "du har ret" kommenterede han.
Rumi tog sig til det hvide hår og tænkte lidt over hvordan han skulle forklare hende det uden at lyde for selvforskyldt. "jeg kendte en pige. Maria.... jeg blev forlovet med hende, men ikke lang tid efter blev hun overfaldet.... de dræbte hende fordi hun ikke ville af med den her" sagde han og tog en forlovelses ring op af lommen. den skindede og lyste af kærlige løfter. men det var også tydeligt at han havde svært ved at give slip på det minde. måske mest fordi at han virkelig havde elsket hende mere end nogle anden. han så på senso og smilte forsigtigt. "også derfor.... jeg er lidt nervøs nær kvinder" sagde han og kløede sig i nakken og tog derefter fat i sin hestehale og hev den foran. "det er intet personligt"
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 04.02.2020 09:15
Sensō lyttede opmærksomt, som Rumi begyndte at forklare. Hun havde dog aldrig i sin vildeste fantasi gættet på, at det var noget så slemt, der var hændt ham, og allerede inden han var færdig med at forklare, havde hun tårer i kanten af øjnene. "Det er jeg virkelig ked af at høre" svarede hun oprigtigt, som det tog en del af hende for at stemmen ikke skulle knække. Det var måske lidt mærkeligt, at Sensō tog sådan på vej for en, hun aldrig havde mødt, men hun ønskede generelt ikke vold og kamp, og når det gik ud over andre, blev hun altid ked af det på andres vegne. Et øjeblik glemte hun helt sin aura, som hun lukkede afstanden mellem dem i tre skridt og omfavnede Rumi i et kram. "Det er ikke din skyld" konstaterede hun efter lidt tid og slap ham, så hun kunne kigge på ham. "Og jeg synes, du har håndteret din nervøsitet omkring mig ret godt" komplimenterede hun med et forsigtigt smil. Hun tog det absolut ikke personligt.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 04.02.2020 13:23
rumi var lidt overrasket over at hun fik tåre i kanten af øjnene. det plejede den sandheden ikke at gøre ved folk. men ja han savnede hende meget. hun havde ikke bare været hans elskede men også hans bedste ven. han havde haft så mange gode minder med hende. han smilte forsigtigt til hende da hun pludselig farede over og krammede ham. han havde hænderne oppe til at starte med men lagde dem forsigtigt om hende. han sank en klumb og da hun slao ham og sagde han klare nervøsiteten godt kløede han sig i nakken. han lagde forsigigt ringen i lommen igen.
"tak. men det tager meget på mig ikke at være nervøs.... jeg er så bange for det skal ske for andre kvinder jeg møder eller kender. jeg vil ikke være skyld i at nogle kvinder kommer til skade." sagde han roligt og så på senso med et venligt smil men også med sorg i øjnene. selv om hans smilte så meget som han gjorde så var sorgen altid at spore i ham.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 04.02.2020 13:47
Sensō sendte Rumi et opmuntrende smil. Hun var ikke sådan vant til at skulle trøste andre, men hun gjorde ihærdigt et forsøg alligevel. Selvom hun kunne se sorgen i hans øjne, var det alligevel rart at se ham smile. "Men hvorfor skulle der ske dem, eller mig, noget, bare fordi vi kender dig?" spurgte hun med en opmuntrende tone. Hun forsøgte virkelig at få ham til at indse, at det der var sket ikke var hans skyld. "Det er jo ikke din skyld" sagde hun stille, inden hun kom i tanke om, at hun stadig var tæt på ham. Det fik hende til at gå baglæns igen, til hun stoppede med at have ham inden for sin radius af auraen.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 04.02.2020 15:24
Rumi træk lidt på smile bundet ved hendes spørgsmål. hun havde jo hørt at han var djinn så det var det nogle brugte for at få fat på ham.  han så på hende med milde øjne. "fordi jeg er en djinn jo. folk vil jo gerne udnytte mig" sagde han og slå blikket ned i det hun begyndte at gå baglæns. han forstod hvor svært det måtte være for hende ikke at kunne ha nogle tæt på sig. han så op med et smil og sagde så roligt. "måske ikke. men grundet hvad jeg er, så er følelsen af det er ens skyld der" sagde han mildt og rejste sig roligt op og stilte flasken på bordet imens han så på hende. hun var sød. lige som maria havde været. men mon senso var lidt lige som ham. bange for man gjorde andre noget helt ind til knoglerne.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 05.02.2020 12:13
Sensō kunne mærke varmen boble i brystet, men hun holdt en rolig facade. Hun var absolut ikke fan af, at andre blev udnyttet hverken på den ene eller den anden måde. Måske fordi hun selv følte, at hun var skabt til at blive udnyttet og derfor, hun var så stor modstander af det? Det var helt sikkert en faktor i al fald. "Jeg tænker, at alle der vil dig, ved hvad de går ind til. Maria var ikke sammen med dig, fordi det kunne udsætte hende for farer. Hun var sammen med dig på trods af det. Tænk over det. Ville hun ønske, at du skulle bebrejde dig selv resten af dit liv? Jeg tror, hun har nydt livet sammen med dig til fulde og ikke har fortrudt noget. Sådan ville jeg i al fald have det" svarede hun. Sensō vidste ikke helt, hvor ordene kom fra. Det var som om, de formede sig af sig selv. Hun følte sig dog lidt dobbelmoralsk, for hun ville jo faktisk ikke have folk ind på livet af sig selv, fordi de konstant ville være udsat for fare.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 05.02.2020 14:59
nok vidste hun ikke hvor de ord kom fra selv. men de var lige de rigtige ord. han så på hende med kærlige øjne og et varmt smil. "det er desværre ikke mange der ved jeg er djinn. dem der ved at altid kommet galt afsted" sagde han ærligt og så ned i vandet i flasken stadig med et smil. hans blik faldt på sensos spejlbilled. hun havde jo ret i hvad hun sagde. han så på hende igen og tilførte så "men du har ret. jeg har måske bebrejdet mig selv for længe." han tog hånden ned til ringen og så på den. maria havde altid været der for ham. selv i sværre stunder. men ville hun kunne tilgive ham fik han faldt for en anden? hvem vidste det?
Rumi så på senso og vidste at hendes evne kunne gøre ham agrasiv og voldlig men han følte sig temmelig rolig lige nu. han gik tættere på hende uden at tage hensyn til hendes evne  og så i hendes øjne "du ved lige hvad man tranger til at hører Senso" sagde han til hende og lagde en hånd på hendes arm og smilte varmt. "Tak"
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 06.02.2020 08:56
Sensō havde absolut ikke forventet, det ville være så nemt at overbevise Rumi. Hun havde lidt forventet, at han ville begynde at modargumentere, men det skete ikke. I stedet gav han hende ret? Hun talte jo kun ud fra, hvordan hun selv ville have det, hvis det var hende, der var i samme situation. Hun havde egentlig bare prøvet at sætte sig ind i, hvordan Maria havde det, og hun følte faktisk, at hendes argumenter ikke var helt vandtæt. Hun sagde jo heller ikke var sådan, hun havde haft det. Hun sagde, det måske var sådan. Hun havde absolut ikke forventet, at han ville se sig enig med hende med det samme.
"Jeg sagde ikke, hvad du trængte til at høre" svarede hun med et hævet bryn, overrasket over at han gik inden for rækkevidde. "Jeg fortalte, hvordan jeg ville have haft det, og at hun måske havde det på samme måde. Jeg kan jo ikke være sikker, fordi jeg ikke kendte hende, men jeg kan virkelig ikke se en anden grund" svarede hun stadig overrasket. Hun lagde dog sin ene hånd på hans, da hun mærkede hans berøring. "Men det var så lidt" sagde hun og sendte ham et smil.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 06.02.2020 09:37
rumi kunne modargumentere men valgte at lade vær da hun ikke helt var den første der havde sagt det ikke var hans skyld. men det var desværre sådan han følte det. han så på hende med et venligt smil og slap roligt hende igen og så på ringen i hans hånd. Maria hvad ville hun ha ønsket nu. ville hun ha ønsket at rumi lod fortid være fortid og finde en nu vej at gå som ikke var sorgens vej, eller ville hun ha  ville ha han tænkte på hende.
Rumi var faktisk ved at være glad for senso hun var der for ham selv efter hendes evne havde påvirket ham. men han havde virkelig kæmpet mod det og det vidste han at han ville kunne gøre igen. men det var også bare lige om det var noget hun ønskede at han gjorde. det kunne jo være hun ikke ville ha han kæmpede mod hendes evne. men han kunne ikke gøre for det. han synes senso var venlig selv med den evne og sød og faktisk også ret smuk.... han rødmede inde bag sin medaljons farve.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 06.02.2020 11:27
Sensō betragtede egentlig bare Rumi, som han så ud til at være i sine egne tanker. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle gøre. Hun kendte jo faktisk til det med, at andre var i fare bare for at være i nærheden af en. Det var jo derfor, hun havde gjort så meget ud af at holde alle andre end sine søskende på afstand. Hun ønskede jo netop ikke at folk skulle komme galt afsted. Rumi viste sig dog imponerende modstandsdygtig over for hendes indflydelse. Det var dog ikke en garanti for, at han ikke ville blive påvirket i fremtiden. Hun vidste, at det blev sværere at modstå, jo længere tid man brugte i auraen, men hun vidste ikke, hvor højt grænsen gik eller hvor lang tid, det tog.

Da Rumi rødmede, så Sensō noget overrasket på ham, men hun bed sig lidt nervøst i underlæben. Hun vidste ikke, om det var hendes skyld, eller hvad. Hun overvejede et øjeblik at undskylde, men hun vidste ikke helt, hvad hun skulle sige, så hun tav og slog blikket ned. Hun havde ikke lyst til at forstyrre, hvis det var et vigtigt minde, han huskede.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 06.02.2020 11:38
Rumi så at hun slå blikket ned og smilte forsigtigt til hende. ja han var en lidt tænktsom fyr. han stilte sig op af væggen og trak vejret roligt. "Senso. har du nogle sinde haft en tæt ind på livet af dig?" spurgte han da han tænkte at de mindede meget om hinanden og det måske var derfor hun også kendte følelsen af at man udsatte andre for fare uden at være meningen.
Rumi vidste jo en dag ville der komme en og forlange tre ønsker af ham. noget som hans lommelærke var skyld i. men han ville ikke undvære den for noget. selv om han havde haft en eller to herre som havde beholdt den længe selv. han ville og altid ønske at folk selv brugte ønskerne på en gang.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 06.02.2020 12:07
Sensō så op, da Rumi igen talte til hende. Hans spørgsmål fik hende til at tænke sig lidt om, for hun havde trods alt en del hukommelse, hun skulle igennem. Til sidst rystede hun på hovedet med et lidt bedrøvet smil. "Ikke udover mine søskende, nej. Jeg har ikke turde" sagde hun ærligt og slog blikket ned igen, som hun rødmede, flov over at være sådan en hykler. Måske hun bare ikke havde mødt nogen, der havde været stædig nok? Hun vidste det ikke, men hun ønskede jo ikke at skade andre, og indtil nu havde folk holdt sig på behørig afstand, når hun havde bedt om det. Hun vidste dog ikke helt, hvad hun havde tænkt sig at gøre, hvis Rumi ikke havde tænkt sig at trække sig, men det måtte hun jo tage til den tid. Lige nu nød hun stadig selskabet, og hun ønskede faktisk ikke at skubbe ham væk. Det var også derfor, hun ikke havde sagt noget til, at han havde nærmet sig hende.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 06.02.2020 13:49
søskende kunne være dejlige men lige fremst at sige man havde dem tæt inde på livet var nok ikek lige det han tænkte man havde. nok fordi det han tænkte på var en elsker eller forlovede. men han forstod hende godt. hun turde ikke lade folk blive agrasive pga hendes evne. men Rumi var stædig. han ville gerne være nær senso vis hun ville lade ham. han ville kæmpe mod hendes evne. noget som nok ville blive svært men han ønskede at prøve.
mest fordi han nok synes at han kendte til det med ikke at turde lade folk blive såret pga en selv. han vidste også hvordan det var selv at blive såret fordi man nu engang havde de krafter man havde. det var jo ikke altid lige let at være i deres sted.
"jeg forstår. men det er jo frygteligt. at du aldrig har ladet en kommer tæt på dig og holde af dig" sagde han lidt tænkende.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 06.02.2020 14:26
Sensō tænkte sjældent over det at være tæt på andre. De fleste holdt sig jo væk, når de så, hvad hun var i stand til, og det var også nemmere for hende. Egentlig ønskede hun ikke at have det let nu, for det var faktisk rart at have en, der bekymrede sig for hende. Det var hun ikke ligefrem vant til. Hans svar fik hende dog til at trække på skuldrene. "Det er faktisk imponerende let. Men jeg behøver heller ikke forklare, at folk er efter mig. Typisk holder folk sig væk, når de ser, hvad jeg er i stand til" svarede hun med en lidt bitter stemme, selvom hun sendte ham et smil.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 06.02.2020 16:14
Rumi forstod hende nu godt. måske var det det som gjorde så ondt ind i hans sjæl. at ha en familie var en ting. men ha en bedste ven uden for familien var altså meget bedre. måske var det bare sådan at nogle havde det. han lagde hovedet på skrå og så på hende. "selv om det er let, betyder det jo ikke det er rart vel?" han ville gerne gøre hun forstod hvor meget han faktisk følte med hende. for selv om han jo var en ånd ville folk jo stadig gerne være hans venner før de lærer det at kende ved ham. var det mon også sådan med hende. for et liv uden nogle venner eller nære måtte være trist og ensomt.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 07.02.2020 09:29
Sensō kunne ikke lade være med at sende Rumi et nyt, bedrøvet smil, inden hun rystede på hovedet. Han havde jo trods alt ret i sit spørgsmål, og det gik op for hende, at han forstod hende uden, at hun behøvede at prøve at forklare en hel masse. "Nej, det kan der selvfølgelig være noget om" svarede hun. Hun kunne ikke få sit blik væk fra hans øjne, og hun sad et stykke tid bare og så på ham. Da det gik op for hende, rødmede hun dog og slog blikket ned. Hvad var der lige galt med hende? Hun plejede da ikke at opføre sig sådan over for andre.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 07.02.2020 13:08
Ja rumi forstod hende uden hun behøvede komme med en lang sø forklaring. Han så ind i hendes øjne og kunne se hun var lidt i sorg over det han sendte hende et smil da hun rødmede. " lad os tale om noget andet, noget mere muntert " sagde han lidt for at få de sørgelige ting lidt på afstand af hende og ham. Han så ud på himlen og kom i tænkte om et spørgsmål "dine søstre er de også imod det deres evner står for? spuegte han nysgerigt
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 07.02.2020 13:33
Sensō nikkede til Rumis forslag. Det ville være rart at tale om noget andet. Faktisk var det generelt bare rart at tale med ham. Ved hans spørgsmål så hun dog lidt tænksom ud. "Om de decideret er imod dem eller ej, ved jeg ikke, men Samael gør, hvad han kan for at lede sjæle videre. Han er døden" forklarede hun, selvom hun ikke var helt sikker på, at det var nødvendigt at nævne den sidste del. "Theo - som er hungersnød - ved jeg ikke om praktiserer sine evner, men så vidt jeg ved, øver han sig i al fald i at kunne kontrollere dem fuldstændigt. Marad..." hun sukkede. "Marad er nok den, der mest går op i sit navn. Han gør i al fald sit for hele tiden at udvikle nye sygdomme, han kan sprede" sagde hun med en temmelig tung mine. Det var længe siden, hun havde set nogen af dem, så hun kunne jo ikke være sikker på, at det stadig var sådan.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 07.02.2020 16:35
for rumi lød det ikke til at senso og hendes søskende var særlig tætte eller særlig ens. det lød ret trist. Rumi havde ikke selv lige nogle søskende. måske var det  bare lidt trist tænke at  senso havde så forfærdelige søskende. døden. hungersnød, og sygdomme. det lød ikke godt. han tænkte sig om og så på senso "så du er den smukk.... øhm mener den sødeste af jer" kom han fremstammende idet han kom til at sige det forkert. men det var simpelhen hans hjerne der havde ville ha det ord frem.
Rumi rødmede lidt men smilte stadig til hende. hun var jo smuk det kunne han ikek komme uden om. og sød var hun også.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 10.02.2020 09:31
Sensō hævede først et bryn over Rumis talefejl samtidig med, at hun rødmede kraftigt. Han kom altså med for mange komplimenter til, at hun kunne håndtere det. Hun kunne dog ikke lade være med at grine mildt, da hun havde fået fatningen lidt tilbage igen. "Det kan man godt sige. Ironisk nok, når det er mig, der starter krige" svarede hun muntert. Det var tydeligt, at hun godt kunne se det sjove i joken. "Om jeg er den smukkeste, er dog nok op til den enkelte person at vurdere. Men jeg er den eneste kvinde" fortalte hun med et smil. "Du er nu også ganske nydelig at se på" komplimenterede hun, som hendes smil voksede en smule.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2