Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 05.04.2018 06:16
"Hmm, det tror jeg ikke," svarede Liv, mens hendes hånd helt automatisk gled ned i Valkars bukser, så hun kunne gnide sin håndflade over Valkars pik. Hun lænede sig ind og lod sine læber glide blidt mod Valkars kind.

"Hvad ønsker jeg mig så mest, og hvad skal du have for at give det til mig?" spurgte hun, mens hun samtidig klemte om ham med sin varme hånd. Det var et farligt spørgsmål at stille, for måske kunne hun komme til at afsløre noget følsom viden, men hun var ligeglad lige nu.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.04.2018 00:07
"Du skal være velkommen som gæst, jeg er sikker på at der venter dig en blød seng" svarede Valkar med et smil. Hun kunne tydeligt mærke at han nød hendes opmærksomhed og kærtegn.

"Åhhh... jeg tænker at du vil have noget helt specielt, men tilgiv mig min nysgerrighed. Hvad er det du ønsker dig mest?" Måske var det lidt tarveligt at bruge hans evne mod hende, men for langt de fleste føltes det blot som den mest naturlige ting at svare på spørgsmålet, for så måske at opdage at man havde talt over sig. Tidligere ville hun have en nat med ham, men det lød lidt på hende som at det kunne have ændret sig, så han var ganske nysgerrig på hendes svar.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 06.04.2018 06:24
"Et langt, varm bad," sagde Liv uden at tøve overhovedet, fordi der var absolut ingen grund til ikke at svare sandheden. Der var ihvertfald sådan hun følte det. Få sekunder efter gik det dog op for hende, at hun ville have svaret sandt ligegyldigt, hvad der havde været hendes ønske.

"Det er en nyttig evne, du har dig," sagde hun med et mistænksomt smil og klemte om Valkar. "Hvordan har du dog fået lært den?"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.04.2018 21:19
"Som du ønsker skal du få!" klukkede Valkar, Liv levede et ind i mellem simpelt liv lod det til. Ikke at han kunne sætte sig ind i det selv, men med hendes hverv gav det vel en form for mening. Det ville være simpelt at få sendt et kar med varmt vand ind på værelset.

"Ganske"
svarede han med et ganske venligt smil, det gik ham ikke forbi at hendes smil virkede lettere mistænksomt. "Det var noget jeg fandt ud af at jeg kunne efter mit andet liv startede, det tog dog noget tid at få styr på, det er måske noget jeg ikke gjorde i før?" spurgte han nysgerrigt.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 06.04.2018 22:03
"Det tror jeg, jeg ville kunne huske," sagde Liv og slangede sig på sengen. Hendes kjole var helt skubbet op, og den strammede så irriterende, at hun til sidst satte sig op og hev kjolen over sit hoved og smed den ned på gulvet. Helt nøgen lagde hun sig ned igen ved siden af Valkar og lukkede øjnene en stund.

Hun var egentlig lidt træt, og sengen var varm og blød, og Valkar duftede så skønt ved siden af hende.

"Mmm, måske skal badet vente til i morgen," sukkede hun og puttede sig ind til Valkar for at lægge hovedet på hans skulder.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 08.04.2018 23:49
Han nikkede til hendes svar, han havde heller ikke ventet at han havde haft den evne før, men det var trods alt bedre at være sikker. Endnu en gang nød han synet af hendes krop, det var som hver gang han så den fik han lyst til mere, en meget farlig tanke.

"Det kan sagtens arrangeres" svarede han med et kys på hendes pande. Hastigt afklædte hans sig sit tøj, da han egentlig selv var ved at være træt, det havde trods alt været en overraskende udmattenden dag. Men lige nu ville han nyde at holde Liv i hans arme, som han nussede hende i håret.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 09.04.2018 14:48
Det tog ikke mange minutter, før Liv var faldet i søvn. Valkars nussende fingre i hendes hår var nok det, der havde gjort det. Hans dejlige og varme krop havde nok også hjulpet, og Liv smilede en smule, mens hun gled dybere ned i søvnen. Hun sov ellers ikke sådan rigtigt mere. Kun en time her, og en time der. Når man var 6000 år gammel, havde man sovet nok, mente hun.

Men det var svært ikke at falde i søvn, når alt var så behageligt. Liv gryntede blidt i søvne og puttede sig tættere ind til Valkar med en arm om ham. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 10.04.2018 00:09
Valkar tod sig selv i at stirre på Liv som hun lå der er, hun så mere fredfyldt ud end han havde regnet med. At sove var en af de få ting han stadig nød, det var lidt forskelligt hvor meget han havde brug for det, men det var ganske behageligt at bruge tiden på. Så en del af hans tid blev sat af til det. Som de lå der kom søvnen snigende ind på ham, og ganske hurtigt var han ligeledes faldet i søvn. 
I hans søvn holdt han hende tæt ind til sig, som at han var bange for at hun skulle forsvinde og blot være et minde. Hans krop mærkede dog også hendes nærhed, og ville have været ganske villig hvis blot at han havde været vågen.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 03:15
Liv vågnede efter en times tid, men hun rørte ikke på sig. Hun blev liggende og lyttede til Valkars vejrtrækning et stykke tid, inden hun endelig satte sig op. Hun bevægede sig meget forsigtigt, så hun ikke vækkede den sovende mand. Lydløst gled hun ud af sengen og klædte sig på. Hendes besøg her var slut, og selvom det var fristende at vække Valkar med sin mund på en vis kropsdel, så holdt hun sig tilbage. Hun skulle videre. Valkar havde opfyldt sit formål, og han var ikke længere til nytte for hende. Men han var nu sød, og Liv vidste allerede nu, at hun gerne ville se ham igen en gang. Måske når hun havde født...?

Liv lænede sig ned og kyssede Valkars læber blidt, hvorefter hun hurtigt åbnede et vindue og forsvandt ud igennem det på sine sorte vinger. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 11.04.2018 00:25
Der gik nogle timer inden Valkar vågnede fra hans søvn, det var som at der manglede noget. Og da han slog øjnene op gik det op for ham at det var Liv...  Han fnøs for sig selv, han burde have vist bedre. Men alt i alt var det nok for det bedste, hun var trods alt en dødens engel, og han var selv ganske i live, noget han forventede at være i mange år endnu. 
Han rejste sig og lukkede vinduet, ingen grund til at lade dette forhindre hans arbejde. 

Valkar lukkede øjnene og smadrede vasen med tørrede Lauranas Liljer. Noget af det værste han viste var at blive efterladt af folk det faktisk betød noget...

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0