Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 21:13
Han ser ganske forfærdet ud ved hendes ord og stirrer på hende nærmest rædselsslagen.
"Å-åh Gabrielle, jeg h-håber ikke, det er..." han afbryder sig selv kun for at starte forfra. "Jeg har aldrig ment at f-forføre dig, jeg..." Han synker kraftigt og stirrer ind i hendes øjne efter tegn på, det skulle være sket sådan. At han havde udnyttet hendes uskyld, været for åben, for.. han vidste knapt hvad.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle stirrer først på ham med store øjne og ved ikke helt hvad hun skal tro, men der går ikke længe før det går op for hende at han er dybt seriøs. Sekundet senere ruller hun sig sammen på gulvet i latterkramper. "Du... du..." Hun kan næsten ikke få et ord ud, og tårerne triller lige så stille ned ad hendes kinder. Hun ruller om på ryggen, kigger op på ham, og tager en dyb indånding for at få nogenlunde styr på sig selv og sin vejrtrækning. "Jeg er bange for, det er den anden vej rundt, min fine ven," siger hun halvkvalt mens hun tørrer øjnene og hendes kinder gør ondt af at grine.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 21:36
Han er dybt forvirret, da hun begynder at le og blegner ligefrem, mens han blot ser på hende en smule utilpas. Aldrig har han mødt nogen, der bare har leet ad ham. Folk han har omgivet sig med har altid været meget seriøse, men det er måske netop en af de gode ting ved hende, tænker han og trækker usikkert skævt på smilebåndet.
Da først hun får en hel sætning ud, bliver smilet mere sikkert, og han rækker en hånd ned for at hjælpe hende på benene.
"Jaså?" siger han som det eneste, mens en let rødmen indtager hans kinder. Han smiler dog stadig, og varmen i hans øjne er ikke til at tage fejl af. Han er stadig en smule utilpas ved den uvante situation at blive leet ad, men han forsøger at kapere det og komme gennem det på bedste måde. Han burde vel egentligt være fornærmet, hvis han huskede æreskodekset fra England, men på en eller anden måde kunne han ikke tænke sådan om sin Gabrielle. Hun mente intet ondt med det og havde højst sandsynligt bare lavet sjov med ham, selvom han ikke lige kunne se hvordan lige nu. I stedet overraskedes han ved den svulmende følelse i hjertet, der altid overtog ham, når han så på hende, og hans anspændte skuldrer slappes af, mens han smilende sit skæve, charmerende smil ser på hende.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle tager hans hånd og lader sig hive op at stå og kigger op på ham. "Undskyld," sagde hun med en let fnisen. Hun kan se at han ikke helt har forstået hvad hun finder så morsomt, og er bange for at det måske heller ikke er lige så sjovt hvis hun skal til at forklare det. Det er lidt ligesom en joke hvor det sjove går af hvis man skal fortælle hvad man mener. "Det var bare fordi... Du ser dig selv som denne her forfærdelige mand, og du skulle have set dit forfærdede ansigtsudtryk. Du så helt skræmt ud. Men du har ikke gjort noget som helst forkert, i hvert fald ikke siden vi mødtes." Hun smilede undskyldende til ham og blev ved at holde hans hånd i sin.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 22:34
Lyttende lægger han hovedet let på skrå, mens hun taler, hvorpå han tager hendes anden hånd også, fører hendes hænder op til sin mund og kysser alle ti fingre efter tur.
"Det er ikke dig, der skal undskylde, min kære, det er mig der er en tørvetriller ... Jeg var meget skræmt; jeg er ikke vant til folk laver sjov med mig ... Jeg tør sige, jeg nok skal nok vænne mig til det sammen med dig." Han forsøger selv at joke med den sidste kommentar, men det virker meget tørt og alvorligt på trods af et oprigtigt forsøg. "Og tak, Gabrielle. Det er ganske rart ikke at skulle være så højtidelig." Han har ganske glemt, han hverken har skjorteærmerne trukket ned eller jakke på, da det nu banker på døren, og han kysser hurtigt hendes hænder efter tur, før han går hen og åbner døren. Janno står derude sammen med ti tjenere, og George træder til side og lader dem komme ind for at hente grønt og blomster. Jannos blik mod George er ganske chokeret, hvorpå han stirrer på Gabrielle og så tilbage igen, før han efter et stærkt advarende blik fra George vender sig bort og går ud af syne. George slapper lidt mere af, men ruller ærmerne ned og finder sin jakke igen, mens tjenerne går med høsten.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Ja, det må du nok hellere," siger hun og blinker til ham, slet ikke berørt af at hans joke kunne have været bedre. Hun ved hvad han mener, og hvad han prøver, og det er godt nok til hende. "Jeg har aldrig været god til at tage tingene seriøse medmindre det er strengt nødvendigt - hvilket det dog rimeligt ofte er." Hun hentyder selvfølgelig til hendes job som kræver en del koncentration og konsekvens.
Hendes fingre brænder hver gang hans læber rører dem, og hendes kinder antager en svag rosa farve. Hun skal lige til at åbne munden og svare da det igen banker på døren og hun kommer i tanke om Janno. Hun gengælder hans korte, overraskede blik med et smil, opsat på at virke høflig. Lige så snart han vender ryggen til skærer hun dog en grimasse.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 22:56
George tager jakken på igen, undskylder sig hurtigt overfor Gabrielle og går så ud på gangen til Janno, hvor han straks afbryder en ellers åben mund:
"Ikke et ord!" snerrer han lavmælt. Han håber på, Gabrielle ikke kan høre dem, men det er sandsynligt, at hun kan, selv hen over den begrænsede larm fra tjenerne, der arbejder.
"Mylord George, hvis De i det mindste ville gøre en ærefuld kvinde ud af hende eller gemme hende ad vejen, når..." Georges brummen er farlig og får ham til at tie.
"Der er intet jeg hellere ville end at gøre hende ærefuld, men som tingene er nu er hun stadig en ærbar kvinde; tingene gøres anderledes her, og jeg kan ikke blot fri til en kvinde, der knapt kender mig; det er ikke kotumen her, så vær venlig at holde Deres mund lukket på dette område! De kender mig; jeg vil aldrig skænde nogen kvinde!" Et usikkert blik møder og irriterer ham.
"Jeg kender Dem, mylord, men de seneste år har De ændret Dem på den anden side af Deres ulastelige karakter, og jeg tænkte blot..." George snerrede lidt højere og greb i kravatten på den midaldrende herre og pressede ham ind mod væggen.
"Ikke ET ord!" tordnede han, "Jeg har ikke givet Dem lov til at tale!" Han skubbede Janno lidt væk, og den anden brugte et øjeblik på at sætte sit tøj ordentligt.
"HVordan går det med salget af vingården?" spurgte George for at komme hen på noget andet.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Selvom hun ikke prøver på at lytte, kan hun svagt høre stemmerne udenfor døren. Hun sætter sig hen på gulvet til Tit igen, men kan stadig høre hvad der bliver sagt. I hvert fald det meste af det. Hun forstår godt hvad han mener med at 'gøre en ærbar kvinde ud af hende', og er glad for at han ikke har planer om at prøve på det lige her og nu. Selvom hun ved at hun vil forblive hans, er det hele lidt for nyt til hende.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 23:39
"Det går som forventet," lød det surt fra Janno, "Der er ingen der vil købe noget i underskud ... Nogle af maskinerne er solgt, men det har været til et minimalt overskud, og jeg nægter at lade noget gå under pris." George sukkede og og sig til hovedet.
"Bare få det solgt. Jeg ved, det vil give underskud, hvis jeg vil af med det, så bare få det væk."
"Ja, mylord."Janno bukkede dybt, mens tjenerne bar af sted med tingene, og han fulgte efter dem. George sukkede igen, rystede på hovedet for at klare tankerne og vendte så tilbage til Gabrielle.
Han lukkede døren så stille som muligt, før han gik over til hende og Tit.
"Det må du virkelig undskylde, min kære," siger han udmattet og synker ned på sofaen med et lille støn. Han er ganske udmattet efter alle at fremstille alle de varer, men nu hvor Gabrielle var der, kunne han dårligt lægge sig et par timer. Han hadede at fremstå som svag, og selvom han blot burde hvile sig, kunne han klare det uden.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle sidder lænet op af Tit da George kommer tilbage til dem. "Du har ikke noget at undskylde for," siger hun med et smil. Det er ikke din skyld, andre væsner har sværere ved at acceptere verden som den er, tilføjer hun i tankerne. Hun bryder sig ikke mere om Janno end han bryder sig om hende, men hun er langt bedre til at lægge skjul på det og være ligeglad med det.
"Har du ikke nogen gange lyst til at slippe af med ham?" siger hun med et drilsk smil, allermest for at løfte stemningen lidt, og tænker ikke over præcis hvordan hendes spørgsmål kan tolkes.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 23:54
Han ler svagt.
"Jo, engang imellem har jeg, men jeg har kendt ham hele mit liv. Han er meget effektiv, selvom hans personlighed skranter med årene. Men jeg vil aldrig kunne finde nogen så dygtig som ham, og så må jeg leve med vores forskelligheder i måder at være på ... Egentligt passede vi tidligere tåleligt godt sammen, men Krystallandet har ændret mig. Han har meget svært ved at acceptere det, og det er vel forståeligt nok." Han ser ned på hende med et varmt smil, hvor hun sidder sammen med Tit og ser aldeles henrivende ud.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Hun griner lidt. Hun har af en eller anden grund ikke særligt svært ved at forestille sig George som han var før i tiden, og er taknemmelig for at han har ændret sig. Hun kunne lige se hvordan det havde gået hvis han stadig var sit gamle jeg. Så havde hun nok ikke skænket ham meget mere opmærksomhed end et enkelt blik.
"Måske er de gamle vaner og skikke bare mere indgroede hos ham end de var hos dig. Tror du det er fuldstændig umuligt at overbevise ham om det modsatte, eller er han helt fortabt?" Hun var pludseligt begyndt at overveje om det kunne betale sig at prøve at lære ham at kende, og måske vende nogen af hans holdninger. "Eller måske er det bare frygt for overgivelse og det endnu ukendte...," tilføjede hun tænksomt, halvt henvendt til sig selv.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 04.10.2011 21:51
George smilede skævt ved hendes søde tanker om omvendelse.
"Jeg er bange for, det er for sent. Man kan ikke lære en gammel hund nye tricks ved du nok, og jeg er bange for han er en meget gammel hund. Han vil gøre tingene på den måde han altid har gjort, og han har været en stor del af min opdragelse. Han er en engelsk gentleman og det vil han altid være, hvor mange gange jeg end tæver ham ... Han er mere end bare min sekretær, forstår du. Min far drak sig ihjel, og min mor døde da hun fødte min lillebror. Han er det tætteste jeg har kommet på en ordentlig forælder ... Så du kan nok se, der er lige dele krig og kærlighed imellem os." Han sukker let og smiler sagte ved nogle af de mere varme øjeblikke mellem dem. Om Janno der sad bøjet ind over en ung dreng, der igen var faldet i søvn ind over skrivebordet, og forsigtigt tog ham op i sine arme og bar ham i seng. Om Janno der underviste ham lige dele med at assistere ham i forretningerne og om Janno der altid havde en skulder at græde ved og en næve at slå imod, når verden gik ham på. Ja, Janno var måske ikke hans bedste ven nu, men det havde han så sandelig været gennem ungdommens dårskab.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Lad nu være med at tæve ham alt for meget," siger hun med et løftet øjenbryn. Georges udtalelse mildner hendes syn på Janno en lille smule, og hun undrer sig over hvordan George kan have ændret sig sådan når Janno tydeligvis har haft en stor indflydelse. Måske er han god nok dybt nede. Meget dybt nede, vel og mærke.
Gabrielle smiler op til manden hun så pludseligt er blevet helt forgabt i, og rejser sig op før hun lægger armene om ham. "Måske har han det ikke alt for nemt, så vi behøver ikke gøre det værre for ham end højst nødvendigt. Men jeg synes helt bestemt det var en fornuftig beslutning du tog." Hun var ikke et sekund i tvivl om at det var det rigtige at gøre, ud fra hvad hun havde fået at vide.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 04.10.2011 22:19
Han lægger også armene om hende og smiler blidt.
"Jeg ved knapt hvad der foregår i hans hoved i disse dage, men der var engang, hvor vi tænkte meget ens. Før alle mine mærkelige ideer om tabt ære og skyldfølelse ... Ah Gabrielle, jeg har gjort så mange dumme ting i mit liv, og Janno har altid været der til at holde hånden over mig. Han har skærmet mig, når det var muligt, uden dog at lade mig gå umærket hen. JEg har fået mine slag, men han har altid forstået at afbøde mit fald. Han er en god ven, selvom det måske ikke ser sådan ud." Et trist glimt fanger hans øjne ved tale om fortiden og alle hans dårlige valg. Alle de ting, han aldrig burde have gjort, og som han ikke har forstået endnu er med til at forme ham og gøre ham voksen - om end før tid.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lægger blidt en hånd mod hans kind og hendes øjne udstråler tryghed. "Hør... Alle begår fejl, omend nogen gør det oftere end andre. Noget der var rigtigt engang er måske ikke rigtigt mere. Meget få kan spå om fremtiden, og hverken du eller jeg er en af dem. Derfor må du ikke bebrejde dig selv for hvad der blev sagt eller gjort, men i stedet fokusere på at få det bedste ud af det du har her og nu. Og selvom Janno er noget speciel er jeg ikke i tvivl om at han betyder noget for dig. Det er tydeligt at det ikke kun er hans dygtighed der afholder dig fra at afskedige ham. Man kan sagtens have et venskab selvom der er en del uenigheder. Bare lad være med at lade ham styre dig, men det ser ud til at det klarer du meget godt." Hendes smil er varmende, og viser at hun stoler på at det hele nok skal gå. Hun bekymrer sig ikke om hans fortid, fordi det ikke er sådan han er nu.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 04.10.2011 22:31
Da han møder hendes blik med sorgvendte bryn kan hun se alle fortidens spøgelser i hans øjne. Tydeligvis er der ting, der virkelig plager ham, og uden han selv er klar over det, længes han efter at lette sit hjerte. Dét er en ting Janno aldrig har formået; at vinde Georges tillid nok til at måtte lægge ører til de dumheder, der er begået i Krystallandet. Om hans selvmordsforsøg, hans skammelige ægteskab for at redde en falden kvindes ære, hans nedsynken til druk, da han mistede sin første kærlighed og de mange svidende nederlag, når han altid viste sig for svag i en kamp. Der var så mange tab og sorger bag hans rolige ydre, så mange skjulte følelser han holdt tilbage, og en trang til at slå hovedet ind i væggen indtil de forsvandt, overmandede ham i en sådan grad, han var klar til at falde på knæ og græde - en svaghed han aldrig havde tilladt sig selv.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Smerten var pludseligt overvældende tydelig i Georges øjne, så meget at Gabrielle var ved at tage et skridt tilbage af ren og skær overraskelse, men hun blev stående. Hun var klar over at han stadig sørgede over sin fortid, men først nu gik det op for hende at hun nok ikke anede præcist hvor slemt det stod til. En trang til at vise sig moderligt omsorgsfuld overfor ham dukkede op og hun sukkede let.
"Du skal vide at jeg er her hvis du har brug for at snakke om noget som helst, selv hvis det bare er for at lukke damp ud." Men hun ville ikke tvinge ham til at sige noget. Hun vidste at hvis han stolede tilstrækkeligt på hende skulle det nok komme på et tidspunkt.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 04.10.2011 22:42
Han sukker tungt, let besværet og er en smule vred på sig selv over ikke at holde sin sorg i ave som han plejer. Han stryger hende over kinden og kysser hende forsigtigt på brynet.
"Er du sikker på, du orker at høre om alle mine fiaskoer, min kære? Der er så uendeligt mange af dem ..." spørger han en smule usikkert uden helt at vide hvad der får ham til at spørge i det hele taget. Han burde holde det tilbage; lukke det inde til han var alene og kunne sørge.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielles smil bliver en smule bredere, og hun strækker sig let for at plante et forsigtigt kys på hans mund. "Jeg har alverdens tid. Der er jo ingen der siger du behøver at bearbejde det hele på én gang." Hun træder lidt tilbage og tager begge hans hænder i sine, før hun trækker ha med hen for at sidde i sofaen igen. "Desuden er det ikke godt at være alene med sin sorg, ved du ikke det?" Det kommer lidt bag på hende selv at hun er så villig til at hjælpe ham. Hun har altid været høflig og venlig overfor de fleste, men har i bund og grund været ligeglad med deres kvaler. Men så igen, George er for hende noget specielt, og når det vedrører ham virker det til at tingene bare er anderledes. Kærlighed og forelskelse er nogen underlige størrelser, tænker hun mens hun ganske diskret vender øjne af sig selv.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat