Illusiane 18.09.2007 09:55
ja... og så til kedelige mig... ja Yang er den sorte side i Ying og Yang tegnet... dødkedeligt... nå, men sådan er det... jeg trykkede mytologi, fordi det er en gammel myte om Ying og Yang... det gode og det onde... Well, men er igang med en ny figur på kl; Flying bird. fandt på navnet, fordi hun har fjer som hår, og sidder med en fugl.. -.-" spørg ikke hvordan jeg fandt på det... det kom bare... Zhas 18.09.2007 13:57
Tjah..Siri: - Læst: Jarastavens Vandring, et par gange ^^ Og hoved personen i starten, hedder Siri,.
Zhasmina; - Kunne på et tidspunkt godt lide navnet Yasmin, men da min 2 Char hed det, fandt jeg på Zhasmin, og deraf Zhasmina.
Venecia; - Venedig på Spansk^^ og da hun er en lille pige fra Spanien, passede det meget godt ind, er desuden et flot navn (Syntes jeg)
Navia Lunea; - Sad og prøvede at finde på navne, og så faldt det mig ind, forkortelsen for Navia Lunea, er Navy, som også er mit kælenavn ^^
Sommerfuglen Navy, flyver væk igen.. ^^
Sådan gik det til ^^
Yin 18.09.2007 15:14
Ying det er fordi hendes søster hedder Yang.Men hendes rigtige navn fandt jeg på fordi jeg sad og spiste Kiwi, jahh og så kan i vel regne ud at hun bare kom til at hede Kiwa. :D
Miara 19.09.2007 16:24
Miara fik jeg fra en historie, jeg begyndte at skrive. Hun var oprindeligt en lyshåret elverprinsesse. Historien droppede jeg senere, da den blev lidt for Ringenes Herre agtig... Navnet er vel en blanding af Mira og Mara. Meget sjovt, at hun også minder så meget om Mira fra Historien om Mira af Josefine Ottesen. Det tænkte jeg faktisk slet ikke på, da jeg oprettede hende. Cathrine Green 18.02.2008 23:18
Well.Min storesøster hedder det til mellem navn. Hendes udtales selvfølgelig dansk men ellers kom jeg i tanke fra hende.
Jo og så kan jeg godt lide navnet i sig selv. Det klinger så fint^^
Ov! En ting mere egentlig. Jeg har en karakter et andet sted der hedder Elaine cathrine green. Heh.. Det navn kan jeg så godt lide, men jeg følte ligsom jeg var nød til at lave et andet navn, så fjernede bare fornavnet
Aisha 19.02.2008 11:21
Jeg fandt et billede på devianart, en dag jeg ledte efter nogle baggrundbilleder til min computer. Jeg kunne rigtig godt lide billedet, og gemte det derfor. I et langt stykke tid havde jeg bare billedet til at ligge, men så oprettede en veninde et rpg, hvor billedet passede rigtig godt ind. Så jeg begyndte lige så langsomt at lave en karakter. Først hed Aisha vist Bianca eller Christal, eller sådan noget.Nå, men tiden gik, min veninde lavede ikke sit rpg færdigt og min karakter var elendig. Så jeg gav mig til at lede efter et andet, brugbart rpg. Jeg stødte på KåeL, som jeg har brugt flere gange før, og besluttede at give det en chance, da Aisha passede perfekt ind her.
Nå, men så skulle jeg jo lige rette lidt på hendes profil, for skemaerne fra de to forskellige sider, var ikke ens. Og mens jeg rettede i skemaet, ændrede jeg også mange ting. Aisha hed jo, for eksempel, noget andet først, og hun var også to år yngre.
Jeg skulle bruge et nyt navn, og jeg ville gerne have at det var et med noget betydning. Så jeg fandt en side med navne og deres betydning, og så plukkede jeg ellers bare lidt, her og der, alt efter hvad jeg syntes lød godt.
Sådan opstod Aisha Farai (:
Samira 19.02.2008 14:52
Nogle ret interressante historier de fleste har oO Mine er ret simple xDSamira; Well... Jeg kom selv på det, men har fundet ud af at der faktisk fidnes folk i verden der heder det oO Så man kan vel ikke sige jeg fandt på det sådan rigtigt XD Nå, videre, det var til en karakter i en historie jeg skrev.. Det var IKKE fordi jeg så Samara og tænkte "hey! jeg kan bare skifte et bogtsav ud og så er navnet mit Mwuahah" No no no.. og da jeg fandt ud af der var en der hed Samara fik jeg bare dårlig samvittighed, og det første jeg sagde til hende da vi mødtes var undskyld.. ha xD
Nathan: Jeg kan gidt lide navnet.. og jeg synes det passede godt til min lille fyr fordi det for mig er et blidt og sødt navn.. ligsom Nathan.. XD Jeg fik det fra ne bog^^
Chirley: ah... hun skulle rigtig have hedet Shirley, hvorfor kan jeg ikke huske.. og det er enda hende jeg skabte sidst..skamligt xD Snakkede med Samson om det, og tror vi kom på Shirley efter en del tænkning^^ Men så skete der et eller andet da jeg skulle tilmelde hende, og jeg blev nødt til at lave navnet om __ __" Så nu er dte Chirley x)
Slettet Bruger 02.03.2008 14:11
Japansk 8D Jeg er så uoriginal xD金空
Yay for kanjis, ved godt det måske ik liiige er det man kan bruge til et navn, men det er lige nød til at overleve owo;;
Josette 02.03.2008 14:27
Well.. Sådan set nogenlunde samme grund som Katja/Vladimir, da vi lavede det meste sammen dengang vi opfandt vores små vampser,. ^^' Tror faktisk det var hende der endte med at komme på det? o,O *cant' remember* Det er så godt nok mere fransk end Rumænsk, men whatever x'D- Og så fordi jeg i det hele taget er vild med det navn ! x3
Ooog så har jeg lige fundet ud af at Josette betyder (iøvrigt kommer det af Joséphine(fransk) "God shall add," which is usually taken to mean "God will add another son.." Ironisk nok... o,O Baha!
I hvert fald ifølge www.20000-names.com .. seriøst, i skulle næsten tjekke om jeres navne har en betydning.. det er ret fun x'D
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Nova 02.03.2008 15:38
Josette- god side! xD # SAMSON: Biblical name of a powerful hero who was betrayed by his mistress, Delila, meaning "sun."
Oversat, hvis nogle skulle være interesserede?:
Bibelsk navn af en kraftig helt som blev forrådt af hans elskerinde, Delila, som betyder "sol."
Forrådt? Baaah xD Det skulle mere være omvendt? :P
Josette 02.03.2008 17:15
Samson: Haha, hvor sejt ! 8DNever knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Nova 02.03.2008 17:21
Josette - Noget som er mere sjovt, er, at jeg har sådan en oversætter på, lige så snart jeg kører musen hen over et ord, som den kan finde ud af at oversætte.. Og når den rammer navnet Samson, så står der Herkules ^^'Der er også flere her på siden af navne, den 'oversætter', men ikke noget som sådan er sjovere :P F.eks. med Cathrine Green, så oversætter den green, til tysk, så der står grün xD
Josette 02.03.2008 17:29
Samson - Haha, what et fedt program egentlig?! xD Kunne jeg godt forestille mig var temmelig underholdene 8bNever knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Slettet Bruger 02.03.2008 17:30
Jeg fandt selv på navnet :D Jeg ville bare have et navn der var kort og let at sige. Så jeg fandt på Tara. Det er vel bare et ganske almindeligt navn. Jeg ved ikke om det betyder noget o3o andet end at den dér 20000-names siger at det betyder:
1. English name derived from a place name in Meath, meaning “hill”
2. Hindi name meaning “star”
Hendes efternavn Aya er desuden japansk og betyder farverig ^^
Nova 02.03.2008 17:31
Josette - Ja xD Det er faktisk ret underholdene xD Det er sådan en ordbog-tingest, der kan blive installeret til Firefox... ved ikke om den kan til andre.. Men for ikke at spamme så meget, så er Samson jo muskuløs, og så passer det egenlig meget godt med at den siger Herkules? xD 8P
Josette 02.03.2008 17:46
Samson - Haha synes godt nok det er nice 8D ((Ligesom Firefox iøvrigt også er! *synge sejerssang for ræven*)) xDOg ja hvis Samson nu ikke havde været så skide ond, så kunne han da nok godt have været sådan en berømt helt! BD Haha, weee xD
Haha, men det med Josette's navn.. hun er ironisk nok steril, fordi hun er vampyr xD maha !
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Nova 02.03.2008 18:01
Josette - Samson, helt? XD Måske :P Men det er ret så udelukkende i hans situation, at handle tingene på ^^'Nice xD Josette er også en grinern person xD
Men tror at vi skal stoppe med at spamme? XD
Slettet Bruger 07.03.2008 19:59
Jeg fandt selv på Kazumetzus o: Sad og skulle oprette ham på det rpg han oprindeligt er på.. og så.. fandt jeg bare på det o.o;; skrev en masse bogstaver.. og så blev starten "Kazu".. og så skulle det lyde lidt nuttet.. xD så satte et metsu på.. men jeg kan bedre lide bogstavet Z, end S.. så skiftede det ud til et Z... og så fik han sit navn X3 Slettet Bruger 26.03.2008 15:26
Mit navn kommer fra 3 forskellige bøger.Vinea(fornavn): en gammel tegneserie min mor havde liggene...
Saravelda(mellemnavn): The healers keep, af Victoria Hanley.
Pellinor(efternavn): The Gift, af Alison Croggon.
Slettet Bruger 26.03.2008 17:31
valgte mine navne fordi jeg syntes det var cool, og fordi jeg simpelthen syntes det er lamt med japanske navne her....syntes ikke det er passende.Chatboks
IC-chat▽