Midt på en hvid slette.

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 22.10.2009 21:36
Det var nu skægt at se folks reaktion når de ikke kendte til hans healing. De så altid så fandens overraskende ud.
Det var næsten kært, selvom han holdt langt mere af hvordan de så ud inden de kredsede af. Fyldt med smerte og despresion.
Han havde ikke regnet med at hun pludselig ville hive et våben frem, selvom han burde havde gjort det og derfor blev den let presset ind gennem hans hud, hvor den hurtigt skar igennem hans kød.
Havde tingest været meget længere, så ville den næsten havde stykket igennem ham.
Heldigvis dog, ramte den på den mest perfekte måde, så det bare gjorde mere ondt end at den øddelagde.
Da hun trak sig tilbage *Hun hev vel tingen med sig? xD*, lagde han irreteret en hånd over såret, inden han så smilende ned på hende.
Hostede blod op? Hvor rart. Han kunne næsten mærke hans tænder løbe i vand på grund af lugten.

"Begynder du at indse at du simpelthen er en svækling? Selv om din fysiske styrke"

Knurrede han grinende, inden han fjernede den nu blodige hånd. Såret var allerede væk igen.
Denne gang ville han lade hende angribe. Eller flygte. Hvad enten hun nu lige havde lyst til.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 22.10.2009 22:00
Katah tørrede hurtigt blodet væk fra mundvigen med bagsiden af hånden, som stadig knugede den lange dagger, den var af samme solide bygning som hendes økse, men alligevel slank og elegant, endnu et af Katahs egne værker.
"Svækling, næh nej lille mand, bare fordi at i et begyndt at udvikle kløer gør jer hverken stærke eller målrettede!" lo hun lavt, før hun roligt skridtede frem mod ham, hvis hanogså var i stand til at hele sig selv kunne den her kamp godt gå hen og blive svær, for ikke at sige at den kunne tabes, det var ufatteligt, det skulle være første gang hun havde tabt en kamp mod en sydbo, det skulle hverken Tarrak eller Arkk vide, hun ville få lov il at høre for det i flere måneder.
Nok var Katah ikke så smidig som mange andre, til gengæld var hun hurtig, hun kneb øjnene sammen mod Kyoshiro, før hun satte af mod ham og gjorde et ihærdigt forsøg på at plante daggeren i soden på ham, hvor den ville gøre mest muligt skade, før hun igen rullede væk.
Den fysiske aktivitet gjorde ikke skaden meget bedre, hun rømmede sig, og den metalliske smag af blod fulgte roligt med, det gjorde hende arrig, og ikke mindst, fik hende til at gå i total blodrus, når det skete blev hun blændet af vrede, til hun næsten ikke orkede at stå på benene, ikke et kønt syn

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.10.2009 02:10
Godt nok var hun overraskende hurtig på grund af hendes størrelse, men hendes sår og blodtab havde sin impakt og hun lignede ikke en der ville kunne løbe lige længere.
Desuden var der den der vrede. Han plejede at være den hysteriske del af en kamp, men når han nu alligevel var så overlegen *Cough* var der ingen grund til at blive tirret.
Hun var hurtig ja, men til hans trænede øjne virkede hun ret.. klumset. Han trådte derfor hårdt til siden for ikke at blive ramt, inden han, nu han havde fart på, trådte nogle ekstra skridt tilbage.
Han havde hænderne i lommerne og et smil på læberne. Sunket skuldre og stod med sin ringe vægt på det ene ben. Ikke bare overlegent.. Dovent.

"Begyndt at udvikle klør? Du har næppe kæmpet mod særlig mange overnaturlige væsner.. Pattebarn."

Sagde han tænktsomt, satte hovedet lidt på skrå for effekt. Sjovt. Han havde ellers forstillet sig at hun var en kriger der rendte rundt og slagtede alt hun ikke kendte til. Sådan lidt.. Huleboer agtigt.
Men okay. Det gjorde de fleste i den her tidsalder. Kyo var ikke meget bedre.

"Pff. Du er mere uintilligent end jeg regnede med. Du kan gerenteret hverken læse eller skrive. Kun slås. Ynkeligt"

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 23.10.2009 11:52
Katah kneb øjnene sammen mod ham, fint, hvis det var sådan han ville have det. Hurtigt brændte hun igen sårene sammen med en simpel bevægelse før hun vendte hovedet til en makaber stilling, før hendes nakke gav efter med et højlydt knæk, pludselig tænkte hun over hvad han havde sagt overnaturlige væsner.Hun kunne mærke hvordan adrenealinen begyndte at kæmpe sig vej gennem hendes blodbaner, "Pattebarn? Hvem er det der ikke kan tage en redelig kamp op, og ganske vidst kan jeg ikke skrive, men hvad skal jeg bruge det til? Den boglige viden hjælper ingen steder!" knurrede hun endnu med blod i mundvigede.
Hun var parat og bevæbnet til hans angreb, hvis det blev til noget, han lod ikke til at have synderligt lydt til at komme tæt på hende.

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 07.11.2009 19:38
"En redelig kamp? Jeg har ligefrem smidt mine våben, pjevert. Desuden, at kæmpe helt fair er kedeligt. Det er kun de latterlige lys krigere der tror det virker."

Hvæsede han tilbage. Han blev ikke det mindste fornærmet. Det passede jo fint. Hvorfor dog kæmpe fair? De fleste han mødte som prøvede det, endte trodsalt op med at blive flænset til strimler.
Han måtte dog hæve et øjenbryn af hende alligevel. Hjalp boglig viden ikke? Hvad fanden viste hun også om det, når hun ikke læste?!
Han rystede derfor på hovedet og uden videre trak han ærmet op på sin højre arm.
Over hele hans arm, lidt længere oppe end fra håndledet, var der ridset dæmoniske tegn ind i armen på ham.
De forkom næsten skinnende, som bevægede der sig lava under huden på ham, men alligevel kunne man hurtigt se at de højst sandynligt var selvlavede.
Ret makabert og udentvivl havde de været smertefulde.
For effekt fik han dem til at lyse op så selv sneen omkring hans arm blev en varm røde farve.

"Du ved ingenting. Havde det ikke været for boglig viden havde jeg ikke haft de her. De styrker min kontrol over ild og hjælper mig til at styre selv vulkaner. Tror sku ikke at en hvalp som dig er i stand til bare dét. Når du ikke kan læse, hvordan ved du så hvad det kan skabe?"

Han var ret glad for bøger. Hun havde udentvivl fornærmet hans forkærlighed for tekst.
Han viste ikke ligefrem sin tekst til alle og enhver. Men hun vidste trodsalt ikke hvorfor.

OOC: Upsies xD Glemte at sige at jeg skulle på ferie.. Uhm.. Woops?

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 07.11.2009 20:56
katah løftede hånende øjenbrynene, hvad i alverden bilte han sig egentlig ind "jeg klarer mig uden tekst, hele min stamme har klaret sig udentekst, så hvorfor skulle vi sidde og blive små ynkelige mennesker som jer, ved at stirre hjernedødt ned i et par sider?" knurrede hun hårdt mod ham og trådte et par skidt tættere på "bøger har kun ført jeres natur bag lyset, og se på jer selv hvad i er endt som! Små ynkelige skvat, der ikke er i stand til at jage uden våben, bygge uden redskaber eller for den sags skyld hore uden at have fået lov til det!" fortsatte hun hånende med et overdrevent smil på læben, i Katahs verden var det helt forkert, eller for den sags skyld i hele Karthorks "i kan ikke engang bevæge jer op på en klippetop uden tøj, svagt og sølle, det eneste i kan nu, er at håbe på at jeres krop er elastisk nok til at i kan undvige!"
Katahs blik vigede kort ned mod hans arm, hvor mærket lyste op, det rørte hende egentlig ikke, i hendes stamme var den form for udsmykning ´normal, men hvad hun ikke kunne få ud af hovedet var hans healing, det var ikke normalt, og bestemt ikke naturligt for et menneske, det var sikkert

Lillesøster til Tarrak

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 08.11.2009 21:48
"Din stamme er sikkert også begyndt at svinde ind, i er nok på vej mod udryddelse. Vi er måske små sydfolk, men dumme nordfolk ender med at blive slagtet."

Svarede han let, kredsede sig på hagen inden han atter smilede muntert. Den kvinde.. Var nu lidt skæg.

"Desuden kan i sku da heller ikke bygge uden redskaber og det er sku os der har skabt konceptet "at bygge". I ville ikke kunne bygge et skide skur havde det ikke været for os. Desuden skal du ikke sammenligne mig med de latterlige mennesker der render rundt i syden. De er blot føde"

Tilføjede han lidt efter, atter et var uden megen omtanke. Det var næsten bare et reserve svar, det var ikke første gang han havde brugt den.

"Men så langt MÅ du da havde tænkt, eller hvad?"

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 10.11.2009 14:56
Katah slog en stor latter op og rystede på hovedet med et opgivende suk "Du fatter da intet gør du?" sagde hun med et smil og strakte sig "Vi har slet ikke brug for redskaber, vi klarer det med håndkraft, og nej lille mand, i har ikke skabt det koncept at bygge!" sagde hun bestemt og så alvorligt på ham, han irriterede hende grænseløst, men det var ikke noget i forhold til hendes bror.
"og desværre lille mand, så er jeg nødt til at skuffe dig, Karthork vokser!"sagde hun med et smil, det var vel rigtigt, men stammen havde det bedst med hinandens selskab, det var i realiteten kun Tarrak, hende selv og Arkk der havde vovet sig ned til syden for lidt mere spænding "Hvorfor skulle jeg desuden æde noget så lille og vintørt som sydstatsfolk!" knurrede hun bestemt, hun havde spist menneskekød før, men det var kun hvis hun ikke gad gå på jagt, eller som tegn på sejr

Lillesøster til Tarrak

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 10.11.2009 15:02
"Pff, i må have hugget det et sted fra. Hvis dine aber af en familie har samme intilligens som dig - ja så kan i umuligt have skabt noget som helst"

Knurrede han tilbage, dog stadig med et smil på læberne. Det her var sku lidt sjovt. Hold kæft hvor var hun dum.
Han trak desuden let på skuldrende og gav hende et dovent smil. Hun var ikke så glad for at det gik mod hendes familie.. Jamen så..

"I vokser? Hmm så ved jeg hvilken by jeg næst skal destruere. Eller i kan ikke engang være en by! Måske en hule, hmm?"

Tilføjede han smilende, han så lidt ud som om han ikke truede hendes familie på livet. Som stod de og snakkede om hans ynglings frugt.
Han måtte dog give en latter fra sig over hendes sidste kommentar. Hold da kæft, hun fattede intet.

"Sku da ikke æde for jer!" Sagde han grinende.
"Sku da æde for mig, din tåbe."

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 10.11.2009 15:10
"Nej kære, nu ligger landet sådan at i har hugget byggekunsten fra os, i er bare for dumme til at udnytte den ordentligt, jeres bygninger kan ikke engang holde til et simpelt slagsmål!" sagde hun med et smil på læben, hun var ærlig, hende og hendes bror havde næsten smadret kroen i det sydlige da de var opppe at toppes der, i norden måtte de hærde bygningerne med metaller så de ikke så let faldt fra hinanden, når to nordlændinge kom op at kæmpe.

"Hvis du går 15 mil den vej, så lover jeg dig at du ikke slipper levende væk!" sagde hun med et overlegent smil og pegede i nordlig retning, netop hvor Katah selv var kommet fra "Men det er jo typisk jer sydstatsfolk, jer og jeres selvmordstanker!" sagde hun og sukkede rystende på hovedet, som havde han allerede taget livet af sig selv.
"Nårh ja, du kan da godt selv æde sydstatsfolkene, jeg foretrækker bare en jeg bliver mæ af, på den anden side skal der vel ikke så meget til at mætte sin lille spinkle krop!" fortsatte hun med sin hånende attitude mens hun utålmodigt kløede sig på halsen

Lillesøster til Tarrak

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 10.11.2009 15:18
"Pff vi behøver ikke skabe bygninger der kan holde til slagsmål. Vi slås ikke konstant, din amøbe. Kun småhjernede skabninger slås uden.. Ej nu stopper det kraftedme!"

Han begyndte stille nok, men kom så lidt i tanke om hvad han havde gang i. Han beskyttede et folk han så som kvæg.
Desuden havde hun ret. Deres bygninger holde til niks. Han havde selv øddelagt et par vægge i selv samme kro.
Han satte hænderne på hofterne og sukkede irriteret, strejkede ryggen kort inden han så hen på hende igen.

"For det første, jeg ses ikke ligefrem som en sydstatsborger længere. Nej jeg spiser mindre end de fleste, langt mindre og sidst, hvis jeg gad at lalle hen til din ynkelige, lille, latterlige by ville i være udraderet inden i vågnede op og fattede hvad der skete!"

Tilføjede han hvæsende. Han var ikke blot en dum, lille sydstatsborger. Hun havde vist aldrig været oppe at skændes med en dæmon.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 10.11.2009 15:43
Katah slog en høj latter op idet han afbrød sig selv, fjollede lille mand, han vidste ikke engang hvad han snakkede om, ligesom de fleste nede fra syden, forvirrede små snothjerner, i hvert fald hvis man spurgte Katah, hvilket folk altid gjorde, ifølge hende.
"Nejnej, så begynder han at trække i land!" knurrede hun med sin dybe rustne stemme, det var endnu ikke gået op for hende at han var af dæmonisk afart, men hun var også ligeglad, hun gad ikke tænke så meget over sådan noget pjat, en fjende var en fjende, en dæmon var bare værre.
"Prøv at hør her sære mandsperson, du kender tydeligvis ikke min stamme, så lad være med at puste dig op før du kan tillade dig det!" sagde hun bestemt og stirrede stift på ham

Lillesøster til Tarrak

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 03.12.2009 12:57
Til sidst strøg hun sig gennem håret og skævede over mod bjørnen, hendes tålmodighed var ved at slippe op, og desuden sulle hun nå tilbage til stammen inden aften "Du kan komme forbi hvis du stadig har et problem svans!" knurrede hun rustent, før hun gik over til bjørnen og løftede dens store krop op på skuldrene, det ville blive en lang tur med hendes sår, men det havde hun ikke i sinde at vise Kyo.

// Out

Lillesøster til Tarrak

Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 17:11
Lux kommer flyvende ind over den hvide slette og lader et sted i midten. Vinden pisker rundt og er bidende kold og selv om at hun ikk har ret meget tøj på, så fryser hun på ingen måde. Hun sætter sig direkte ned i sneen og kigger ud over krystallandet og spekulere over hvordan hun kan få det hele tilintetgjort. Men hun er indtilvidere alene. De tre søskende hun har, er ikk kommet til krystallandet endnu.
Det er mørkt udenfor, men sneen oplyser sletten. Den stjerneklare himmel hjælper oss til.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 17:26
Alexander bevæger sig igennem sneen, han træder netop ud på en stor hvid slette og han hvisker en ed eller to, det lod til at det tip han havde fundet var forkert, en ting Alexander nok skulle sørge for at minde hans kontakt om når han fik sin velfortjent "belønning" det undrede ham dog lidt, det var de aller færeste mennesker der kunne finde på at lyve overfor Alexander, og endnu færere hvor han ikke kunne opdage det med det samme. Det mærkeligste var dog at denne mand udmærket var klar over hvem Alexander var og hvad han kunne finde på at gøre ved folk der løj overfor ham, faktisk havde Alexander endda givet sine hententioner til kende hvis han var nød til at rejse så langt væk for absolut ingenting.
Alexander var iført en særdeles tyk frakke uden på hans normale attire, han havde desuden et par tykke skindvanter på, dette betød at selv den skarpe kulde ikke fik ham til at fryse.
Alexander spejdede omkring og var sikker på at han fik øje på et flyvende væsen der landede, han lukkede øjnene i engang, afmærkninger i hans ansigt lyste klart op, og idet han åbnede sine øjne igen var begge blodrøde, han var nød til at sikre sig at det han havde set ikke blot var noget han troede.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 17:34
Lux får øje på Alexander og holder øje med ham, men bliver dog siddende. Hun er helt rolig og betagter ham på afstand, prøver at finde ud af hvem han er. Stjernerne på himlen, genspejler i hendes sølv perle øjne. Hun sidder med benene langs sneen og har armene bag ryggen, så hun sidder i en afslappende stilling. Den hårde vind blæser vildt i hendes hår og hiver i hendes kjole. Oss fjerene i hendes vinger svajer i takt med vinden. Lux er ikk nem at se i sneen, da hendes tøj og hår er helt hvidt, men hendes øjne og blodrøde læber afsløre hendes position.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 17:55
Alexander var nu 100% sikker på hvad det var han så, denne kvinde var intet ringere end en engel, men der var dog noget over hende der ikke gav den typiske engle wipe som de normalt havde omkring sig.
Alexander begyndte roligt at bevæge sig hen imod kvinden han gjorde det tydeligt at han ikke bar nogle våben, ikke fordi han var bange for at hun ville angribe, men han orkede egentlig ikke nogen kampe, og selvom han var sikker på at han ville have en reel chance for at slå hende så havde han ikke rigtig lyst til at udfordre skæbnen, hendes evner var farligere, dette var han ikke et sekund i tvivl om og kampen ville kunne gå begge veje.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 18:02
Hun bliver siddende til at starte med, da han kommer nærmere, men rejser sig så op. Hun ligner gangske rigtigt en engel, men kigger man godt efter i hver mundvig, vil man kunne se to spidse tænder. Det er det eneste tegn som viser at hun er en dæmon. Hun sætter hænderne i siden da han bliver ved med at nærme sig, men ligger hovedet på skrå og ser undersøgende ud. Lux siger inget til den fremmede herre som langsom nærmer sig hende. Vinden blæser stadig bildt og får kulden til at være den samme bidende temperatur.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 18:21
Alexander nærmede sig kvinden, han lagde hovedet lidt på skrå og kiggede lidt nærmere på hende, fra hvad han kunne se var der intet fjendligt over hende, og dette gjorde at han følte at han kunne gå tættere på, og nu var der ikke mange metre imellem dem.
"Goddag frøken, hvad laver de dog herude?
Sagde Alexander og smilte venligt til hende, det var første gang han nogensinde konverserede med en engel og han var ikke helt sikker på hvordan de ville reagere, dette var også grunden til at begge hans hænder var knyttet og at hans øjne var stærkt fokuseret på hende, hvis der nu skulle ske noget.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 18:28
Lux ser undrende på den fremmede, som om hun ikk forstod hvad han sagde til hende, men smiler pludseligt.
"God aften."
Hun kigger ham i øjnene og ser undersøgende ud.
"Det er ikk for at være uhøflig, men det vedkommer ikk rigtigt Dem Hr?"
Hun ser spørgende på ham og venter på hans navn. Selv om at hun ikk svare ham på hans spørgsmål, er hun ikk uhøflig og lyder hverken sur eller fornærmet. Hun kigger lidt op og ned af ham og så i øjnene igen og smiler til ham. Kigger han hende i øjnene, vil han kunne se sit eget spejlbillede i de to sølv kugler hun har i øjnene.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1