Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 25.12.2010 23:21
Alwyn missede med øjnene, da hun hørte at han tiltalte hende som 'du'. Kun hun gjorde det. Alle andre skulle vise respekt. "Jeg beklager, gamle mand. Du ser så lille ud... helt her ovre fra." brummede hun utilfreds og tog et par skridt imod ham. De høje hæle klikkede højlydt, som hun gik afsted. Hendes hvide frakkelignende dragt gjorde hendes spinkle figur synlig iblandt ruinens drilske skygger. Hun bevægede sig rundt langt muren, og betragtede de slidte gobeliner med et vurderende blik. Som var hun en kunst-sælger, der analyserede et køb.
"Hvad laver De her, hr, ifærd med at ødelægge antikviteter? Er De en af Dem som har stjålet genstande herfra? Der har været en del uro på det sidste, og jeg må beklageligvis arrestere Dem hvis det er. På den anden side, så har jeg ikke tid til at komme herud igen, blot for at finde de potentielt rigtige balademagere, så jeg tror blot at jeg burer Dem inde alligevel - som en advarsel, må De forstå. Intet personligt."
Hun talte, som hvis det det var ganske normal samtale, mellem to gode venner. Hun hadede at skulle lave sådanne ting. Det var det værste. Hvad havde man vagter og krigere til, hvis man selv - som general - måtte tage sig af ligegyldige sager som disse? Til helvede med krigerne!

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 25.12.2010 23:44
"At have ødelagt et par stole, må jeg vel kende mig skyldig i, men i at have stjålet må jeg dog rette dig."
Han begyndte langsomt at gå over mod hende. "Jeg har ikke hugget det fjerneste, for jeg har ikke kunnet finde noget. Det lader til, at mine kilder har løjet om beliggenheden af den genstand, jeg søger, så jeg må desværre forlade stedet tomhændet. For jeg har da i sinde at forlade stedet. Men det bliver desværre ikke for at følge dig tilbage til fængslet." Han sendte hende et selvsikkert smil. "For jeg har ikke i sinde at blive smidt i fængsel eller at blive straffet på nogen anden måde af dig eller dine - hvad er du egentlig? Næppe en byvagt, og lysets kriger er fuldstændig udelukket. Du kan ikke være freelance, da du stadig forsøger at fange mig, så vi ender på enten en mørkets kriger eller en del af inkvisisationen. Og siden jeg ikke har det bedste forhold til nogle af disse, så tror jeg, at jeg springer over."
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 25.12.2010 23:54
Alwyn betragtede manden med et stift blik. Kom der nogensinde en ende på hans talestrøm? Hun havde ikke tid eller overskud til dette her. Det var koldt, det var klamt og der var en underlig indelukket stank herinde. Hun betragtede gobelinen, som manden havde været i færd med at destruere. Alwyn, som dybt inde i sit kolde hjerte, havde en forkærlighed for kunst, betragtede dét, som førhen havde været et mesterværk i stof. Hun blev i et kort øjeblik fortabt i den mystiske kvindes øjne, som dels så ubegribeligt sørgmodige ud, men også, som hvis de skjulte en hemmelighed. Hun vendte atter blikket imod manden foran sig, og betragtede ham indgående da han kom nærmere. Han var ældre end hun først havde antaget - okay, rettelse. Han var ældre end hun efterfølgende havde antaget. Hun tog nogle svejende skridt imod ham og stirrede på ham med de mørke øjne. Men hvem troede han egentlig at han var? Og så gik han endda rundt uden at vide hvem hun var. Hun lagde triumferende armene over kors og sendte ham et skævt smil.
"Jeg er General Alwyn Flowerew. Og hvem er du, når du nu ikke er en tyv? Og hvad søger du, som du ikke kunne finde her?"

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 26.12.2010 00:04
"Lord Argon Dracoran til deres tjeneste," svarede han med et let buk. "Og jeg har opsnappet løse rygter omm en genstand lig denne." Han løftede sin handske af sort bjergkrystal og lod alle fingrene forvandles til pigge på omtrent en halv meters længde. "Og eftersom denne skattebasse, en handske skænket verden af Kile, for sig selv er et enestående instrument, så ville flere dele af den være endnu bedre. Rygtet har sagt, at der skulle være en hel rustning tilsvarende denne, men den skulle være spredt ud over uudforskede egne og have ligget der siden svundne tider, så chancerne for at finde disse dele er små. Meget små. Derfor havde jeg håbet lidt på at kunne finde noget mere af den her, men ligesom med mit sidste spor, så var det en blindgyde. Og for at sikre, at jeg ikke keder dig yderligere," tilføjede han ved synet af hendes misfornøjede ansigtsudtryk. "Så vil jeg lade dig komme videre med hvad du nu end var i gang med, general."
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 26.12.2010 00:18
Alwyn betragtede den sorte handske med genfunden interesse. Hun tiltede hovedet en anelse og bed sig i læben. Et magisk objekt... Som matchede... Hans evner? Hun missede med øjnene. Tankerne om hvad et sådan våben ville kunne gøre. Og nu hvor han havde den lille rotte omkring sig altid - en rotte med tilsvarende evne - så var det ikke just nemmere. Hun lod tungen fugte læberne, og fokuserede sine tanker igen.
"En handske siger du?" gentog hun og nærmede sig den ældre herre. Hun overvejede, hvordan hun skulle nedlægge ham. Et nyt våben kunne man altid bruge. Og et magisk våben var uden tvivl noget hun kunne bruge. "Og der er altså flere." mumlede hun. Hvis handsken havde denne evne, hvad så med de andre dele?
"Sig mig, hvad ved du om disse genstande?" spurgte hun interesseret og betragtede ham indgående, som en grib våger over et døende kreatur. Selvfølgelig kunne dette våben gøre det svært for hende, at slagte ham - hun ville nødig søle handsken til i blod. Gad vide om evnen fungerede, hvis hånden blev fraskilt resten af kroppen?
Et smil gled over hendes læber.

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 26.12.2010 00:28
Argon brød sig ikke om det ansigt, som kvinden stillede op med.
"Det der ansigtsudtryk bekymrer mig lidt," sagde han så sandfærdigt. "For det minder mig lidt om det blik, mine skabninger plejer at have, før de angriber mig. Nej, ikke alt hvad denne handske kan, er brugbart."
Han forlængede fingerpiggene yderligere en tomme og løftede hånden som tegn til, at hun skulle holde sig på afstand, mens han talte.
"Du får noget af din eftertragtede information," sagde han. "Men så bliver du desværre nødt til, at holde dig i skindet så længe."
Han ventede for at se, om hun stoppede sin rovdyrsagtige fremtræden, eftersom dette skræmte ham lidt. Hun havde et sultent glimt i øjet, og dette havde intet med mad at gøre, medmindre hun altså havde i sinde at æde hans handske og højre arm.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 26.12.2010 00:41
Alwyn lo en perlende latter og lagde lidt afstand imellem dem. "Jeg beklager. Jeg har for vane at studere kødet før jeg fortærer det." indrømmede hun. Det var flere år siden hun havde brugt den sætning sidst. Dengang den faktisk gav lidt mening. Da hun mistede sin anden evne, mistede truslen dog sin betydning.
"Fortæl mig endelig hvad De ved, hr. Lord. Hvem ved - måske har jeg hvad De søger." lød det fra hende. Hun drejede rundt og gik med ryggen til ham, imens hun betragtede salen. Hun vurderede sine muligheder, hvis hun skulle angribe ham. De ville komme i nærkamp, eftersom hun hverken havde spyd, bue eller armbrøst med sig. Ærgeligt. Men det var intet problem. Handskens finger-længde ville blive et problem for hans bevægelsesmuligheder, og det så ud til at den ikke havde nogen effekt over håndleddet. Selvfølgelig var det farligt at antage sådanne ting. Men hvad var livet uden lidt prøvelser? Desuden vidste Alwyn, at en finger havde tre bøjelige led, hvis knoerne var medtalte. Så ved mindre handsken suplerede med et par knogler, så var dens angrebsvinkler begrænsede. Hun havde klart et par fordele. Hun vendte sig atter om, og stod nu ansigt til ansigt med manden igen.
"Hvor fik De handsken fra, Lord Dracoran?" spurgte hun, næsten respektfuldt.

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 26.12.2010 00:52
"Det er en lang historie, som jeg har tænkt mig at gøre umådeligt kort og præcis, bare for din skyld," tilføjede han, selvom det var en gammel løgn. Det var snarere for at beskytte sin familie. "Jeg fik den af min kone. Hun en af Kiles tilbedere, for ikke at sige prædikanter, og hun var handskens midlertidige vogter. Da vi blev gift fik jeg den overdraget, og siden har jeg gået med den. Længere var den historie ikke."
Han blev så opmærksom på, at han kunne have efterladt en mulighed for Alwyn, til at opsøge hans kone, hvilket han ikke tillod.
"Desværre vidste hun ikke mere om de tilbageværende dele af rustningen, end du gør nu. Det var også derfor jeg følte mig nødsaget til at finde kilder rundt omkring i landet. Desværre har ingen af dem kunne bringe mig nogen brugbar information, og derfor mener jeg, at de skal straffes. Ulydighed kræver sin straf, synes du ikke, fru general?"
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 26.12.2010 20:41
Alwyn betragtede gobeliner, murbrokker og knuste møbler, med et mildt blik. Hun bed sig i læben og lod fingrene glide langs den ru mur. Hun trak på smilebåndet da han fortalte om sin kone. Et eller andet sted havde hun pludselig ikke lyst til at skade ham. Hun havde respekt for familie. Hun havde faktisk respekt for andre. Det var noget nyt for hende, at have respekt for andre. Hun bed mærke i, at handsken havde en såkaldt vogter. Det var underligt. Så det var ikke bare en magisk genstand, men én, som behøvede en beskytter. Var der derved også kun få mennesker, som kunne kontrollere dem?
Alwyn bed sig i læben og hævede et øjenbryn. Hun ønskede ikke at skade ham, hvis dette ville lade en kvinde i stikken. Hun vidste selv hvordan det var, at være alene. Hun knugede hænderne sammen og vendte sig imod manden. Hun vurderede ham med blikket og trak på skuldrene. "Ved du om der findes andre dele af rustningen? Og har du nogle ledetråde at gå efter?" spurgte hun, ganske roligt. Egentlig kunne det være fantastisk spændende med en lille udfordring. En skattejagt. Ham mod hende. Et smil gled henover hendes læber.
"Ulydighed? Snarere uvidenhed og dumhed. Folk skal ikke straffes for deres dumheder. Hvis landet lå sådan, ville samtlige Mørkets Krigere være bag tremmer." lo hun ærligt. "Jeg straffer ikke ulydigheden. Det gør ... Inkvisitionen." sagde hun bittert.

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 26.12.2010 22:51
"Den eneste ledetråd jeg fik, var da min kone fortalte mig, at der muligvis fandtes andre genstande lig denne. Men nej, faktisk har ingen af de andre haft hold i virkeligheden, så jeg er ærligt talt begyndt at tvivle på genstandenenes eksistens. Ikke dermed sagt, at jeg vil opgive min søgen, da det, at få fat i en genstand af denne statur ville være fantastisk i tider som disse. Med alle disse angreb af elementaler og inkvisitionen, som du selv nævner, så er lidt beskyttelse ikke for meget forlangt." Han gnubbede sig tankefuldt på hagen med sin anden hånd. "Faktisk har jeg overvejet, om elementalerne ikke burde vide noget om det. De må om nogen være ældgamle, stærke væsener, der kan vær esat til at beskytte dele af sættet, hvis det da er et sæt. Jeg går stadig ud fra, at der er en hel rustning. Men jeg overvejer, om det at fange en elemental og udspørge den om disse genstande ville være en god idé. Ifølge plakaterne, så kan de slå ret hårdt fra sig. Men hvis de virkelig holder nøglen..."
Han kiggede endelig op på hende igen, dog uden at sige mere.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 26.12.2010 23:07
Alwyn lo, da han fremsagde sin idé. "Fange en elemental? Er De vanvittig. Med al respekt, Hr. Lord, så tvivler jeg på at en mand i Deres alder ville være i stand til at fange en elemental alene." Det var jo næsten umuligt at nedkæmpe en elemental, og da slet ikke fange den. Eller var det muligt? Hun sank en klump og vendte ansigtet imod muren. Måske?
"Så De ved ikke med sikkerhed om de eksisterer." mumlede hun. "Måske står der noget i de kongelige arkiver?" foreslog hun. Dem havde hun trodsalt adgang til. Og det kongelige bibliotek. Krystalpaladset var låst af og bevogtet dag ud og dag ind. Hun ville snildt ville få adgang.

"Der stå noget..." mumlede hun for sig selv. Hun missede med øjnene og tænkte på sin søsters dagbog.

{...} Jeg har tilbragt utallige dage med artefakten. Eller har det været uger? Måneder? Jeg er ikke længere sikker... De andre kommer ind til mig fra tid til anden; tilbyder mig mad eller forstyrrer. Alwyn siger at jeg blot skal glemme det. Opgive det. Men jeg er ikke klar til at vende ryggen til det! Jeg vil forstå det. Jeg er nød til det... Er det et våben? En guide? Måske begge dele? En klog mand sagde engang, at den som øger sin visdom, øger sin smerte. Jeg forstår det meget bedre nu... Men er det den virkelige sandhed? Kan man kæmpe med idéer og information, i stedet for sværd og stål? Det er simpelt. Elementært. Kontrol... Den vil give mig alt. Tilbyder mig alt. Det eneste den vil have tilbage er total lydighed. Og hvem kan sige imod? Den uendelige fristelse. Jeg kan selv huske mit eget øjeblik med --- 

Hun var blevet afbrudt. Hun havde ikke læst mere. Hun havde ikke læst færdigt. Hvad havde søsteren fundet? Kunne der være en sammenhæng? I så fald, havde Alwyn det spor, som Lorden søgte. Hun trak på smilebåndet og nød tanken et øjeblik.

( Du har lige givet mig en grund til at bruge Alwyns søsters gamle dagbog :D Tak! <3 )

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 27.12.2010 17:42
"Jeg ved at det lyder tosset," begyndte han. "Men hvis jeg får hjælp, eller bare overlister elementalen, så er det bestemt muligt. Jeg stopper ikke der, hvor folk siger, at man ikke kommer længere. Ellers havde jeg ikke været der, hvor jeg er i dag."
Han kiggede tankefuldt på Alwyn, som så endnu mere tankefuld ud end han selv. Så smilede hun.
"Du ser da vist ud som om, du har fået en idé," konstaterede han. "Er det noget, du har i sinde at dele, eller skal jeg bare stå her og føle mig dum?"
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 27.12.2010 18:08
Alwyn smilte skævt og lagde armene over kors. Hun studerede ham indgående og trak på skuldrene. "Jeg ved ting." svarede hun kortfattet og gik tættere på ham igen. "Så du agter at indfange en elemental. Det lyder spændende." sagde hun eftertænksomt. Selv var hun ikke bange for en udfordring. Eller en skattejagt. Eller begge dele. Hun savnede faktisk lidt spænding i sit liv. At tilintetgøre alt godt havde gjort tilværelsen kedelig - ligegyldig ligefrem. Der var jo ingen mening i at hærge, plyndre og pine andre mennesker, hvis der ikke var nogle 'gode' mennesker, til at straffe en. Det var ... meningsløst.
"Måske... Kunne jeg hjælpe dig med elementalen." mumlede hun eftertænksomt og glædede sig næsten allerede. Hun trængte til lidt træning, mente hun, og elementaler var gode at øve sig på.

"Lad os lave en aftale, Hr. Lord, hvis jeg hjælper dig med at finde og nedlægge en Elemental, så fortæller du mig ALT du ved om disse magiske genstande. Jeg er sikker på at der er noget, du ikke har fortalt mig."

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 27.12.2010 22:32
"Det lyder som en god idé, må jeg indrømme. Men de sidste rester af viden, som jeg besidder om denne genstand, er hvad den siges at være skabt til, og hvordan man bruger den. Og mellem os to, så ved jeg ikke rigtig hvor smart det er, at fortælle én, der muligvis kan finde en af delene, hvor smart det er at fortælle, hvordan man bruger den."
Han trak på skuldrene og forsøgte at se upåvirket ud, men hvis hun fik fat i rustningen i stedet for ham, kunne han godt blive i et lidt dårligt humør, da han følte at genstanden retmæssigt tilhørte ham. Selvfølgelig vidste han, at det var noget bavl, men han ville stadig føle sig snydt, hvis en anden fik fat i hans rustning for næsen af ham, specielt når det var ham, der havde røbet dens eksistens.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 27.12.2010 22:43
Alwyn trak på skuldrene og smilte mildt. "Jeg forstår." sagde hun mildt og rettede sig op. Hun placerede begge hænder på ryggen og lod tungen glide henover de røde læber. "Så kan min hjælp jo tjenes på en anden måde," lød det fra hende. Penge var altid gode at have, men det var faktisk ikke det hun søgte.
Hun bed sig i læben. "Eller... De kunne måske fortælle mig hvad den var skabt til? Jeg er vældig nysgerrig." sagde hun og hævede et øjenbryn. Hun skulle nok finde ud af hvordan man brugte det - og hvem ved. Måske var det slet ikke så fantastisk, som det så ud. Hvis hun ikke havde brug for det, så kunne Lorden jo få det. Måske havde hun slet ikke brug for det - men allierede kunne man altid bruge. Folk at stole på...

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 27.12.2010 22:54
"Hvis det ikke ender med at blive brugt mod mig, så kan det vel ikke skade at fortælle om det oprindelige formål." Han lænede sig op ad væggen. "Handsken fik jeg, som jeg før har nævnt, introduceret for mig af min kone, der har viet sit liv til at være prædikant for Kile. Hun forsøger at omvende folk til troen på hende, men det er lidt irrelevant i denne sammenhæng. Hvorom alting er, så fortalte hun mig, at det er et våben, der blev hende skænket af Kiel selv, der så det som et redskab til at fremskynde døden hos dem, der forsøgte at flygte fra den. Døden er uundgåelig og er i sandhed noget der ikke skal fifles med, siger hun. Noget religiøst pis, hvis du spørger mig," tilføjede han. "Jeg er ikke så troende, at jeg tror på det. Det er også derfor, at jeg faktisk havde tænkt mig at benytte den komplette rustning til nøjagtig dette formål. Hvis man behersker hele dødens arsenal, må man vel på sin vis have helle. Døden kan ikke dræbe den, der bruger dens våben. Og ja, jeg ved at det lyder dumt, for det er sandsynligvis ikke engang Kile, der har skabt genstandene, men sådan var de historier jeg hørte. Sandsynligheden taler dog for, at det bare er en historie min kære kone har bakset sammen for at forsøge at omvende mig," tilføjede han dog eftertænksomt. "Hovedsagen er, at den er ældgammel og har en eller anden forbindelse til en guddom, tror jeg, og det bedste bud på en sådan må nok være Kile," afsluttede han sin lange forklaring.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 02.01.2011 22:44
Alwyn betragtede den gamle med et indgående blik. Hun lod ham fortælle og lyttede opmærksomt. Alle spor eller ledetråde skulle findes, løses og vurderes. Men først måtte de jo høres! Umiddelbart var der ikke så meget i hans historie, som hun kunne tage fat på. Den virkede så... tilfældig? Hvor kunne hun vide, at denne mands kone ikke havde stjålet handsken og fundet på historien? Det var ikke Kiles Hånd. Var det?

Hun rynkede næsen og så eftertænksom ud da han var færdig. Hun gav sig derefter til at gå et par omgange i ruinens sal. Hælene gav genlyd. Var det muligt? Alwyn havde aldrig troet på guder. Døden var et faktum, derfor var det noget hun kunne forholde sig til. Guder... De var bare. Og alligevel var de ikke. Besværligheder!

"Hvor har De søgt efter disse genstande? Og hvem har De udspurgt? Og hvorfor har De udspurgt netop de personer?" spurgte hun kommanderende. Det var tydeligt at høre at hun normalt gav ordre og forlangte information. Hun var en kvinde som havde styr på sine ting. Det kendetegnede hende.
"Hvordan kan De vide at disse mennesker er pålidelige kilder? En magisk genstand kan være alles ønske. De bør ikke fortælle alle og enhver om Deres fund, Hr. Lord Argon." sagde hun og hævede et øjenbryn. Hun var endnu ikke sikker på, om det skulle koste ham at have fortalt hende om disse magiske ting. Måske kunne det blive nyttigt for dem begge.

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 03.01.2011 22:38
Han betragtede hende vade rundt i cirkler. Gav hun ham lige ordrer?
"De har virket ret pålidelige indtil videre," begyndte Argon. "Men jeg kan forsikre dig for, at jeg ikke fortæller dette videre til hvem som helst. Og alle andre end den sidste, der gav mig ledetråden, har ingen mulighed for at lække informationer, hvis du forstår hvad jeg mener."
Han lod en splint springe frem fra krystalhandsken og vippede den lidt frem og tilbage mellem fingrene.
"Sådan er her, kan udvide sig, vidste du det? Og når den gør det, så gør det ondt, specielt, hvis den sidder et sted i kroppen. Den kan nemlig også eksplodere, hvis det er det, jeg vil have den til."
Dog kun inden for en rimelig afstand, tilføjede han i sit stille sind, men han kunne ligeså godt lade folkene og Alwyn forblive i den tro. Hvis de nu fandt på noget.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 06.01.2011 21:11
Alwyn smilede og vendte blikket imod ruinens loft. Hvor længe havde de stået og talt? Hendes ben var begyndt at summe. I sit stille sind opsummerede hun aftenens opdagelser. Hun overvejede sit næste træk nøje.
"Jeg har en dagbog," begyndte hun og betragtede noget som kunne ligne et flag, der sag fastklemt i en sprække i loftet. Flaget flagrede en anelse. "som muligvis kunne indeholde nogle spor."
Flaget vippede en smule. Måske var det en fane? Hun missede med øjnene for at spotte et eventuelt symbol på stoffet - det var dog for mørkt.
"Bogens forfatter beskrev en... artefakt." mumlede hun og vendte endelig blikket imod manden. "Noget magisk. Et våben måske. Siderne er i uorden, men jeg kan muligvis finde genstandens lokalisering. Hvis der er en sammenhæng..." hun missede med øjnene og betragtede handsken med et opmærksomt blik, før hun rømmede sig og fortsatte: "Hvis der er en sammenhæng mellem dagbogen og våbnene, så kan jeg måske finde den. Mod den rette betaling, naturligvis."

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 06.01.2011 21:37
Nu begynder det at blive spændende, tænkte Argon. Hun havde altså spor. Men ville hun bruge det imod ham?
"Ja, det lyder jo selvfølgelig som en meget god løsning," sagde Argon langsomt. "Men hvad er dine betingelser, ud over penge? Disse informationer kan jo lede mig på sporet af noget fantastisk."
Han løftede det ene øjenbryn og kiggede indtrængende på Alwyn.
"For du har vel ikke lige pludselig mistet interessen i den?"
Der måtte vel ligge noget bag.
"Det er jo ikke fordi, at jeg ikke vil tro på dig, det er bare fordi jeg på opfordring af en vis person her i lokalet, jo er blevet opfordret til at være kildekritisk."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 5