"Hvis himmelvæsnerne får fat på Xiau, vil de kunne udryde dæmonerne i Krystallandet.. og de vil gøre det ved at destroere hele planeten.. Xiau er det eneste himmelvæsen de kan tvinge til at bruge den ulitmative dødsformular.. For hun forrådte dem.. som straf kan de henrette hende på den måde.." svarer han roligt. "Så hvis himmelvæsnerne får fat på Xiau.. så er Krystallandet dødsdømt.." han retter dernæst blikket på Cashi.
"Det er ikke jeres pligt nej.. Men jeg ville finde det besynderligt hvis I ikke gjorde det... for I er udvalgt.. De eneste der kan forhindre det.. Xiau har selv fundet dem, som hun stoler på... Det var derfor jeg ikke blot kunne vælge nogle tilfældige.." han lader sin ene hånd glide op til toppen af den magiske stav.. den store, røde, rundslebne rubin lyser svagt i mørket, mens de små rubiner, lige så runde, svæver rundt om den, som var det et solsystem...
Elizeph peger mod en af dem, og den flytter sig ud af sin bane og lander blidt i hans hånd... endnu en.
"Disse er magiske rouler.. i får en hver.. de fungere sådan at i kan komme i kontakt med hinanden.." han slipper dem så, og peger med en enkelt finger først mod Achillius, så mod Cashi.. og de to amuletter flyver hver sin vej...
"I kan komme i kontakt direkte med hinanden.. og hvis i mangler svar på noget angående jeres opgave, så lad mig høre fra jer.. I kan overfører beskeder via dem.. I vil kunne se hinanden i rubinernes overflade, og talen vil høres udelukkende i jeres hoved.. i skal blot tænke at i vil i kontakt med den anden.. så sker det... det samme hvis i har brug for information.. så kan i kontakte mig.. men himmelen være jer nådig hvis det ikke er af yderste vigtighed." han nikker let med hovedet som et let farvel... hvis de ville sige mere, skulle det gøres hurtigt..
((hvis de sender en besked til Elizeph, sender i bare en pm med overskriften: magisk besked ^^ ))
Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)
//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid