Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

han ryster roligt på hovedet af hende, og kommer med et tilfreds grynt over hun ikke plager ham så meget.. han hun kravler hen over Felix, ser han på hende met let hævet øjnbryn "hovsa" siger han stille og lukker roligt øjnene
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun sidder længe og betragter fletningen, før hun vender blikket mod Felix. Hun rækker fletningen til ham.
"Hva' det?" spørger hun kort. Hun lader sin hale hvile på Felix's mave, mens hun vifter lidt med spidsen af den.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

han griner roligt over hendes nysgerrighed, "det er en fletning" siger han muntert, og griner igen, da hendes hale kilder..
Mørketskriger!

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun ser igen på fletningen.
"Fleting.." mumler hun. Da hun ikke er specielt god til at udtale ord, siger hun 'fleting', i stedet for 'fletning'.
Hun smiler skævt.
"Den smuk.." siger hun lavt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Da Danni udtaler ordet forkert, griner han igen, og da hun siger den er smuk, griner han endnu mere
"heeh, hvor er du sød" griner han og klapper hende på hovedet
Mørketskriger!

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun ser på Felix, da han klapper hende på hovedet.
"Mig sød. Jaa!" siger hun kort, hvorefter hun kravler op på hans mave og begynder at klappe ham let på hovedet.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

han griner stadig, men får lidt svært ved det da hun sætter sig på hans mave, let som en fjer er hun jo ikke.. han smiler bare da hun klapper ham på hovedet..
heeh, jeg troede aldrig jeg skulle være så flink tænker han med et skævt smil
Mørketskriger!

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun lægger hovedet let på skrå og lidt efter prikker hun ham let på kinden.
Hun hiver kort op i sin løse bluse, som hurtigt falder ned igen, hvorefter hun igen begynder at prikke ham på kinden.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

han ser på hende med et mærkelig grimasse i ansigtet, "hvad laver duh dog?" spørger han og griner igen

//sorry min kreativitet er helt i bund
Mørketskriger!

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun stopper med at prikke til ham, kravler så ned fra ham og tager sig bamse igen.
"Prik.." siger hun lavt. Hun smiler stort.

OOC: Skal du ikke være ked af, er min også ._.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

han griner og roder hende roligt i håret, inden han rejser sig..
"jeg tror jeg smutter.. det er ved at blive mørt.." siger han og griner.. han vinker roligt og går derfra

//out.. sorry.. jeg har bare ikke tid til at skrive
Mørketskriger!

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun ser efter ham, lidt efter rejser hun sig op og går derfra.

//Out.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 20.02.2008 19:18
Aisha havde overnattet i det høje græs. Hun var ikke bange for skoven, for den virkede på hende, ikke som andet end en almindelig skov.
Det høje græs killede hendes arme, men i stedet for at le, flåede Aisha bare græsset op af jorden; så kunne det i hvert fald ikke genere hende længere.
Hun børstede lidt snavs af kjolen; ikke fordi det generede hende, men fordi kjolen sad mærkeligt, når små klatter af mudder klistrede de tynde lag sammen.
Hun gabte, strakte sig og rejste sig op. Hun var klar til at gå videre, men først ville hun have lidt morgenmad. Hun slog i jorden med foden, for at få et overblik over hvor hun var; der var græs overalt omkring hende, og et par meter væk, startede en overgroet skov.
Hun gik tættere på træerne, for at undersøge om der skulle være nogle buske med bær, eller måske et frugttræ, men hun kunne ikke 'se' nogen..

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.02.2008 19:25
Venus kommer gående af en smal, næsten usynlig sti i lysningen. Hun ser sig om efter lidt selvskab - fra tid til anden var der jo nogen, der gik herud. Da hun når det høje græs letter hun fra jorden. Hun bryder sig ikke ligefrem og dem irriterede fornemmelse af tørt græs, der stikker en på benene. Grunden, til hun kom herover, er, at her er faktisk nogen - nemlig Aisha. "Godaften," siger hun venligt og smiler, som hun plejer.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 20.02.2008 19:30
Aisha vendte sig om, allerede da hun følte Venus tilstedeværelse. Da Venus så pludselig forsvandt, for Aishas indre blik, blev hun forvirret. Hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere, så hun skærpede bare alle sine sanser, og gjorde sig klar til at forsvare sig, hvis Venus skulle angribe hende.
Da Venus så hilste, ganske høfligt, blev hun næsten endnu mere forvirret. Hun vendte sig mod hvor stemmen kom fra, og tøvede lidt.
"Godaften." sagde hun tøvende. Hun forsøgte at slappe af, men var stadig på vagt, hvis nu..

Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.02.2008 19:35
Hun sætter sig i skræderstilling i luften og ser et par sekunder på Aisha inden hun siger mere. Hun kan ikke se mig !? går det pludselig op for Venus. Hun har ikke tænkt sig at lande på grund af græsset. "Er du blind?" spørger hun lige så venligt som før og forsøger at lægge det smil, hun har på læberne, ind i sin stemme. Det er lidt svært, men hun synes, det lykkes meget godt.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 20.02.2008 19:39
OOC: Wargh! Din nutid irriterer mig! Når andre skriver i nutid, og jeg vil skrive i datid, kommer jeg altid til at skrive i .. dutid! Så nu er jeg nød til at skrive i nutid, bare for ikke at lave en masse stavefejl. Oooonde Venus! >o<

IC:
Aisha ved ikke helt hvad hun skal gøre. Hun aner ikke hvor Venus er, har kun lyden af hendes stemme at dømme efter. Hun syntes ikke Venus lyder truende, eller på nogen måde ond, men når hun ikke kan føle vibrationerne, kan hun ikke være sikker.
Hun står med armene let ud til siderne, så hun er klar til at trække et tykt tæppe af mørke omkring den fremmede, hvis hun viser sig at være ondtsindet.
Til Venus spørgsmål tøver hun lidt. Hun er ikke meget for at fortælle om sine svagheder til fremmede, og især ikke til fremmede hun ikke ved hvor er. Men det er meget tydeligt at hun er blind, så hvorfor forsøge at lyve?
"Ja," siger hun tøvende.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.02.2008 19:50
(muahahahaa x) )

Venus kan lige så godt mærke Aishas usikkerhed, som Aisha ville kunne føle andre med fødderne. Igen 'sidder' Venus og tænker. "Du ved ikke, hvor jeg er henne, vel?" Igen forsøger hun at lydevenlig og smilende. Denne gang gør hun også meget ud af ikke at lyde truende. Hun kendte godt fornemmelsen af at være usikker. Det værdste, ved hun, er, når ande så også lyder truende.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 20.02.2008 19:54
OOC: Jeg skal logge af lige om lidt. Kan vi fryse, eller hvad det nu er det hedder? Eller skal man afslutte samtalen, bare fordi den ene logger af? *cries*

IC:
Aisha har sluppet lidt af sin nervøsitet og anspændthed, og stoler på at Venus ikke har ondt i sinde. Hun lader armene hænge som de bør, i stedet for anspændt at være holdt kampklare.
Endnu engang tøver hun lidt med et svar, men siger så: "Jeg ved hvor din stemme kommer fra, men udover det .. Nej, jeg ved ikke hvor du er."

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.02.2008 19:58
(plejer kun at fryser, hvis situationen er meget spændende - des uden sids jeg frøs, havde jeg ikke min char i meet lang tid, så ville foretrække, vi ikke gjorde :) )

"Jeg svæver ige over græsset... Jeg kan ikke særligt godt lide de stikkende strå," siger hun og griner kort. "Bare så du ved, hvor jeg er." Venus kan se, Aisha slapper lidt mere af, men det ville vel også være åbenlyst for enhver. Det er da altid noget, hun føler sig bedre tilpas, tænker hun.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6