“Det er nogle sølle vinger du har dig. Hvad med du tager dem ud så jeg kan få et kig,” svarede hun tørt og kiggede ned på manden med de gyldne øjne. Nu slog det hende rigtig nok, at hun en gang før havde stirret ind i dem. At han ikke var mere bange for hendes handlinger til trods for, at han vidste, hvad hun var i stand til forbløffede hende. “Hvad med jeg får et bedre kig på dig prettyboy?” Hun lod dynen der dækkede underdelen af hans krop flyve af, uforstyrret over, at hans manddom strittede frem ved denne handling. “Du tager dig godt af din krop. Det ville være en skam, hvis den eneste gode attribut ved dig blev taget væk,” hun lod hånden, der ikke holdte sværdet glide ned af hans mave.
Basils kommentar prikkede til Rory, men hun prøvede at smide den væk selvom raseriet rasede hende. Hun skulle være længe om det her. Det var let at dø og værre at overleve i smerte. “Hvad med jeg giver dig noget, du kan huske mig på så.” Med Basils egen katana i hånden lod hun den skarpe ende røre hans maveskind, hvorefter hun pressede ned indtil at der kom blod. Hensigten var klar fra hendes side. Hvis hun forevigt skulle være mærket af, at han havde rørt hendes krop uden tilladelse, skulle han for evigt være mærket af hende. Hun startede med at forme et R.