Albinoen og vandreren

Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 23.05.2020 23:42
Halsen snørede sig sammen, som hun betragtede Kai gribe efter ordene og have problemer med at formulerer sig. 
Det var tunge suk der forlod hendes næse, som hun måtte kigge væk. Bare et øjeblik, fordi det var for hjerteskærende for hende, at betragtede hans fortabte udtryk. At han var så forvirret; “Jeg beklager jeg ikke var stærk nok” mumlede hun til sidst, og lod sine fingre glide hen over hans kæbe - til sidst lagde sig på hans kind. Hendes øjne var våde, men et smil dansede hen over læberne. “Jeg - har bare mistet alt jeg har haft kært..” mumlede hun så, og mærkede hvordan at tårerne så for alvor begyndte at presse sig på. “Og, så er det nemmere at gå før at det bliver følelser man ikke kan længere kan flygte fra..” hun fnøs af sig selv, og fjernede sin hånd kiggede ned på deres fødder. Tog en dyb indånding. “Ikke at det hjalp, fordi savnet gjorde det bare værre - det var som om min brystkasse ikke kunne få luft nok. Og - jeg har stadig de samme følelser” hun måtte grine af sig selv lidt, og tørrede nogle af de nu faldende tåre, væk fra hendes øjne. “Hvilket er dumt, for hvorfor bliver man ved med at elske en person - som ikke gør det på samme måde!” Nu blev hun vred og sur på sig selv, og tog hendes arm til sig selv, for at begrave sit hoved i sine hænder. Det var dumt, han havde været helt korrekt. Det var meget dumt. “Du havde ret - det er dumt.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 24.05.2020 13:09
Kai lod Chilam røre ham og kiggede ind i hendes ravfarvede øjne. Kunne hun finde de ord som han ikke selv kunne? Han håbede det, men han håbede også at hvad han havde sagt gav mening, for han kunne ikke finde flere af det.
Han lyttede til ordene hun sagde, nøje, og prøvede på ikke at lade naiviteten løbe væk med ham, som det havde gjort før. Hendes ord var vigtige, de var ikke dumme, uanset hvor ondt de end måtte være mod ham. Hvor meget de måtte svide.

Det rev i hans hjerte at se hende sådan, især fordi han var skyld i det, og han rak over, tøvede lidt, før han lagde en hånd på hendes ryg og nussede hende forsigtigt.
"Det... er ikke dumme følelser," sagde han stille. Han skulle virkelig tænke sig om og de ord han udvalgte, og pauserne mellem sætningerne var også store. "Men... jeg er ikke sikker på at jeg kan give dig hvad du søger, selvom... selvom jeg virkelig elsker dig højt," hun var helt speciel for ham, mere end hun nok nogensinde ville ane, men at gå fra venskabeligt til romantisk. Det var noget han ikke helt havde fundet ud af om han kunne. Hvis han kunne give det, så ville han gerne, men han mente ellers også at det ikke nødvendigt mellem to individer. "Jeg vil bare ikke have at det... står i mellem os, så vi ikke kan ses." De behøvede ikke være sammen hele tiden, det var Kai blevet klar over, men han ville ikke miste hende.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 24.05.2020 15:43
Selvom hun forstod hvor ordene kom fra, at de var der til ikke at såre hende. Men bare forklare hvorfor, hvorfor de ikke kunne være sammen. Hvilket smadrede drømmen, hun havde haft når hun havde tænkt på dem. Derfor var det også et lille sorgmodigt smil, der spillede på hendes øjne. Som nedfaldende øjne lagde sig imod hendes fødder. “Jeg.. forstår” stemmen rystede, lige som hendes finger gjorde det. 
Hun var nød til at tage sig sammen, det kunne ikke være rigtigt hun skulle blive så ked af det! Øjnene lukkede i, mens hun fokuserede på smerten der gled rundt i hendes indre. 
Fangede hendes fingre og flettede dem sammen, hun tog end dyb indånding. Og selvom at øjnene var våde, da hun endelig kiggede op på ham - prøvede hun at ligge sin energi i at give ham et oprigtigt smil. “Så der bare ikke så meget andet gøre..” for det var der virkelig ikke - hun ville ikke tvinge ham til at have følelser for hende - og hun havde hellere ikke lyst til at starte sådan et forhold. “Jeg må bare - få mit hjerte til at forstå, at sådan er det bare ikke - for vil også gerne stadig kunne se dig og være din ven.” Hun lod fingrene glide hen over hendes kinder, for at fange de våde dråber. Det skulle nok gå, selvom - hendes hjerte føltes som om nogen havde slået det i stykker. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 25.05.2020 10:42
Det knuste Kais hjerte at se hende sådan, for det var hans skyld. Det var ham der ikke kunne elske hende som noget mere. Det var ham der havde panikket den gang. Det var ham der var problemet.
Han blev nødt til at tage et par dybe indåndinger, som han kiggede på Chilam, og prøvede på ikke selv at give efter for behovet. Hun havde ikke behov for flere problemer. Han havde trods alt set hvor påvirket hun havde været efter at han ved et uheld havde fået revet lidt hår løst, fordi håret var filtret.

Mellem Chilams grød og ord, og Kais egne interne problemer, så var Kai faktisk ikke helt sikker på hvad han kunne tillade sig at gøre. Måtte han røre hende, holde hende, så hun blev trøstet, eller var det bedst hvis de ikke rørte hinanden for nu?
”Hvis der er noget.... noget jeg kan gøre, så må du... endelig sige til,” sagde han endelig, men man kunne se at han fleksede lidt sine fingre, som var de ikke helt sikker på hvad deres egentlig funktion var lige nu.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 26.05.2020 20:23
Hun snøftede lidt mere, lod fingrene glide hen over ansigtet for at skaffe tåre og snot afvejen. Ikke det mest charmerende syn, men hun vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre af sig selv. 
Ikke før at han spurgte, om der var noget han kunne gøre. Hun gav ham et forsigtigt smil, og kravlede lidt op i sengen. Hun åbnede munden, tøvede kort som hun betragtede ham. Som var hun ikke helt sikker på, om hun kunne tillade sig at spørger ham om det var okay. 
Jeg.. vil rigtig gerne have et kram?” Prøvede hun forsigtigt, og gav ham et smil. Tårerne var så småt ved at stoppe, og det eneste hun havde tilbage var den knusende fornemmelse i hendes brystkasse. Og selvom hun havde forliget sig med, at han ikke kunne gengælde hendes følelser. Var han trods alt stadig en ven, og et kram - fra en god ven ville være det bedste lige nu. 
Og måske, havde han lige så meget brug for det som hende? Hvem vidste, men hun lod sine ben glide ud, som hendes øjne kiggede afventende på ham. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 27.05.2020 11:16
Kai kiggede med et ryk op på Chilam, som hun sagde at hun godt kunne bruge et kram. Han havde forventet så mange andre ting. Måske lidt plads mellem dem, men ikke at hun gerne ville have et kram. Han kunne dog næppe afslå det, for han havde også selv behov for det.
Et forsigtigt smil spredte sig på hans læber, som han kravlede lidt tættere på hende. ”Kom her,” sagde han, og da Chilam selv lænede sig ind, lagde han sine arme om hende, i et tæt kram. Det var den slags kram der bare helt omsluttede en, og Kai lagde sit hoved mod Chilams skulder og tog en dyb indånding. Chilam lugtede af alt hvad hun havde gjort før, bare at Chilam.
Han havde ikke tænkt sig at give slip på hende lige foreløbig, som han bare holdt fast i hende, selv længe efter at det var blevet akavet, for Kai havde behov for noget fysisk bekræftelse på at det hele nok skulle gå, og det kram de havde haft tidligere havde næppe gjort det, ikke efter at han havde set at deres problemer stadig var der.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 27.05.2020 23:05
Hun klukkede lidt af latter, som han sagde hun skulle komme der. Og som en storebror, eller en mor der greb omkring sit barn. Lod hun sig synke ind i hans arme. Nød hans nærvær, og hans duft - og nu også rene duft der svøb sig omkring hendes skikkelse - var en ganske kærkommen fornemmelse. 
Langsomt lukkede hun øjnene, sank tættere ind imod hans krop og ville bare ønske at dette øjeblik aldrig ville stoppe. 
Men lige som alt andet, måtte ting jo have en ende. Og selvom hun virkelig ikke ønskede det, kunne hun mærke at enden så måtte de flytte sig fra hinanden. Eller også ville hun falde i søvn, nu havde de vel også snakket omkring tingene. Så hvad skulle der så ske nu? Ville han blive her lidt, eller ville han så tage tilbage til templet, nu når han havde fundet hende. 
Hvad så nu? Hvad er dine planer nu?” Spurgte hun forsigtigt, og lod sig lidt glide ud af krammet, dog uden at fjerne sig helt fra ham, lagde sit hoved imod hans skulder - og ventede en smule spændt på, hvad han havde tænkt sig at hans næste eventyr skulle være. Om han overhoved havde tænkt så langt. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 28.05.2020 17:35
Kai var lidt mere modvillig i at give slip på Chilam, da han endelig følte at hun gerne ville lidt ud af krammet, men han fik sig selv til at løsne grebet, i hvert fald en smule, og heldigvis for ham bevægede hun sig ikke helt væk. Han kunne stadig mærke hendes krop, og han havde da virkelig ikke overvejet hvor meget han trængte til netop det her.
Et dybt suk undslap ham, inden han begyndte at svare. Det var store tanker for en som Kai, der ikke tænkte særlig meget forud. Han tog en dag ad gangen, og han kunne ikke klare for store beslutninger generelt. ”Jeg ved det ikke. Jeg havde bare et mål, og det er... opnået nu,” indrømmede han og kiggede ned på Chilams blege skikkelse. Han havde undskyldt til hende, og som bonus var de tilbage til at være venner.
”Jeg føler at jeg måske også burde se resten af landet eller... noget... jeg har hørt at de her ture får en til at få et helt andet perspektiv på alting, og jeg tror ikke at jeg er der endnu?” indrømmede han. Han havde måske opnået sit personlige mål, men det føltes ikke nok. Han var dog heller ikke klar på at give slip på Chilam endnu og lade deres ene måde være det eneste. Hvem vidste hvornår de så ville se hinanden igen.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 30.05.2020 19:09
Hun nikkede, for at vise hun lyttede til hvad han sagde - det gav mening. Altså det, at han ingen plan havde. Kai havde aldrig slået hende for typen, som der planlagde noget som helst. Og det at have faste rammer, man bare kunne følge efter - følge strømmen. Så havde han det allerbedst, så det at han i det hele taget, var draget ud for at finde hende. Et smil spredte sig på hendes fingre, som hun kørte noget af hans hår bag øret. Ja det vidste hende bare, hvor meget hun måtte betyde for ham. Og selvom det ikke var de følelser, hun selv havde for ham - så havde hans deres egen ret. Og det var det, hun var nød til at affinde sig med nu. 

Hun skulle lige til at sige, at han bare kunne følge med dem et stykke af vejen. Hun vidste, at de havde snakket om, at rejse videre med gruppen, men de ville jo nord på igen - så det kunne jo godt være, at Kai ville længere syd på. Men lige som hendes læber skilte sig, for at fremlægge foreslaget - så åbnede døren til værelset. “Hvad fanden Chilam, du kan da ikke bare stikke sådan af uden -“ manden der havde danset med hende, med sved der piblede frem på den solbrændte pande - vendte sin opmærksomhed på Kai der også var i rummet. “Oh - det beklager jeg! Vidste ikke der var selskab.” Med et stort smil, trådte han frem og stak sin hånd ud. “Quan - jeg er en af danserne sammen med Chilam her. Hvem er du?
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 01.06.2020 13:01
Kai lod Chilam røre ved hans hår, et tilfreds smil over hans læber. Det var rart, simpelt og lige som han havde ønsket at de kunne gå tilbage til. Chilam så heller ikke ud som om at hun var ked af det mere, måske havde hun lidt affundet sig med hvordan situationen egentlig ville være fremadrettet.

Deres samtale kom dog aldrig længere, som døren gik op og Kai kiggede næsten med lynets hast mod døren og en mand stod i døren. Var det en af dem der havde danset med Chilam? Han havde ikke taget resten af dem ind, som han havde været betaget af Chilam og overrakset over at have fundet hende. Hans øjne gled over på Chilam igen for at bekræfte at det var en der måtte være der, før han kiggede tilbage over mod Quan. Var det ham Kai lånte tøj af?
Han rejste sig op, som jo var mest høfligt, så han kunne tage Quans hånd i et fast håndtryk. ”Mit navn er Kai, jeg kommer oppe fra Diamantbugten, jeg er...” ordene døde lidt ud som han kiggede over på Chilam. ”En gammel ven af Chilams.” Endte han til sidst med at sige. Det var vel hvad der passede bedst, selvom det stadig føltes som om at betegnelsen ikke dækkede nok.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 02.06.2020 17:00
Quan strakte den anden arm ud og greb Kai om underarmen - tydeligvis uden skrupler, om han havde brudt ind i noget privat eller personligt. Og det var på trods af, at han havde beklaget sig selv. Chilam sukkede højlydt henne fra sengen af, og betragtede de tog der stod der og udvekslede høfligheder.
Gammel ven.. Oh, Kai! Ja - ja, jeg mindes faktisk at hun har snakket om dig flere gange.” Grinede han endelig, og Chilam kunne mærke hvordan en brændende fornemmelse bredte sig fra næseryggen, hen over hendes kinder. Måtte et hul sluge hende, og hendes krop - det ville være ekstremt kærkommen.
Nå jamen, jeg skal da ikke forstyrre mere!” Kom der, som han slap Kais hånd og trak sig lidt væk. Dog virkede det ikke som om at han ønskede at gå sådan lige med det samme. Der gik det også op for Chilam at han stirrede på hende, hun rynkede brynene og trak på skuldrene - hun havde jo lige som travlt med noget andet nu. “Oh nå ja Quan - har du flere barberblade tilbage?” Spurgte hun og Quan så en smule eftertænksom ud inden han nikkede hurtigt. “Ja - jeg mener jeg har nogle liggende - skal du bruge et Kai?” Han vente hurtigt imod manden der stod foran ham, et halv hoved lavere. End ham selv. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 02.06.2020 20:33
Kais hoved var hurtig til at dreje sig og forsøge at fange Chilams øjne, som han hørt at han var blevet talt om. Han var ikke sikker på at det var en god eller dårlig ting, og det vendte sig lidt nede i maven på ham. Forhåbentlig var det gode ting, for Chilam havde ikke virket vred på ham, men samtidig vidste Kai jo faktisk ikke hvor lang tid at Chilam og Quan havde kendt hinanden.
”Forhåbentlig intet for slemt,” sagde han med et lidt forsigtigt smil, før at hans opmærksomhed blev ledt tilbage på Quan, som i den grad var højere end Kai selv. Det var ikke ligefrem svært, da han altid havde været ret lav for en mand at være. Da han var yngre havde han fået at vide at det nok skulle komme, men det kom aldrig rigtig.

Det havde nok også været bedst hvis Quan bare forlod dem, ikke at Kai havde noget imod manden, han virkede flink, men samtidig var han ikke helt villig til at opgive det private selskab med Chilam endnu.
”Jeg trænger i den grad, jeg fik smidt mit eget væk,” indrømmede Kai og strøg sig lidt over skægstubbene, selvom det ikke var det eneste der skulle ryge. Forhåbentlig kunne han også få Chilam til at hjælpe med håret, da det altid var lidt sværere når man var alene.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 02.06.2020 20:47
Quan slog en varm latter op, som han satte hænderne på hofterne. Rystede lidt på hoved, mens han betragtede Chilam med varme øjne - “Nej - bestemt intet slemt, men -“ det var tydeligt at han ville have sagt mere, men øjnene der lagde sig på ham fra Chilam, fik ham hurtigt til at forstumme og trak så på skuldrene som et; jeg skal nok lade være med sige mere - rolig nu.

Jamen - giv mig et øjeblik - også skal jeg se hvad jeg kan gøre. Burde have nogle liggende i værelset.” Han gav Kai et klap på skulderen, inden han smilede til den spinkle skikkelse der stadig sad i sengen. Han fik dog kun nogle himlende øjne tilbage, Quan havde alle dage - været en meget flirtende mand. For Chilam havde det aldrig været - ubehageligt - men hun vidste også, at der lå mere bag facaden. At det at ligge an på kvinder, var lige så meget en skuespil for at sikre flest mulig penge til gruppen. Så hun havde aldrig taget det særlig seriøst, med de lange blikke og det varme smil.
Dog slap hun en vejrtrækning, hun ikke vidste hun havde holdt inde - da døren blev lukket. 
Så det.. var en ting” lo hun en smule forlegen, og trak sine ben ind til sig. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 02.06.2020 21:45
Kai  kiggede lidt forvirret mellem Quan og Chilam, som tydeligvis havde en usagt samtale mellem dem. Det var svært at bedømme, når man ikke var en del af dem, og de havde utvivlsomt brugt meget tid sammen. Sådan var det jo når man arbejdede sammen, Kai kendte trods alt godt til det.

”Det ville jeg værdsætte,” svarede han muntert tilbage, selvom forvirringen hurtig kom tilbage, som han kiggede mellem Chilam og Quan. Var der noget mellem dem han ikke helt kunne bedømme? Det føltes som om at Quans blik havde været lidt for lang tid på Chilam, og lidt for... varmt? Nej, det virkede underligt. Kai havde på intet tidspunkt i sit liv været særlig påvirket af sådan en stemning omkring sig, og måske var det også derfor det var sværere for ham at sætte en finger på det.

Nu når Quan var gået igen, følte Kai sig lidt malplaceret, og han tog plads på sengen igen, men fronten mod hende. ”Er det en af dine gode venner?” kunne han ikke lade vær med at spørge og kiggede endnu engang mod døren.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 02.06.2020 21:52
Hun trak lidt på skuldrene, som han spurgte om det var en af hendes gode venner.
Det var han vel; på sin vis? Hun rynkede brynene, mens hun vurderede om hvad en god ven var. Hun vidste godt selv, hvad blikkende fortalte hende - men om hun havde behov for at fortælle Kai det? Det vidste hun faktisk ikke, ikke når det var så kort tid efter, at hun havde krænget sine egne følelser ud til ham selv - det ville virke mærkeligt, at hun pludselig fortalte - oh, han kan bare virkelig godt lide mig.

Hun suttede lidt på fortænderne, inden hun lod tungen væde hendes underlæbe. “Jo, han er vel en af mine venner... god ven, måske endda også - Tror han ville ønske det var mere.” Hun grinede, og lod fingrene glide ned af hendes fletninger - begyndte derefter at pille dem op - de var begyndt at stramme en smule ubehageligt. 
Hun kiggede hen på ham, og smilede så - “Jeg havde aldrig rigtig - givet lov til det før - fordi du ved, jeg havde følelser for dig. Men” hun trak på skuldrene, og vidste ikke hvorfor hun sagde det her. Måske var det bare for at se hans reaktion, hvilket hun allerede fik dårlig samvittighed over - og derfor også lod være med at sige noget videre. “Jeg mener.. ja det er vel lige meget” grinede hun halvt og fugtede nervøst læberne igen. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 02.06.2020 22:15
Mere? Det var ikke måde Kai normalvis så på venskaber på. For ham var venskaber så meget som det kunne være, men efterhånden, især efter Chilam, så havde han lært at mere betød at man ville være romantisk involveret med hinanden, selvom det stadig tog et par omgange i Kais hoved før at det gik op for ham. Da det gjorde, åbnede han munden også lidt. ”Oh..” hvad var der ellers at sige om det?

Det blev i hvert fald ikke nemmere som hun kom længere med det hun sagde, og et væld af følelser kom op i Kais ansigt, men det skete så hurtigt, at man dårligt kunne registrere det. Til sidste endte det dog på et lille smil, selvom han havde en ubehag inde i sig selv, som han ikke helt vidste hvor kom fra. ”Det er godt at der er nogen der holder af dig,” sagde han, selvom ordene føltes lidt falske.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 02.06.2020 22:19
Chilam knyttede sine bryn imod hinanden - først over reaktionen der væltede hen over Kais ansigt, fordi hun forstod dem ikke. Og det gjorde hende utryg. Men - ja hvad skulle han ellers sige til det. Og hun vidste jo hellere ikke hvorfor hun havde sagt det. 
Hvad der i virkeligheden fik hende til at reagere, var da han sagde; det er da godt at nogen holder af dig. Den sætning gled rundt i hendes hoved, som om nogen blev ved med at gentage hans ord om, og om igen. Hvad skulle det betyde? 
Holde af hende? Hun vidste godt, at han ikke havde ment det sådan - og måtte derfor også tage en dyb indånding, for ikke at blive vred og kaste onde ord tilbage i hoved på ham. Så som, at hvad var det for noget at sige - som om at hun var uelskelig? 

Men hun formåede trods alt, at finde noget fatning. Mens hun bare sad og stirrede en smule målløs. hun rystede på hoved, og trak så på skuldrene - mens et meget falsk smil spredte sig hen over hendes læber. “Ja - det er vel heldigt nok, måske jeg også skulle give det en chance - nu når, nogen holder af mig.Mumlede hun, og lod fingre glide hen over hendes øjne - inden hun genoptog det at flette fletningerne ud - da hans ord havde fået hende til at stoppe. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 02.06.2020 22:26
Som altid var Kai meget uskyldig i sin tankegang, men han vidste godt at Chilam ønskede nogen der kunne holde om hende, som han ikke kunne, og give hende den kærlighed hun havde søgt efter. Det var trods alt derfor hun havde taget ud i verdenen, hun havde sagt det selv. Hun ønskede at finde en, og Kai ville ikke stå i vejen for det.
At Kai så fuldstændig havde formuleret sætningen forfærdelig, det havde ligeså meget at gøre med hvor kortsynet Kai var og at han sagde tingene som de poppede op i hans hoved.

Det føltes dog lidt som om at luften i rummet blev køligere, hvilket var underligt, som her egentlig var pænt varmt. Alligevel kunne han ikke gøre meget andet end at nikke bekræftende, som hun sagde at hun burde give det en chance, et lidt forvirret udtryk i hans hoved dog stadig. ”Hvis du kan lide ham, så burde du gøre det,” bekræftede han, selvom den der ubehagelig følelse virkede til at blive større.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 04.06.2020 10:10
Hun tog en dyb indånding, og talte til ti i sit hoved. Mest fordi, hun godt vidste han ikke mente på den måde, som det kom ud af munden på ham.
Og hun måtte minde sig om, at han jo ville det bedste for hende. Det havde han jo lige sagt, så det måtte hun stole på. Selvom at Quan jo hellere ikke var hendes første valg - så var det fair? 
Måske - det tager jeg når jeg kommer der til.” Prøvede hun at små grine, så de kunne få atmosfæren tilbage på rette kurs. Hun ville ikke ud i endnu et skænderi, ikke når de lige var blevet gode venner igen.

Som hun skulle til at sige noget mere, kom Quan ind igen - denne gang med et to barberblade i hånden. Han rakte det til Kai “Så, synes altid de bliver så sløve hurtigt, så tænkte du kunne få de to - havde heldigvis flere end jeg lige troede.” Smilet var varmt, som han kiggede fra de to og hævede et bryn. Valgte dog ikke at kommentere på spændingerne der fløj rundt i rummet. I hvert fald fra den blonde kvinde i sengen.
Nå.. men nu skal jeg nok lade jer være i fred.. Vi ses forhåbentlig i aften?” Chilam så først uforstående op på den solbrune mand med lange brune lokker. “Aften?” Også gik det op for hende. “Oh ja! Festen! Jojo, selvfølgelig - vi er der.” Grinede hun, og nikkede - som han gik ud af rummet, vente hun sig hurtigt imod Kai. “Hvis du selvfølgelig har lyst, jeg kan godt aflyse - hvis du hellere vil slappe af?
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 06.06.2020 17:48
Kai smilede opmuntrende til hende, og skubbede sin egen ubehag væk. Han var ok bare sulten, selvom det var et mærkeligt tidspunkt at det skulle have meldt sig på. Kai var trods alt en mand af rutiner, og han blev sjældent sulten før det var tid til at spise.

Deres fred fra Quan blev dog hurtigt afbrudt, som han kom ind med barberbladet han havde lovet, eller faktisk to. ”Tak!” udbrød Kai, for det var nu engang venligt gjort af ham, og han tog imod dem. Det ville være godt at få noget af alt det her hår af, selvom det selvfølgelig ville udsætte hans hud for mere sol. Det var dog noget han var vant til, selvom ørkenens sol nogle gange virkede ekstra skarp.
Den kortvarige glæde forsvandt dog, som han kiggede forvirret mellem Chilam og Quan som åbenbart havde lavet nogle planer før han kom.
”Nej, jeg er frisk, intet problem der,” var Kai hurtig til at sige, som han ikke ville sætte sig i vejen for noget Chilam havde planlagt, men hvis han sagde at han blev tilbage, så ville hun bare blive bekymret og aflyse. Det ville han heller ikke have. ”hvorfor holder I fest?”
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2