Percivals mange hemmeligheder

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel fik intet chok ved den pludselige, lave banken, der afbrød stilheden på værelset. Han havde hørt Nicolas forsigtige skridt gå ned ad trappen og var i stand til at adskille dem fra de andres skridt nu. Han havde rejst sig op og stod allerede rede ved døren og lukkede den op på halvt, så Nicola kunne klemme sig ind i det mørke kammer, kun belyst af nogle stearinlys her og der, samt en olielampe på svagt plus. Selv stod han bag døren og var temmelig nervøs allerede. Han var den eneste der var nøgen, for første gang, og det var lidt fjollet at han ikke kunne fremstå sikkert, som altid, men sådan var det nu det var. Han vidste at han ikke lignede sig selv, for med det meterlange hår fremstod han feminin og den store skovkattehale fik hans krop til at fremstå mere spinkel end han ønskede.

Nicola havde været i bad, kunne han dufte da han gik forbi, og han kunne se at Nicola have hans tøj på. Det var ikke noget Nicola ejede, men Enzel havde ikke tænkt sig at kræve det tilbage. Det var hans. Ligesom Nicola og bordellet var hans. Selvfølgelig fandt han Nicola meget smuk, og at se ham i sit tøj, måtte det jo betyde at Nicola ville tilfredsstille ham på en eller anden måde, og det var en af det små ting der gjorde ham glad. At der var tænkt over tingene… Kunne det passe at Nicola også havde været nervøs for i dag?

Han forventede at Nicola ville lukke og låse døren efter sig. Det var nok ikke svært for ham at vide på nuværende tidspunkt, at Enzel ikke brød sig om at nogen skulle ind på værelset. Forventningsfuldt så han på ham for at se hans reaktion på sig. På trods af de mange måneder, hvor han havde gjort alt i verden for ikke at skulle blive set, var det pludselig blevet til spændingens time.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 10.02.2020 19:01
Da døren blev lukket op, tog Nicola en dyb indånding og trådte så ind på de dunkle værelse. Heldigvis var det ikke svært for ham at se, den dårlige belysning til trods. Nogle fordele var der jo ved at være et halvdyr. Han sørgede selvfølgelig for at lukke og låse døren bag sig, velvidende om, at Enzel næppe ville blive glad for at blive forstyrret. Selv ville han have foretrukket at lade døren være ulåst, men som det altid var tilfældet, når han var sammenmed Enzel, betød hans egne behov desværre ingenting.

Det kom noget bag på ham, at Enzel allerede stod nøgen, men så var tonen for aftenen vel allerede sat. Havde der ikke været en måde, hvorpå Enzel kunne vise sig frem uden at smide alt tøjet? Ikke at det burde være kommet bag på ham, men Enzel havde trods alt været meget imod at smide tøjet før, så nu tog han da godt nok tingene fra den ene yderlighed og til den anden.

Langsomt lod han blikket glide ned over ham, uden egentlig at lade det hvile noget sted. Halvdyrstrækkene var jo egentlig ikke ulig hans egne, bortset fra at hans hale selvfølgelig var glat fremfor pjusket. Men ellers var der jo egentlig ikke noget videre særligt ved dem, men han havde nu en følelse af, at det ikke var, hvad Enzel ønskede at høre.
"Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har hele tiden forestillet mig, at du havde kortere hår" Det var sådan set næsten det, som var det mest underlige for ham, hvor langt hår Enzel faktisk havde. Så bange som Enzel havde været for at vise sig selv, havde han jo næsten forventet, at hele hans krop ville være dækket i pels, så generelt var afsløringen vel bare.. undervældende. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det var ikke til at sige hvad der gik igennem hovedet på Nicola. Han virkede ikke så imponeret som han havde forventet, men han tog sig tid om at undersøge ham med blikket. Enzel ventede tålmodigt på at høre hvad han havde at sige. ”Ja?” Han kørte hånden igennem de slangekrøllede lokker og lod sit eget blik beundre dets glans, indtil fingrene nåede spidserne og lod den lange lok falde ned foran skulderen. ”På trods af at du fik et kig på mit billede før du mødte mig? …Jeg har ikke været korthåret siden jeg var spæd.” Han trak på skulderen og slog blikket væk. Det var ikke kun dem der solgte ham, der ville have Enzel og hans søskende langhårede, uanset om de var piger eller drenge. Det var også herren der købte ham…

”Vil du have noget at drikke?” Spurgte Enzel helt høfligt og gæstfrit, som han gjorde en gestus mod sengen, som han havde tænkt sig at de skulle sidde ved. Selvfølgelig. Der var ikke nogen skam i, at nu hvor Enzel var nøgen og havde gjort meget ud af at se ren og pæn ud, så regnede han selvfølgelig med at der ventede ham en pris. Nicola havde selv foreslået at han kunne gøre så meget mere for ham, hvis blot Enzel ville smide de mange lag tøj. Og nu var det væk.

Enzel vendte sig fra Nicola med et nedslået udtryk i ansigtet, for at skænke vin op i de to krystalglas, som han havde i gemmerne. Naturligvis havde han hentet dem fra køkkenet selv, for hvis han spurgte pigerne efter to glas, ville de vide hvad der foregik mellem ham og Nicola.

Mon Nicola var skuffet over ham? Eller havde han mistet følelserne for ham efter Enzels lille vredesudbrud i går?

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 11.02.2020 04:25
Mon Enzel havde forventet en anden reaktion? Det ville vel næppe være underligt, for ham var det jo en kæmpe stor hemmelighed som han havde gået med længe, men for Nicola betød det jo ikke så meget, hvordan Enzel så ud, eller hvilken race han var.
Han trak på skuldrene og kørte tænksomt hånden igennem sine egne lokker.
"Meget har tydeligvis ændret sig siden det billede. Ville det være så urealistisk, at håret også havde ændret sig?" Håret var trods alt en relativ nem ting at ændre, han havde set rige folk, hvor det nærmest virkede som om deres hår ændrede sig fra dag til dag.

Han nikkede som svar til tilbudet om drikke, hvorefter han fortsatte sig på sengen. Selvfølgelig var det sengen han havde henvist til, han havde vel nærmest selv lagt op til det uden helt at overveje, hvad det var, han faktisk havde sagt.

Han kunne ikke lade være med at have en nagende fornemmelse af, at han skuffede Enzel, og en skuffet Enzel var meget sjældent en god ting.
"Jeg forstår godt, at det må være svært at vise dig rigtigt overfor nogen" Han bed sig lettere nervøst i læben, han ville helst ikke sige noget forkert og blive udsat for endnu et vredesudbrud.
"Men din race betyder ikke så meget for mig. Jeg har lært dig at kende som den Enzel, du er nu, og det skal der mere til at ændre. Men jeg må nu alligevel indrømme, at jeg synes, at dine øre klæder dig" Det var nok det sødeste han kunne sige uden at skulle komme på en decideret løgn.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel skævedet overvejende til billedet, mens han lyttede til Nicola og hældte op samtidigt, men hurtigt så han ned igen, da han var ved at fylde for meget op i det andet glas. Han rettede op på skaden ved at sippe til vinen. ”Jeg har ikke ændret ved noget, andet end tøjet… Men nej. Jeg synes heller ikke billedet ligner mig. Tegneren gik vist mere op i at tegne manden ved siden af, da han var af mere betydelig rang. Det var ellers en dygtig tegner i Balzera” Han talte om sin gamle ejer, som var han kun en bekendt uden navn eller titel. Men Enzel var også færdig med at leve i fortiden, så hvorfor skulle han begynde at tænke på ham?

Han vendte sig om mod Nicola og gik hen til ham med glassene, og skænkede ham det ene. I dagens anledning var vinen til den dyre side. Medansk af producent og ikke sparsom på alkoholprocenten. Det var ikke en vin man bare skulle hælde i sig, men Enzel tømte sit glas i én køre og placerede det tomme glas på sengebordet, inden han tog plads ved hovedgærdet og hvilede sine arme mod de mange forskellige puder. Hans hale der endelig kunne nyde lidt frihed, bevægede sig galant hen over hans skød og dækkede for hans ædlere dele.

Så Nicola forsøgte at forføre ham med smigr? Det var sødt af ham, men Enzel havde spottet at Nicola ikke var spor overvældet af hans ægte halvdyrsskønhed. Måske syntes han at han selv var pænere og mere speciel… Blot fordi han havde den bløde kyssemund og den chokoladefarvede glød? Enzel måtte se sig slået af de sjældne pantertræk, men det burde ikke betyde at han var uinteressant for Nicola? ”Nogle ville sige at JEG klæder mine ører.” Måske gav sætningen ikke meget mening. Men det gjorde den for dem som vidste hvilket liv slavesystem Enzel var vokset op i, hvor han og de der bar hans gener var ofre for avlshandlende.

”Du har sandelig også pyntet dig i dag, min kære…” Enzel stak sin ene nøgne fod mod Nicolas krop og gned den undersøgende mod silken. Han fandt frem til åbnningen ved hans bluse, og gned den i stedet mod Nicolas maveskind. Hans hud var dejligere end silken, trods Enzel åbenlyst var stor fan af silke.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 12.02.2020 05:45
Der var sket så meget siden Nicola var brudt ind på bordellet, at det føltes som om det var flere år siden, så han kunne knapt huske, hvordan billedet så ud. Dengang havde han selvfølgelig heller ikke kendt til billedets betydning.
"Oftest må vi gå efter ønskerne fra dem, som betaler os. Ikke alle er så heldige at være ansat af en venlig sjæl" Han følte selv, at Enzel langt fra var den bedste chef, men han var også udemærket klar over, at han kunne have fået meget værre.
Han nippede til sin vin, mens han betragtede Enzel. Fin vin var uden tvivl spildt på ham. Han var ikke videre vild med smagen, og ville næppe have været i stand til at sige, om den var dyr eller billig. Men nu var vin heller ikke en luksus, som man tit kom forbi på gaden, så måske havde han bare ikke fået opbygget en smag for det.

I stedet for at kigge på Enzel da han satte sig på sengen, tog Nicola en god tår af sit glas. Han havde det stadig ikke helt godt med at se Enzel nøgen. Det var endnu en grænse som blev overskredet. Han skævede kort til ham for at give sig selv en chance for at vænne sig til synet af, især, Enzels blottede underliv, men til hans lettelse dækkede den buskede hale det. I stedet gav han sig tid til at betragte resten af den nøgne krop, som han regnede med, at det blev forventet af ham.
"Sådan kan man også vælge at se på det" Han smilede lidt mens han lettere tænksomt kløede sit eget øre. Hvordan mon han selv ville se ud, hvis han besluttede sig for at skjule halvdyrstrækkene? Tanken virkede næsten absurd, halen og ørene var alligevel så stor en del af hvem han var.

"Det virkede passende, taget i betragtning af hvorfor du kaldte mig herind. Desuden er det her det pæneste jeg ejer, og jeg ville gerne gøre mig nydelig for dig" Tøjet symboliserede nærmest en form for overgang for ham, siden han havde haft det på den første dag han var på bordellet. Der var sket så mange ting den dag, som tøjet mindede ham om.
Forsigtigt rejste han sig op, så han kunne komme væk fra Enzels undersøgende fod. Som undskyldning gik han hen og stillede sit glas fra sig på natbordet, før han gik tilbage til sengen. Efter et kort øjebliks overvejelse satte han sig i skrædderstilling ved Enzels fødder, hvor han pænt sad og ventede på, at Enzel ville give ham en ordre eller på anden vis bestemme, hvad der nu skulle ske.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Da Nicola rejste sig fra Enzels nussen, protesterede han ikke. Det var åbenlyst en flugt fra hans fødder, og hvem kunne vide om Nicola var til det eller ej? Altså nogle folk fandt fødder urene, og det var de vel egentlig også på de fleste. Men Enzel var ren og velplejet selv på fødderne. 

Enzel fulgte hans korte tur hen til natbordet hvor han stillede sit glas, og afventede at han satte sig tilbage i sengen igen. Enzel skulle nok lade være med at bruge fødderne mod ham, hvis det fik Nicola til at trække sig væk fra ham. Nu hvor Nicola sad hos ham igen, lignede det til gengæld at han var villig til mere. Enzel skrånende hovedet i en spørgen. Afventede Nicola hans ordre? "Taget i betragtning af at jeg kaldte dig ind? Hm..." Lød det funderende fra ham. Det var typisk hans kære Nicola udtrykte sig sådan. Som om det kun var Enzel der krævede sex. Men han vidste godt at Nicola var mindst ligeså liderlig som ham! Ikke? Enzel trak tiden lidt ud, mens han undersøgte Nicola yderligere med blikket. "Jeg kan godt lide at se dig i mit tøj, men du er nu smukkest uden." Der burde ikke være nogen tvivl om at det var en hentydning til at Enzel ville have at Nicola skulle tage det af foran ham. Han følte ikke for at klæde ham af i dag og hans arme var yderst trætte. Faktisk foldede han hænderne og hvilede dem på sin mave, mens han overværede ham med sit opslugte blik, som kunne han klæde ham af med tankens kraft. 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 13.02.2020 20:12
Bemærkningen om tøjet havde egentlig ikke været ment som andet end en henkastet kommentar, men det virkede til, at Enzel lagde noget mere betydning i det. Selvfølgelig, det burde ikke engang komme bag på Nicola. 
"Grunden til, du kaldte mig herind. Ikke bare det, at du kaldte mig herind" han pillede lidt ved kanten af blusen. Det var svært at komme på en forklaring, som ikke ville lyde fuldkommen latterlig, men som samtidig ikke ville fornærme Enzel.
"Da du gav mig det her tøj, var det min første dag på bordellet. Den første dag, i mit nye liv. Jeg ved ikke.. Jeg tror, at det symboliserer en ny begyndelse, så det virkede passende, at jeg også skulle have det på nu" Lettere prøvende smilede han til Enzel. Han brød sig ikke om at blive betragtet så indgående, det fik ham til at føle sig utroligt lille. 

Det var ikke svært at forstå, at der lå en dårligt skjult hentydning i Enzels ord, men det gav ham ikke ligefrem lyst at rejse sig og smide tøjet. Han var vant til at ligge under tæpperne, og så rev Enzel tøjet af ham. Det var nemmere på den måde, så behøvede han ikke rigtig tage stilling til, om det var noget han faktisk ønskede, for han havde ikke noget valg. Enzel lignede dog ikke ligefrem en, som havde tænkt sig at rejse sig for at hjælpe Nicola med at komme ud af tøjet, så han havde næppe noget valg.
Han rejste sig op og stillede sig med ryggen til Enzel, inden han greb fat i blusen og hev den over hovedet. Det var ikke slemt, Enzel havde trods alt set ham uden bluse på op til flere gange. Bukserne krævede lidt mere overtalelse. Endelig stak han tommelfingrene ind under kanten på bukserne og skubbede dem langsomt nedad, indtil de af sig selv kunne falde mod gulvet.

Nicola blev stående med ryggen til Enzel. Blev han spurgt ind til det ville han påstå, at det var for at lade Enzel nyde udsigten. Langt om længe tog han sig sammen til at vende sig om, så han kunne sætte sig i sengen på samme måde som før, stadig ud for Enzel fødder. Det var så langt væk han turde sætte sig. Han gjorde ikke noget forsøg på at dække sig selv til, han ville alligevel bare blive bedt om at vise sig frem, hvis han gjorde det. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Først forstod han ikke helt hvor Nicola ville hen med sin snak, for selvom han forsøgte at forklare ham meningen bag hans ordvalg, var det stadig sort tale for ham. Var der overhoved forskel på betydningen, om så han havde ment grunden bag? Skulle han lade sig fornærme eller ej? Han blev let distraheret af Nicolas hænder der søgte ned af sig selv og tog i blusen. Nu gjorde han det… Han tog tøjet af foran ham. Men dog… noget langsomt og usikkert. Heldigt for Nicola, tændte det ham gevaldigt, at han ikke bare flåede tøjet af og ødelagde øjeblikket. Enzel satte pris på de små ting, også selvom han havde set på Nicola så meget snart.

Da han hørte om Nicolas forhold til tøjsættet, nænnede Enzel slet ikke at afbryde ham og fortælle ham, at det teknisk set stadig var hans. Hvis Nicola havde det sådan med et af Enzels sæt tøj… Jamen så måtte han godt få det. Det rørte ham på en måde, at nogen kunne sætte affektionsværdi på noget som han havde givet dem. ”Er det sandt?” Spurgte han overrasket, uden at mistænke noget af det for at være en løgn. Nicola var en ærlig dreng. En sød dreng… Han betragtede Nicola afklædte sig og faldt lidt i staver i et øjeblik, indtil Nicola vendte sig mod ham igen. ”Det er ellers sådan en lille ting… Jeg kan give dig noget langt bedre end det…” Enzel flyttede sig fra sin magelige positur og satte sig op i en rank stilling, da han var mere engageret. Indtil videre havde han kun givet ham chokolade, for at udtrykke sin kærlighed til ham. Og når nu man ikke var så god til at få tingene sagt… så kunne man heldigvis altid udtrykke sig igennem forkælelse. Men Enzel var lidt bagud med gaverne så, for han var efterhånden blevet rigtig glad for Nicola. Som i rigtig, RIGTIG glad. Også selvom han virkede noget mere presset og tynget over at have sin hemmelighed afsløret så let.

”Siden det er din første lønningsdag i morgen, burde du købe noget til mig. Hvad som helst. Jeg vil gå med det.” Enzel var dedikeret. Eftersom deres forhold var hemmeligt, var det stadig vigtigt for ham med romantik og masser af bekræftelse. Men siden Nicola ikke ejede noget, som han kunne give videre til ham, måtte han jo købe noget for sine egne krystaller. Det var ikke sikkert at en som Nicola tænkte over den slags, siden han ikke engang lod til at ane hvad han skulle købe til sig selv af ting til værelset… Så derfor var Enzel nærmest tvunget til at afsløre hvad han forventede af ham som partner. Og Nicola skulle nok få rigeligt tilbage i form af gaver, sex og kærlighed.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 14.02.2020 03:33
Enzel reaktioner blev ved med at komme bag på Niola. Lige så snart han troede, at han havde regnet bordelejeren ud, reagerede han på en uventet måde. Hvorfor blev han overrasket over at tøj kunne indeholde en bestemt betydning?
"Jeg er ikke vant til, at folk giver mig ting, bare fordi de har lyst til det. Normalt har der altid været en bagtanke bag gaverne. " 
Han lod kort sit blik glide ned over Enzel for at se, hvor begejstret han var blevet af, at de beskyttende lag tøj nu var væk. Han havde mest af lyst til bare at få det obligatoriske sex overstået, så han kunne få noget søvn og noget fred.

På en måde føltes det utroligt forkert at modtage gaver for at have sex med Enzel og lade som om, t han havde følesler for ham. Det gik imod alle de principper, som Nicola tidligere havde haft. På den anden side havde han jo allerede affundet sig med livet som prostitueret, så egentlig var Enzel vel bare endnu en kunde, og gaverne hans betaling? Det gjorde det lidt nemmere, men tanken var underlig, selvom det selvfølgelig gav mening, at han også skulle få noget ud af deres "forhold".
"Du behøver ikke at føle dig forpligtet til at købe mig pæne ting" Altså, han havde da ikke tænkt sig direkte at bede ham lade være, primært fordi Enzel virkede som typen, som godt kunne tro, at pæne og dyre ting var det samme som kærlighed. Ikke at Nicola på nogen måde skulle prædike om kærlighed, han havde gjort sit bedste for t undgå at få dybere følelser for nogen.

Det lød ikke som om, at ordren om, at Nicola skulle købe Enzel en gave, var til forhandling. Og han tvivlede også på, at det kun ville være denne ene gang, han skulle købe ham en gave. Hvordan skulle han bære sig ad med at spare op til et bedre liv, hvis han skulle bruge sine krystaller på gaver til Enzel? Men hvad kunne han gøre ved det, han kunne ikke rigtig afsløre, at han forsøgte at spare op så han kunne stikke af.
"Jeg skal se, hvad det er muligt at få med min løn" Måske det kunne bruges som en mulighed til at lokke en højere løn ud af Enzel? Det var da i hvert fald en mulighed.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Åh Nicola. Han var alt for sød og naiv til denne verden. Men Enzel ville ikke lyve overfor ham. ”Der er en bagtanke ved alle gode gerninger. Jeg giver dig gaver fordi jeg bliver belønnet med din gode trivsel her. Her hos mig, altså.” Svarede han meget ærligt ”Når du er glad, er jeg glad. Det er sådan det fungerer, men der er ingen onde bagtanker bag mine gaver i hvert fald.” Han så at Nicola kiggede ned af ham, måske for at tjekke hans tilstand? Mon Nicola ikke gad at høre på hans snak, men blot ville komme i gang? Han lignede stadig en der krævede at få at vide hvad han skulle gøre. Nu var det ellers ikke fordi Nicola kunne gøre noget forkert. Enzel ville gerne det hele med ham.

Han ignorerede at Nicola fortalte ham, at han ikke behøvede at købe ham med ting og chokolade. Det skulle han jo sige, for at virke beskeden. En fattig tyveknægt, og nu prostitueret, som ham burde da for pokker ønske sig noget! Hvad han ikke kunne ignorere var, da Nicola stak lidt til ham angående sin løn. Ja, den var lav, men Enzel havde regnet på det. Sammenlagt med den gode mad, regelmæssigt besøg af healere, topalisurt og dyre olier, for ikke at glemme at deres kunder var finere folk, så havde pigerne og Nicola det langt bedre her, end hvis de var på bordellet i Dianthos. Nicola var i forvejen skåret ned fra sit kundeantal, og Enzel havde ikke trukket ham i løn. Det fik ham til at rynke på brynene. ”Er det brok jeg hører? Arbejdet bærer da lønnen i sig selv!” Fnøs han. At skulle give ham lønforhøjelse var absurd, og Nicola gjorde bedst i ikke at nærme sig det emne igen ”Jeg er sikker på at du kan charme dig ned til en god pris. Med dine øjne kan du overtale enhver handelsmand til at forære dig noget. Og til sidst kan du jo vedlægge bordellets visitkort. Mænd forstår forhåbentligt en hentydning.”

Hvordan Nicola havde tænkt sig at bruge sin charme til at få et godt tilbud, kom ikke Enzel ved. Altså jo, hvis Nicola lod sig snydes til sex igen… Knægten skulle lære at være lidt mere kritisk og sige nej, når kunderne gik for langt.

”Nåh…” Enzel lagde sig lidt tilbage igen og sukkede, mens han vurderede Nicola. Han var nøgen, men han manglede vist lysten. ”Spred dine ben for mig og vis hvad du har…” Beordrede han roligt. Hans blik søgte ned mellem hans ben, og han tiltede hovedet interesseret. ”Og rør ved dig selv.”

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 15.02.2020 06:24
Hvordan mon Enzel ville reagere, hvis han nogensinde fandt ud af, at Nicola slet ikke var så dum og naiv, som han eller virkede? For han havde ikke den mindste tvivl om, at Enzel som ham som den her uskyldige og naive knægt, som ikke kunne klare sig alene. Det var med vilje, han var sikker på, at det var sådan Enzel foretrak ham: En stakkels knægt som havde brug for nogen til at beskytte sig. Nicola hadede inderligt at spille den rolle, det var ydmygende, mem hvad man ikke gjorde for at overleve. Hvordan forestillede Enzel sig mon, at han havde overlevet på gaden? Der blev naive små drenge slået ihjel, eller det, der var værre.
Selvfølgelig vidste han, at der var en bagtanke bag gaverne, som han fik af Enzel, men han skulle virke sød og taknemmelig, det perfelte kæledyr. Derfor sagde han heller ikke noget til Enzels ord, han kunne ikke komme på noget godt svar, som ville hjælpe til at bevare den illusion han forsøgte at holde kørende.

Det burde vel næsten have sagt sig selv, at det var håbløst at prøve at forhandle løn med Enzel. Alligevel havde det været forsøget værd, noget positivt skulle han vel få ud af deres forhold. Han tog dog ikke afvisningen alt for tungt, hvis han ville have lidt ekstra krystaller ud af kunderne, kunne han jo altid bruge sin evne på dem. Så længe ingen fandt ud af det.
"Undskyld, det var ikke for at brokke mig. Jeg vil bare gerne kunne købe dig pæne ting, så jeg ikke føler, at jeg udnytter dig. Men at kunne få lov til at bo her, have en familie.." Han lagde hovedet på skrå og smilede næsten genert. "Og være her, nu, sammen med dig.. det er vigtigere, end hvad jeg bliver betalt i krystaller" Hvor var det til at brække sig over, men forhåbentligt troede Enzel på forestillingen.

Der var noget ekstremt ydmygende over at blive bedt om at røre ved sig selv, og så endda foran en mand, som han hellere var fri for. Men det var vel bedre end alternativet, at blive bedt om at røre ved Enzel.
Han rejste sig op, så han i stedet kunne sætte sig på knæ, med bagdelen hvilene på hælene og knæene spredt godt ud til siden. Det havde sine fordele at være smidig. Han så Enzel ind i øjnene, som han greb at om sig selv, og begyndte at bevæge hånden frem og tilbage. Det var dog alt for distraherende at sidde og kigge på Enzel imens, så i stedet lukkede han øjnene og prøvede t fokusere på nydelsen, som stille og roligt byggede sig op og gjorde ham hård.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det var svært at forstille sig hvad sådan en som Nicola ville bruge de ekstra penge på. Han ville nok bare gerne være uafhængig af andres hjælp. Men uafhængighed var noget han afskrev sig, da han blev en del af bordellet, og ikke mindst da han blev en del af Enzel. Det lille søde smil og de bevægende ord fra Nicola, gjorde at Enzel ikke kunne mistænke ham for at forsøge at spare op, så han kunne slippe af med ham. Og hvorfor skulle han jo også det, når han kunne blive her hos Enzel, sin elsker?

”Du ved lige hvad du skal sige, for at slippe af sted med alt, gør du ikke…?” Sukkede han, uden egentlig at forvente noget svar. Det var mere ment som en slags rosende kommentar. De søgende øjne gled ned ad Nicola, der flyttede på sig, for at kunne røre ved sig selv, som Enzel havde efterspurgt. Han kunne godt se på ham, at det var lidt ydmygende for ham at røre ved sig selv foran ham på den måde, men han gjorde det trods alt uden nogen indvendinger. Og Nicola fik vel også noget ud af det. Det måtte være hans måde at gøre Enzel glad på, siden han ikke havde midlerne til at vise det på andre måder. Nicolas forsikrende ord og hans handlinger, gjorde at Enzel kunne slappe af i forholdet og mærke efter sine følelser. Selvom han først var meget skeptisk over hans troværdighed, når han udtrykkede sine følelser for ham, havde han faktisk tiltro til ham nu. Selvfølgelig elskede han Enzel, og selvfølgelig tænkte han på ham, når de var adskilt i dagstimerne…

Enzel bed sig liv i læben af spænding. Hans ene hjørnetand, smal og skarp som hos en kats, var fremtræden, men heldigvis holdt de ikke noget skjult for hinanden. Det var dejligt at kunne hvile i sig selv for en gangs skyld. Hans blik kiggede et par sekunder op på Nicolas ansigt, hvor han kunne se at Nicola havde lukket øjnene, for bedre at kunne kapere situationen og fokusere på den nydelse hans egne hænder kunne fremmane hos sig. Det så ud som om at Nicola forstod at gøre det godt for sig selv, og synet af ham fik Enzel til at ønske at det var ham, der blev berørt sådan af Nicolas smukke hånd. Selv kunne han mærke at hans krop byggede lyst op hurtigt. Han var blevet helt hård i skjulestedet nede under halen, og han forpinte sig selv for hvert et sekund han ikke flyttede sin hånd ned, for at berøre sig selv. Men Enzel var udholden. Han kunne godt lide at være i følelsen og blot kigge på så længe det varede. Hvis han gav efter, var det et stort tab for ham.

”Nic” Afbrød han med sit kærligste, nærmest spinnende stemmeleje, lige hvor det umiddelbart så ud til at være allerbedst for ham. Han ville ikke have at han skulle komme allerede, for så ville han bare være for træt. ”Du må ikke røre dig der mere… Det er forbudt nu.” Et anspændt suk kunne høres fra Enzel. Han var selv opstemt, men han var også imponerende tilbageholden og derfor ligeså masochistisk som han var sadistisk.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 16.02.2020 04:38
Stille og roligt kælede Nicola for sig selv, mens han holdt øjnene tramt klemt sammen. Han bekymrede sig egentlig ikke for, om Enzel fik noget ud af det lille show, mon ikke han nok skulle sige til, hvis noget skulle gøres anderledes? Det var stadig en underlig situation, han var trods alt vandt til, at andre kælede for ham, hvis de overhovedet gjorde sig den ulejlighed at sørge for, at han også fik del i nydelsen. Selv Enzel havde jo ikke gjort sig den ulejlighed hver gang. Man kunne da håbe på, at det måske vil ændre sig, nu hvor de tilsyneladende havde så dybe følelser for hinanden. Nicola havde dog sine tvivl, der kunne jo trods alt ikke herske nogen tvivl om, at magtfordelingen var skæv i deres forhold, ellers ville han jo ikke sidde her og kæle for sig selv, selvom han egentlig ikke havde lyst til det.

På trods af sin modvilje, formåede Nicola at blive opslugt af nydelsen og til dels glemme den situation, som han var i. Hans bevægelser blev mere ivrige og hans åndedræt blev tungere mens han begyndte at stønne ganske lavt. Det var ikke fordi, at han nødvendigvis var sekunder fra at blive færdig, men det ville da helt sikkert ske på et tidspunkt. Hvis altså ikke Enzels stemme havde trængt igennem til ham, og fået ham til med det samme at fjerne sin hånd og åbne øjnene. Det var forbudt for ham, at røre ved sig selv.. for i aften? For al fremtid? Det var nok bedst ikke at spørge ind til det, han var ikke sikker på, at han ville bryde sig om svaret. Det var igen det der magtforhold.. Enzel bestemte alt. Hvad han skulle, og ikke skulle, gøre, hvad han skulle have på, hvad hans krystaller skulle bruges på. Intet havde han kontrol over selv. 
En nærmest sygelig lyst til at føle, at han havde kontrol over et eller andet slog ned i ham, og han kunne kun komme på en ting, som han kunne forsøge at kontrollere.

Han lænede sig frem, så han stod på alle fire, og begyndte at kravle op mod Enzel. Da han nåede op, så han sad omkring Enzel knæ, begyndte han at stryge et par fingre op ad hans inderlår, op indtil han lige præcis kunne mærke pelsen på halen, og så igen ned mod knæet. Behandlingen blev gentaget et par gange, hvorefter han rykkede sig lidt længere op og placerede sig med et ben på hver side af Enzels ene ben, så han mere eller mindre sad på hans ene lår. Kælent lod han halen glide hen over Enzels ben, mens han stadig holdt øjenkontakten. Han forsøgte at finde rollen som den kælne missekat frem, den samme rolle, som han havde brugt den dag, hvor Phillippe havde været på bordellet. Den dag havde det virket til at have en ganske betydelig indvirkning på Enzel, og det var nok det tætteste, Nicola følte at han kunne komme på kontrol lige nu. Med et smil som han håbede på var godt forførende, placerede han sine hænder på Enzels brystkasse og lænede sig ind for t presse sine læber mod hans.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Da Enzel forbød Nicola at røre sig der mere, forventede han godt, at Nicola ville blive forvirret. For hvordan kunne han dog være så ond at fratage ham den nydelse som han havde arbejdet sig op på? Men der var selvfølgelig en mening med det. For Enzel var af den opfattelse, at det skulle gøre en lille smule ondt, for at det kunne blive rigtig godt. Og i øvrigt havde Nicola slet ikke givet sin smukke drengemås nogen som helst opmærksomhed, og Enzel ville gerne se lidt leg og lidt fingerpenetrering, før han lod sig selv give efter for fristelserne, og bare sprang på ham.

Før Enzel så meget som kunne finde på at give ham den næste ordre, flyttede Nicola på sig, og da han nærmede sig ham på alle sine fire, kunne han hurtigt regne ud at Nicola søgte mod ham. Selvfølgelig. Hvis han ikke selv måtte gøre sig færdig, ville han have Enzels hjælp. Som han begyndte at kæle for hans ben, havde Enzel et behov for at trække sig længere tilbage, lidt længere væk fra Nicola, men det kunne han ikke, da han allerede sad helt op ad hovedgærdet. I stedet endte han med at sidde lidt som stivnet fast på stedet, så han ikke kom til at afslutte sin lille leg alt for tidligt, nu hvor den var blevet så god. Det var trods alt nyt for ham at se Nicola så interesseret og så villig. Og så desperat efter ham!? Han kunne vældig godt lide det, særligt fordi det var en ny side af Nicola, og Enzel ville gerne se alle hans udtryk og lære alle hans sider at kende.

Han var mentalt stærk, da han undlod at tage fat i Nicola eller i hvert fald stoppe ham, da han mærkede Nicolas hånd, der kælede sig op og ned langs hans inderlår. Men da Nicola satte sig helt op på hans skød, kunne han mærke en form for afmagt. Han kunne mærke at han blev underligt varm i kroppen og måske en smule genert? En uvant følelse, som han ikke fik så tit omkring Nicola. Med Nicola var det ellers så let at være sig selv. ”Hvor er du kommet tæt på..” Stønnede han med en smule forbløffelse i stemmen. Nicola var ikke kun kommet tæt på, fordi han sad helt op ad ham. Han var også kommet utroligt tæt ind på Enzel som person, og der var vist ingen… overhoved, der nogensinde havde været så tæt på ham, som Nicola… Det var noget overvældende at opleve. Men lige nu var det i første omgang svært ikke at lade sig forføre af de mørke øjne og de hvide, skarpe tænder i Nicolas smil. Han kunne godt give en lille smule efter, ikke? Enzel kunne mærke at Nicola var godt på vej til at kysse ham, og helt naturligt faldt det ham ind at lukke øjnene og lægge sine hænder op at hvile på Nicolas, der havde fundet faste pladser ved hans bryst. Han klemte dem lidt, og kyssede ligeså Nicola tilbage.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 18.02.2020 12:11
Havde det været en kunde, som Nicola sad med, havde ham formentligt sat sig ordentlig til rette på skødet, så han kunne ordne, hvad han var blevet hyret til. Men det var ikke en kunde, han sad med, det var Enzel. Det burde vel egentlig ikke gøre den store forskel, men han kunne ikke få sig selv til at kravle ordentlig ind over ham for derefter at presse sig selv ned over ham. Han ønskede at have lidt mere kontrol, ja, men han havde stadig sine personlige grænser. Et kys var ikke nær så grænseoverskridende, så han åbnede munden ganske lidt, og gjorde kysset noget hårdere og krævende. Det var ikke hans plan at drive Enzel til vanvid ved at tirre og presse ham, han ville bare gerne presse ham langt nok til, at lidt af selvkontrollen røg, så de kunne få overstået, hvad Nicola var kommet ned på værelset for.

Forsigtigt gjorde Nicola sin ene hånd fri, så han i stedet kunne rykke den ned og stryge den henover Enzels hale. På en måde havde han lyst til at gøre, som Enzel så ofte havde gjort med ham, og gribe fat i halen og rive i den, bare som hævn. Selvom det var fristende, havde han dog ikke den mindste tvivl om, at Endel langt fra ville blive glad for det. Måske var de blevet mere lige af, at Nicola nu kendte Enzels hemmelighed, men der kunne stadig ikke herske nogen tvivl om, hvem der var den dominante part i deres "forhold". Så i stedet nøjedes han med at stryge fingrene helt forsigtigt ned langs halen. Han var glad for, at halen skjulte Enzels ædlere dele, for så slap han da for at komme direkte i kontakt med det område.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Set udefra virkede Nicola til at være den mest lystige af de to, for selvom Enzel gengældte Nicolas kys, måtte han gøre et forsøg på at berolige ham. Han strøg hans hår og øre blidt og kyssede lidt mere forsigtigt i håbet om at Nicola ville følge ham. Men det gjorde han ikke, og Enzel kunne dårligt følge med de ivrige kys. Det var dejligt, men også lidt farligt. Særligt blev han først distraheret fra deres intime kys, da han mærkede at Nicolas hånd havde banet vej fra hans bryst til hans hale nu. Nicola gjorde kun dejlige ting, men han var nødt til at afbryde ham, så han ikke nåede meget længere end dertil. 

”Mmh-Mokay” Stønnede han midt i kysset, inden han formåede at adskille sin mund fra ham. Det var ikke let, for han ville gerne blive i det, og det samme galt vist for Nicola. Han ville kun give sig lidt. Men aldrig helt. Nicola måtte ikke få ham allerede, men han skulle nok gå videre for hans skyld.

Med et lille løft i Nicola, fik han smidt ham væk fra sit ben og ned i sengen i stedet for. Nicola skulle prise sig lykkelig for at han fik en blød landing, for det var ikke et overkærligt kast. Det var nok mere den slags kan-du-komme-væk-kast. ”Vil du have mig til at hjælpe dig fri fra dine lidelser?” Han kunne ikke lade være med at drille ham og ydmyge ham lidt, og så også at trække tiden lidt ud. Han kunne godt lide at Nicola ville have ham så meget, at han ikke engang kunne vente. Han så på Nicola og derefter overvejende ned ad ham. Han lagde hænderne på hver af Nicolas knæ og spredte ham godt, så han kunne se alt hvad hans krop havde at byde på. Nicola var uden tvivl smidig…

”..Jeg skal nok.” Forsikrede han og slap grebet i Nicolas ene ben. Han forventede at Nicola ikke ville forsøge at samle benene, men hvis han gjorde, ville han hurtigt afbryde ham og sprede hans ben igen. Med den frie hånd gjorde han først sin tommelfinger våd og derefter langefingeren – ingen tilfældig rækkefølge. ”Du skal bare lige gøre noget for mig først…” Han fnøs med en lusket latter og så kortvarigt til siden, for at finde ud af hvad han skulle bede efter. ”Hmm… Vis tænder ad mig igen. Og knur ad mig, som du gjorde i går. Så skal jeg nok.” Lokkende kælede han  for Nicolas ben med den hånd, der var blevet ved ham. Hanvelpolerede lidt lange negle skulle pirre ham til at gøre hvad han havde bedt om.

Det måtte være ydmygende for ham, når nu Enzel bad ham om at gentage lidt af det der skete i går. Men det var ikke nogen hemmelighed, at Enzel godt kunne lide den farlige panterside i Nicola, ligeså godt som han kunne lide den bløde missekatteside.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 21.02.2020 02:52
Det var ikke usandsynligt, at Nicola havde undervurderet Enzels selvkontrol, for han havde fuldt ud regnet med, at bevægelserne over halen og det vildere kys ville virke. Men Enzel trak sig væk fra kysset, tydeligvis for at bevare kontrollen. Nicola havde en fornemmelse af, at hvis han bare kunne få skubbet lidt til ham, bare nogle ganske få berøringer, så kunne han få ham til at miste kontrollen, så de kunne få alt det her overstået.

Det kom lidt bag på ham, da han pludselig blev kastet væk. Efterhånden burde han vel være vant til den lidt mere hårdhændede behandling, men Enzel havde trods alt ikke kastet rundt med ham før. En dag var der sikkert ikke noget, som ville komme bag på ham. På sin vis både en skræmmende og en lettende tanke.
"Jeg vil have dig" han løftede hovedet lidt, så han kunne se Enzel ind i øjnene. På en måde fandt han det underholdende, at Enzel tydeligvis var så overbevist om, at det eneste Nicola ønskede var, at være sammen med ham. Nok var der stadig liv mellem hans ben, men det var jo trods alt ikke Enzels fortjeneste, og der ville næppe gå lang tid før det faldt igen. Han var der ikke for sin egen nydelses skyld, den havde han givet køb på for meget længe siden. Han var der fordi Enzel havde noget, som han ønskede at få ordnet, og Nicola var midlet, som kunne bruges til det.

Det var ydmygende på den måde at ligge til fuld skue, men alligevel gjorde Nicola ikke noget for at samle benene. Hvis det kunne lokke Enzel til at gå lidt hurtigere frem, så måtte han jo finde sig i den ydmygende stilling. Langt mere ydmygende var det dog at blive bedt om at knurre og vise tænder. Det var noget han gjorde for at holde folk på afstand, advare dem om, at ham altså godt kunne bide fra sig. Det var ikke noget han gjorde, fordi Enzel af en eller anden grund fandt det tiltrækkende.. men havde han reelt noget valg? Sådan var det jo, når han var sammen emd Enzel, han havde egentlig ikke noget at sige til alt hvad der skete.
Langsomt rykkede han sig, så han støttede sig på albuerne, og begyndte at knurre og hvæse af Enzel, overlæben blev trukket tilbage, så de spidse hjørnetænder kunne ses. Det gjorde det måske lidt nemmere  at han ikke brød sig om berøringerne, men det føltes stadig fuldkommen latterligt.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicolas tænder kom til syne og interesseret så Enzel til, mens der blev knurret ad ham. Denne gang var han ikke på vagt, for han vidste at denne gang var det ikke fremprovokeret af vrede, men fordi Enzel havde bedt om det. Nicola var utroligt smuk. Smuk på sin egen… dyriske måde. Det tændte ham at se ham sådan, så længe det blot var i leg, og så længe Nicola ikke var oprigtigt vred på ham. For selvom det af og til kunne virke som om han var ligeglad hvad andre mente om ham, var det alligevel det eneste han gik op i.

”Du er så dygtig… Så perfekt.” Roste han med en kælen stemme. Han førte sin hånd hen til brystet på ham og puffede ham ned at ligge, da han havde set mere end rigeligt for at være helt tændt. ”Jeg skal nok…” Han havde jo lovet ham, at han nok skulle hjælpe ham, selvom han var fristet til at lade være med at give ham hvad han ville have, blot for at få mere af den villige Nicola. Men nu var det lige før han selv gik ud af sit gode skind, og han havde ikke lyst til at optræde desperat overfor hans elsker eller nogen som helst.

Blidt strøg han sin hånd henover Nicolas kønsdele, blot for at føre hånden forbi, længere ned. Hans tommelfinger havde han fugtet i munden tidligere. Den smule mundvand påførte han, for at kunne arbejde sig mod at udvide ham. Forhåbentligt var Nicolas krop efterhånden ved at være samarbejdsvillig. Det var trods alt ikke kun Enzel der havde været der. Nicola var allerede mere erfaren end de fleste Dianthosianere. Enzels blik stirrede på hans omhyggelige arbejde på at få den første finger ind, og da der blev plads til nummer to, så han tilfredst op på Nicola og holdt sit blik rettet mod hans øjne, uden at sige mere.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 26.02.2020 03:16
Enzel tog sig så sandelig sin tid, egentlig måtte Nicola indrømme, at han var imponeret over hans selvkontrol, det havde trods alt ikke været hans stærke side tidligere. Det var på en eller anden syg måde nærmest komisk, at Enzel pludselig havde uanede mængder af viljestyrke nu, hvor Nicola mere end noget andet ønskede, at han skulle smide alle hæmninger og tage ham på stedet, så han kunne få noget hvile, og måske endda liste sig ud af lokalet. Ikke at han regnede med at få lov til at gå, men det var vel tilladt at drømme.

Af en eller anden latterlig grund gjorde rosen ham en smule stolt, selvom han inderligt hadede at blive kaldt dygtig, som var han et lydigt lille kæledyr. Det måtte være resterne af Sobeks opdragelse, som stadig sad i ham. Den opdragelse som dikterede, at han mere eller mindre kun eksisterede for at behage. Han sukkede lavmælt, forhåbentlig ville Enzel tolke det som længsel og nydelse i stedet for irritation. Han hadede at blive talt til på den måde, og han hadede, at Enzel tydeligvis troede, at han nød hans behandling. Men han blev nødt til at holde masken, et suk ellet en forkert grimasse kunne betyde enden på det hele og formentlig en straf, som han ikke engang turde drømme om.

På en måde var det skræmmende, da Enzel finger gled op i Nicola uden store besvær. Han havde allerede været sammen med så mange, at hans krop havde væmmet sig til behandlingen, hvad var der dog sket med hans principper? Egentlig burde han vel være glad for det, det gjorde det nemmere, når nogen trængte op i ham uden at gøre ham klar, som Enzel for eksempel havde gjort.
Han spredte benene så godt han kunne, og trak ælene op mod ballerne, så han gjorde sig så meget til, som overhovedet muligt. Da den anden finger trængte ind begyndte han at stønne lavt og vippe med underlivet, mens han sendte Enzel sine mest frække og indbydende blikke. Han havde ikke lyst til at vente længere, så han gjorde sit absolut bedste for at være lokkende så Enzel forhåbentlig ikke kunne stå for ham længere.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Muri Læremester
Lige nu: 3 | I dag: 7