Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.01.2018 17:19
Hectors svar kom bag på Juno, der dog kun reagerede ved at se ned, imens han stoppede sin pik tilbage i sine boksere. Mere gjorde han ikke, inden han trådte helt hen til Hector, lagde en underarm imod væggen bag ham ved siden af hans store, krøllede hår, og sin anden hånd imod hans mave, for at skubbe ham helt op imod væggen.

Det føltes ikke som om han hjalp en ven, da han lod sin hånd glide ned og ind imellem Hectors ben. Det føltes som meget mere.

"Er det her okay?" spurgte han lavmælt, blikket slået ned, da han skubbede Hectors hånd væk for at overtage for ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.01.2018 17:38
"Hhn... ja," hviskede Hector, ude af stand til at holde et støn tilbage, da Juno rørte ved ham. Det var kun i hans allemest hemmelige, mest beskidte, mest sårbare øjeblikke, at han havde tilladt sig selv at fantasere om det her, og nu skete det rent faktisk. Det var slet ikke til at tro, og Hector skulle faktisk anstrenge sig lidt for ikke at give efter for fristelsen og knibe sig selv i armen.

Det føltes, som om Junos fingre var elektriske, og da de fandt vej ned mellem hans ben, igennem hans pels, og rørte ved en følsomme hud gemt væk dernede, gik der nærmeste et stød igennem Hector. Han blev nødt til at smække en hånd for munden, da han ellers ville være alt for højlydt. Han grynted bag hånden og blinkede op til Juno med sine store, brune øjne. Juno lignede nærmest en smuk, lysende gud, der svævede over ham.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.01.2018 20:51
De lyde Hector kom med sendte bølger af varme igennem Juno, der et øjeblik brød under for fristelsen til at lade sit blik glide over Hectors ansigt igen, kun for at fortryde det, da deres blikke mødtes og han straks så væk igen. At se på ham mindede ham for meget om, at det var sin bro han stod her med.

Det var med et sæt at han opdagede at Hector langsomt gled ned ad væggen, og han brød ud i lavmælt latter, fortsat uden at se direkte på ham. "Hey, hvis du glider ned på gulvet følger jeg sgu ikke med," advarede han, kun svagt distraheret fra sit arbejde med at hjælpe ham.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.01.2018 21:05
"H-hold da kæft," gryntede Hector med et skævt smil, men han afbrød sig selv med et støn, da Junos fingre ramte et ekstra godt sted. Hector greb fat om Junos arm for at holde ham fast, mens han begyndte at bevæge sig mod Junos hånd i små, korte ryk. Hans vejrtrækning blev hurtigere og hurtigere, indtil en varm bølge af nydelse rullede over ham. Hector slap et skælvende støn, der var meget højere, end hvad godt var, og faldt halvt forover, så hans pande trykkede mod Junos skulder.

"Mm, fuck," hviskede Hector og klemte sine øjne sammen, mens hans hjerte dunkede mod indersiden af hans brystkasse. Han holdt stadig krampagtigt fast om Junos arm. Det var slet ikke meningen, at det skulle have været så intenst, at det skulle have føltes så dejligt, men sådan blev det altså. Junos hånd måtte være drivvåd nu.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.01.2018 22:33
Hectors svar fik Juno til at bryde ud i grin igen, og det var betryggende at alt var som det plejede at være imellem dem, på trods af at de havde begivet sig ud i noget helt nyt. Derfor stoppede Juno ham heller ikke, da Hector greb fat om hans arm og selv tog styringen, indtil han kom.

"Det siger du ikke," svarede Juno med et smil Hector alligevel ikke kunne se og gav ham et øjeblik til at komme til sig selv. Hans hånd var våd og han var lige ved at tørre det af i Hectors inderlår, da han kom på bedre tanker. Det var garanteret besværligt at få af pels. I stedet trak han sig forsigtigt ud af Hectors greb og gned sin håndflade imod båsens dør.

"Jeg køber øl," fortalte han, højere end han havde behøvet, og smilede til Hector inden han mærkede varme stige op i sine kinder og han skyndte sig ud af båsen og op til baren. Han havde gjort sit, Hector måtte tage sig af sig selv herfra.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.01.2018 22:48
Hector kunne ikke lade være med at smile lidt for sig selv, da Juno pilede ud af båsen; typisk Juno at skride på den måde. Hector ville sikkert have været skuffet, hvis det ikke var præcis, hvad han havde forventet. Det gjorde ikke noget. Juno var godt nok skredet fra lokalet, men Hector vidste også, at Juno aldrig ville skride fra deres venskab, ligegyldigt hvor grundigt de fik kludret det sammen.

Desuden var der to ting, der var mere presserende lige nu: Hector dryppede nærmest fra mellem benene, og nå ja, så var der lige det faktum, at han allerede vidste nu, at han havde lyst til at gøre det igen, og gøre det igen med Juno. Og ikke kun det. Hector ville have mere. Hvad "mere" præcis indebar, vidste han ikke helt, men han vidste, at han ville det. 

Det første problem var nemt nok at tage sig af. Hector brugte godt nok næsten en hel rulle papir på at få tørret sig af, men det lykkedes da til sidst. Det andet problem var straks værre, og han vidste på ingen måde, hvordan han skulle håndtere det. Juno var helt sikkert allerede godt i gang med at lade, som om det aldrig var sket. Hector sukkede. Chancerne for, at det nogensinde ville ske igen blev mindre og mindre, følte han, og han havde allerede opgivet tanken, dan han trådte ud af båsen og gik tilbage til baren.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.01.2018 23:19
Først på vej ud af toilettet, hev Juno helt op i sine bukser og lukkede dem, blikket rettet stift imod baren. Han havde hverken tid eller lyst til at bearbejde hvad der lige var sket imellem ham og Hector, så han lod være. Så simpelt troede han godt, at det kunne være. 

Han lænede sig ind over baren og sørgede for at flirte med bartenderen, da han bestilte to øl, på trods af at han knap nok lagde mærke til bartenderens køn eller udseende. Hans tanker var et helt andet sted, indtil to øl blev stilt foran ham med et klir og han uden at tænke over det, straks tog en tår af den ene. Han følte sig ikke den mindste smule mere ædru nu, end han havde inden de var gået ud på toilettet.

Det føltes nogen gange som han havde en sjette sans for Hectors tilstedeværelse og også i dag, løftede han blikket i samme øjeblik som Hector kom i nærheden af baren. Juno gjorde et nik imod øllen han havde købt ham og så ham an, imens han kvælte sit hjertes forsøg på at gøre et eller andet, når det bare skulle opføre sig normalt.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.01.2018 23:29
"Og jeg som troede, du var ved at gå kold, chef," grinede Hector, da han kom op til baren og så Juno sidder der med to øl. Det var helt mærkeligt at være på ovenpå, når Juno tydeligvis var akavet omkring det hele, men det var, som om Hector havde fået et ordenligt skud energi efter deres tur på herretoilettet. Måske var det bare, fordi han ikke havde haft en god orgasme i meget lang tid. 

Hector kravlede med lidt besvær op på barstolen ved siden af Juno og tog den anden øl. Han tog en ordenlig slurk af den og tørrede sine læber med bagsiden af sin hånd. 

"Hva' så, chef?" spurgte han med et smørret grin. "Er du frisk?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.01.2018 23:53
Juno himlede med øjnene, men svarede ellers ikke Hector. Sandheden var at han havde travlt med at forsøge at undertrykke alle de tanker, der kæmpede for at få lov til at løbe igennem hovedet på ham, og det var trættende arbejde. Huset trak i hans sjæl - det ville have ham hjem, så han kunne fylde sit hoved med sine møgunger i stedet, tælle dem i deres senge eller ude på trappen eller på hjørnerne på vejen hjem, og sikre sig at de alle stadig var okay. Det var langt mindre kompliceret.

"Jeg har ikke følt mig frisk i 10 år," svarede Juno med et grin og gned en hånd over sit ansigt. Det føltes som sandheden da han sagde det, selvom det ikke engang var en dag siden at han var sprunget ned af trapperne derhjemme som det første efter at være vågnet. "Men du ser fandme selv frisk ud. Bliv ved med dét, så kan du bære mig hjem om en time."
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 16.01.2018 00:07
Hector slap et grynt af en grin.

"Chef, du ved jo godt, at jeg vil bære dig til verdens ende," sagde han og tog endnu en tår af sin øl. Det var helt mærkeligt at føle sig ovenpå på den her måde, og Hector tillod sig selv at nyde det, så længe der varede. Han var ret sikker på, at han ville være tilbage til sit mugne, tilbagetrukne jeg, når han vågnede i morgen.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.01.2018 22:45
Det havde altid været som om at Hectors blotte tilstedeværelse kunne få Juno i godt humør. På trods af at Hector selv var sur det meste af tiden, havde han en evne til at få Juno til at føle sig tryg og glad - så længe Hector var med ham, var der ikke noget der kunne gå helt galt. Ting gik oftere galt når de to var sammen, men det var også fordi at Juno så Hector som en livslinje, der betød at han kunne gøre langt dummere shit end han ellers gjorde sig i.

Der gik heller ikke længe fra han så hvor tilfreds Hector så ud, til at Juno selv følte sig bedre til mode igen.

"Det fandme godt at jeg har dig." Juno smilede med øjnene til sin ven og sparkede til hans ben, inden han tilføjede; "bliver du også sådan her derhjemme, hvis jeg giver et håndjob der?" Han havde drukket for meget og ville normalt ikke have spurgt, for han brød sig ikke om at blande sig i hvordan Hector omgik de andre derhjemme, men han ville elske hvis de også fik en chance for at se den fyr Juno så når han var alene med Hector, og der var et glimt i øjnene og et halvt smil på hans læber da han spurgte.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 17.01.2018 22:52
Hector kunne mærke sine kinder blive varme og sikkert røde, men han nægtede at kigge væk. I stedet gryntede han og gave Juno et skævt smil.

"Det er der vist kun én måde at finde ud af," svarede han, og han kunne ikke lade være med at vende sig en smule mod Juno og sprede sine ben lidt. Der var ikke noget at se, fordi hans tykke pels dækkede det meste, men nu hvor Juno havde mærket præcis, hvad Hector havde at byde på, Hector var ret sikker på, at det ville være det eneste, Juno kunne tænke på lige nu.

Hector var ikke et sekund i tvivl, om at de begge hårdnakket ville forsøge at glemme alt det, der skete i aften, når de vågnede i morgen, så han kunne lige så godt nyde det, mens de begge var for fulde til ordenligt at stoppe det.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.01.2018 16:29
Hectors svar, især den fysiske måde han svarede på, fik Juno til at se væk og han gned grinende begge hænder imod sit ansigt. Jeg fuckede det op for mig selv, ved at finde ud af hvad han gemmer på, tænkte Juno for sig selv, uden egentlig at fortryde. Heller ikke selvom det muligvis betød at han aldrig ville kunne tænke på andet, når Hector spredte sine ben i hans generelle retning.

"Det må jeg jo prøve en dag så," svarede han, forlegen et sted langt under hans altid-arrogante udtryk, inden han lænede sig tilbage og tog en tår af sin øl. "Skaffer du en lås til vores dør?" Juno havde altid regnet med Hectors loyale hjælp til lidt af hvert, men det her kunne han i teorien sagtens selv gøre. Der var bare noget mere tilfredsstillende ved at sætte Hector til det - især hvis han var nødt til at skaffe den i ædru tilstand. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 21.01.2018 16:38
Hector ville normalt nok have fnyset og sagt, at Juno sgu da selv kunne skaffe en lås, men alkoholen gjorde ham mere medgørlig, og selvom det kun var kort tid siden hans sidste orgasme, var Hector allerede liderlig igen. Hvad fanden havde han dog rodet sig ud i? Ville det nu være umuligt for ham at se på Juno uden at blive våd af det? Det ville gøre livet ret besværligt.

"Hvis du vil have lås på døren, så skaffer jeg også det, chef," sagde han. Han havde mest lyst til at klemme sine lår sammen om sin hånd og onanere lige her foran Juno, men det ville være en overordenlig dårlig idé, så han blev siddende, selvom det hele dunkede mellem benene på ham.

Han bundede sin øl og forsøgte at lade være med at tænke på, hvor meget han havde lyst til at sutte Juno af. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 27.01.2018 15:31
En sitren gik igennem hele Junos krop, da Hector lovede at skaffe dem en lås. Det var en blanding af Hectors villighed til at gøre ting for ham og det uudtalte løfte om at de ville komme til at lave mere derhjemme engang. Det var en helt anden league end et håndjob på en bar.

"Fedt nok," svarede han og lod langsomt blikket glide ned ad Hector, indtil han begyndte at få det varmt og kom i tanke om at fyren var hans ven. Det var sgu nok ikke en god ide at tjekke ham så åbenlyst ud. Faktisk ville det være en langt bedre ide, hvis Juno slet ikke sov hjemme et stykke tid, men han kunne ikke engang få sig selv til at se sig om efter damer. I stedet løftede han blikket til Hectors ansigt igen og smilede strålende til ham, inden han bundede sin øl, og med sløret blik og mumlede ord bestilte én til.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 27.01.2018 15:42
Juno havde aldrig smilet sådan til Hector før, det var Hector ret sikkert på, og det gik direkte i brystet på ham. Det fik hans hjerte til at banke hurtigere og hans kinder til at rødme. Han havde virkelig meget lyst til at være alene med Juno lige nu, men han vidste ikke rigtigt, hvad han skulle gøre ved det. Han kunne vel ikke bare hive Juno med sig, kunne han? Juno ville sikkert spørge, hvad de skulle, og Hector kunne ikke rigtigt få formuleret det.

Hector vred sig lidt på barstolen i frustration og trommede med fingrene på disken, mens han bestilte en øl mere. Han havde egentlig ikke lyst til mere øl, men han vidste ikke, hvad han ellers skulle tage sig til.

"Jeg synes, jeg har det lidt varmt," mumlede han og kløede sig i krøllerne. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 27.01.2018 15:50
"Så lad os gå udenfor," foreslog Juno og uden at vente på svar fra Hector, eller på at fyren overhovedet fik sin øl, tog han sin egen i hånden, smed sin jakke over armen og gik udenfor. Udgangsforbudet efter nattens frembrud havde ikke stoppet dem fra at gå ud for - der var ikke nok kilepræster eller byvagter til at være i hele byen på én gang, og man skulle bare sørge for at snige sig lidt omkring, eller holde sig tæt på en krodør, så man kunne hoppe indenfor i mængden, hvis der kom én.

Juno tog en tår af sin øl og stillede sig op af et par trækasser, imens han ventede på at Hector også kom udenfor. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 27.01.2018 15:55
Hector nåede slet ikke at svare, før Juno allerede var halvt ude af døren. Han skyndte sig at lægge en lille håndfuld krystaller på disken, inden han gled ned fra stolen og fulgte efter Juno ud af værtshuset. 

Det var køligt, da han kom udenfor, og Hector kunne ikke lade være med at trække vejret dybt og smile lidt, mens hans overophedede krop endelig kunne køle lidt af. Han grinede til Juno og tog en tår af sin medbragte øl. 

"God idé, chef," sagde han og følte sig allerede en smule mere ædru. "Hvor skal vi gå hen nu? Vi kunne sikkert godt snige os ned på Svinet, hvis du vil."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 27.01.2018 16:38
Juno vædede ubevidst sin underlæbe, da Hector kom udenfor og øjeblikket efter smittede fyrens grin af på ham.

Svinet var Junos yndlingssted. Der var altid mange mennesker, der var altid nye mennesker, og bedst af alt var der altid de samme mennesker (eller andre væsner, selvfølgelig), som Juno havde fået noget nær et venskab med. Om ikke andet var de gode venner når de var fulde og på Svinet. Men fordi Juno kendte dem der kom på Svinet, og de kendte ham, ville det også være det værst tænkelige sted at starte et hive Hector med ud på lokummet igen. At de ikke længere blev lukket ind på grund af hvor mange gange de havde startet noget lort eller stjålet fra kunderne derinde, det var noget helt andet.

Det var et godt sted at gå hen hvis han var seriøs omkring ikke at ville fucke deres venskab op.

"Helt sikkert, Svinet er næste stop, men lad mig lige drikke den her først," svarede Juno og hævede sit glas i en skål, inden han tog en tår til. Han var allerede plørefuld, og lidt for fuld til at kunne gå længere uden støtte, men det var ikke dét der stoppede ham fra at tage hen på Svinet med det samme.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 27.01.2018 16:47
Åh, Hector fortrød allerede, at han foreslog Svinet, for han havde jo allermest lyst til at være alene med Juno. Eller havde han? Det hele var lidt noget rod inde i hans hoved lige nu. Han glemte dog rodet, da han så hvor meget Juno svajede. Han var jo skide fuld, og Hector kunne ikke lade være med at grine lidt, mens han gik tættere på og lagde en arm om Junos midte.

"Pas nu på, du ikke smadrer fjæset i gaden ligesom den dér gang, chef," sagde han og kunne ikke lade være med at dreje hovedet lidt og snige sig til at inhalere Junos kropslugt. Juno lugtede af sved og øl og så den helt unikke Juno-lugt, som ikke kunne beskrives, men som Hector kendte bedre end alt andet. Det sitrede i hele Hectors krop, og det var så fristende at begrave ansigtet i Junos armhule og bare indånde essensen af ham, men det ville Juno nok ikke finde sig i, så Hector holdt sig tilbage. I stedet kunne han dog ikke holde sig tilbage fra at snige sin tommelfinger under Junos trøje, så han kunne mærke Junos varme, nøgne hud. Hvis Juno protesterede, kunne Hector bare lyve og sige, at det ikke var med vilje.

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Rabbit
Nomineringsårsag:
“Hector og Junos første tråd sammen, og den som virkelig definerer deres mærkelige, både komplicerede og ukomplicerede venskab. Derudover tegner den et fint billede af deres roller i venskabet, og er bare i det hele taget et virkelig fint billede af de to dumme drenge.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11