Thade smilede stolt og lidt halvfrækt til Samira. Denne kvinde tiltrak ham utroligt meget. Han nød at se hende skrive "HORE", nød at se hende smile, men følte et underligt stik i maven, da hun kyssede Drake. Men han smilede stadig.. han var stolt over hende,
Sikken en kvinde! Han tog sit sværd og snittede et stort snitsår på Kiqanns hals, ikke så dybt, da det eller ville have skåret ind til rørene, det skulle helst ikke ske. Han slap hende så pludseligt og satte sværdet i skeden. Han kiggede grinende på hende, og slog hende så vældig hårdt på siden af hovedet. Han så hende falde ned til jorden. Han gik stolt over til hende, rejste hende op igen og sparkede på hendes ene ben, mens hun holdte hende fast. Et kæmpe knæk kunne høres og det gav genlyd. Han smilede over sin sejr, benet var brækket. Hans øjne var flirtende og vilde. Han slap hende og så hende falde til jorden. Han tog fat i hendes trøje og rev den op med alle sine kræfter. Han så på hendes nøgne overkrop, studerede den.
"Ikke værst," sagde han, tog så sin dolk og placerede den fint på brystet, hvor han snittede "SAMIRA" på. Det ville pine hende resten af hendes lange liv, det vidste han, hvis det altså blev stående som et ar. Det blødte ned af hendes mave fra navnet og han kørte en finger over det, så det ville være ekstra smertefuldt. Han tog hendes arme og lagde dem ovenpå hinanden. Han tog dolken igen og hamrede den ned i hendes håndled, meget fint og uden at ramme nogle blodårer eller blodkar. Det blødte dog, men han havde gjort det helt perfekt, imellem knoglerne. Dolken sad fast i jorden, og der skulle den blive.
Han så på Drake og gik så over til ham. Han så at han var pint og satte sig på hug hos ham.
"Nåårr, skader vi jer?" sagde han som snakkede han til en lille baby, der skulle have trøst. Han kiggede flirtende på ham, ikke med vilje, der var dog had i øjnene, "Når nu hun har flyttet sig, så kan jeg da berolige dig og sige, at du ikke fik ret," hviskede han lavt nok til at kun ham selv og Drake kunne høre det, "Men.." sagde han og hævede stemmen, "Det gør mig ubeskrivelig trist, at jeg ikke kunne lokke dig, min kære lille bøsserøv!". Han var træt af ham nu, han slog ham hårdt og gav tegn til at Samira skulle gå hen til Kiqann.
"Ta' dolken op, men kun af jorden, sæt dig med hende, så hun intet modstand kan gøre og lad hende kigge på," sagde han og smilede hånligt. Ingen skulle stå i vejen for dette dejlige øjeblik. Det var næsten bedre end, da han så hans barndomshjem brænde ned til grunden. Han løftede Drake, så han kom op at sidde og kiggede på ham, "Jeg burde egentlig være ked af at gøre det her men," sagde han og tog Drakes dolk, da Kiqann jo havde den anden "på sig" og hamrede den ned i hans lår, "Det behager mig faktisk
Gevaldigt!".
Han kiggede smilede på Samira et sekund, men kiggede så på hvad han lavede. Han rykkede stille dolken til siden så såret blev lang og dybt. Den røg længere og længere væk fra hans knogle og til sidst helt ud af låret. Blodet sivede fra hans ben og han elskede det. Bare synet af det fik ham til at le svagt. Han førte dolken op til hans ansigt og sagde blødt:
"Luk dine øjne, min kære," og snittede et langt sår ned af dem begge, så øjenlåget blev sprættet lidt op ude for enden. Han smilede, da han kunne se på Drake at han led.
Endelig hævn! Hadet lyste ud af øjnene på ham, da han kiggede på ham med et kæmpe stort smil på læben. Han lignede mest af alt en psykopat sådan som han sad der. Han tog igen dolken og hamrede den ind i Drakes kind, lod den sidde lidt der, grinede og hav den så ud, i retning af Samira og Kiqann. Han elskede at se den meget blege hud, der var blegere end den plegede. Den brune glød var der ikke mere, de glade øjne var forvandlede til næsten helt døde og håret var sjasket... men dog ikke beskidt.
Det skulle der rådes bod på. Han skar et kors i hans hovedbund. Han slap kniven, tog noget jord op med hånden og kørte det rundt i såret og håret.
Perfekt! tænkte han og slap ham, så han dumpede ned på jorden. Han rejste sig og kiggede lidt på "staklen". Hvor var han dog sød som han lå der. Pludselig så han den dolk han havde brugt og han smed den hurtigt ned på jorden. Pludselig fik han endnu et flashback...
... Han gik ude i skoven en vinterdag. Solen varmede sneen og det dryppede let ned på ham fra træernes blade og grene. Det var dagen efter han havde været i seng med Drakes daværende kæreste, han smilede let over det. Han havde sin kat i hånden, men pludselig sprang den ned og løb uventet bort. Han så efter den, det enete lyspunkt i hans liv skulle ikke forsvinde nu. Han løb dårligt i sneen og sakkede lidt bagud, men da han nåede ikke ret langt inden han så Drake stå og glo på hans kat. Han skulle lige til at gå ud af sit skjul, da Drakes dolk hamrede ned i hans kat og dræbte den på stedet. Han var såret, fortabt og trist. Han faldt stille forover og landede på sine knæ. Han så på den tilfredse Drake forsvinde med sin dolk i hånden, hvorfra blodet fra hans kat løb ned. Han blev rasende. Det triste ansigt havde forvandlet sig til et uhyggeligt et fortrængt i en vred mine. Han havde skreget op og revet et par grene af...
Han kom tilbage og stirrede bare på Drake, nu med det samme singssygt uhyggelige ansigtsudtryk som dengang. Hans vrede fyldte hans krop, han ville bare dræbe... pine.. se blod! Drakes blod!
Han løftede sit sværd og hamrede det lige ned i hans mave, mens han kom med verdens største skrig, der var fyldt med sørgelig vrede. Det underlige had han aldrig havde fået forklaring på blev løst nu. han tog sværdet op og hamrede det ned i ham... igen og igen.
"Du dræbte min kat!" råbte han, vredere end nogensinde før, "Du dræbte min kat, dit svin! DIT BØSSESVIN!!". Han blev ved med af hakke og hakke indtil han havde set lyset forlade hans øjne og hans hud var ligeså bleg som sneen havde været, den dag Putin blev dræbt. Han faldt ned på knæ ved siden af ham. Udmattet og trist. Han vendte sig om og så på Samira.
"Du kan lægge Kiqann ned nu," sagde han og tog Drakes dolk op i hånden. Han gik hen til hende og hamrede den et par gange ned i hendes ben og arme inden han kastede den ud i blodsøen. Han gik hen til Drakes slappe krop og tog den op i hænderne. Han gjorde et nik til at Samira skulle gå væk fra dem. Han smed Drake ned og ligge hos Kiqann inden han sagde toneløst:
"Hyg dig med din elskede en sidste gang," og forsvandt trist og slap ud i mørket mellem træerne.
//OUT
mørkelver, 180cm høj, 17 år.
Thade Dolob Liguty Rakdenss Geveren Sefarels..

Han kan kvæle folk ved hjælp af tanken og forvandle sig til en ørn.
Sneuglen er en trøst.. han købte den da han mistede Putin.