[M] Wild animals (Bane)

Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 24.07.2015 23:25
Overraskelsen undrede hende så absolut ikke. Hvad hun havde sagt var både surrealistisk og umådelig svært at tro på. hvad skulle grunden være til at hun overhovedet skulle ønske at se ham igen. Nok havde han reddet hende fra jægerne, men samtidigmed havde han så absolut ikke lagt skjul på et eneste tidspunkt at han ønskede at dræbe hende. Det ønske var skam dalet en smule, men der var stadig ingen sikkerhed i om hun kom levende derfra. Dertil var det også svært at svare på hans spørgsmål og ikke mindst overraskelse, til trods for at hun havde forventet at det kom. "Om jeg ser dig igen, er op til dig mest af alt. Dertil er du mere sikker at være sammen med, end imod" svarede hun roligt i den bedste besvarende stil hun kunne, da hun heller ikke helt vidste hvorfor hun handlede som hun gjorde.

Dandelion mærkede tydeligt at stroppen forsvandt fra skulderen, men gjorde intet ved det. På det punkt var halvdyr og elvere relativt ens, bortset fra at halvdyr kun bar tøj af praktiske årsager, ingen anden. Hvad manglende tøj angik, var ikke en stor ting. Alligevel var der noget andet over at få det langsomt taget af, af en anden end en selv. Det måtte hun alligevel indrømme.
som hånden blev ført over i nakken fulgte hun roligt med den og indgik i et kys som var langt mere blidt og intenst end ventet. Det var en følelse af at han mente det og at hun ikke bare var et tilfældigt stykke kød man kunne mætte sig med. hånden der havde været ved hans kind kørte om i nakken og ganske blidt ind i hans hår. Det var langt anderledes end nogensinde prøvet før, til trods for alarmklokkerne der havde ringet siden han var dukket op udenfor. Det var intenst, blidt og ægte. En uvant og ubeskrivelig rar følelse.

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 25.07.2015 09:54
Selvom bane bar helt en anden person lå dræb og onde gerninger invandre bevidsthed, men lige nu var det ikke det han tænkte på, ide hun nærmest upåvirket ikke sagde noget til hendes stub var blevet taget ned, og at han var begyndt på den sidste, fik ham kort at smile, kysset blev stoppet for et kort sekund hvor efter han kiggede på hende " har du virkelig ingen hæmning " sagde han roligt med et smil på læben, hvor efter han forsatte igen med at kysse hende, mere intenst men stadig rart, han hev den anden strub ned og begynde stille at fører hendes kjole ned af hende.

Bane havde ingen grænse i forhold til andre, men selvfølgelig respekterede han det andet køn til tider, at det var op til ham om hun skulle leve eller ah vidste han, og ligesom hende sagde mange alarm klokker både han skulle stoppe med det han havde gang i og i stedet ende hendes liv, men en ting var sikkert det kom ikke til at ske for bane var et helt andet sted nu.

Uden selv at vide det var det faktisk hende der havde kontrol lige nu, ikke at hun kunne få han til at gøre hvad som helst men mest af alt, kunne hun bestemme hvad der skulle ske med hende, ide hendes finger blev kørt igennem hans hår, kom en følse der nærmest overrumplede tanken om hun skulle dø, en følse han aldrig havde følt eller haft.

Bane var ikke selv klar over hvilken følse det var og lige nu havde han i sinde i at finde ud af hvad det var, hvis han kunne mærke det var det rigtige og at det var gengældt fra hende, dog havde de jo nærmest lige mødt hinanden, og de havde ikke fået den bedste start på dagen men der var åbenbart sket ting som ikke var til at forhindre
Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 25.07.2015 13:39
Dandelion trak let på skulderen, som af hans udtalelse. Hun havde ikke rigtig så mange i hvert fald. "Du ser da heller ikke ud til at have for mange af dem" det var godt nok ham som pillede tøjet af hende og ikke omvendt. Men så igen. Bane sad allerede i bar overkrop, så der var ikke ligefrem noget der behøvede at blive taget af der.
Stropperne kørte ned af hendes arm, men var tvunget til at stoppe, omkring albuen, indtil at Dandelion løsrev den ene og derefter den anden arm fra Banes nakke, for at de kunne falde af hendes arm. Så snart stoppen var forsvundet fra indfiltringen i armen var fingrene tilbage i Banes hår og nakke, nu begge hænder.

Dandelions tanker var i galop og der var ikke spor styr på dem. Heller ikke fra hendes eget synspunkt. Hun nåede knap at tænke en tanke ordentlig færdig, før noget nyt var gået over det. Hele situationen forvirrede hendes inderste. Han var farlig, potentielt hendes drabsmand senere, og alligevel havde hun ikke lyst til at give slip. Dandelion beskylte hendes dyriske instinkter. Lokaliser en stærk mage. Det var i hvert fald hvad hun var opvokset med at være instillet på. Der var ingen tvivl om Banes styrke! overhovedet ingen. Men det var ikke alt. Trykhed, beskyttelse. Ting der skulle gives videre.
Dette var ikke styret af dyriske lyster. Dandelion fik halvt om halvt overbevist sig selv om denne konklusion. Det var noget andet. Han havde ramt en nerve, eller noget andet der havde gjort at hun ikke stoppede. Ikke gav slip og ikke fulgte sin hjernes bedste råd om hvor farligt det kunne være.

Dandelion fik en smule modvilligt afbrudt kysset for at se ham i øjnene. Hun havde ikke lyst til at stoppe, men det hele var nyt og stadig skræmmende. De var stadig forholdsvist fremmede for hinanden, og deres start på dagen havde ikke ligefrem været i den gode retning, selvom tingene havde ændret sig. "Hvorfor mig?" af alle de spørgsmål som nærmest sprang buk omkring hinanden for at komme til udtryk var det netop dette der vandt. Dandelion følte ikke at hun var desideret anderledes. Måske var det at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt som havde gjort udfaldet? Noget måtte gå igennem hovedet på ham, siden han stoppede sig selv fra det egentlige formål, og åbnede op på en måde, som kun potentielt få ville se. Han var blid og rolig. To egenskaber som Dandelion ikke ville havde sat på ham, med deres første sammenstød udenfor vandfaldet taget i betragtning.

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 25.07.2015 19:43
Bane smilede til hende da hun nærmest flabet svarede ham tilbage som om det var ham der ikke havde nogen hæmninger, han kiggede på hende med et smil " nahh jeg ser jo bare sådan ud hverdag " og det var sandt men der var mere bag grunden til han gik rundt bar overkrop, men det kunne han ikke fortælle hende, for det vil være hans største svaghed.

ide hendes kjole stoppede på grund af hendes arme kiggede han på hende, og overrasket blev ahn da hun nærmest hjalp ham med at få dem længere ned, af en som hun lige havde mødt og nærmest truet hende på livet så var hun meget frisk, han skulle til at forsætte ide hun spurgte ind til ham hvorfor hende, han kiggede ned i jorden og kiggede der efter op på hende " ærligt så ved jeg det ikke, altså da jeg så dig først var det bare en normal dag på jobbet, hvor jeg blot skulle dræbe men da jægerne så kom og jeg kiggede på din uskyldighed så, fanget det mig bare at der var noget ved dig jeg skulle se og vide, også valgte jeg åbenbart at redde dig og jeg er glad for jeg gjorde det skal du vide, men jeg er virkelig ikke en sikker person at kende eller at have kenskab til " sagde han bestemt, hvis nogen fra lysets fik fat i hende og de vidste hun kende ham ville de nok gør alt for at få info ud af hende.

Bane var betaget af hende meget og vil gøre alt for at beskytte hende hvis han ikke besluttede sig for at slå hende ihjel, han kiggede på hende igen og kyssede hende blidt på munden igen, imens han stille og blidt tog fat i hendes kjole og begynde at hive den op af hende, sådan det var en hentydning til at den skulle af, og om hun gik med til den vidste han ikke, men han var villig til at finde ud af det.

Hvor dette vil fører dem hen vidste han ikke og hvad der på sigt vil ske imellem dem, det vidste han heller ikke men han kunne jo bare rode rundt oppe i hendes hoved hvis han vil have nogen svar men han valgte at lade være, " du skal vide jeg nok skal holde mig fra dit hovede af " lød det oppe i hendes hovede, for da han kyssede hende og han nød det vil han ikke stoppe så han vagte at placerede tanken i hovede på hende i stedet.
Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 25.07.2015 21:56
Det var nu ikke kun så meget til at Bane rendte rundt uden overtrøje hele tiden, og derved viste godt ud af sagerne. men også at han udfordrende og tirrerne fortsatte med at køre fingrene over hendes hud og skubbe stropperne til kjolen væk. Hun var trods alt stadig fremmet! relativt.
Dandelion holdte stadig fast i, at selv hvis han havde tænkt sig at slå hende ihjel, ville hun ikke gemme sig som en forskræmt mus. Hun var ikke nogen lille ting som kunne knækkes nemt som ingenting. Nok var hun rent fysisk en lille størrelse, men hendes sjæl var som ren ild. Og Ild, har et liv der er helt og aldeles deres eget. Utilregnelige, fyrige og udfordrende. Fik de et lille pust af ilt, så tog det til. Lige nu, var den fyrige del vågnet og den blev forstræket af den mand som sad op af klippevæggen og ikke var tøvende med at tirre hende til det.

Dandelion holdte hovedet let på skrå, mens det ene øre stod lige op og det andet havde lagt sig ned over det fyldige røde hår. "Uskyld?" Dandelion var ikke sikker på hvad menneskets udtryk for uskyldsren var. Men Dandelion måtte se i øjnene at det var hvad hun var. I hvert fald i halvdyrernes øjne, men det var aldrig noget hun havde tænkt over, eller var forventet af hende. Dandelion vidste dog ikke at det var hvad hun udtrykte, eller havde tænkt vitterligt over at var udtrykket hun gav. "Bane? Der er ingen der ved at jeg kender dig, og jeg siger intet til nogen.. Ved godt det lyder mere som et forsøg på at komme helskinnet herfra, men du kan stole på mig. For ærligt, hvem ville forvente at en som jeg, kendte en som dig?" folk kunne overraske. Sådan var det altid, men pointen var, at ud fra hvad Bane selv havde fortalt, så ville enhver tvivle på at han havde ladet en leve med den viden som hun efterhånden havde. Dertil, så kom Dandelion aldrig rigtig tæt på samfundets midte blandt mennesker. Hun så sig helst fritaget fra deres måde at leve på, og holdte af at være ude i naturen uden politiske indgreb.

Dandelion lod sig fordybe ind igen, som hun mærkede hvordan skinkjolen blev løftet op af hendes mave og fortsatte. Hun vidste at dette var hendes kald. Løftede hun ikke sine arme kom kjolen ikke videre, men hvorfor stoppe? Hun nød det og havde ikke lyst til at det skulle holde op. Dandelion var vokset op med at nydelse ikke var nogen synd, ligemeget hvad form den kom i, og dette var hvad hun ville sætte i den kategori. Så til trods for utal af advarsler som stadig styrtede rundt i hendes hovedet, løftede hun armene og lod kjolen bane sig vej over hendes hovede, som hun rystede let bagefter for at få det lange hår til at falde på plads. Kort havde hun været nød til at slippe hans læber, for at kjolen kunne komme over, men der gik ikke lang tid før hun var tilbage igen. Hun havde gjort sig op med de utal af tanker som løb rundt, og alt i alt gjorde det ikke den store forskel om Bane begyndte at læse dem nu. Selvom hun mærkede hans stemme fortælle at han ikke gjorde.

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 25.07.2015 23:10
Da hendes kjole kom af stoppede kysset kort men begynde straks igen, at hun nærmest var nøgen overfor ham var virkelig unikt, det havde han på ingen måde regnede med ikke at de gjorde noget slet ikke, han stoppede kysset kort for at besvare hendes spørgsmål. " kan godt fornemme hvor du vil hen og tro mig lige nu overvejer jeg at lade dig gå, hvis jeg kan men mest af alt for at besvare dine spørgsmål du ser meget uskyldig ud og det fanger mig åbenbart " sagde han bestemt og lidt forvirret stadig men ikke at det kunne ses på ham.

Bane rykkede hovedet let tilbage for at studere hende og hendes krop, han tog hans hånd og placerede den på hendes hals hvor efter han kørte den blidt ned over hendes bryster og længer ned til navlen hvor han stoppede, han kiggede på hende " hva så nu" smilede han og blinkede til hende, han vidste ikke helt om hun blot gjorde dette for at slippe væk eller hun virkelig nød dette for ham var den følse, men det kunne jo være hun blot vil slippe væk, men på den anden side så havde hun nok ikke ladet hendes kjole ryge.

Han rejste sig op med hende i hans arme, han havde en godt fast greb om hendes røv, hvor efter han gik roligt med hende hen imod vandet fra vandfaldet som dalede ned, han gik ind under med hende sådan de begge blev våde, hvor efter han stoppede der inde vandfaldet var ikke kraftigt løbende så det var til at holde ud, han kiggede lidt op på hende da hun nu var højre oppe ind han på grund af hans greb om hende, han smilede kort til hende " jeg tror på dig" sagde han bestemt og kyssede hende intenst.
Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 25.07.2015 23:23
At det var noget der indfangede ham, var lidt en overraskelse, før hun begyndte at tænke over det. Bane var nok ikke vant til at se det på sin vej. Siden at det i hvert fald kunne indfange ham. Eller også havde han ikke stået stille længe nok til at lade sig påvirke af det, inden rejsen gik videre til næste 'offer' så at sige. Dandelion smilede over hans ord stadig med hovedet let på skrå. Måske indfangede hendes uskyldige ydre ham lige så meget som hans natur indfangede hende? At en så rå, hård og voldsom natur som han uden tvivl var, kunne udvise den nænsomhed og rolighed, der havde præget ham den sidste tid. Det var hvad fascinerede hende mest, men også det som fik hjertet til at give et ekstra lille hop i ny og næ.

Dandelion lukkede øjnene blidt i som hånden begyndte at køre blidt omkring på hende. Fingerne kom tættere på områder denne gang end før, hvilket kun fik hende til svagt at bide sig i læben. Hans spørgsmål fik dog ørerne til at løfte sig forvirret sammen med øjenbrynene og hun åbnede øjnene igen. "Du fortsætter" Hun kiggede ham i øjnene og der var kommet en fasthed i hendes stemme. Den var ikke kommanderende, selvom hun vitterligt ønskede at hånden fortsatte blidt hen over kroppen på hende. Dens mindre uskyldige rute som havde været kursen denne gang. Hun lukkede øjnene i igen, efter at havde udtalt sig og hjalp hans hånd igang igen med den ene hånd.

I hvert fald indtil at han rejste sig op med hende, og benene fandt sin vej tilbage rundt om livet på ham, for ikke at falde. Ikke at hun betvivlede hans styrke! Hun var ret sikker på at han så absolut ikke tabte hende, men det var nu en behagelig måde at sidde på. Dandelion rystede hovedet med et let grin som vandet faldte ned over hendes hovede. Hånden kørte igennem håret, for at få det væk fra øjnene, som vandet fortsatte ned af hende. Det var køligt, men ikke koldt. Det havde skiftet temperatur takket vejret varmen som var godt på vej henover landet.
Hans ord herefter fik et ekstra hop igennem hendes hjerte og et smil der bredte sig, inden hun længede sig frem for at velkomme kysset der blev sendt mod hende, mens begge hænder blev holdt ved hans nakkeområde.

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 26.07.2015 13:11
Bane kunne ikke lade være med at smile så kysset blev stoppet automatisk, men der gik ikke længe før han forsatte igen, han tænkte han heller måtte lade være med at sige noget til hende, for det virkede som hun bare vil have han forsætte med det han havde gang i, han gik ud af vandet med hende og man kunne nærmest fornemme hvor våd de begge måtte være, han lage hende stille og blidt ned på hendes ryg hvor efter han fjernede hendes ben roligt som hun havde om livet på ham, han kiggede på hende da kysset var stoppet for at han kunne se hvad han lavede.

Bane kiggede ned af kroppen på hende, og fjernede det sidste tøj blidt af som hun måtte have på sig, han kyssede hende blidt på munden hvor efter han forsatte ned af halsen på hende og længere ned på hendes bryster også længere ned på hendes mave og ned mod navlen. imens hans hænder blev placeret på hendes bryster hvor efter de blev blidt men stadig intenst rørt ved, han stoppede med at kysse på hendes krop, og slikkede fra hendes navle og op af hendes krop og op til hendes læber, hvor hen stoppede og kiggede på hende, mens mest af for at sig hvordan hun tog det hele, han satte sig ned og tog fat i hende sådan hun nærmest sad oppe på ham.

han tog fat om hendes nakke og kyssede hende intenst, Bane var et helt andet sted lige nu, og for ham var der kun hende og han havde nærmest glemt alt om hvad der skulle have sket hvis det hele skulle være gået efter planen, men en ting var sikkert der vil aldrig ske hende noget så længe han var i nærheden af hende.
Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 28.07.2015 20:14
Turen inden under vandfaldet havde efterladt den begge godt gennemblødte, men havde alligevel ikke tjent noget formål mod at køle ned. Ikke alt Dandelions hår var blevet vådt, og var nu en blanding af tørt og vådt, men en smule nemmere at skubbe tilbage fra ansigtet uden at det vendte tilbage igen efter kort tid, og lå sig istedet ned af ryggen, men blev fjernet let og presset sammen, for at hun ikke skulle komme til at ligge sig på det. Det ville bringe en del upraktisk med sig og generelt var det ikke rart at ligge på ens hår.
Ryggen ramte ned på den kolde klippegrund, og fik hende kort til at skyde ryg svagt, da det var lidt koldere end først regnet. Dog relativt hurtig at vende sig til, specielt som varmen fra Bane fortsatte over hende.

Herefter fortsatte varmen i højfart som Banes mund fortsatte ned af hende med hænderne til følgere op imod hende. Følelser, som aldrig før havde været der vældede ind over hende, som hendes vejrtrækning blev lidt hurtigere. Hun vidste hvad der skete, og hvordan sådan noget normalvis foregik. Det var bare stadig langt anderledes end man kunne vente, at føle det selv. Dandelion lukkede øjnene lidt i, mens hun bed sig let i læben, mens hun smilede. Alt imens fortsatte Banes tunge op af maven og videre på hende, som fik hendes overkrop til ganske automatisk at løfte sig ganske lidt fra jorden af ren nydelse. I hvert fald inden at hun blev løftet op fra sin liggende tilstand i et snuptag, hvor hænderne blev lagt på brystkassen af ham, tæt ved skulderne.

Det hele var intenst og lukkede hende fuldstændig af for omgivelserne og alt andet omkring dem. Knap kunne hun hører vandets slag mod stenene, som vandfaldet faldte ned, ej heller vidste hun hvad tiden var. Hvor lang tid der var gået, hvor længe de havde været herinde, eller hvor længe hun havde siddet der og blot føle varmen som drev igennem hende.

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 28.07.2015 22:54
Bane stoppede kort og kiggede på hende, var han virkelig ved at falde for en person en kvinde han nærmest havde prøvet at dræbe denne dag havde taget hver en uventet drejning, om man må sige.
jeg ved ikke lige hvad der sker her med os nu i dette moment, men jeg har ikke tænkt mig at stoppe, så hvis du ikke vil have det sker så smut nu " sagde han roligt, han vil på ingen måde tvinge hende til noget, men for ham virkede det som om hun nød det.

ide hun sad på ham, og hun stort set ikke havde tøj fik ham blot til at nyde det hele endnu mere, han kunne mærke hendes former ind til hans krop, han begynde roligt at kysse hende igen imens han stille kærtegnede hendes krop med hans hænder, imens han stille pressede hans krop imod hendes.
han kunne mærke hvordan hendes hår dryppede lidt ned på ham, efter deres vandfald tur men ikke at det gjorde noget det var bare noget der sat mere gang i det hele at der var ingen ting der kunne stoppe dem nu.

hans kys blev mere og mere intenst jo mere de kyssede og jo mere vildt blev hans grab om hendes krop, ikke sådan det skulle gøre ondt men mere vildt, hans hænder blev placerede om bag på hendes ryg imens han pressede hende ind mod sig samtidig med han bevægede sin krop imod hendes
Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 28.07.2015 23:10
Han gav hende mange chancer, og vidste en hensyn som Dandelion på ingen måde havde ventet eller helt forstået. Hun fandt det fantastisk at hun blev behandlet levende og ikke som en egendel. Noget nogle fra klanen havde en tendens til at gøre, at den simple årsag at hun var et hunkønsvæsen. Lavere stillet i rækkerne, og ligemeget hvor dygtig hun end måtte blive, blev hun aldrig sat på lige fod med en mand. Men Bane. Bane havde givet et utal af chancer for hende at stoppe. At kunne trække sig og følge hvad hun ville og ikke kun hvad han ville. Hans stemme var rolig, men stadig tynget af at han ikke ønskede at stoppe. Ikke noget der havde en effekt på den endelige beslutning, men at han gav den fik hende til at se beundret på ham i mange sekunder, før et smil formede sig. "Du tænker for meget, Bane" det var ingen kritisk af hvem han var, faktisk var der forundring og varme i hendes stemme som hun sagde det. Han brugte ligeledes tid på at tænke over hvad der foregik. En tanke som i ny og næ kom frem hos Dandelion men nu mere eller mindre ikke kunne finde frem længere. Hun nød det, og fortsatte efter ønske. Noget hun viste ved at vende tilbage til at kysse ham, som intensiteten og tætheden blev større.

Roligheden, og måske endda nærmest tålmodigheden som var over dem lige nu, blev afløst af mere lyst og intensitet om at komme hinanden nærmere og nærmere. Så tæt som det var fysisk muligt, mens hænderne vandrede på hendes krop, og satte små chok af nydelse gennem kroppen i takt med fingernes strøj.
Noget der førte til at Dandelions ene hånd kørte tilbage til nakken og hårgrænsen, hvor hendes fingre gled ind mellem hårerne, mens den anden fik fat ved hans skulder. Grebet blev mere hårdt og intenst, uden intention om at gøre stade, som følelserne tog overhånd.
Kroppen begyndte at tage over, efterladende hendes tanker uden nogle mulighed for at bestemme. Det føltes naturligt, fantastisk og rigtigt, som hendes hofter fulgte rytmen de holdte mod hinanden. En rytme der bragte dem endnu tættere rent fysisk. Det lange røde hår lå ned af ryggen, med enkelte totter ved skuldrene. Hårets fugt gjorde at der løb dråber fra vandturen end af kroppen på hende, og skabte en kildene effekt, havde det ikke været for lidenskaben tændt i kroppen, og dråbernes bane ned af hendes krop havde derfor en helt anden virkning end kildning.

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 29.07.2015 09:12
Bane var godt klar han havde givet hende for mange valg, og mest af havde han faktisk givet hende masser af chancer til at smutter og hver gang havde hun afvist, det var noget som vidste at hun åbenbart gerne vil være til stede her sammen med ham, og den følse gav et ekstra kick i ham.

Bane rytme blev mere intenst og nærmest helt dyrisk af vildskab, hans kys blev mere intenst og nu blev hans tunge over brugt når han kyssede hende, han tog hans ene hånd og tog fat i håret på hende og trak hendes hovede tilbage sådan hendes Hals vil blive blottet for ham, hvor efter han slikkede hende på halsen, og nappede stille og blidt til hendes hals, samtidig med rytmen var der, bane anden hånd blev placerede på hendes bryster hvor han intenst kærtegnede dem.

Bane havde på ingen måde lyst til denne dag skulle ende, og lige nu vil han blot ønske at feminine være her sammen i langtid, for det hele føles rigtigt og selvom hun ikke vidste så ville hun aldrig være i fare over for nogen eller noget så længe bane var der.

Godt nok var bane et menneske men det var som om, at hun fik en dyrisk side op i ham når de var sammen, men det vægtede nok med at de var blevet så tætte som de var blivet, og en ting var sikkert bane vil ikke kunne stoppe nu når han var startet.
Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 29.07.2015 10:41
Dandelion lukkede sine øjne som hendes hals blev indtaget, således at hun kunne lukke alt andet ude, end følelsen som skød igennem kroppen på hende. Halsen er et følsomt sted og sendte næsten fyrværkerig igennem kroppen og fik hende, uden at tænke over det, til at tage lidt hårdere fat i hans hår, specielt som kærtegnende fortsatte til brystet.

Et let bid blev påført i hendes læbe, som kærtegnende fortsatte og forårsagede at hendes vejrtrækning blev mere dyb og påvirket af situationen. En situation som frembragte den rokkende virkning i hofterne og den ene hånds glidende vandring ned af hans ryg, med neglene let pirrerne kørerne. Det ville ikke gøre ondt, men mere være en markering og tydelig afsløring af hvor meget hun nød opmærksomheden som han flittigt gav hendes krop.

Dandelion havde intet ønske om at dette skulle stoppe. Aldrig før havde hun haft så meget lyst til at forbinde sig med en person som lige nu. En side af hendes natur bød hende også at forblive ved ham. Han talte til hende på mere end den dyriske side, som stærkt var kommet til udtryk nu. Han forstod at kontakte hendes menneskelige side ligeledes. Imponrende af et menneske at være, at kunne opfylde både de menneskelige og dyriske behov! Det færreste halvdyr var i stand til netop dette, og de burde endda vide hvad andre halvdyr søgte. Dandelion følte at Bane forstod hende på et andet plan. Dertil, var tiltrækningen og lidenskaben ikke til at tage fejl af!

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 29.07.2015 17:47
Bane kunne mærke være forandring hun kom med i hendes møde at rører han på og ide hun tog hårde fat i hans hår, fik ham blot til at blive endnu mere ved, bane kunne godt lide at kvinden nød det og om det gav nogle rifter eller noget det betød ikke noget for ham, så havde det bare været godt.

Bane stoppede kort og kiggede hende dybt i øjne, hvor efter han lagde hende igen stille ned på jorden, hvor han igen lå oven på hende og igen igang med rytmen i hofterne, imens han men en hånd holde hendes hænder over hovedet på hende, og det var mest af alt for at tier hende.
Bane forsatte hvor han slap imens han holde hendes hænder, han forsatte med at kysser hende på munden samtidig med han slikkede på hendes læber og bed hende blidt.

Bane var så klar til at give slip på alle lyster og nærmest blive et med hende, for han kunne virkelig lide hende, men der var også en form for leg i dette med at han holde hendes hænder, for det var mest af alt for at se hvor vild hun vil blive ved at blive tiret på en dejlig måde uden at kunne gøre noget.

Bane tog den hånd han havde fri og tog hårdt fat i hendes bryster hvor efter lidt han kørte han hånd længere ned af maven og ned forbi navlen, og placerede den blidt imellem hendes ben.
Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 29.07.2015 19:27
Dandelion fulgte den rolige bevægelse ved at blive sænket ned mod jorden igen og mærkede igen kulden fra stenene mod den bare ryg. Noget der på ingen måde generede! og selv hvis det gjorde, var det absolut ikke nok til at stoppe hende. Et drillende og ikke mindst tirrerne smil voksede frem over hendes læber som hendes hænder blev samlet og presset ned over hovedet på hende, efterladende hende ude af stand til at benytte dem til noget som helst.

Det gik over i en lidenskabelig og ekstrem tirrerne leg for dem og Dandelion nød at det blev på den måde. At hun følte sig tirret og ikke kunne tage sagen i egne hænder. Magtesløs i at komme hurtigere frem hvis ønsket, og blot mærke hvordan varmen og følelserne steg igennem hele den slanke krop.
Vejrtrækningen steg og som pirren fortsatte som hans mund og tunge fortsat med at tirre hende med en blanding af kys, slik og lette bid, blev den også mere og mere tydelig. Med hånden massegerne på sit bryst og stadig ude af stand til at kunne gøre noget, forhøjede den tunge vejrtrækning sig til behagede lyde mellem læbernes kontakt. Lydende blev ikke mindre af at hånden gled ned af hendes krop, i takt med hendes bevægelser mod ham og nåede ned til det mest intime sted på hele hendes krop.

Uden at tænke over det, bevægede hendes krop sig langt mere end man havde troet. Hun gled rundt i rytmen og havde ryk af ekstase gennem kroppen, som også gjorde at hendes hænder let kæmpede for at komme fri. Kæmpe for at trække ham tættere på sig og lade dem vandre. Hun var magtesløs i denne tilstand, og kunne ikke gøre så meget andet end at pirre ham med sine hoftebevægelser, et sensuelt blik og lyde der tydeligt afslørede nydelsen der fyldte hende.

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 29.07.2015 21:24
Bane kunne mærke hvordan han nærmest nød at pirre hende, samtidig med at han kunne høre og fornemme at hun kunne lide det, alt det gjorde bare at han blev ved meget mere og meget intenst vil det blive, han kunne mærke hvordan hun prøvede at få sine hænder fri, men det gjorde bare han holde grebet om dem endnu bedre, for han var sikker på hun sagtens kunne klare at blive tirret endnu mere.

Bane forsatte det han havde begyndt, og kyssede hende intenst og igen slikkede på hende han slikkede ned Af hendes hals og ned på hendes bryster, imens hans anden hånd kærtegnede hende nede imellem hendes ben.

Hende bevægelse og blik som hun sende bane var ikke til at tag fejl af, hun nød virkelig dette og det gjorde han også, hendes bevægelse med kroppen var udfordrende og frækt, og han kunne lide hvad han så, hendes krop var skåret som noget af det mest perfekte han havde set, hendes lange røde hår var frækt at se på som hun bare lå der, og det fik ham til at blive mere vild i hans bevægelser med hånden imellem hendes ben og hans mund på hendes bryster.

Bane kom ikke til at stoppe og han vil aldrig give slip på hende igen ikke bogstavligtalt men han var godt klar over de ikke kunne være sammen hele tiden, han følte faktisk at hun var hans mage, dyrisk var det, men bane var et menneske men stadigvæk lidt skærmene men det gjord ham intet
Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 29.07.2015 22:09
Intensiteten steg mere og mere, som Bane fortsatte sine gøremål med mund og hænder. Jo mere hendes hænder kæmpede for at komme fri, des mere blev de holdt fast. Intet der gjorde ondt, men som tydeligt indikerede at hun ikke slap nemt ud af grebet. Hun kunne intet gøre for at lade dem komme i brug og udfordre tilbage over grænsen som han gjorde. Det forhindrede hende midlertidigt ikke i at nyde hvad der foregik. Hun fulgte hans bevægelser, som hun skubbede hoften op mod ham som kærtegnelserne fortsatte.
Især nu som hendes mund var fri, og ikke længere lænkede sig fast til Banes læber, som var forsvundet ned af hendes krop, kunne man for alvor høre nyddelsen i hendes stemme og forskellige lyde der fortsat blev udtrygt.

Hun kunne snart ikke holde sig sammen mere i hovedet. Det hele var intenst, udfordrende og pirrerne så hele hendes krop nærmest skreg af det. Hele hendes krop tikkede efter at han fortsatte, men også at tirren havde en tydelig effekt.
Dandelion pressede sit hovede endnu længere tilbage i nydelse, hvilket medførte at hun svajede i ryggen og dermed løftede ryggen fra jorden under sig. Det var umuligt for hende at ligge stille og hendes hænder fortsatte med at slide, selvom de nogenlunde havde accepteret at være indfanget. men kun nogenlunde. Den røde rævehale var i samme tilstand som resten af hendes krop, og kørte frem om tilbage hen over jorden, indtil den fandt vej frem til at kører let hen over Banes arm. Det eneste den umildbart kunne nå fra denne tilstand, samt det eneste som Dandelion kunne gøre i denne tilstand.

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 29.07.2015 23:04
Bane kunne godt fornemme hvor dejligt det var for hende, og med hendes mund fri kunne han hører udtrykket af det, et lille smil kom frem på hans læber og måske han skulle slippe hendes hænder for at se hvor meget vilddyr der er i hende.

Bane blev dog ved med at kærtegnede hende og slikke på hendes krop, men mest af alt kunne han mærke hendes krop bevægede sig i alle mulig retninger nærmest, var det virkelig så eller det kunne han fornemme det var så på en eller anden måde var han nød til at slippe grebet om hendes hænder for at slippe vildyret fri.

Bane gav den lige fuld gas inden og slikkede hende fra brysterne og op til hendes hals og op på hendes læber og stak han tunge ung for at massere hendes tunge med hans, imens han igen kærtegnede hende mellem bene, bane stoppede kyssede og så på hende igen og smilede hvor efter han forsatte inden han slap hendes hænder fri, og blot nu kun kunne vente spændt og se.
Dandelion Fireheart

Dandelion Fireheart

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 155 cm

Hobbit 29.07.2015 23:52
Nydelsen fortsatte, samt ivren efter at kunne gøre noget selv steg i takt med det. Derfor gik der heller ikke mange sekunder fra at hendes hænder var sluppet fri til den ene nærmest begravede sig i hans hård og holdte fast, som tungernes leg fortsatte, mens den anden fandt frem til hans ryg hvor den nærmest fæsnede sig fast med neglene. Hun hev sig ved deres hjælp op til at fange hans læber ivrigt igen, og sine ben op og omkring livet på ham, nærmest som at sætte sig fast uden at have nogen som helst hensigt om at give slip igen!

Ikke helt sandheden, selvom lysten til at slippe ham skam ikke var der. Hendes ringe højde kom dog ikke synderligt til hjælp, da det så absolut ikke kunne lade sig gøre for hende at nå andet end hans brystkasse og generelle overkrop med hænderne. Det første til at hun på en ekstrem smedig vis begyndte at skubbe hans bukser af med sine fødder. Hun vidste hvad der gemte sig dernede, og selvom hun aldrig havde påført sig selv denne nydelse før, var hun ikke nogen uerfaren pige hvad mænds anatomi angik. Hun havde efterhånden set rigeligt, og tog det ikke længere særlig højtideligt hvis hun gik forbi en busk hvor vildskaben havde mælt sig. Heldigvis, kunne man sige, var Bane og Dandelion lidt bedre skjult inde bag vandfaldet, som at vandets hamren mod stenene også gjorde det svært at høre at der overhovedet var nogen derinde, til trods for at Dandelion egentlig mente at hun var højlydt nok til det i øjeblikket.

Til trods for Dandelions langt lavere fysiske styrke fik hun godt fat i skulder og håret, til at nærmest tvinge Bane om på ryggen. Arbejdet med bukserne tog for lang tid hvis hun skulle holde sig nederst mens hun gav sig til det. Det ragte tålmodigheden ikke til lige nu. Selvom Bane nemt kunne stoppe hende, hvis han ønskede, var hun ret sikker på at det ikke ligefrem lå i tankerne, som hun gengælte tjeneste ved at lade sin mund og drillende tunge lege ned af hans hals, mens hun pirrerne lod sin overkrop glide tæt ned af hans, som hun banede sig vej ned for at fjerne det sidste stykke tøj som var i vejen.

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 30.07.2015 09:19
Bane blev mere overrasket ind han havde regnet med ide han slap hendes hænder, det var nærmest at slippe en løve fri som ikke havde spist i uger, men det var også det han havde regnet med, ide hun nærmest borede hendes neglene i ryggen på ham gjord intet på grund af hans evne, hendes negle vil nok nærmere knække hvis de var lange.

Bane nød virkelig at ligge med hende og da hun nærmest begynde at tag hans bukser af med fødderne kiggede han på hende med et smil, men mere et overraskende smil han havde på ingen måde regnet med hun var så smidig, men det gjord det bare endnu bedre.

Ide hun nærmere fik bane om på ryggen synes han bare var frækt at en så lille kvinde kunne håndtere sådan en stor fyr, men han nåede ikke så meget at tænke over dig for hun begynde at pirre ham med det samme som han havde gjord ved hende, han lukkede øjne og nød det virkelig, han vejrtrækninger begynde langsomt at blive anderledes jo mere hun gjord, og ide hun nærmest fjernede det sidste af hans tøj, fik han blot til at nærmest at gi lyd fra sig ikke så højt som hende men stadig sådan hun kunne hører, og fornemme at han også godt kunne lide det, han kunne mærke være en del af hendes krop på hans.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2