Icaricia 15.04.2007 21:51
Hvad går min Icas navn ind under? o_O jeg mener... det er det latinske navn på en sommerfugl o____o big surprice, eh? Slettet Bruger 21.04.2007 22:47
Axel.. En af mine venner løber altid rundt med en økse, os så råbte han AXE INCOMMING! men jeg troede han sagde "AXEL INCOMMING" og det var lige imens jeg lavede ham : 3De'varku? Det er bare noget jeg smattede sammen o_O
Slettet Bruger 22.04.2007 01:57
Omg, jeg har ikke skrevet Tash's grund o.OWell, jeg har og har altid haft en besættelse af den tasmanske djævel fra wannabro. ^^ Så da jeg oprettet Tash skulle jeg finde på et navn, også kom jeg til at tænke på den - sært nok? - og navnet Tash, men syntes Tash var et dumt wannabe navn, så det blev til Talash. Så kan man stadig kalde ham Tash som kælenavn :3
Slettet Bruger 22.04.2007 02:42
Orv, nu skal vi lige have afklaret noget: Vladimir hedder ikke Vladimir fordi jeg vil kunne kalde ham Vlad (Som Vlad Tepes aka Dracula). Men faktisk fordi det er et ret almindeligt navn i Rumænien og i det hele taget de Østeuropæriske lande... Og... Desuden er det blandt mine yndlingsnavne fordi det er hot x3 Rrrrrr, Vladimir... Sexeh, huh?
Samara 22.04.2007 10:55
Har kun skrevet Samaras, så i får lige fra mine andre karakterer:Nimue: Helt klart fra Merlin filmen !!
Men fandt faktisk ud af at hende der har lavet de dolls jeg bruger, også kaldte hende Nimue Ôo
Hvilket jeg synes var ret uhyggeligt..
Aisho: Okay, hader stadig det her navn !!
Var desperat, og biksede noget sammen.. Det udtales Ej-so ><"
Cassa 22.04.2007 23:15
har vist slet ikke skrevet Cassas begrundelse af navnet OoKan ikke krydse noget af, for det er blandet i grundende.. OO;;
Det startede dengang jeg gik i 5- sommerferien til 6.
Jeg begyndte at tegne min Tegneserie(Cedric) hvor jeg så skulle tegne hans klasse... der var mange, og en af dem, var Cassi(som er Cassas lillesøster) Jeg sad og så "dødens detektiver" i tvet, hvor offeret der var omtalt, var en pige ved navn Cassidy, så jeg sagde: Hey! Cassidy, det kalder vi lige hende her... det blev så til Cassi senere hen, fordi der i en talebobel ikke var plads til at skrive Cassidy? XD deraf kom hun til at hedde Cassi... hun skulle jo så have en bror, så jeg fandt på at bytte I'et ud med et A.. og så hed hendes storebror Cassa... så fandt jeg så ud af at der var en myte, om Casanova... derfra kom efternavnet; NOVA ^^
Nogle år senere, da jeg gik i 7. blev kl så vist til mig, og jeg oprettede ham her oo;; Der gik lang tid hvor han bare hed Cassa Nova... men så kom filmen; "Casanova" i biografen, og jeg var helt besat på at komme ind og se den.. så det gjorde jeg, og fandt ud af, at den rigtige Casanova hed Giacomo til fornavn.. så det fik Cassa til mellemnavn.....
Og det var det? ^^;;
Iceria 13.05.2007 12:55
Abby's navn har jeg jo allerede skrevet en grund til :3Men Amai.. Hmm..
Jeg sad og ledte på nettet efter en engelsk - kinesisk oversætter, og så fandt jeg en mega god en. Jeg oversatte alle mulige ord, Som Sweet, hvilket bliver til Amai. Og Amai betyder jo søde ^^ Såå.. Oprettede jeg en karakter der hed en hel masse kinesisk? Amai Satou Yuokou Hachimitsu Hana.. det betyder jo Søde Sukker Solskins Honning Blomst.. Ja, jeg var mega lalle humør da jeg oprettde hende oo;;
Iceria..
Det startede faktisk med et brugernavnet var 'Ice', men hun har hele tiden hedde Iceria, bare ikke i brugernavnet. Jeg fandt senere ud af at Ice var et mega wannabe navn, og så ændrede jeg det til hendes hele navn; Iceria. Ice betyder jo 'Sne' eller 'Is' på dansk, så det er derfor hun har iskræfter.. Og så skulle jeg find på en mere evne, og vand ligger jo tæt på is, og så blev det til vand? ^^ Efternavnet var bare noget jeg fandt på oo;; Og de fleste hed jo noget med De', og så kom hun til at hedde De'Castle? ^=^
Vampyr var egentelig ikk meningen, men så blev hun bidt af Koto, og så blev hun en Vampyr? ^^
Det er også sjovere at spille en vampyr i stedet for et menneske ^^
Cassa 14.05.2007 08:38
nårh ja, vil også tilføje hvor jeg fandt på Duzzel navnet xDLidt grim historie... de der Duracell batterier eller hvordan man nu staver det...
Jeg skulle skrive en sms til min mor, om at købe nogle af dem med hjem... Men kunne ikke huske hvad de hed... trode det var "Duzzel" batterier XD så det skrev jeg... -havde vist lige læst Vampire game, hvor vampyrkongen hedder Duzell... eller noget i den stil... så omdøbte batterierne til Duzzel batterier... xD
Og Romano- Jeg fandt det på www.behindthename.com
XD
Og Elizeph...
Tænkte på ordet Elipse... altså planetbaner... Men Elipse mindede for meget om navnet Eslipse, fra Demon diary... så jeg ville ikke kalde ham Elipse. Byttede S ud med Z, fordi jeg eeeelsker det bogstav ^^
Elipze.. men det var for kedeligt... Elipzeh blev det så til... byttede lidt rundt og sådan, og så faldt det mig naturligt med Eli som det første... og så bare noget som lød skørt til sidst... Zeph... Elizeph ^^
(Og har den dumme vane at udtale det Elisef... men det udtales faktisk Elitsepf XD)
Navarana 28.05.2007 19:00
Uuum,...Navaranas navn fandt jeg på fordi,.... det er et af mine ynglings og det er grønlandsk,.... jeg elsker Grønland, her føler jeg mig hjemme!xD <'3
Lives navn,... umm,... ved ikk rigtig hvordan,... ka bar godt li navnet! xD ska bare lige siges det udtales 'Liv' altså agtig engelsk uden e,... og ikk Live,.. som en live koncert,...
Markus navn,... er opkaldt efter min ven,..xD
Slettet Bruger 05.06.2007 21:19
Zagasumi's navn fandt jeg på.... jo.. jeg kørte i bil, og så stod der på en af de andre biler 'Saga'. Jeg tænkte.. det kunne man måske bruge til noget på kl?Og tja.. så lavede jeg S om til Z.. og så synes jeg at Zaga det ville være ret piget, så jeg tilføjede lige sumi også.. sumi det var bare lige noget jeg hurtigt fandt på :3
Éliane 06.06.2007 09:16
Hvor stammer Éliane fra... det husker jeg ikke så tydeligt mere, men jeg kan da prøve. Så vidt jeg husker så jeg et navn i min franskbog (Elaine eller Eliane (UDEN accent)) og så rodede jeg lidt rundt med det.-så til mine andre brugere
Kira: Fandt jeg på... ingen særlig grund, inspiration eller noget som helst...
Maraan: her er jeg i store problemer... jeg har brugt navnet på til flere forskellige steder, men jeg kan ikke huske hvad der kom først. Jeg tror nok det var en krussedulle jeg tegnede, som jeg så navngav Maraan. Senere brugte jeg det på en anden prg-side. Jeg har også brugt det på Neopets (ja jeg har spillet/spiller neopets xD) og senere hen så her på KL. Navter fandt jeg selv på, men det skulle lyde som om det havde noget med havet at gøre. (tror jeg har tænkt i retning af det engelske ord 'Marine', og det skulle samtidig også passe godt til efternavnet Molenko (som jeg har fra Runescape; der bliver brugt trylleformularen Senventior Disthine Molenko)
Egentlig er jeg meget stolt af det navn... Maraan Molenko. Jeg har senere fået fortalt at et lignende færøsk ord betyder Mareridt :P
Amun: Den her er avanceret; Det startede med at min søster og jeg ville lave nogle identiske personer, og jeg fik jobbet at finde på navne. jeg startede med at oversætte min søsters navn til Al Behd (sprog fra spillet Final Fantasy X) men jeg oversatte forkert og endte med noget der indehold de samme fire bogstaver som Amun (tror jeg kom frem til Numa, men det var forkert. Valgte alligevel at beholde det). Da bogstaverne var fundet satte jeg de fire bogstaver sammen på samtlige måder man kunne (endte med 24 navne) og så var det bare at vælge. Vi kom frem til Amun og Anum.
Efternavnet var også besværligt. Inspirationen kom fra en AMETHYST (lilla sten) og igen fik jeg æren af at finde på navne. Her kom jeg så frem til Ameth og Ameht.
Resultatet: Amun Ameht og Anum Ameth.
- og nu til en endnu ikke oprettet person jeg har tænkt på!
Ila: hans fulde navn er "Ila Zabhsahlalahsreham" (muligvis med et mellemnavn). Måske har nogen gættet det, men jeg tvivler. Navnet stammer fra en skuespiller, men historien er længere end som så. Jeg har en fascination af lange ord, og jeg elsker at huske dem uden ad. Dette resulterede i mit dejlige msn-navn Apu Nahasapeemapetilon Mahershalalhashbaz Ali. (jeg er dog ikke sikker på om nahasapeemapetilon er stavet rigtigt)
Apu kender de fleste... inderen med det umulige navn fra Simpsons. Mahershalalhashbaz Ali derimod er et RIGTIGT navn. det er navnet på en skuespiller (med i 4400 :P) og nu har nogen af jer sikkert regnet det ud. Ila's navn er hans navn stavet bagfra... der har i det ^^
Slettet Bruger 06.06.2007 09:19
Har da selv fundet på det :D det er meget sjovere ^_^ Vanessa 29.07.2007 17:26
Well, bare for at skrive noget langt(keder mig pænt meget) om alle de maaange karakterer jeg har haft på KL igennem tiderne ö- Vanessa havde været mit ynglingsnavn et stykke tid, i sommerferien 05, da hun blev oprettet. Derfor, kom hun til at hedde Vanessa ^^ Da hun blev oprettet, hed hun vist Masaj eller sådan noget til efernavn, men hun fandt så ud af at hun var en Nanaluke, (Shade og Mineiti's længe savnede søster ^^) og derfor blev det ændret tol Vanessa Nanaluke<3
-Mickhala, stammer fra det almindelige 'Michala' som jeg så i december 05 i Anna Pihl, dengang de første afsnit kørte. Det virkede uoriginalt at stave det på den måde, så det blev altså til Mickhala, forkortet til 'Mick' ^^
-Natas.. Well, jeg sad og kedede mig den ene dag, og så begyndte jg at tegne, en lille tøs med rottehaler 8D Hun kom til at sidde vedsiden af en skitse af en creme-tube-noget med nogle striber på, så jeg kom til at tænke på Matas. Men det var ikke et særlig fedt navn til en karakter, så 'M' blev til 'N'.. Senere, fandt jeg jo så ud af at Natas jo er Satan bagfra xD
-Kairana, var bare et navn der .. fløj ind i hovedet på mig o.o
Og så gider jeg faktisk ikke forklare flere XD
Kiqann 30.07.2007 18:22
Min ven gav mig det ... Jeg kunne ikke selv finde på et til Kiqann ... kun hendes efternavn ...
Kiqann Thrümpher ..
Thade Dolob Liguty Rakdenss Sefarels ... lavede det ud af fem såkaldte "onde" ord , da han er en ond mørkelver ...
Thade = Death
Dolob = Blood
Liguty = Guilty
Rakdenss = Darkness
Sefarels = Fearless
som han er .. ^___^ lool
Felicia 02.08.2007 20:50
Ahm, navnet Felicia Dikapra, stammer fra.. Mit hovede? Jeg aner virkelig ikke hvor jeg har Felicia fra, men jeg mener Dikapra kommer helt fra mig selv. Jeg har da i hvert fald hørt rimlig mange hedde Felicia, så jeg kan da i hvert fald ikke sige jeg selv har fundet på det. Dikapra, kommer sikkert nok også fra noget jeg har hørt eller læst for, men jeg mener nu at jeg selv har fundet på det. I think.. Slettet Bruger 05.08.2007 17:54
jeg spurgte engang min kæreste om han kunne hjælpe mig med nogle navne, og han snakkede om græsk mythology, og jeg gik der ind. og kunne slet ikke bestemme mig, og så spurgte jeg igen, så snakkede han om Athene, som hans x-kæreste (psykotiske) kat hedder, og så valgte jeg Athena fordi jeg rigtigt godt kan lide det... :PThea kom så, fordi det er en nemmere og hendes kælenavn :P
Slettet Bruger 13.08.2007 21:18
Nathaly er ret simpelt.. Jeg er så dødhamrende træt af alle de manga navne som man ikke kan udtale, så tænkte jeg ville have noget almindligt og smukt.. Har engang haft en veninde som Natashja, så kom egentlig til at tænke på hende da jeg omfandt navnet, men jeg blev uvenner med hende, og er det stadig, så det blev Nathaly istedet, selvom jeg har en ond plan om at det ikke er hendes rigtige navn.. Men den historie tager vi en anden gang ^^ Nova 09.09.2007 18:36
Samsons navn fik jeg fra en hundeside oÓOg så kom jeg så i tanke om at min x-bedste veninde havde en hund der hed Samson, og så ville jeg altså kalde min nye char det xD Jeg var nemlig løbet tør for idéer, så jeg søgte under 'navne' under google, og så kom der altså en hundeside frem, til hvad man kunne kalde sin nye hund. xD Sådan opstod hans navn altså ^^'
Og det med Samsons mellemnavn, China, fik jeg fra en sang xD
Samira 09.09.2007 22:30
fejl Muri 18.09.2007 08:57
Jeg fandt selv på navnet Murizz.. Jeg sad egentlig bare og tænkte på alt muligt, og ligepludselig dukkede det op i hovedet på mig.. Det kom som en åbenbaring! 8D Ej, okay.. det gjorde det ikke, men fandt i hvert fald selv på det :3Chatboks
IC-chat▽