Isis skulle til at svare ham da han afbrød sig selv, og dermed hende, et kort øjeblik lænede hun sig tungt op ad en stor sten mens hun hurtigt vendede sig til at igen kun have mulighed for at bevæge sig via. sine vinger, hvis hun ikke skulle virke for skræmmende ved at kravle langs jorden, med den lange hale snoende bag sig.
Hun kiggede hurtigt op på Sharde, med et bebrejdende blik, han var ikke anderledes end alle andre mennesker, kun akkurat lige så bedømmende over for andre racer, på trods af deres minimale kendskab til væsnerne.
"Jeres fjollede rygter kommer ikke i nærheden af havbunden!" snærrede hun irriteret, før hun rejste sig ved at folde de nederste 30 cm i en cirkel, og dermed blev væsentligt højere end Sharde.
Faktisk så hun ret skræmmedne ud, som hun stod der i månens lys, med vinger spredt til hver side, og en skællet hale at hvile på, et syn der ville få mange mennesker til at råbe om dæmoner og dets lige, det var Isis dog ligeglad med, for hende var mennesker ligemeget, i hvert fald de næste dage.
"Men selvom rygterne ikke når til havets bund vil de spredes heroppe, og så kan det godt være at jeg kan gemme mig på bunden af havet de næste 100 år, men det har jeg ikke lyst til, og DU har desuden heller intet sted at flygte hen!" påpegede hun ig lagde armene over kors, mens hun slog de kraftige kæber sammen så det gav et smæld.
"Vi er nødt til at finde det svin som myrdede mennesket, det vil få os fri for alle anklager, og så lukket munden på inkvisitionen, måske kan vi endda få skovlen under dem!" snærrede hun og fugtede de tørre læber.
"Men jeg kan ikke rende rundt sådan her, folk bliver skræmt for vid og sans, jeg må til havet, og i morgen, når månen igen står på himlen kan vi begynde at lede i byen!" sagde hun så bestemt, som havde han intet valg, det havde han teknisk set heller ikke, det ville Isis i hvert fald ikke give ham!