Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 22:41
Hun ligger bare på siden ned, og ser på ham. "tænk, du kan faktisk være sød, når du er afslappet" siger hun så bare og griner blidt. "det ved jeg.. men tror heller aldrig det ville ske alligevel, men har også nogle andre ønsker, men de også store og vil nok ikke kunne virke" siger hun stille og ser ned i jorden, hun overvejer lidt, hvad hun skal, og ser noget lyse op på himlen "hva det?" sprøger hun så
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 06.02.2009 14:33
Hun begynder at grine meget, da han nusser hendes mave. "lad være.. jeg er kilden" hun griner meget og prøver at stoppe ham. Hun mærker så han stopper og ser op på ham. "du skal bare slappe noget mere af, og måske tage et bad" hun holder sig for næsen og griner blidt. Hun smiler meget nu og ser blidt på ham. "Hvorfor troede du, du fik et kys før? du prøvede hvertfald på det" hun smiler for sig selv nu
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 06.02.2009 22:48
"Til at kysse mig?" sprøger hun dumt. Hun bøjer sig så indover ham, og kysser ham på munden (?). Hun har lukkede øjne, imens, hvis hun nu kysser ham.
"hvad tænker du på?" sprøger hun så og spinder blidt. Hun er helt rolig og glad, selvom hun ser træt ud.
"Nu tror jeg, jeg vil spille lidt Taylor bold" griner hun blidt. Hun bliver tiger, og skubber til ham, for at trille rundt med ham (?)
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 06.02.2009 23:07
Hun griner blidt, mens hun skubber rundt med ham, men bliver vildt forskrækket, da han rejser sig op. Hun sidder ned og ser op på ham, hun havde bare selv brug for at glemme sin hverdag, og ville bare gerne prøve at lege. Hun ligger sine øre helt ned. "undskyld.. Det var ikke min mening at gøre dig vred" hun ser op på ham, da hun troede det var iorden. Hun bliver menneske og sætter sig med ryggen til ham. Alle er så underlige og bliver hurtigt sure, gid jeg dog bare have en ven som jeg kunne lege med tænker hun lidt trist for sig selv, men ser så op på ham, og rejser sig op igen. "Jo, jeg hedder Chi" siger hun så bare. Hun går hen og tager sin taske op. Hun løfter den over hovedet, så dens rem ligger på hendes skulder.

Hun har tabt sin halskæde foran ham, men ligger ikke rigtigt mærke til det, før efter noget tid. "f*ck, min halskæde!" råber hun så, da hun opdager den mangler og prøver meget at finde den
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 06.02.2009 23:31
Hun står nede på alle 4 og leder panisk efter den. "hvor er den?.. jeg skal bare finde den!" siger hun bange og leder videre. Hun har ikke lagt mærke til at han står med den i hånden. Hun ved at hvis nogen ødelægger den, eller flammen går ud i glas hjertet vil hun dø. Hvis jeg ikke snart finder den, ved jeg ikke hvad jeg skal gøre!! Tænker hun bange og leder nu overalt
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 06.02.2009 23:39
Hun hører han siger grib og vender sig om. Hun ser hendes halskæde blive kastet gennem luften. Hun griber den og holder den helt ind til sig, men tager den så hurtigt på igen. Hun går hen og krammer ham meget som tak (?). "tak, du har virkelig reddet mit liv.." siger hun glad, og ser blidt op på ham. "den flamme som er i hjertet er mit liv" siger hun forsigtigt
(glem hans øre og hale)

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 12.05.2009 11:20
Chriq kom luntende ind på træningspladsen, efter god nats søvn. Han havde været i Mørkets Borg for at tale med Lysets Dronning, hvorefter han havde gået tilbage til byen og sovet.

Nu havde han besluttet at han hellere måtte se at få trænet. Det var lang tid siden han havde dyrket motion sidst, og hans muskler var ikke lige det han havde håbet på.

"Er der nogen her der ville duellere?" råbte Chriq imens han lavede en trakt med sine hænder om munden.

(Off-game: Folk må godt blande sig. :) )
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 12.05.2009 11:51
Katah kom roligt slentrende ind på pladsen, hun kiggede nysgerrigt rundt, det var da et sært sted. Dog fik hun med det samme øje på Chriq da han råbte, selvom han var lille virkede hans ansigt ganske voksent. "Tjoe, en duel skade vel ikke!" i hånden bar hun som altid sit tunge spyd af massivt metal, og på ryggen sin trofaste stridsøkse.

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 12.05.2009 20:47
Cazador, der opholder sig på pladsen, kigger op, da en råben banker på hans trommehinder. Han brummer irriterret, og ser op; hvilket resulterer i at hans sår smerter voldsomt.
Den... forbistrede! tænker han, og piller noget sand ud af såret- der skulle jo nødigt gå betændelse i det. Han havde valgt ikke at gå til helbredshuset, for skaden var trodsalt kun overfladisk, og en mand, det var han vel. Alligevel har han fortrudt en anelse. Han længes efter en duel, men det er umuligt for ham lige nu.

Han lader blikket glide rundt på pladsen (han sidder på muren) og bemærker pludselig Rasha. Slikker sig grotesk om munden, og beder til at ingen ser det. En velformet kvinde, der så ud til at have styr på sit liv, er lige hvad han har brug for oven på sine smerter. Han hopper ned fra muren, og slentrer hen til Rasha, med hænderne i lommen. Hans velformede vaskebræt-mave, kan anes igennem hans armygrønne t-shirt, da han stiller sig op foran hende, med et charmerende, skævt smil.

"Såeh... skal du duellere?" han laver et hovedkast over imod den ivrige Chriq, og fnyser leende...
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 12.05.2009 21:13
((kunne vi... ikke bare begynde? XD))

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 12.05.2009 21:51
Katah fik ligeså øje på Rasha, et kækt smil dukkede frem på hendes læber, og hun gik roligt over mod både hende og Cazador. Hendes hårde blik stirrede vurderene på dem begge, de kunne vel ikke udgøre en trussel, Cazador ville vel nok være i stand til noget, men hun kunne jo bare knuse hans knogler hvis han blev et problem. Hun lo kort ved tanken, og da hun nåede Rasha lagde hun kækt en arm om hendes talje (?)"Hvad laver sådan en ung dame alene?" hendes stemme er kæk og rå, og hun sendte Cazador et kort udfordrende blik

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 12.05.2009 22:04
Cazz ler kort, og hans smil bliver bredere, da Katah kommer til. Ikke nogen klager fra hans side, hvertfald. Dog hæver han tvivlende et øjenbryn, da hun lægger armen om Rashas talje. Hvad skete der lige der?! Trods den lille forstyrrende detalje, smiler han stadig, og pjusker op i sit lyslilla hår, så det stritter til alle sider, i et nuttet, pjusket udtryk. Han træder frem imod dem, og bukker galant, før han siger;
"Jeg må sige, at selskabet her i aften er fortrinligt" han smiler udfordrende til Katah, før han vender blikket imod Rasha, den lille godbid, der står foran ham.
"Jeg tror vi er to, der kunne tænke os at vide dette" han blinker let til begge piger,
"du ligner ikke en, der hører til i en arena."

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 12.05.2009 22:44
Katah rystede på hovedet og hvilede sig op ad sit spyd, små mennesker, hvor var de fjollede, for de var jo begge små i forhold til hende. "Hvad laver man som regl her? du ser blot ikke kampfør ud unge dame, du er både tynd og lille!" grinede hun kækt og strøg sig gennem det lange sorte hår. Det eneste der dækkede den muskuløse krop var en nederdel af forrevent skind og en top ligeså. Hun løftede et slankt bryn mod Caz, han så underlig ud, hvad havde han gjort ved hans hår? Hun hostede en enkelt gang og spyttede på jorden. På trods af hendes meget maskuline bygning og opførsel havde hun ganske feminine ansigtstræk

Lillesøster til Tarrak

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 13.05.2009 15:10
Et lavt gab undslipper Cazz's læber, og han misser let med øjnene. Et par pletter danser for hans syn, grundet det store blodtab, Nichols' angreb har givet ham. Da kvinderne igen snakker, tvinger han sin opmærksomhed tilbage. Ikke vise tegn på smerte nu!
"Ahaa? spænding?" siger han vurderende "Den eneste spænding her, er ham fyren derovre, og han ser ikke ud til at være for klog... Nej vent!" et smil vokser på hans læber, og han ser udfordrende på Rasha.
"Der er jo mig!" selvhøjtidelige ord, tænker man måske, men et godt udseende, det har han nu- Pjusket hår, kønne ansigtstræk, og lange øjenvipper, der gør han udtryk til det der lige-stået-op-af-sengen-men-ligner-en-million-udtryk.
Han vender sig lidt imod Katah (hende skal man jo ikke glemme) og ser hendes skeptiske, og let undrende blik. Han smiler kækt, og blinker til hende. En ægte amazone tænker han, og kommer til at tænke på de historier, de altid fik fortalt som børn- om smukke, muskuløse kvinder, der brugte lang tid på at jage og kæmpe. Katah minder ham om historierne, og han læner sig op af træet, med armene over kors, og et lille smil på læben...

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 13.05.2009 21:33
Katah grinede lidt ved hendes udtalelse "Naturligvis ikke, men det har man for at kunne kontrollere våben som mine. Et sværd kan højst forårsage et kødsår, hvad vil du gøre uden en arm eller et ben?" grinede hun og hentydede tydeligvis til den enorme tvebladede økse hun altid bar på ryggen, hun usviste tydeligt at man ikke skulle belære hende om kamp, hun hvilede sig stadigt tungt op ad spydet, dog var hver eneste muskel i hendes krop parat til at reagere. Katah lod sig ikke påvirke at Cazadors blink, i følge hende var han en lille dreng

Lillesøster til Tarrak

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 14.05.2009 16:49
Chriq havde stået og gloet smilende at hans ansigt næsten var frosset fast.

Han genkendte Rasha, men lod som om at han ikke vidste hvem hun var.

"Jeg ville gerne duellere... er ikke så lille som du måske tror" sagde Chriq smilende.

"Hvem af jer er den stærkeste?" spurgte Chriq efter en kort pause. Han smilede, ligefrem mistænkeligt.

I baggrunden kunne man høre musik fra byen. Han stampede med sine fødder i jorden til musikken. Han gjorde det hurtigere og hurtigere, og indstillede sig til at oplade sine evner.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 15.05.2009 20:59
Katah gav et hånligt fnys fra sig, som om svaret om den stærkeste var åbenlyst, men nu kendte de andre selvfølgelig ikke hendes enorme styrke, tanken morede hende gevaldigt. Hun stillede sig op og strakte ryggen så den gav samtlige knæk fra sig, før hun så over mod Chirq og begyndte at gå mod ham "Hvilke våbne har du i sinde at bruge du lille?". Hendes ru mørke stemme var for engangs skyld imødekommende, men dette skyldes nok at emnet drejede sig om en god kamp

Lillesøster til Tarrak

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 16.05.2009 21:27
Cazador himler med øjnene, da Chriq begynder at skråle op igen. Normalt er han ikke så forudindtaget, selv ikke overfor mænd, men lige ham her irriterrer ham grænseløst. Han smiler let til Rasha, og synker en klump i halsen. Det blik. Det intense, spændte blik, hun sender ham.

"Vi fik vidst aldrig præsenteret os?" han ser spørgende på hende, før han laver en fejende bevægelse, og bukker galant.

"Mit navn" Han sender hende et charmerende blik, "Er Cazador. Men du, min skønne, kan kalde mig Cazz" han retter ryggen, og stryger lidt hår væk fra øjnene. Et kort øjeblik strejfer han Chriq, og får et vildt, dyrisk, ja nærmest besat blik i øjnene. Han har ikke spist i noget tid, og ham den lille kunne snildt blive... Nej, ikke nu. Han har en dame at charmere.
"Hvad er dit navn, lille dame?"

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 17.05.2009 15:47
Katah smilede blot tilfredst "Jamen dog, hvis han ender med at blive en udfordring skal han da være den første hernede i syden der har været i stand til at give mig det. Det er trist at se hvordan menneskeligheden har udviklet sig hernede, det er så... svagt!" sagde hun bestemt og lod blikket glide både over Rasha og Cazador, nok var Caz muskuløs, men han var ingenting i forhold til havd Katah var vant til, og for den sags skyld vokset op med.
Noget blussede op i øjnene på hende da hun endnu engang vendte det faste stålgrå blik mod Chriq, hendes tørst voksede stødt efter kamp, hvis han forventede en træningskamp med markeringsslag og blødsødenhed, var han i hvert fald gået grueligt galt i byen

Lillesøster til Tarrak

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 27.05.2009 23:23
Efter et stykke tid, og det lod til at alle menneskene var faldet i staver, begyndte kedsomheden at vælte ind over Katah, hun snurrede hurtigt rundt på hælen, og gik mod byen

// Out ;)

Lillesøster til Tarrak

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Venus Fødselsdag! Læremester, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 7