Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 22:59
Hun så op på Taylor, da han ligger hånden på hendes mave, hun kan så mærke en varme i kroppen, og ser på hendes sår som langsom bliver mindre og mindre. "Tak.." siger hun så, men er stadig træt efter at have mistet meget blod.

Hun forvandler sig igen til en tiger, og begynder at slikke sin pels ren, men sin store og rug tunge. Hun ser hen på Maji, hun ville gerne tage hævn, men ryster så bare på hovedet, men går alligevel hen til ham, og stirre lidt uhyggeligt op på ham, men ligger så hovedet på hans skød (?) ligesom for at vise hun gerne vil være hans ven, men hvis han skubber til hende eller noget, er hun klar til at sparke til et at stolens ben, så den nok vil knække.

Hun ser hen på rex. "Rex? det da noget man vil kalde en hund eller noget i den retning" kommer det bare fra hende og hun små griner lidt. Hendes hjørnetænder er blevet normal størrelse igen, og hendes øjne er brune igen.

Begge billeder fundet på google.com
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 31.01.2009 23:25
Rex bed tænderne sammen og sendte kvinden et køligt blik. Han gad ikke engang svare hende igen. Han vendte derefter blikket imod Taylor. Vreden boblede indei ham. Han rejste sig op fra stolen og gik hen til Taylor.
"Jeg er mere værd end dig," hvislede han og knuede hænderne. "Var din mund, kryb, ellers bliver dine nætter smertefulde." Han stemme var hæs og ru. Hans øjne var smalle og hans spidse tænder blottede. Han stod ca. en meter fra Taylor. Lysten til at slå ham, fyldte hans krop, men han valgte at dreje rundt og sætte sig i stolen igen.

"Og nej - Rex er ikke et navn til dyr. Desuden, som jeg sagde, er Rex ikke mit navn, men det er hvad I vil kende mig som." svarede han alligevel kvinden. Han vendte blikket imod hende og derefter Maji. I modsætning til det Taylor sagde, så var denne, Maji Shakon, den af disse personer, han helst ville være i rum med. De andre virkede enten som narhoveder eller ... Ja. Han betragtede de andre med et tomt blik.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 23:34
slavens forvandling til tiger fik Maji til at samle sin koncentration i frygt for at hun virkelig havde tænkt sig at prøve igen nu hvor hendes sår var healede. Ikke fordi han frygtede for sit liv, men fordi han nødigt ville tage hendes. Han var ikke glad for at dræbe og ønskede ikke at udgyde blod medmindre det var nødvendigt i situationen. At hun trak nærmere fik ham til at forberede sig mentalt på hvad der skulle ske, men selve fremgangsmåden virkede dog ikke truende, nej nærmere venlig.
Da hovedet blev lagt på hans skød fandt han det dog ikke ikke som en mulighed at smide hende væk, men i stedet placerede han en hånd i nakken og med lette bevægelser lod han hånden glide ned af nakken på den vældige kat. Måske ville det ikke kunne føles gennem den tykke pels, men han ønskede ikke kamp mod sine frænder. Dette var en gruppe der skulle holde sammen, men han kunne alligevel ikke klare hvis folk satte sig op mod den orden der var. Hendes henvisning til fred faldt altså i god jord hos maji, men han sagde intet. Forholdt sig blot tavs.

//Photobucket

Jo større de er, des tungere falder de!
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 23:38
Hun knurre lidt da han løfter hånden, men mere på grund af hun er nervøs, men da han bare ligger den på hendes nakke og nusser hendes pels, begynder hun at spinde, mens hun lukker øjnene, det vil næsten føles som massage på hans ben når hun spinder.

Hun ser efter noget tid hen på rex og Taylor "nu har vi endelig fået fred, så skal i 2 ikke begynde" siger hun bare og ser skabt på dem. Hun ligger så også sin pote op på hans skød, for ligesom at fortælle hun gerne vil være hans ven i stedet for at slås. "du kunne vel ikke klø mig lidt bag det højre øre?" spørger hun så bare, da hun elsker at blive nusset bag ørene

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 00:05
Han bed tænderne sammen og stirrede på Taylor. "DU..... du.....!!" han knyttede hænderne sammen og dirrede af vrede. Han stirrede på Taylor med foragt, had, vrede...
Hver muskel i hans krop var spændt og vreden fyldte hans krop. Han rystede på hovedet og vendte sig om. Han forsøgte at overbevise sig selv om, at Taylor ikke var værd at spilde tiden på.
Han satte sig atter i stolen og forsøgte at få kontrol over sin vrede. Han betragtede tomt de andre i lokalet. Vreden var tydelig i hans ansigt. Hans øjne var smalle og spidse. Han bed sig i læben, og tyggede videre på nålen. Hans hjerte hamrede hårdt, som ville det springe ud af brystet på ham.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 01.02.2009 00:11
"Taylor... Tror du ikke det er tid for dig at gå til ro. Det er trodsalt først i morgen det for alvor gå i gang, så burde du ikke hvile inden?" Maji sad blot roligt, mens hans hånd gled om bag kattens øre, for at forsætte den lette kælen. Hans blik var roligt blevet rettet mod fyren, som åbenbart ikke kunne holde sig i ro mere end 5 minutter. Han var tydeligvis alt for aggressiv.... Så nu kendte han hvertfald to svage sider her på slottet, og mon ikke han snart ville falde over flere?

"Og Rex det samme går til dig." Tydeligvis blot en opfølgende kommentar, som ikke trak meget af hans opmærksomhed, men alligevel blot skulle slynges ud i rummet.
Skønt Maji's formelle tone havde han sin egen grimme side. Han var tydeligvis arrogant og lagde ikke skjul på det. Skønt han lige havde været i kamp så ændrede det ikke på det faktum at han nu, kun ganske kort efter, kunne sidde og belære andre om at undgå den slags.

//Photobucket

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.02.2009 00:16
Hun spinder meget nu, og en smule højlydt, da hun nyder at blive nusset bag øret. "Du kan godt blive ansat som klømaskine" siger hun roligt, og har et smil på læberne, mens hun lukker øjnene igen.
"det længe siden en har været så sød mod mig" siger hun spindende.
Hun strækket sin pote lidt, så hendes kløer kommer frem og holder fast i hans tøj.

Hun kan dog hører de andre 2 stadig skændes og sukker så
"hold nu op med at skændes sådan" Siger hun utilfreds.
Hun gider ikke have at hendes klø tid til ødelægges af nogen efter hendes mening nogle idioter, som ikke kan enes

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 00:35
Rex stirrede åndsfraværende på de to andre, før han betragtede Taylor igen. Han rejste sig igen og gik hurtigt over til ham. Han greb fat i hans krave (?) og løftede ham ud af stolen.

"Måske vil du diskutere det her udenfor?!" hvæste han og stirrede på ham. Han vidste godt at Taylor kunne være en irriterende person at slås imod; Kopiring af magi.
Han rettede sig op og slap kraven igen (hvis han havde fået fat i den ^^) Han betragtede den anden.

"Glem det - du er ikke min tid værd." hvislede han og bed tænderne sammen. Han hadede den dreng. Han hadede ham næsten mere end Samson. Eller måske ikke - der skulle alligevel en hel del til.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 01.02.2009 01:08
maji fjernede pludselig hånden fra kattens vældige hovede og placerede den i stedet under hovedet for at løfte det op.
"øjeblik" mumlede han kort inden han rejste sig op og greb sværdet.
Med hastige skridt trak han mod de to andre inden han hurtigt sende sværdskeden gennem luften over deres hoveder for at vinde opmærksomheden inden han stødte sværdet frem for at placere det mellem deres hoveder, som en blokade mellem dem.

"Den næste der foretager et offensivt træk vil blive et hovede lavere!" Denne gang var det tydeligt. han mente det!
Sværdet var i øjeblikket rettet ligefrem med den skarpe side ned mod gulvet, men det ville ikke kræve meget at slynge den i en anden retning.

//Photobucket

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.02.2009 01:13
Hun holder lidt fast i ham, da han rejser sig, men slipper ham så og lunter bare efter ham. Hun bliver sig selv og ser bedre ud nu, hvor hun ikke har de stor sår.
"Vi kunne også bare slå den fulde oven i hovedet så han fander i søvn?" hun griner dumt nu, og smiler bare.
Tænk, nogen mænd kan faktisk være søde tænker hun for sig selv, og tænker så lidt på Hauru, men skubber tankerne om ham væk
Hun holder øje med Maji og spørger forsigtigt
"du var mester i sværdfægtning, ikke?" hun spinder, og vil vildt gerne lære at slås med sværd

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 01:37
Rex betragtede Taylor med foragt. Pludselig lo han, da Maji satte klingen imellem dem. Han lo og drejede rundt på hælen. Han placerede en hånd på sin pande og rystede hovedet, indtil latteren døde ud.

"Mennesker og deres små sværd. Kom nu videre." sukkede han og gik nogle skridt væk. Han vendte sig imod dem og beragtede dem én for én. "Se hvad Samson har fået skramlet sammen. En missekat, en højrøvet fægter og en retarderet kopikat. Skønt. Herligt. Vidunderligt." vrængede han. Han placerede en finger under hagen og satte hovedet på skrå. "Ja - Jeg tror jeg må prøve at se tingene i et helt andet perspektiv." tilføjede han. Hans stemme var livlig og næsten menneskelig. Ikke ru og hæs som den plejede. Hans øjne var store og nærmest tomme. Han nikkede for sig selv.

"Min kære herskab - Jeg tror jeg trækker mig tilbage for i aften. Det var ikke særlig interessant at møde jer, men det måtte jo ske på et eller andet tidspunkt," vrængede han og gik hen til døren med en halvkvalt latter.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 01:47
Samson havde prøvet at sove, men havde hørt en del spetakkel nede fra salen. Han gik gennem korridorene, indtil han nåede den store tunge egetræsdør. Han hørte Taylors mange ord, men lyttede ikke yderligere ved døren, men . smækkede den hurtigt op med sin frastøddende magnetisme bevægelse. Midt i døren stod han. Det lange sorte hår bølgede let omkring hans krop, mens hans blik gled henover forsamlingen.

"Hvad FANDEN foretager I jer?" hvæsede Samson vredt, mens han så fra person til person.

"Skulle I forestille jer, at være værdige til dette sted? Sig mig engang.. Skal jeg nu allerede til at smide nogen ud fra dette sted?? Er det DET I ønsker?" Han så med smalle pupiller rundt på dem alle, og havde et yderst skuffet ansigtsudtryk.

"Havde stærkt regnet med at tage ud i landet og terrorisere i morgen, men hvad ser jeg nu?" Han fnøs kraftigt. Hans blik hvilede et øjeblik på Anzu.

"Du!" Han pegede på hende, inden han så mod Maji.

"Spær hende inde i en celle nede i krypten, inden du går i seng..!" han kneb let øjnene sammen, og dette var ikke et spørgsmål, men en direkte ordrer.

Samson vendte sig så dernæst til Taylor med et strengt blik.

"Og du!" Han pegede nu på Taylor og fortsatte..

"Tro ikke at du er noget specielt i denne borg! UDENFOR er du sikkert, men vi skal til at arbejde sammen siger jeg dig! Og hvis du ikke snart tænker over hvad du slynger ud af din mund, kan det hurtigt tage koncekvencer!"

Samsons fremtræden var utroligt styrket. Hans kropssprog var tydelig og på sin vis magtfuld, hvilket der gjorde et karakteristisk træk ved ham.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 01.02.2009 01:48
Maji stod roligt med sværdet strukket ud imellem dem. Han veg ikke den mindste smule og kastede end ikke et direkte blik på hverken Taylor eller Rex, nej han stod der blot med sit sværd for at holde dem fra hinanden.

" lade mig fortælle dig snadheden...du er intet!..i forhold til mig..."

Ordene bed ikke det mindste. Han ikke så meget som blikkede ved de små ord, men da Rex forlod salen blev sværdet sænket og Maji gik roligt frem og samlede skeden op. Sværdet blev smækket i inden han vendte sig mod de tilbageværende.
Netop i dette øjeblik blev døren smækket op og Maji drejede hurtigt blikket mod Samson der var trådt ind. Endnu engang måtte han opleve det voldsomme temperament fra denne mand, men han lod sig dog ikke påvirke, i stedet gjorde han hvad han fik besked på.

Blikket blev roligt rettet bagud mod Anzu.
"Nu må jeg bede Dem følge med"
Med en rolig håndbevægelse viste han hende frem foran. Selv for at følge efter hende ud og ned mod krypten.

//Photobucket

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.02.2009 02:00
Hun ser overrasket på Maji, og ryster så på hovedet
"nej.. jeg nægter at blive låst inde.." piver hun og ser ned. Hun er godt klar over at samson sikkert vil straffe hende, men hun vil ikke.
"jeg nægter, så hellere blive hentet herhen end at blive låst inde!" siger hun lidt surt, men også meget nervøst

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 02:14
Rex stoppede op i døren. Han stirrede Samson ind i ansigtet, da denne åbnede døren. Han trådte straks til siden for at gøre plads. Han smil fyldte hele ansigtet da han var på vej ud, indtil...
Hans krop stivnede og hans prupiller blev små. Hudfarven forlod hans ansigt - trods der ikke var så meget af den.
Han drejede rundt og stirrede på Taylor. "Nej...Nejnej..." hviskede han, da hans stemme var fuldstændig tørret ud. Han rømmede sig og rystede på hovedet. "Jo.. Det er faktisk okay. Så kan jeg øve mig på at desikere dig."

Han vendte sig imod Samson og lagde armene over kors. Han betragtede katte-tøsen med et hævet øjnbryn. *Ulydig?* Derefter betragtede han Maji der pludselig var blevet ædel og lydig. Og så Taylor - der bare var Taylor. En knægt man havde lyst til at sparke i hovedet. Rex skar en grimasse, og priste sig lykkelig over at Samsons vrede ikke også havde ramt ham.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 02:23
Samson så hurtigt på Anzu.

"Du gør hvad du får besked på unge frøken!" Snerrede Samson vredt, og lod et jag af smerte gå igennem hendes brændemærke som en slags straf (?).

Han så nu mod Taylor og sænkede sit hoved en smule mod jorden, men stadig var blikket rettet mod Taylor, og dette resulterede i, at Samsons øjne blev størrere at se på.

"VAR dig! Du tvivler siger du?" Han lod en magnetisme bølge bevæge sig med en utrolig hastig fart gennem salen, for at smække Taylor op på væggen i salen.

"Herinde, er det MIG der bestemmer!" hans stemme skar tydeligt gennem rummet.

"Du kan nemt blive smidt ud fra dette sted, hvis du ikke snart tager dig lidt sammen, og begynder at samarbejde! Du er tydeligvis den store del af problemet i denne forsamling!" For Samson var det tydeligt at se. Hans ord som tydeligvis sagde, at han var en meget vigtig person, og hermed gjorde sig selv af utrolig høj status af hvad angik de ord.

Han så på Rex et kort øjeblik, og følte sig som en stor magt da han netop trådte til side.. det gav en vis status i Samsons øjne, hvilket også skulle vises fra medlemmerne og slaverne i følge hans mening.
//Nova \\

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 01.02.2009 02:32
maji betragter blot Anzu's reaktion inden han giver et kort suk fra sig.
"Det er bedst sådan her" lød hans stemme kort inden styrke for tredje gang den aften skød gennem hans krop og fyldte hans muskler med kraft som almindeligvis forblev i det skjulte.
Uden et splitsekunds tøven slog han håndfladen frem under hendes brystkasse. Et velplaceret slag burde give hende nogle minutters black out, hvilket han kunne bruge til at få hende placeret.
Nægtede hun ville det blot skabe flere problemer for hende og straffen ville forblive den samme.

//Photobucket

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.02.2009 02:37
Hun piver kort af smerter i sit mærke han har givet hende.
Hun ser på Maji, da han pludselig kommer hen mod hende, hun flytter sig hurtigt og ser forskrækket på ham.
"hold dog op!" knurre hun og viser tænder, men kun kort.
Hun går så hen til ham.
"fint.. skal nok være den søde missekat og følge med.." siger hun trist, og føler med Maji, selvom hun troede hun kunne stole på ham
"kan jeg ikke sove hos dig?.." hvisker hun meget stille til ham

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 02:46
Rex smilte af Taylors afstraffelse og fnøs af hans definision af ordet respekt. "Pff, ihh jo. Eller måske snarere svaghed." brummede han for sig selv og drejede atter rundt. Han smilte for sig selv og forsvandt ud af døren.
"Jeg går til ro. Jeg spilder min tid her. Der sker intet interessant," mumler han tåget og forlader lokalet med hænderne i lommen, en synål stikkende ud af mundvigen og et smørret smil på læben.
De fik hvad de havde fortjent - alle sammen. Endelig slog retfærdigheden til.
Han gik ned af gangen, fandt døren til sit eget værelse, skubbede den op, og gik derind.

Out.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 02:51
Samson betragtede Anzu og Maji. Endelig ville hun selv følge med, men lidt fight skulle hun åbenbart alligevel have.
Hans vrede var ved at falde ned igen, men han var stadig utilfreds, og det lagde han ikke skjul på.

Han så mod Taylor.

"Hvis det er det du kalder respekt..," Samson vendte ryggen til og så sig over skulderen.

".. så jo.. men jeg ville ikke just kalde det respekt, at tro at du er højere end alle andre herinde.., husk nu hvilken plads du har sat dig på.." Samsons tone var mere rolig, men en hel del kølig med en lettere hæs stemme som lå bag. Han kiggede så frem for sig igen, og gik ud af den store egetræsdør, og forsvandt igen fra salen, for at komme op og sove ordentligt, uden alt den spetakkel.

//out
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9