Samson havde prøvet at sove, men havde hørt en del spetakkel nede fra salen. Han gik gennem korridorene, indtil han nåede den store tunge egetræsdør. Han hørte Taylors mange ord, men lyttede ikke yderligere ved døren, men . smækkede den hurtigt op med sin frastøddende magnetisme bevægelse. Midt i døren stod han. Det lange sorte hår bølgede let omkring hans krop, mens hans blik gled henover forsamlingen.
"Hvad FANDEN foretager I jer?" hvæsede Samson vredt, mens han så fra person til person.
"Skulle I forestille jer, at være værdige til dette sted? Sig mig engang.. Skal jeg nu allerede til at smide nogen ud fra dette sted?? Er det DET I ønsker?" Han så med smalle pupiller rundt på dem alle, og havde et yderst skuffet ansigtsudtryk.
"Havde stærkt regnet med at tage ud i landet og terrorisere i morgen, men hvad ser jeg nu?" Han fnøs kraftigt. Hans blik hvilede et øjeblik på Anzu.
"Du!" Han pegede på hende, inden han så mod Maji.
"Spær hende inde i en celle nede i krypten, inden du går i seng..!" han kneb let øjnene sammen, og dette var ikke et spørgsmål, men en direkte ordrer.
Samson vendte sig så dernæst til Taylor med et strengt blik.
"Og du!" Han pegede nu på Taylor og fortsatte..
"Tro ikke at du er noget specielt i denne borg! UDENFOR er du sikkert, men vi skal til at arbejde sammen siger jeg dig! Og hvis du ikke snart tænker over hvad du slynger ud af din mund, kan det hurtigt tage koncekvencer!"
Samsons fremtræden var utroligt styrket. Hans kropssprog var tydelig og på sin vis magtfuld, hvilket der gjorde et karakteristisk træk ved ham.
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †