Blodrus

128
karakterer

Blodrus 11.02.2010 13:24
Jeg ryger og har røget i ca. 3 år jeg er på ca en pakke om dagen og ud over cigaretter ryger jeg også pibe og hjemme rullede, jeg respektere folk der ikke bryder sig om røg og hvis folk ikke bryder sig om at jeg ryger i nærheden af dem så plejer jeg også at gå væk fra dem.
I den anden hånd acceptere jeg sjældent taler om hvor slemt det er for mig for jeg er ude mærket klar over hvor slemt det er.

Draikon

605
karakterer

Draikon 12.02.2010 14:32
Hele C boxen ved det jo efterhånden, men jeg stor ryger. xD

Navarana

158
karakterer

Navarana 18.04.2010 13:32
Oh god ö
Fandt lige ud af jeg har kunne holde en 20 pak i 2 uger ö
Sygt nok xD

Ryger ca. 2 pakker om ugen nu. Men har trappet ned siden starten af min efterskoleår,. Jeg fik aldrig stoppet nej xD
Men håber jeg stopper når jeg kommer helt hjem,. for der koster det 70 kr. for en 20 pak ö

xD

Mainia

32
karakter

Mainia 23.10.2010 20:16
Medusa ~ Fyyy, Netøøh, adr bvadr med den rygning der! :3

~ Som sagt i afstemningen, jeg ruger ikke xD
Og nej, jeg ryger heller ikke. Fy for py for :3

Cristania

71
karakterer

Cristania 03.11.2010 18:55
Ja, desværre. Jeg er dog igang med at stoppe lige nu, men det går ikke voldsomt godt. Kan ikke klare min dag uden mindst 3 cigaretter om dagen... Ryger også der omkring for tiden. Før røg jeg 10-15 cigaretter om dagen, hvis ikke en hel 20-pak.
Vil gerne stoppe, fordi min form og kondition er enormt vigtig for mig, eftersom jeg dyrker meget sport. Også fordi jeg er skrækslagen for at få kræft. når jeg bliver ældre... o:

Gijsbert

132
karakterer

Gijsbert 03.11.2010 19:54
Jeg kan ikke benægte jeg er ryger, dog er jeg ikke så slem jeg har mest on/off perioder, nogen gange kan der gå 2 måneder med at jeg ryger flere gange om dagen, kommer an på hvordan jeg har det i perioden, så kan der gå et par måneder og så begynder jeg igen, lige for tiden må jeg dog indrømme at jeg ryger en del.
Min rekord har været oppe på omkring 3 pakker på 5 timer, mens mig og en af mine kammerater sad og drak... I ved jo, drikker man bare alkohol er man alkoholiker, og ryger man bare er man ryger, men ryger man og drikker samtidigt er man voksen xP.

Navarana

158
karakterer

Navarana 04.12.2010 16:12
Aloys,. i dont get that last thing?? Oo

Men yeesh, jeg ryger stadig og det er fedt at vide jeg ikke er den eneste.
Jeg har det meget sådan her,. jeg vil gerne stoppe, men vil ikke. Det koster 71 kr. for en pakke 20 prince og der er ikke de billige mærker som fx. LA og LM heroppe,. så en del SU går på de cigabøjser dér,. men jeg kan godt lide at ryge! det er hyggeligt! Men jeg vil være danser og det kræver jo en rigtig god kondition. Men jeg er ung og har masser tid til at stoppe, så der kommer nok en dag hvor jeg siger stop.

Jeg ryger jeg ved ikke,. omkring 5 om dagen,. men det svinger meget, nogle gange ryger jeg mere, andre gange mindre, da jeg ikke kan ryge i hjemmet (:

Milla

606
karakterer

Milla 20.02.2011 17:58
Ja. Jeg er blevet en smule ufornuftig af at gå på efterskole, andet er der ikke at sige.

Hæh. Nu har jeg ikke røget siden den 1. november 2010.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 20.02.2011 18:03
Ja. Jeg er blevet en smule ufornuftig af at gå på efterskole, andet er der ikke at sige.

Hæh. Nu har jeg ikke røget siden den 1. november 2010.

Synes godt om! :D
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
karakterer

Sunny 28.02.2011 11:18
Selvom der er nogen der tror det, siden jeg ligner meget en hippie, og min personlighed kan virke ret hippiagtig, så ryger jeg ikke, hverken cigaretter, pibe, vandpibe eller hamp (og alt det andet).
Men hvis jeg skulle begynde at ryge, så skulle det være pibe, fordi så ser man sofistikeret ud, og så er det også det der lugter bedst xD
Troll

Troll

BornholmerMeister

67
karakterer

Troll 05.06.2019 10:33
Jeg ryger! 
Startede fordi? - det så da coolt ud <.< -
Bliver ved fordi? - det smager så fandes godt nu XD -
Hvem ved? - hele min fars familie men mutter ved intet og skal aldrig have noget at vide XD jeg er bange for hende! XD -
Ryger meget? - Naaaaaah holder det til en eller to om dagen <.< ikk det store XD nogle gange slet ikke nogen hvis jeg ikke orker at gå udenfor XD (yeps jeg ryger hverken inden for eller i bilen, syntes det er for klamt og HAR set worst kind of cenario og det var ikke pænt XD)
Eik

Eik

the Qween

196
karakterer

Eik 07.10.2019 20:55
Som en skorsten. Det hjalp ikke da jeg flyttede sammen med min kæreste, som også ryger (dog mere moderat). Startede som 15 årig, holdt pause fra min 20 års fødselsdag og indtil jeg var 23.
Vil ikke anbefale folk at starte, men har ikke selv et behov for at stoppe.
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1