Slettet Bruger 13.01.2008 20:30
Krys- Årh hvor er den fin ^^ .. Og tak xD;; Og tøjet af; .. Nej .. øøhhhmmm .. Det er fordi at det er sådan at Itachi han blev lidt lysten også var det jo sådan at det er at vi blev lidt yaoi fikseret også skete der jo det at vi lavet et 9 sider langt sammenlege på Naruto RPG'et imellem Pein og Itachi .. uhmm.. ja ^^;;Nå..

Pein hader mig fordi min yndlings farve er pink TT^TT
Damian 13.01.2008 20:56
Krys - Hvor er den bare über nice! o.o Jeg ville slet ikke have den slags tålmodighed til noget som helst... :0 Og tak for kommentarerne ^.^
Cassa 17.01.2008 13:21
Krys- ej hvor er den flot! O_O *stjæle*Talash- Hvor er den elskelig! XD waha! *stjæle med* jeg sys stadig du skal tegne en sasuke til mig! x3
Jeg ku ikke sove i nat/morges... o: så jeg tegnede X3 sys selv resultatet blev godt xD
Først Elizeph som 10 årig sammen med sin læremester Zerihz! 8D

Og så.. Elizeph der sidder og læser.. og Vladimir der står ved vinduet i noget af Elizephs tøj... ved ikke hvorfor jeg sys det skulle tegnes.. men det sku det xD

Foxy 19.01.2008 21:45
OMFG!!! Risa jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen.. DU TEGNER FANDME GODT !!! ^^,
*at misunde Risas gode tegne evne* XD
Nova 23.01.2008 21:12
Risa - Dine tegninger er over blær! ^^ Foxy 25.01.2008 07:58
Cassa- det ligner lidt ham tvillingebrodern til min bruger på et andet rpg o.O ehm... kan ikk lige huske hvad han hedder >_< (at slet ikke kunne huske en dyt lige nu ^^") Slettet Bruger 25.01.2008 09:05
Jeg har også o:
^w^ Faktisk et trade art til Kopein på Deviant o: Hun gave mig den sødeste Pein tegning for den X'3
(Og den er større, gider bare ikke oploade den fulde størrrelse..)
Illusiane 25.01.2008 20:42
jeg er personligt misundelig på jer alle sammen! Risa: *stjæle tegning af Elizeph som 10-årig* vil du ikke nok (hvis nu du keder dig en dag) tegne en tegning af Flying bird til mig??
Tash: jeg syntes du HAR fået nok ros, så du får ikke noget. nej ok.. så lad gå XD et enkelt ord. WAUW! som krys var inde på- hvor lang tid bruger du på de tegninger?
damian: skræmmende billeder nogle af dem! men de er altså også gode!!
Krys: hvor lang tid har DU brugt på den tegning?? den er bare WAUW!!
Romeo: NUARH! nuttede babyer! minder mig utroligt nok om snoopy O.o
Samse: du er også uhyggeligt god...
Alle er fine, men hvis jeg skulle kommentere ale, ville indlægget fylde en hel side O.o
her kommer der lige en smule fra mig:

Yang som ulv. det er oprindeligt et billede fra deviantart, jeg printede ud, og overførte til den nye ved hjælp af tern... brugte 4 timer på den, tror jeg.

det var det... ved godt at billederne er store, men er R*VDÅRLIG til at tilpasse størrelse! så I må finde jer i det! :)
Zhas 25.01.2008 21:57
Yang- Er vild med den øverste Ulv O.o
Risa
- OMG, hvordan kan i tegne så godt O.o
*at ville gi' meget for at kunne lære det*
Illusiane 26.01.2008 11:16
Rubio HAR faktisk fået en rolle. men mathilde/ dorthea, fik næsten aldrig spillet på ham, og overvejer vidst at få ham slettet O.o Men hvis horisont gerne vil have tegningen (han er jo hendes barn) så VÆRSÅGOD! Illusiane 26.01.2008 11:18
PS. Navia: min mor har en malerskole, hvor man kan lære at tegne og male... men hvis du bor i jylland eller på fyn, så er det nok lidt svært... hvis nogen er interesseret, så tag et kig på hendes hjemmeside: www.barart.dk *at være stolt over at lave reklame *dances* * Slettet Bruger 26.01.2008 19:34
Yang- Iiihh hvor er de fine ^^ Kan rigtig godt lide den der ulv :3 Hrmnh xD .. Jeg kedet mig, og Ace ville ikke have jeg tog nøgen billeder af ham, så downloadet en anden version af OpenCanvas, også skete det her xD;;

gya~~ . . . Så u-Peinish ... >3<;;
Slettet Bruger 28.01.2008 03:13
Ally- Argh fuck dig du kan lave pels >3<;; Jeg HADER at lave pels .__. Hvor er den dog smuk .. ~~<3*Panda dans*
Jeg fik mit OpenCanvas tilbage, endda en nyere version .. Fik lige lyst til at lave mit bud på hvordan Pein's summoning krop ser ud under sin kappe D:

*Hopes*
Når ja .__.;; På RPG siden er Peiniepieniepie og Konapieselejse (wtf sker der for mig og kælenavne? xD) kinda faldet in loove D:
De er SÅ søde sammen!
.. Den minder mig lidt om en tegning jeg engang lavet af Lesta, og en tegning jeg engang så af Deidara ..
Alwyn 28.01.2008 20:13
#Gii-chaniiiie ... Savler han eller er jeg stadig blind ? xD
Stadig smååk <3
Jeg misunder dig for at kunne tegne mennesker ? xD
Slettet Bruger 28.01.2008 21:48
Ally- Det er blod! xD Gya~~ Tark ~~<3Chatboks
IC-chat▽