Vis dine nyeste dolls

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 27.02.2008 20:15
#Heleane
Christine er dum.. >o< Hun skulle have valgt Eric og ikke den tåbe til Raoul ! *grr*
Men gyarh - jeg elsker dine dolls. Beundrer dem faktisk O_o
Elsker den måde du laver hår på.

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 27.02.2008 20:20
xD Christine Daae har seriøse, mentale problemer. Hun burdte svpærres inde på et sundsygehospital med en sok i munden oO en gammel, stinkende sok, nemlig!
Men kostumerne i den film er fantastiske oO og skuespillets kostumer er federe oO

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 27.02.2008 21:01
uhh! så fin en doll!

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 28.02.2008 13:43
Det er forfærdenligt xD jeg er gået totalt i selvsving med de dumme phantom dolls oO Nårh, men dette er en anden version af Christine Daae, denne gang i Hannibal("Slavegirl") kostumet. Det er personligt et mine farvoritter, både fordi at det er noget af en udfordring, og fordi at det simpelthen bre er specielt

Base: http://www.stvgr.net/dhf/

Nope, jeg opfandt ikke det her kostume, det er en gengivelse af det der bliver brugt i skuespillet *at så småt være modstander af filmen xD*

Samira

418
karakterer

Samira 28.02.2008 14:10
Healene - du laver msukke dolls o.o;; Og du kan IKKE være modstander af filmen O_O; Det er umuligt xD ..Bestemmer jeg.. basta... xD

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 28.02.2008 14:16
Når man har set skuespillet og hørt Crawford/Brightman soundtracket nok, så kan man! For det første er Erik/Phantom 50 år gammel, for det andet er han tenor, han er radmager, ikke bredskuldret, og han må bare ikke være så.. så køn! han skal være grim og sindsyg, og det er han bare ikke! Se, Lon Chaney var og er den bedste film Phantom -.-" *mugge*
Og så ender filmen helt forkert! Erik skal sætte sig på tronen, tage en kappe ogver sig, og så skal Meg fjerne kappen for kun at finde masken! -.-"
Desuden er Erik magiker, og det er han ansolut ikke i filmen.. I skuespillet kæmper han og Hr. Prince Charmig ikke med sværd, men Erik er ved at brænde ham af, bogstavligt talt..
Filmen er en dårlig gengivelse af skuespillet, og sådan er og bliver det ^^,

Desuden er både Christine og (oh) Raoul alt for dumme i filmen oO old da helt kæft hvor er de grinagtige xD
Carlotta skal være meget mere fyldig, og madame Giry skal være mere mystisk.. Ja, filmen er fin nok for dem der ikke vil af med 1500 for at tage til london for at se stykket, men det er mange gange bedre end filmen.. Pasta!

Josette

161
karakter

Josette 26.03.2008 23:08
Utroligt så mange dygtige folk der er herinde... O___O Nice nok egentlig ^^

Anyways, min sidste..

Min vampyr-char fra Creatures of the Night.. og det er altså bevidst hun er lidt 'future'agtig(det var i hvert fald meningen-,-").. Hun lever nemlig i det 2500 ^^"

Håret driver mig til vanvid, og ændrer det nok en million gange fremover, men det var ret fedt at prøve at tegne hende, og noget tøj jeg ikke liiiige har prøvet at tegne før.. x] bah 8'3
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 09.07.2008 21:41
muahahaha... det er længe siden nogen har skrevet herinde OO"

base fra: http://www.hostultra.com/uhoh.html
men fandt den på http://www.bunnystick.com

kun en enkelt, da de andre jeg har lavet blev ret så fucked op OO"

Mirale

338
karakterer

Mirale 24.07.2008 23:01
Leara - omg. T___T giv mig dollen? :3 den er skønherlig!

nu har jeg selv prøvet at udforske paint en smule, hvilket jeg synes lykkedes.. udmærket. ^^''
her er en mandlig doll:
- basen er fra http://www.soul-reply.net/dolleria/

Htqz

1845
karakterer

Htqz 25.07.2008 01:01
iiih... ><.. Hvis ikke det er fordi jeg sidder ved en pc med ekstremt dårligt grafikkort, ( som ødelægger alt der hedder smukke dolls ) Kunne jeg lave en af mine færdige og sætte den herind.. Men ellers kan jeg vel vise folkl hvordan den ser ud halvfærdig..? xD

Mirale

338
karakterer

Mirale 25.07.2008 11:36
Ja, lad os se dem. :D

Naíshca

261
karakter

Naíshca 26.07.2008 23:33

Det forestiller såmænd Mirale. Basen er fra Apitchou. :3
- hm. jeg er ikke særlig god til at dolle, men jeg synes faktisk, at den blev rimelig okay.. *ikke at kunne lave nederdele* >_>

Korona

177
karakterer

Korona 08.08.2008 15:14
Julian T: Rigitg flot! Kjolens shading er rigitg god, synes jeg.
Josette: Woah en fed læder effect!
Leara: Nøj hvor er den fed! Elsker alle farverne <3
Mirale: Fin doll. Mangler måske lidt detaljer, men det kan være, at du ligesom mig er for doven XD Flot hår.
Naischa: Hvor er hun fin ^__^ Skoene er rigtig kære.

Der er nogen ind imellem jeg ikke har bedømt, men det er fordi jeg ikke kan se billederne:S

Jeg ved den mangler detaljer, men jeg er stadig ret stolt over resultatet ^__^
http://dark-rose.site.voila.fr/index2.html";

Anzu

3096
karakterer

Anzu 10.08.2008 12:36
...........

Avia

504
karakterer

Avia 10.08.2008 14:30
Chi - Husk at gemme dine billeder som png, så grafikken ikke bliver så grattet (:

Htqz

1845
karakterer

Htqz 10.08.2008 14:40
Chi: husk link til base ;) * at synes man har set den doll før et helt andet sted *

Korona

177
karakterer

Korona 10.08.2008 16:10
Chi: Nej hvor er de flotte ^__^

Naíshca

261
karakter

Naíshca 10.08.2008 16:30
Chi - flotte dolls. ^__^
Er jeg den eneste, som ikke kan få World Of Risa, til at virke? :3

Yin

371
karakterer

Yin 10.08.2008 16:32
Nej, jeg kan heller ikke o_o
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 10.08.2008 16:36
Me neither

men Chi? Må jeg stille dig et spørgsmål? Nå, gør det alligevel. Hvorfor i alverden får du mig til at lave en doll til dig, når du selv kan lave dem så flotte Oo
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: KraveKage, Charizard
Lige nu: 2 | I dag: 10