en mark, der ligger på en bakketop

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 14:04
han smiler " det er det mørkets kriger tror det visser bare jeg ved havd din svaghed er du tror du sagtens kunne dræbe mig hvis jeg ikke havde
lagt stedet i mørke men hvis du var en rigtig mørkets kriger så havde du ikke brugt det som en undskyldning, nej nej men du er velkommen til at prøve igen uden jeg til kalde noget mørke frem "
han smiler ha hende dræbe mig den hva god han folder hænder sammen og kigger på hende "Nå"
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 14:08
"Jamen det må du da hjertens gerne gøre. Det eneste det hjælper mod, er mine kasteknive." Hun smiler grumt, hvilket egentlig ikke klæder hendes ansigt særligt godt, og lægger armene over kors. Hun har kappen på igen, men i dag skjuler den ikke en let kjole, men hendes rustning.
"Jeg forslår, du starter i dagens anledning," siger hun selvsikkert.
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 14:12
han smiler igen " hvem siger det har noget med at starte " han trækker
hans jakke af og smider den ud i siden han står nu i hans leder rusting
"det er noget i burde gå rundt i let som en fjer men stærk som en rustning" han folder hænderne sammen og på begge hans sider dukker der nogle skygge kloner frem men denne gang kan hans skygge kloner angribe men det gør de ikke de står bare ved siden af og venter på hans signal " så dig som kan dræbe mig dræb mig"
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 14:20
Hun griner. "Som jeg påpegede før; Hvem skulle jeg så lege med?" I løbet af et par sekunder har hun smit kappen og kastet en af sine knive, der nu suser lige mod Kravenohs brystkasse. "Men det kan ikke stå imod skarpe genstande, min søde." Nu venter hun bare på en eller anden for reaktion.
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 14:23
kniven flyver hen imod en af kravenoh og rammer en skyggeklone og den forsvinder " tja det var så en " alle skygge klonerne og kravenog folder hænderne sammen og rundt om hende dukker der skyggekloner op og kravenoh men hvor er han.
de trækker alle deres knive og ser på hende de alle kaster knivene
hen imod hende. med et smil på læben
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 14:28
Hun dukker sig og venter. Når de nu alle har kastet knive mod hende og hun er forsvundet, ville knivene vel få falsummerne til at forsvinde, når de blev ramt i stedet. Selv holder hun sig klar med hånden på skæftet af sit lange svær.
Du kommer virkeligt i problemer, knægt. Du kan jo ikke passe på dig selv.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 14:34
Han smiler lidt kloneren bliver ved med at kaste knive efter hende udenset hvor hun dukker op hende
kravenoh smiler " det ser sku sjovt ud for hende" siger han til sig selv
han står kort og studere hendes krop og ting hun har på kroppen han ligger mærke til hendes sværd hun har, kloner trækker deres sværd
og går til angreb på hende imens de slår ud efter hende er kravenoh forsvundet. i en røg sky
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 14:40
Hun smiler stort. "Dumt træk..." Hun parrerer slag og undviger med en kats lethed. Hjernedøde kloner, kan vel ikke tænke over deres træk. Hun forsøger at lægge mærke til hvilke Kravenoher, der bliver spidet af andres svær og kasteknive - og en, der ikke lader til at røre en finger. Hun vender front mod den rigtige Kravenoh og peger sværet i hans retning. Knitrende lyn løber langs med klingen og og flænger luften, mens de farer lige mod Kravenohs mellemgulv. Selvom hun er god, er det noget af en chance at tage st stå stille. Men det var da værd at prøve, for han ville vel ikke kunne styre sine kloner, hvis han skulle koncentrere sig om andre ting.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 14:45
da hun farer imod den hun tror er kravenoh som står stille dukker kravenoh op lige bag ved hende imens hun er koncenteret
om den klon hun er ved at angribe han sætter en lammelse pig i ryggen på hende (?) og han forsvinder igen og dukker op en 1 meter fra hende med et smil på læben imens han har trækket hans sværd han sidder bukket ned på den ene knæ med hovdet ned af
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 14:50
(ikke for noget, men jeg synes altså du skal passe på med at lave overpower. Så siger du nok, at jeg da også gør det, men det ville jeg ikke, hvis du ikke gjorde)

Den praller af på hendes rustning. Da hun mærke det snorer hun rundt, stadig med hænderne fast knuget om skaftet, der stadig udsender lyn. Lynene forsvinder i et nu og klingen svinges hurtigt mod en, der pludselig står og smiler kun en meter fra hende. Hun begynder at få svært ved at kontrollere sin vrede, men hun holder ud endnu - og bliver ved at smile selvtilfreds.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 14:56
(aner ikke hva du snakker om heeh ;p du skal ikke se som det er powerplay)

han ser undrene på hende da han ser at det ikke kommer til at side
i hende på grund af hendes rustning "når ja sku da hvor dum kan man være man " han trækker hans sværd op og støder hans klinge imod hendes klinge da hun kommer imod ham. han holder hans kinge imod hendes så hvis hun skal fjerne hendes klinge er hun nød til at hoppe væk fra ham for ellers ryger den lige imod hende
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 14:59
(Var det sarkastisk eller? og jo jeg skal, det skal alle - admins kan jo ikke være alle stedet hel tiden)

Hun gør sit bedste for at holde stand med sin klinge, men styrke er ikke et af hendes fortrin. I stedet trækker hun sin anden kastekniv og holder de o i et kryds foran Kravonohs svær og træder tættere på. Samtidig bøjer hun lidt ned i knæ og svinger sit ene ben mod Kravenohs knæ, for at få ham til at miste balancen.

//ÆNDRET
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 15:02
((okay lad mig sige det på min måde jeg synes ikke det er powerplay ikke ondt ment men jo jeg tager da over powerplay seriøst ))

Han ser hende i øjne imens han smiler til hende
men da hun sparker ham på knæet bukkes han ned han slipper klingen fra hendes sværd og hopper bag ud
han bukker lidt ned og der på sit knæ "Hmm" han ser op på hende
og smiler han tager sit sværd og smider det ned i jorden
han ser på hende " så kom" siger han og smiler
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 15:28
Det lille svær forsvinder ned i bæltet igen, Ethelihn samler Kravenohs svær op. Hun svinger begge svær med hænderne et par sekunder, inden hun lader dem pege mod Kravenoh. Mere gør hun ikke. Hun har lært at reagere. Hun starter ikke uden en eller anden form for provokation, så så længe han ikke laver flere numre...
"Og hvad vil du så gøre nu?" Hun ser ham i øjnene og smiler lige så irriterende, som han havde gjort.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 15:37
han smiler lidt " tror du jeg ikke kan klare mig uden mit sværd tsk "
han smiler lidt han folder hænderne sammen og ser på hende
og frem fra hans hånd kommer der ild som laver et ild sværd
han smiler til hende " nå skal vi prøve igen "
og i den anden hånd kommer der et skygge sværd
han ser på hende og venter på hun skal komme til ham
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 15:45
(fandens - gotta go)

"Det sagde jeg ikke... Du kan bare ikke klare dig mod mig," hun smiler - stadig. Det vil hun blive ved med et stykke tid endu. Måske kunne hun også danne et energisværd? Nej, hun gad ikke prøve. Hendes hestehale tager stedet fat i e af de korte sværd. At kæmpe med tre på en gang var ikke noget problem. Men - orh for pokker! Jeg skulle være tilbage på midnatsborgen nu! Alle tre sværd forsvinder ned i beltet, og hun tager kappen over skuldrene.
"Beklager, men jeg må løber - Og tak for suviniren." Hun giver ham et hurtigt kys på kinden(?) HVorfor? Fordi hun lige havde lyst, og så løber hun - i noget af et tempo faktisk.

(sværet får du bare igen næse gang de ses, hvis det er i orden. Ellers siger vi bare, hun smider det fra sig)
//out
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 15:49
han smider sine sværd "hva sker der her "
han smiler lidt " nå det kunne være man skulle hjem og træne lidt til næste gang for nu ved jeg hvordan du kæmper "

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1