Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Logik faldt ikke nemt for en der vidste hvad der var i vente. En mor var som en utæmmelige drage. Nok var den beskyttende, men den ville skræmme og blotte tænder, bare for at gøre en udmelding. "Ehm, ohm,... jeg kunne ikke sluk dem og måtte bruge jorden hvor der var små sten og ehm... ohm...de skar mig" forsøgte han at skabe en løgn, men Chuwon bemærkede det ikke rigtig selv, men han havde nok en indikation for hvornår han løj for meget, at end ikke han troede på det. Mon deres mor ville tro på det? Han skulle nok bare øve sig lidt på det, lyde mere selvsikker. 

Mumlen var noget kun brødrene kunne forstå. Det var deres eget interne sprog, hvordan de havde fået skabt sådan en evne til at forså hvad den anden sagde med selv lukket mund, var en gåde for guderne. Men lillebroderen tog teten og hjalp. Selvom han ikke ville erkende det, var det koldt. Kulde var ikke Chuwons favoritting, men han lod ikke hænderne vige, selvom de rystede som en skræmt en hund. Varmen i hænderne forsvandt lige så stille så laget kunne ligge sig, og selvom han kunne prøve at tænde en finger med ild for at lukke sårene, turde han ikke. Det var ikke bare en lille flamme på knap 800 grader, men 1400 grader. Det ville gøre ondt. 

"Ja, tak. Må bare sikre mig, at mor ikke ser det," men hvorfor skulle mor også være oppe på nuværende tidspunkt. Det var jo ikke fordi at han ville gå direkte ind til forældrene i soveværelset og sige 'se mor' som et andet lille stolt barn. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 07.01.2023 11:55
"Du er en født løgner jo, kære brormand." sagde Mingyu drillende, dog med et positivt toneleje. Dengang de havde børn, havde han jo set op til sin bror - dengang han endnu også gjorde det fysisk. Storebror var jo hans helt dengang. Hvad der havde sket i årenes løb for at ændre dette, kunne Mingyu ikke svare på. Måske, da han begyndte at skabe sine egne tanker og holdninger, blev uenighederne for store til at se ham som helten mere. Især, da deres holdninger om slægten begyndte at ligne deres modsatte evner, begyndte Mingyu ikke længere at se op til sin storebror. Det skete nok samtidig med, da han fortsat voksede, hvor Chuwon begyndte at stoppe. Som lillebroren blev højere, blev storebroren ikke længere set op til. Dog blev han kun set ned på rent fysisk. Selv uenigheder kunne ikke fjerne den form for respekt, Mingyu endnu havde for sin bror.

For Mingyu var dette behageligt. Han kunne mærke kulden danse på hans hænder og underarme. Det var beroligende mod huden. Dog vidste han, at Chuwon ikke just elskede kulde. De var hinandens modsætninger på så mange fronter jo. Men når det kom til at berolige skader, var kulde langt bedre end varme. Selvfølgelig i de rigtige mængder. Derfor var det heller ikke arktisk kold luft, som Chuwon fik på sine sår. Bare en lidt hår vinternats værd af temperaturer.
Som Chuwon svarede, stoppede Mingyu. Hænderne blev taget til sit og øjnene kiggede atter på Chuwon. "Du må gå med handsker den næste uges tid, Chuchu." Det frække smil og blink med øjet blev givet samtidig. Heldigt, at der var vinter. Forældrene ville nok ikke bide for meget mærke i, hvis Chuwon havde hænderne pakket ind i denne årstid.
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Drillende eller ej, så havde Mingyu absolut ret. Chuwon ville aldrig være den fødte løgner, det faldt andre så nemt. Men Chuwon var mere til at være ærlig eller bare undlade det vigtige, men at lyve, det var ikke noget han gjorde sig i. 

Trods for deres forskelligheder, mangle på samme og enighed, respekteret Chuwon Mingyu mere end noget andet menneske. Skønt de ikke kunne se øje til øje i så mange ting og at Mingyu næppe respekteret ham på samme måde, var det ikke et problem for Chuwon. Hans bror var hans ansvar, der skulle mere end bare nogle uenigheder til at skille dem ad. 

Det var ikke tydeligt at se, men hænderne føltes næsten som frosne gulerødder. Han skulle kæmpe for ikke at lade varmen sprede sig til hænderne og tø dem op igen, da issen nu var en rar følelse at mærke på huden, som det lukket af for smerten og hjalp med at dulme ømheden, selvom det nok mere var indblindning end noget andet. Men han ville ikke give efter. "Det ville da se mærkeligt ud når min krop er naturlig varm," se, selv det ville mor kunne se igennem og lure. "Mor må bare lige lade vær og studere vores kroppe for skader og skavanker for en gang skyld," jokede han, selvom det vel bare var en mor ting. 
Blikket blev langsomt lagt modet hjemmet som kun til syne. "Tror du de sover?
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 08.01.2023 21:16
Brødre havde i sandhed en mærkværdig dynamik. De kunne skændtes over de mindste ting. Nægte at dele noget, som ikke havde den store værdi til dem. En titel, ingen af dem endnu havde og måske endda aldrig ville få, kunne skabe diskussion mellem dem. Men hvis Chuwon var ved dødens dør og Mingyu skulle ofre noget dyrebart til ham - sin evne, højde eller andet - ville han gøre det uden tøven. For sin bror. Selvfølgelig ville han aldrig sige dette eller lignende til sin bror direkte. Igen, dynamikken blandt brødre var mærkværdig. De kunne have respekt for hinanden. Kærlighed for hinanden. Men ville de indrømme det over for hinanden? Det ville kræve sandhedsserum for at få dem til dette. Eller nok alkohol.

"Du må lade være med at løfte dine hænder bare," sagde Mingyu, allerede i sine tanker for, hvordan han kunne få mest humor ud af dette de næste par dage. En bror, der ikke ville vise sine håndflader. Mulighederne var uendelige. "Vores kroppe? Hvis jeg har skrammer, er det min bagdel og den blotter jeg ikke normalt til mor og far." Han var ikke spæd mere. Han skulle ikke have hjælp til alt det mere. Meget vel var Mingyu lillebroren, men han var ikke babybroren.
Som deres hjem kom til syne - eller taget af det - strakte Mingyu halsen. Men han kunne ikke se vinduerne og dermed heller ikke, om der var lys i disse. "Det ved jeg ikke. Måske?" Men Mingyu kunne have sin tvivl. Begge brødre var ude til langt ude på aftenen. Deres omveje i bjergene havde kostet dem mere tid, end de havde givet udtryk for til forældrene, inden de gik. Enten var deres forældre bekymret eller okay. Vågne eller sovende.
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

"Hvordan skal jeg så få mad?" kom hans første bekymring for det forslag. Hvordan skulle han gøre noget som helst, hvis ikke de måtte løftes før de var fine igen. Men der var en sandhed til det. Han lidt øjnene kigge på de bare håndflader. Hvordan kunne man komme nemmest uden om det? Ville det være at bærer handsker indtil da. Sige det var den seneste mode og han ville være med på den? Det kunne måske gå an, ja!

Men en latter forlod Chuwons læber som et smil bredte sig over hans læber. "Mor ser hvad mor vil se," lo han og kunne se det for sig, hvis ikke de gik med til morens befalinger, ville der falde brænde og smæk ned, uanset deres alder. Det var vel en af de bedste grunde til at elske sin mor, hun forblev en mor uanset hvor gammel man blev, eller var det bare med Chuwon at hun kunne spøge sådan - selvom han tit tvivlede på at hun spøgte. Skulle man virkelig sætte spørgsmåltegn ved sådan noget. 
Han stoppede op ved hoveddøren og så på Mingyu: "Okay, Mingelinge, hvis de spørger om hvor vi var, så... lyver du for os begge ellers spørger jeg for at lade lyset stå tændt resten af natten" måske kunne det få ham til at lyve for dem begge, uden at smide Chuwon under kareten. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 10.01.2023 08:47
Et kort skuldertræk blev gjort. "Det må du finde ud af. Kæledyr har altid fundet en vej uden brugen af deres poter." Smilet trak stort blot ved tanken. Hele familien siddende ved middagsbordet og Chuwon, der bare pludselig klaskede hele sit ansigt ned i måltiden. Måske de skulle servere hans måltider i skåle og bare sætte dem på gulvet. Det ville slet ikke bringe spørgsmål om i forældrene. Nej, slet ikke.

Smilet forsvandt dog en anelse og blev erstattet med løftede øjenbryn. "Hvem siger, jeg er et hak bedre til at lyve end dig?" Måske ville Mingyu blot gerne høre fra sin storebror, at han var bedre end ham til noget. Lidt selvglad skulle man jo altid være. 
Hvilke løgnhistorier skulle han så finde på? De var blevet overfaldet? Det kunne forklare de mange skrammer og skidt, men hvorfor var intet blev taget så? Mingyu måtte finde på historier, hvis han skulle og så gøre det i situationen, skønt forældrene nok ville kunne se lige igennem det som klar is på søen. "Og kald mig ikke Mingelinge."
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Et skeptisk udtryk blev klasket på Chuwons ansigt og han så på Mingyu: "Hvad ved du om hvad kæledyr gør - og du skal ikke sige jeg er kæledyret!" han måtte hellere sikre sig, at Mingyu ikke så sit snit til at være nedværdigende bare fo at være det. Selvom han nu godt kunne se selv samme tanke, som Mingyu så for sig. Det var tider fra dengang de var børn nærmest, bare med Mingyu som spæd i hovedrollen. 

Drømmeverden brasede og han bed sammen og fik pustet sine kinder op og lagde armene barnligt overkors. Han vidste godt hvad den lille lort var ude på og om han skulle falde i fælden, men hvis ikke han gjorde det, ville Mingyu ikke lyve. Det var en skillevej som krævet en ofring der ville gøre ondt på stolheden, så lige så stille valgte han at mumle surt "Du er bedre til at lyve end jeg er," efterfulgt af nogle små bande- ord og navne. Barnligheden var næsten noget som gjorde, at Chuwon også så yngre ud end Mingyu, ikke bare højde-baseret, men udseende mæssigt ligeledes. 

"Vil kalde dig hvad jeg vil, når du kræver sådan noget af mig,
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 10.01.2023 15:25
Et lille grin undslap Mingyu som respons af brorens tydelige afskaffelse af alle tanker om at være kæledyret af familien. Det var altid sjovt at trykke på lige de rigtige knapper. Efter tyve år værd af kendskab vidste Mingyu lige netop hvor, hvad og hvor, han skulle trykke, for at tirre sin storebror. Den uskrevne evne for småsøskende. At være på tværs og tirrende lå i deres jobbeskrivelse - om så de ønskede det eller ej. Ballademager var en del af småsøskendes DNA. Det var tæt på uundgåeligt.

"Alt er bedre end ingen evne til det." kommenterede Mingyu blot kæphøjt, uden at kommentere på de mumlende bandeord og ødenavne, Chuwon uden tvivl kaldte ham og sagde efter ham som resultat. Det var måske for meget at have forventet, at hans bror ville sige, han havde brug for ham. Men selv en drømmer kunne drømme. For det var jo lidt, hvad hele Mingyus drømmeplaner var. Mere drømme end fremtiden. At genvinde en hel slægts styrke, som var blevet tabt henover et halvt årtusind, var ikke bare svært. Det var tæt på en umulighed.
"Hvad jeg kræver af dig? Det er dig, der vil have mig til at lyve over for vores søde forældre, Chuchu." Der skulle to til at danse en tango om at kalde navne. Selvom Mingyus øgenavn til Chuwon egentlig var kommet fra et sødt sted. Selv i en alder af tre kunne Mingyu ikke udtale sin brors navn korrekt, så Chuwon var blevet til Chuchu. Helt sødt og uskyldigt - dengang.
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Havde de været børn, ville Chuwon havde lade sig falde ned i en sidde stilling med benene over kors og surmulet højlydt og visuelt. Men nu var de ved at være voksne, så det at sætte sig og protestere, det blev droppet. Mingyus latter var svar nok til at vide, at Chuwon havde stoppet ham i tide. 

Det kunne fortsætte sådan. Chuwon bette og bitter. Mingyu nød lidt for godt af det. Hvad han ikke vidste, var at han ville stå sin storebror i evig gæld. Men måske om nogen uger ville han vide det. Men det var til den tid. Et suk forlod hans læber og han løsnede atter op. "Du forlangte, at jeg skulle sige noget så... ubehageligt, det var som syre i min mund," overdrev han og fægtede med armene som en drilsk indikation på at den endnu brændte af smerte. Dumheder faldt sjældent langt fra stammen. 

Men han tog fat om håndtaget. "Okay, skal vi - ellers skal vi sove herude og kun du vil nyde godt af det," sagde han og lod lige så stille stemmen falde i toneleje som han fik åbnet døren og gav tegn til Mingyu kunne træde ind først. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 10.01.2023 20:07
"Sandheden kan til tider gøre ondt, lille Chuchu." sagde Mingyu. Havde de blot gjort dette for ti år siden, ville lillebroren nok have fået et slag på skulderen, hvis ikke et mere alvorligt og mærke-efterladende slag. Måske et mere synligt sted end skulderen. Men nu kunne storebroren knap nok nå skulderen. I hvert fald ikke nok til at slå ordenligt til. Det havde kun flere ulemper at være den mindre - det skulle Mingyu med glæde huske sin storebror på. Det var altid en fryd, hvis de to var sammen med familien og en gammel bekendt af forældrene kom på besøg. Hvis de senest havde set brødrene, da Mingyu endnu var i sin kravlende tid, ville de uden tvivl forveksle de to. Tro at Mingyu var den ældste og Chuwon den yngste. Altid som musik i Mingyus ører, når dette skete.

Hovedet vippede fra side til side, opvejende situationen. Det var en kølig aften. Den ville være behagelig for Mingyu. Men selv efter alt skulle lillebroren også tænke på den ældre. "Lad os gå ind," sagde Mingyu. Selvfølgelig skulle han træde ind først, hvilket han gjorde. I et par sekunder troede han, at forældrene ikke var vågne, men som han kom langt nok ind, kunne han se begge forældre sidde ved spisebordet. "Hej mor og far." Et forsøg på et uskyldigt og ubekymret smil blev lagt på læberne. Forhåbentlig kunne de hverken se igennem hans eller brorens ansigt. 
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

"Pft,

Stille efterfulgt af Mingyu, lukkede han døren bag sig og bad til at de sov. Et lille smil kunne lige nu at dannes på læben, men som han hørt at Mingyu sagde hej til deres forældre, forsvandt det og han så sig selv over skulderen og så næsten frygtindgydende på Mingyu, skønt forældrene intet kunne se, måtte han hurtigt vaske det af sig selv. Jakken blev hængt op og han lod hænderne falde om bag ryggen så de ikke kunne se noget. "Hej, jeg beklager vores forsinkelse, det jeg troede var en genvej, viste sig at være en omvej," beklaget han, der var nok sandheder i det, til at han kunne sige det uden problemer, men han stillede sig ved siden af Mingyu, dog med et trin bag ham. Han skulle fandme ikke stå forrest for det møde, nej tak.  
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 13.01.2023 09:35
At Chuwon stod et skridt bag ham gjorde kun storebroren endnu mindre sammenlignet med ham. Forældrene kunne måske anse dette som værende mystisk, for det var da ikke normalt for Chuwon at lade sin lillebror se endnu større ud. Forhåbentlig lagde de ikke mærke til det, tænkte Mingyu. Men forældre havde en tendens til at lægge mærke til alt, når det kom til deres børn. Ingen hemmelighed gik deres næser forbi. De var bedre end jagthunde på den front nærmest. 
"Men vi fandt vores vej hjem. Sikkert og trygt." bidrog Mingyu, endnu med det uskyldige ansigt. Det, han tit havde brugt som lille for at få sin vilje. Småsøskende kunne bruge deres alder til deres fordel. Ingen kunne blive alt for sure på en sød lille dreng, skønt Mingyu hverken var lille eller dreng mere. Han var endnu sød. Bare se hans læber og varme øjne. 
Forældrene kiggede kort på hinanden, før de nærmest kiggede på hver af deres sønner. Moren på Mingyu og faren på Chuwon. "Godt I kom sikkert hjem, men klokken er mange," Et hoved blev viftet i retningen af uret på væggen. Ja, de havde ret. Klokken var alt for mange til en tur i bjergene. "I ligner nogen, der er gået direkte ind i de mange grene." Dog blev dette sagt en anelse mildere fra faren. Måske ment for sjov. Men Mingyu kunne ikke lade være med at sluge en lille klump. Skulle han sige noget? Eller var det Chuwons tur? Han vidste det ikke.
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

De matchede hinanden godt med at svare og bidrage til hinandens svar. Det virkede til at gå godt, men dette ville næppe var vare ved længe. For på et tidspunkt ville de nok sætte spørgsmåltegn ved det hele og det kunne de ikke komme unden om. Nej. 
På sigt var Chuwon glad for, at faren så på ham, moderen var altid en anelse værre at så se i øjne. Hun var en fandens blodhund med dæmon sjæl, hun kunne se ind i ens sjæl. "Åh," lød det fra Chuwon som han så mod klokken og indså de havde mere end ret. 
Men farens kommentar var alligevel på rette spor og han skævede kort til Mingyu, men valgte at tage denne her: "Et par enkelte, ja. Det var som sagt en omvej af en sti, den havde nogle i hovedhøjde grene, men det er ingen ting,". 

Chuwon trådte et lille skidt tilbage og kiggede kort mod sin mor, men ikke helt alligevel: "Jeg ville gerne til køjs, og det tror jeg også Mingyu gerne vil, er det okay hvis vi trækker os for nu?"
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 13.01.2023 21:38
Måske det var meget typisk med sønner. Faren ville fokusere på den ældste, imens moren kiggede på den yngre. Den ældste, den modne, den ansvarsfulde. Den yngste, den barnlige, den uskyldige. Mingyu sendte sit mor et ekstra, pulserende smil, før han kiggede over mod sin bror. Skønt de havde aftalt, at Mingyu skulle føre ordet, havde Chuwon talt mest nu. Men igen, lige nu var der ikke just nogle løgne i deres ord. Derfor lod Mingyu ham også bare snakke videre.

For at understøtte argumentet for at gå tidligere i seng, gav Mingyu et gab. Halvt tvunget, halvt oprigtigt. Hvis han havde lavet armbevægelser, ville det have set for falsk ud. Så var det godt, lillebroren kun trak på skuldrene. Faktisk var Mingyu på vej, da deres far stoppede ham. "Vent lige, drenge. Hvorfor tog I ud i bjergene? Det nævnte I aldrig." Mingyu stoppede midt i sit skridt, tog foden tilbage til den anden og kiggede på Chuwon. 
Snakker du ikke eller skal jeg?
Dét sagde Mingyus øjne. Hvis øjne kunne tale, ville de råbe dette til Chuwon.
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Hælden havde ellers lige fået vendt kroppen. Så tæt på, kunne han kun tænke for sig, før han måtte dreje sig hele vejen rundt og se halv forfjamsket ud i ansigtet og skulle prøve at se Mingyus ansigt, uden at gøre det for tydeligt for forældrene, at de to drenge prøvede at have en telepatisk kommunikation. Men det havde de ikke, så han lod blikket glide lidt skiftende mellem forældrene før han tog en dyb indånding og tog Mignyu på skulderen, dog uden at forældrene kunne nå at fornemme skrammerne på håndfladen. "Vi havde hørt, at man kunne se slottet igennem en hældning fra bjergsiden, og nysgerrigheden greb os, så vi tog derud, men den vej vi var blevet fortalt, viste sig at være en anelse mere.. udfordrende at gå, hvorfor vi forvild," det blev sagt hurtigt, men han klemte næsten fingrene i skuldren på Mingyu, det var svært, hvordan kunne denne løgn komme ud af ham så nemt, så præciseret og kontrolleret, men han følte usikkerheden rumstere i ham som de var midt i jordskæl. Han skulle virelige holde sin kæft for nu, ellers ville han begynde at æh og øh sig igennem resten af dialogen og så var de på skideren. 

Ville Mingyu kunne se det på hans storebror, at selvom korthuset nu var bygget, skulle de holdes oppe, ellers faldt det hele sammen. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 13.01.2023 23:40
Første tanke, Mingyu fik, da hånden på skulderen blev lagt, var, at lillebroren ikke håbede, at der ville komme et blodigt håndaftryk. Godt han havde valgt at tage mørke klæder på. Det ville uden tvivl have efterladt et syrlig synligt håndaftryk, havde Mingyu valgt at tage sin hvide skjorte på. Heldigt for at ville have gået i et med natten. 
Chuwon fortsatte med at føre ordet. Fint indtil videre. Dog måtte lillebroren kæmpe for ikke at skære synlig grimasse. Hvorfor skulle han klemme så hårdt mod skulderen? Var det hævn for at være kommet mindst skadet ud af bjergene, så ville Chuwon lige knuse skulderen lidt indenfor?
"Der blev lidt for hurtigt mørkt, end hvad vi havde forventet." bidrog Mingyu, ja, nærmest som en uskyldig tilføjelse. Lidt uvidende barnlighed. Måske var det disse kommentarer, Chuwon mente, da han sagde, at Mingyu kunne virke umoden. 

Forældrene kiggede skiftesvis mellem hinanden og deres sønner. Faren havde lukket øjnene derefter, som om han ville komme med en lang smøre, men moren fik taget ordet. "I det mindste er i hjemme nu. Hellere sent end aldrig."
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Moren var frelseren for natten og han smilede let til hende og trak let i Mingyu for at få ham med sig væk fra døråbningen og ude af forældrene synsfelt. Så snart de var ude af sigt, slap han ham og rystede hænderne tæt inde ved kroppen som en reaktion for hele oplevelsen. Han så på Mingyu, men indikeret til at de skulle være stille indtil de var oppe på første sal. 

"Jeg har aldrig i mit liv været så bange før," sagde han med lav stemme og prøvede at ryste følelserne af sig for den oplevelse. "Havde troet mor ville være den slemme af dem, men nej far åbenbart," kommenteret han stille for sig og fik taget sit yderste lag af, for at kunne gøre klar til at komme i seng, inden han sikkert ville falde i søvn af skræk stående. Hvordan Mingyu kunne holde en facade så længe og så godt, var et under, men de var kommet levende fra det i fællesskab, så noget måtte han da selv havde gjort rigtigt. Men dette kunne vel ikke vare ved for evigt - nej. De skulle nok bare tage og flytte hjemme fra!
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 14.01.2023 22:00
Intet mere blev sagt fra brødrene. Moren reddede dem. Hvis Mingyu ville indrømme, at de havde gjort unoder, ville han have bukket takkende. Men det ville blot skabe spørgsmål. Derfor lod han Chuwon trække ham med ovenpå, hvor de kunne være alene. 
Som om Mingyu havde holdt været under vandet, åndede lillebroren dybt ud. Brystkassen trak sig sammen som en ballon uden luft. Hvem skulle have troet, at det kunne være så nervepirrende at komme hjem til forældre, der endnu ikke var gået i seng? Dét havde Mingyu aldrig prøvet - og han ville helst ikke stå i situationen igen, men aldrig sig aldrig.

"Far vil nok have os til at være respektive, unge mænd. Ikke eventyrlystne drenge." De var ikke børn mere. De måtte have ansvar. Det var, hvad der var forventet af voksne. Af mænd. Af en greve. Eller grever.
Den mørke overskjorte blev taget af, visende store svedpletter flere steder på kroppen. Under armene og på ryggen sad den tynde, grå skjorte tæt ind til Mingyus slanke krop. Var det fra turen, faldet eller episoden nedenunder? Mingyu var alt andet end sikker på den front.
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Toogtyve år og bange for sine forældre. Hvilken tragisk begyndelse på sit liv som ung mand. Mingyu som endnu blot var tyve kunne endnu betragte sig selv som et barn i visse tilfælde og blive fritaget for ansvaret som en voksen. Men grundet hans højde led han næsten altid samme last som sin lave storebror. Det var kun en fordel for Chuwon selv. 

Lagene blev taget af indtil undertrøjen, underbukserne og sokkerne var det sidste på hans krop. En drengekrop kunne man næsten sige. "Så skulle de måske give os noget at foretage os fra tid til anden, men tror næppe de vil kunne se sig selv gøre det," grinte han mildt og gik ud til deres version af et lille badeværelse med håndvask, ansigtet skulle vaskes og hændernes skrubbes rene. Vandet som kom ud af vasken var koldt, så han lagde hændernes overfalde til kanten og lod langsomt varmen fra hænderne stige til små flammer steg og kunne opvarme vandet. Han talt til femten og stoppede der efter. Perfekt temperatur. "Skal du bruge noget varmt vand også eller?" spurgte han sin lillebroder som han vaskede ansigtet. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 15.01.2023 10:04
At brødrene endnu delte badeværelse var en tydeligt tegn på, at skønt de var en greveslægt, var de ikke fyldt med rigdomme. Rigtige adelige ville have ét badeværelse per medlem, hvis ikke flere for hvert medlem. Her måtte de dele. Og selv deres værelser var forbundet til hinanden med en dør. Som lille havde Mingyu altid bedt døren om at være åben. Mørket var skræmmende for en lille dreng. Og dengang havde Chuwon været den største af de to - tænkt at det engang var sandt, at Mingyu var fysisk den mindre! Dengang havde Chuwon været et tegn på beskyttelse. Præcis som forældrene. Sjovt, hvordan lille Mingyu hellere ville finde tryghed i sin bror fra mørkets ondskab end sine forældre.

"Tror bare mor er taknemmelig for, at vi ikke spilder alle vores krystaller på kroer og bordelhuse." Det ville ikke have været ude af normen for unge mænd af adelige slægter at bruge usandsynligt mange krystaller på krobesøg og overnatninger på bordelhuse. Det havde Mingyu dog ikke just gjort i.
Chuwon var den første på badeværelset. Imens stod Mingyu og klædte resten af ydrelagene af. Han havde ligeså meget på som sin bror. Dog ville det nok hænde, at han ville tage noget af det af. Den kølige aftenvind på nøgne fødder var dejlig. Og brystkassen måtte gerne være blottet direkte. "Skru lidt ned, tak." Mingyu kunne se dampende komme fra vandet. Chuwon ville sikkert gerne have sin bror til at blive tomatrød i ansigtet af varmen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias
Lige nu: 1 | I dag: 9