Er De sikker på det her er en god ide?

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 27.12.2022 10:52
Sky lå sine ben på hver side af Margareta så hun havde muligheden for at læne sig tilbage og lægge op af Sky, hun skulle ikke nå noget, hun skulle ikke tænke over noget, hun skulle bare slappe af og være sig selv.

Sky smilede lidt over hende ord "Det er du også... og du fortjener at slappe af, at nogen sætter dig først" sagde hun stille mens hun fortsatte med at nusse hende på armene, hun holde let omkring hende imens, og hun kunne mærke en kilderne fornemmelse i sin mave, som om den var fyldt med sommerfugle, men hun sagde ikke noget, hun vidste alligevel ikke hvad det betød.

Sky brugte sine mavemuskler til at holde dem begge oprejst, mens hun nussede Margaretas arme begyndte hun langsomt at massere hendes hænder og arme, Sky var ikke i tvivl om at Margareta var helt afslappet og det var også det der var meningen "lige nu skal du bare trække vejret, ikke tænke, bare vær dig selv og gøre præcis hvad du har lyst til, her er der ingen der dømmer eller sætter krav til dig, alt det andet kan vi bekymre os om på et andet tidspunkt okay... så bare træk vejret og tøm hovedet" sagde hun meget stille, mest fordi hun var lige ved siden af hendes øre, men det var også rigtig, Margareta skulle bare tømme hovedet og slappe af, gøre præcis hvad hun havde lyst til og intet andet.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 27.12.2022 11:48
Roligt lænede hun sig op af Skyler og nussede hendes ben, hun gjorde det lidt uden egentligt at tænke over hun gjorde det, de var behagelige at røre ved men var det fordi hun havde lyst eller var det en refleks? Der var følelser i hende som hun end ikke havde udforsket og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Det gøs igennem hende, for der var en hvis tiltrækning når hun rørte Skyler, hvad var det her for noget? Og hvad nu hvis Skyler allerede havde en udkåren?

Margareta sank en klump, som hun roligt bevægede hånden mere op af hendes ben, det var virkelig en krop hun kunne holde af, den var så betagende, at hun fik lyst til at gøre mere, men hun holdt igen, hun ville ikke skræmme hende væk.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 27.12.2022 12:05
Sky smilede lidt over den måde Margareta virkede til at slappe af og virkelig hvile i sig selv, hun smilede også over den måde Margareta nussede hendes ben på.
Sky kunne sagtens massere den ene hånd, og når hun så skulle over til den anden hånd så lå hun Margaretas hånd på sit ben, for at vise det ikke var for at stoppe hende, men for at kunne massere den anden hånd og op af hendes arm.

Som Sky blev færdig med at massere hendes hænder lå hun bare roligt sine arme omkring hendes mave og nussede hende roligt på maven, hun lå sit hoved mod Margaretas og nød bare hvor afslappet Margareta var blevet "se, der er intet at være bange for... selv uden for dine vante omgivelser" sagde hun stille, hun var trods alt lige ved siden af hendes øre, Sky var ikke en del af bordellet, hun var heller ikke en kunde, men alligevel slappede Margareta af.
Sky sad bare roligt, hun nød hendes berøring, og 1000 tanker fløj gennem hovedet på hende, hun sagde dem dog ikke højt, der var ingen grund til at skræmme hende "så længe du er hos mig, har du intet at frygte... her kan du gør lige hvad du vil" sagde hun stadig stille og smilede lidt mens hun fortsat nussede hende på maven og lod hende bare slappe af i Skys arme, hun virkede til at ha haft brug for det i lang tid.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 27.12.2022 22:30
Det var lidt forvirrende som der blev skiftet arm, men hun fortsatte med at nusse hendes ben og slappede meget af i bevægelserne. Det var helt rart at kunne kæle lidt for hende og selvom der nok var tanker i hendes hoved der fløj omkring, så var hun veltilpas i hendes bevægelser og det hun gjorde. Der var et eller andet over det bare at sidde der og da nusningen kom til hendes mave, mærkede hun hvordan kærligheden strømmede igennem hende. Det var virkelig en rar fornemmelse og hun kunne ikke andet end at slappe af. Hun følte sig hjemme i det hun sad i.

"Lige hvad jeg vil." Gentog hun nærmest tappert, men bed sig så i læben. Betød det hun kunne kysse hende? For hun havde virkelig lyst til at give hende et kys, bare et lille et. Det kunne hun nok ikke, hun ville ikke miste Skyler og det gav hende en knude i maven endnu engang, for det var virkelig det hun havde lyst til, bare et lille kys, bare for at se om hendes følelser var ægte. Men hun turde ikke. Det værste hun kunne tænke sig lige nu, det var hvis hun skræmte Skyler væk. Hun havde fundet en der holdt af hende for den hun var frem for det hun var.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 27.12.2022 22:58
Sky elskede at sidde sådan her med hende, der var så roligt, så fredeligt, hun nød det til fulde. Sky havde ikke regnet med at det var sådan her hun ville ende denne aften, men hun havde bestemt intet i mod det.

Sky smilede lidt da hun gentog hvad hun sagde "lige præcis hvad du vil... om det så er bare at ligge her eller noget andet, så kan du gøre præcis hvad du vil... jeg render ingen steder" sagde hun roligt og smilede lidt.
Sky fortsatte med at nusse hende på maven og bare holde hende i sine arme, selvom mange følelser bevægede sig rundt i kroppen på hende, en del af hende havde lyst til at lægge sig i sengen sammen med Margareta, kysse hende, mærke nærværet med hende, men Margareta havde jo indrømmet at hun var vild med en af sine kunder, så Sky holde sig i skindet og blev bare siddende og holde om hende med sit hoved mod hende, det føltes rart.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 29.12.2022 10:25
Det ramte hårdt som en sten og hun mærkede hvordan hun blev tung i kroppen, hun havde virkelig lyst til at give efter og Skyler gjorde det ikke ligefrem lettere, hun havde lyst til bare at vende sig om og snave hende i gulvet, virkelig vise hvad det var for nogle følelser hun bragte frem i Margareta, men hun gjorde det ikke. Hun bed sig i læben og summede lidt over ordene, mens hun nød Skylers rolige bevægelser.

Efter lidt omtanke, åbnede hun stille munden. "Hvad nu... hvis det jeg har allermest lyst til... er at give dig et kys?" Hun sank en klump, havde hun skræmt hende væk nu? Var det her forbi? Hun rettede sig op og drejede rundt på numsen, for at sidde ansigt til ansigt med Skyler. Hun prøvede at få øjenkontakt, prøvede at se reaktionen. Var det dumt sagt eller hvor var de henne`?

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 29.12.2022 15:29
Sky lod hende bare sidde i stilheden og fortsatte sine rolige bevægelser. Spørgsmålet kom bag på hende og hun undrede sig først, men da margareta vendte sig så hun kunne så hende, smilede Sky lidt "som jeg sagde, her kan du gøre lige hvad du vil" sagde hun roligt og smilede til hende, Sky ville ikke ha noget i mod at kysse hende,  tværtimod så ville hun faktisk gerne selv.

Sky satte sig i skrædderstilling, nu hvor margareta ikke sad op af hende mere så behøvede hun ikke at holde sig oppe med sine mavemuskler længere, hun sad roligt og holde øjenkontakten med hende, hun var ikke skræmt væk, og hun så heller ikke ud til at hun ville ha noget i mod det hvis det skete.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 02.01.2023 10:27
Det kom virkelig bag på Margareta, da hun sagde at hun godt måtte, det havde hun virkelig ikke forventet, men hun ville virkelig gerne. Hun satte sig ret op med ryggen og så hende ind i øjnene, hun måtte se for sig selv, at der var alvor i de øjne, men det var tydeligt at det var der, hun mærkede hvordan glæden steg i hende og hun lænede sig frem for at lade deres læber mødes.

Det var som fyrværkeri, da hendes læber mødte hendes, hun kunne ikke lade være med at mærke glæden strømme igennem hende, så bløde, så behagelige, og følelsen af det ikke var en kunde gjorde det hele meget bedre.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 02.01.2023 15:28
Sky smilede lidt som Margareta lænede sig mod hende, hun stoppede hende ikke og hun flyttede sig ikke, hun lod deres læber mødes og lukkede øjnene for at nyde det mere.
Hendes mave begyndte at kilde og sommerfuglene fløj rundt i maven på hende. Sky lå sin hånd op mod Margaretas hals (som på billedet) og holde kysset.

Sky kunne mærke hvordan hele hendes krop fyldes med varme, glæde og sommerfugle, var hun ved at blive forelsket? Sky var i tvivl om hvad det betød, men i stedet for at finde ud af det, lod hun det var ske og nød øjeblikket.
Sky elskede øjeblikket, hendes læber mod sine egne, hendes hånd blev liggende ved hendes hals under kysset og hendes øjne var lukket.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 04.01.2023 19:50
Det var ikke planlagt og slet ikke de følelser der kom med ind i det. Hun mærkede varmen i kinderne og rødmede let, som hun roligt holdt kysset. Hun mærkede varmen fra hånden mod halsen, de bløde læber, det hele var så... så fantastisk.

Det var virkelig berigende som de kyssede og hun kunne ikke lade være med at holde det så længe hun kunne, inden hun til sidst måtte trække sig for at få vejret. "Wauw" fremstammede hun og så forbløffet på Skyler. "Jeg har aldrig... aldrig følt sådan før." Hun sad målløs og stirrede, hun havde troet hun havde noget for Faust, men det her var meget mere end det, som i meget mere.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 05.01.2023 00:43
Sky havde bestemt intet problem med at holde kysset, den varme følelse spredte sig i hendes krop og hun kunne slet ikke finde ro i sin krop. Hun var overbevidst om at hendes hjerte kunne banke ud af brystkassen på hende når som helst.

Da Margareta brød kysset åbnede Sky stille sine øjne, hun grinede lidt over Margaretas reaktion "følt hvordan?" spurgte hun roligt. Sky vidste godt selv hvordan hun følte lige nu, men om det var de samme følelser Margareta sad med vidste hun ikke, men Sky kunne i hvert fald ikke lade vær med at smile, Sky så lidt på hende "er du okay?" spurgte hun roligt og smilede stille til hende.
Sky vidste ikke om hun var blevet forelsket, men selv hvis hun var, så var det en forbudt kærlighed, hvilket i sig selv gjorder det hele mere spændende, men også meget kompliceret, især med Margaretas arbejde, Sky ville nok ikke kunne ha et forhold med en hun vidste der lå sammen med andre mænd og kvinder, men hun var ikke rigtig i tvivl, hun var blevet forelsket, hvilket gjorder så mange ting kompliceret.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 06.01.2023 01:15
En let rødmen fyldte hendes kinder og hun var i tvivl om hvordan hun egentligt skulle tackle det hele, det var ubehageligt og hun var bange for hvad hun skulle tænke og tro. Hun sank en klump og så fortvivlet på Skyler, som hun forklarede hvad det var hun mente.

"Jeg... Jeg har aldrig følt sådan en lykke med et andet menneske... Men..." Hun sank en klump og blev, hvis det var muligt, endnu mere fortvivlet. "Jeg... Jeg ved det ville betyde jeg skulle forlade mit erhverv, men jeg har aldrig haft de følelser du skaber i mig, jeg føler mig lykkelig sammen med dig, på et helt andet niveau." Hun så ned for ikke at se hende i øjnene, det her var skørt, det var så underligt hun havde det på denne måde og hun vidste egentligt ikke hvordan hun skulle tackle det hele.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 06.01.2023 01:26
Sky så på hende, hvordan hun rødmede og hvordan hun blev helt anderlede. Sky lyttede roligt til hende og så også hvordan hun så væk.
Sky smilede lidt, for det var jo også sådan hun havde det, hun følte sig glad og tryg sammen med Margareta, men de havde også lige mødt hinanden, så måske skulle de starte et andet sted end ved at hun skulle stoppe sit erhverv med det samme.

Sky lå roligt sine fingre under Margaretas hage for at få hende til at se på hende "hey, hør... jeg føler det ligesådan, du gør mig glad, du har skabt en tryghed jeg ikke vidste jeg kunne få.... men inden du snakker om at stoppe dit erhverv og går helt i sømmende over det... hvad så med at vi starter stille og roligt, vi starter med at lære hinanden rigtigt at kende, og blive sikker på at dette her ikke bare er et følsomt øjeblik, men at det faktisk er rigtig nok... og så ser vi på det med dit erhverv, om det er det du vil og hvad du så vil lave i stedet.... okay, hvad sige du til det i stedet?" sagde hun roligt og så på hende med et beroligende smil og et roligt, men kærligt blik. Sky ville helst ikke at de tog en masse hurtige beslutninger for det kunne skade dem mere end gavne dem og det ønskede hun ikke, hun ville gerne beholde Margareta i sit liv, og hun kunne ikke klare tanken om at miste noget som knap nok var begyndt fordi at de gik hurtigt frem i planlægningen.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 08.01.2023 21:25
Blikket kom hurtigt op mod hende og Margareta nikkede let, som hun lyttede til hvad hun havde at sige, det var jo slet ikke dumt at sige. Det var virkelig tydeligt, at hun havde ret i det hun sagde, Margareta ville nok bare forsikre hende om hun ikke ville være i erhvervet, hvis de skulle være sammen. Hun smilede let, det var så rart at bare sidde der i et komfortabelt forhold til en anden.

"Du har ret... Det ved jeg du har." Hun rødmede let og så drømmende på Skyler, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, for Skyler havde slugt alle hendes ord.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 08.01.2023 21:50
Sky smilede over at hun gav hende ret, men det drømmende blik fik hende kun til at smile mere, hun kyssede hende blidt på kinden og tog roligt hendes hånd "kom" sagde hun roligt og rettede på sig selv så hun kunne komme ned og ligge, hun hev roligt Margareta med ned mod sengen for at ligge og putte med hende, Sky ville gerne at Margareta slappede af, så hvorfor ikke starte ud med noget let, at ligge i ske og slappe af sammen.

Sky var ikke træt, men det at putte med en og bare nyde nærværet kunne gøre rigtigt meget, så Sky håbede at Margareta ville lægge sig hos hende, bare hygge sig og slappe af, det ville ikke gøre Sky noget i hvert fald.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 15.01.2023 11:39
Det var en helt underlig følelse, en følelse hun ikke helt kunne beskrive, men hun tog imod hånden og lod sig trække ned, hvorefter hun puttede sig ind i Skylers arme. Det var en underlig fornemmelse, for hun havde virkelig lyst til at putte og have det hyggeligt, men hun vidste ikke helt hvordan hun ellers havde det. Hun sukkede let, som hun trak sig mere ind til Skyler og mærkede hvordan deres kroppe mødtes. Hun var ikke vant til det nærvær der var i det og den kærlighed der summede omkring dem, det var noget nyt og anderledes.

"Du får mig til at føle som en helt anden," sagde hun med en tydelig rødmen, som hun prøvede at skjule bag sit hår. Det var virkelig en rar følelse at være omkring dem, det kunne hun ikke komme udenom, hun havde det som blommen i et æg sammen med Skyler, hun havde det så rart, det hele var så hjertevarmt og hun kunne ikke andet end at nyde det.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 15.01.2023 20:50
Sky smilede da hun gik med til at ligge sig ned, Sky lå armene omkring hende og lå bare og nussede hende på maven, hun smilede over hendes kommentar "måske den anden faktisk ikke er en anden, jeg giver dig muligheden for at være dig selv, føle hvad du vil, gøre hvad du vil, og ikke hvad alle andre vil ha dig til at gøre og sige" sagde hun roligt og stille fordi hun var så tæt på hendes øre så hun ville ikke tale for højt. Hun lå bare afslappet og nussede Margareta på maven og lod Margareta finde roen i det.

Sky ville gerne hjælpe hende, Sky ville gerne vise hende at der var en verden udenfor, uden et bordel, uden kunder som skulle bestemme over hende, men en verden hvor hun kunne tage sine egne valgt og gøre som hun gerne ville.
Sky kyssede hende lidt på kinden og lidt på halsen, mest for at få hende til at slappe af, mens hun fortsatte med at nusse hende på maven.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 16.01.2023 16:50
Det var så behageligt, ord kunne ikke beskrive hvor godt hun havde det og hun nød det bare til fulde. Hun sukkede let, som hun slappede af og smilede for sig selv ved ordene, hun kunne ikke andet end at føle sig godt tilpas i Skylers arme, for Skyler gjorde alt det Margareta havde brug for, hun fik hende til at slappe af og for en gangs skyld kunne hun bare nyde det til fulde drag. Det var virkelig en lykkelig omstændighed, at hun havde taget hende med op på værelset og hun følte sig ikke forpligtet til alt muligt.

"Jeg ved ikke hvor meget jeg kan blive ved med at takke dig, du har virkelig gjort det godt for mig. Ændret mit syn på så mange ting allerede." Hun sukkede let af glæde og slappede helt af ved de blide kys. Hun havde det som om hun var i himlen, det var første gang en viste så meget omsorg for hende.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 21.01.2023 22:07
Sky var ikke sikker på hvad alt det der skete betød, men hun vidste at hun selv følte sig glad, rolig og tryg, og det virkede til at Margareta følte det samme.
Sky kunne godt li at ligge med hende på denne måde, uden nogen forpligtelser til noget, roen omkring dem og bare det at kunne være tæt på en anden person, mærke varmen fra en anden person, det var fantastisk.

Sky smilede lidt og så på hende, hun lå en finger mod Margaretas kind så hun roligt kunne dreje hendes hoved så hun kunne se hende i hovedet. Sky kyssede hende blidt på munden inden hun så på hende igen "du behøver ikke takke mig, men jeg ville elske at høre hvilke ting jeg har ændret dit syn på, hvis du vil fortælle det?" sagde hun roligt og smilede lidt til hende, Sky behøvede ikke at høre hende sige tak, det at hun var rolig, glad og tryg var tak nok for hende.
Skys hjerte bankede af sted, og Sky var ikke i tvivl om sine følelser, men der var ingen grund til at de skulle gå helt amok over alt det der måske skulle ændres, men i stedet bare nyde den tid de havde lige nu hvor de bare var alene, bare de to.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 27.01.2023 01:19
Det gav et sug i maven bare at tænke på alt det hun havde ændrede synet på og det fik hende til at putte sig endnu mere ind til Skyler, for hvor skulle hun dog begynde og slutte? Hun var lykkelig i hendes arme og det var som om hun altid havde været der. Okay udefra set kunne det måske godt lyde mærkeligt, men Margareta havde en følelse af tryghed i Skylers hænder, hun havde følelsen af hun kunne være der for hende og en følelse af de ville have det godt med hinanden i lang tid. Hun elskede hvordan de var knyttet til hinanden, der var ikke det store og sige til det.

"Jeg ved ikke... Det er lidt det hele, at man ikke skal betales for en god aften, at man kan finde tryghed i folk uden de betaler for at være med en, det er bare rart at være i dine arme." Hun rødmede stort ved ordene, det var virkelig stort for hende at skulle indrømme, men det var sådan hun havde det, alting var anderledes med Skyler, alt.

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8